Marketingo patirtis

Linas Šimonis marketinge nuo 1992 metų.

Turbūt vienintelis lietuvis, kurį prestižinis JAV verslo savaitraštis Bussiness Week įtraukė į savo ekspertų grupę.

Linas dirba tik su įmonių savininkais, vadovais ir valdybų nariais, padeda surasti teisingą marketingo strategiją ir ją įgyvendinti.

Konsultavęs daugiau, nei 400 įmonių iš kone visų verslo sričių. Sugeba plačiai pažvelgti į bet kurią įmonę ir surasti strategiją, kuri iš esmės pagerina situaciją, iš esmės padidintų pardavimus nemažinant kainų.

Nacionalinės pasyvaus namo asociacijos iniciatorius, steigėjas ir pirmasis valdybos pirmininkas.

El. knygų „The New Rules of Business Blogs“ ir „The 2 Marketing Steps Every Women’s Basketball Team Should Make“ autorius.

Liną galima išgirsti konferencijose kaip pranešėją, skaityti jo straipsnius ir komentarus spaudoje.