TV3.lt: Lenkijos prekybos tinklai kviečiami į Lietuvą: ar galime tikėtis ir lenkiškų kainų?

Vietos Lietuvoje yra tikrai dar ne vienam naujam prekybos tinklui, tačiau jis turi būti kitoks nei dabar esamas.

Pirkėjas nusivylė „Lidlu“ – mes ne lenkai, dėl to turime pirkti brangiau

Lidl strategija nėra pati mažiausia kaina pasaulyje. Jo strategija yra būti pigiausiu Lietuvoje. Jeigu analogiški produktai „Maximoje“, „Iki“, „Rimi“, „Norfoje“ ar kitame tinkle, pvz., „Šile“ yra brangesni, Lidl kainą nustato pagal juos.

Delfi.lt: Kaune dirbančios padavėjos poelgis sugraudino dešimtis tūkstančių lietuvių

Tai nėra išskirtinis atvejis Lietuvoje, teigiamų dalykų skleidimas populiarėja. Ypač feisbuke paspausti „patinka“ nėra taip sudėtinga. Pavyzdžiui, jau kelis metus galime matyti, kad populiaru pasakyti „ačiū“ policininkams, kurie padeda žmonėms bėdoje.

TV3.lt: Metai po „Lidl“ atėjimo: kokia lemtis kitų prekybos tinklų?

Omnitel keliolika metų iš eilės turėjo daryti grubias klaidas, kol Tele2 ją aplenkė. Maximai gali ištikti toks pat likimas. Šiuo metu ji labai sparčiai kasa sau duobę.

„Maxima“ lenkiškų kainų pažadas: gudrus ėjimas ar grubi klaida?

Sprendžiant iš tokios „Maximos“ reakcijos, jiems yra blogai. Nežinau vidinių skaičių, bet matome, kad nervinga reakcija perauga į isterišką, kuri yra visiškai neteisinga.