„Maxima“ lenkiškų kainų pažadas: gudrus ėjimas ar grubi klaida?

Sprendžiant iš tokios „Maximos“ reakcijos, jiems yra blogai. Nežinau vidinių skaičių, bet matome, kad nervinga reakcija perauga į isterišką, kuri yra visiškai neteisinga.

„Sodros“ ėjimas: žinia emigrantams tik išlipus iš lėktuvo

2017.04.12, Edgaras Savickas, Delfi.lt „Pasitikrinkite! Ar nesate skolingas už privalomąjį sveikatos draudimą“, – toks plakatas yra bene pirmas dalykas, kurį pamato Lietuvoje iš lėktuvo išlipę emigrantai. Juos užsakiusi „Sodra“ teigia, kad taip siekia kuo efektyviau pasiekti svetur išvykusius lietuvius, tačiau viešųjų ryšių ir rinkodaros specialistai kritikuoja tokį komunikacijos sprendimą. Pradėjo išieškojimus Šių metų pradžioje „Sodra“ […]

Delfi.lt: Maxima prieš Lidl: šūvis sau į koją

2017.03.19 Linas Šimonis, delfi.lt Lidl atėjimas griauna nusistovėjusią tvarką. Gera strategija ir dešimtmetį trunkanti viešųjų ryšių kampanija savo padarė – tinklas atsiriekia nemažą rinkos dalį. Konkurentų reakcija svyruoja nuo ramaus nieko nedarymo ir laukimo (Norfa) iki isteriško bandymo parodyti, kad pirkėjai, manantys, kad Lidle yra pigiau, yra neteisūs (Maxima). Maxima padarė dvi grubias klaidas ir […]

Delfi.lt: Sovietmečiu šios šventės nebuvo: kitą dieną lietuviai nesigėdija net vėluoti į darbą

Valentino diena labiausiai pasinaudojo įvairūs viešbučiai, SPA centrai. Rinkodarininkai apie Valentino dieną žmonėms primena, tačiau tikrai nėra šios šventės varomoji jėga.

Delfi.lt: Emigrantas palygino „Lidl“ produktų kainas Airijoje ir Lietuvoje

„Lidl“ strategija yra turėti mažiausias kainas, bet jas tokias turėti toje teritorijoje, kurioje žmonės perka, o ne apskritai – mažiausias kainas pasaulyje.

Nuomonė klientams sudaryta, kad „Lidl“ parduotuvėse pigu ir prekybos tinklas negali drastiškai kelti kainų, bet, matyt, po truputį jos bus keliamos ir kainos bus mažesnės šiek tiek nei apsipirkimo teritorijoje, kad žmogus galvotų, kad vis dar pigu, bet maksimaliai didelės, kad „Lidl“ maksimizuotų pelną.