Linas Šimonis

Vadovams ir savininkams: marketingo strategijos konsultacijos.

  • Straipsniai
  • Žiniasklaidoje
  • Konferencijų organizatoriams
  • Žiniasklaidai
  • Kontaktai

15min.lt: Partijų rinkiminiai šūkiai. Nykiau nebūna?

2012.08.04 Lauryna Vireliūnaitė, 15min.lt.

 Seimo rinkimuose dalyvausiančios politinės jėgos jau išsirinko šūkius, kurie turėtų atmušti rinkėjus nuo konkurentų. 15min.lt partijų lozungus įvertinęs rinkodaros ir pozicionavimo konsultantas Linas Šimonis nieko gero apie juos pasakyti negalėjo. Anot jo, visos partijos Lietuvoje daro didelę klaidą: bijo, kad jų šūkiai kažką įžeis, todėl renkasi pro ausis praslystančius žodžių kratinius, kurie niekam neįdomūs.

Tėvynės sąjunga-Lietuvos krikščionys demokratai (TS-LKD) rinkimams pasirinko šūkį „Kartu pasiekėme daug. Nesustokime“.

„Blogai. Tikrai blogai. Šūkis sako: mes kažką gerai padarėme, darome tai ir toliau. Problema tame, kad didžioji Lietuvos dalis nemano, kad kažkas yra padaryta gerai. Ta rinkėjų dalis, kuri taip mano, yra mažuma, tie žmonės ir taip balsuos už konservatorius. Kaip ir jų stabilus elektoratas, kurį sudaro apie 7 proc. rinkėjų“, – sakė L.Šimonis.

Specialistas įsitikinęs, kad TS-LKD reikia kovoti dėl žmonių, kurie nemano, kad būdami valdžioje jie viską darė blogai, bet ir nėra pernelyg susižavėję nuveiktais darbais.

Anot pašnekovo, TS-LKD bėda, kad ši partija daro nemažai žingsnių, būdingų kairiosioms jėgoms. Prieš Seimo rinkimus jiems reikėtų labiau akcentuoti dešiniąsias vertybes. „Tie žmonės, kurie vertina šias vertybes, pasirinkus gerą stretegiją, balsuotų už juos“, – teigė jis.

Socialdemokratai Seimo rinkimams pasirinko praėjusiuose savivaldos rinkimuose naudotą šūkį „Svarbiausia – žmogus“. „Truputį geriau, nes toks lozungas lyg ir sako, kad jie rūpinsis žmogumi. Tačiau šūkis labai atskiestas, trūksta aštrumo ir tikslumo, kad kairiųjų pažiūrų žmonės balsuotų už socialdemokratus“, – įsitikinęs L.Šimonis.

Jo teigimu, socialdemokratai be reikalo nesinaudoja tuo, kad yra opozicijoje. „Jie nesinaudoja žmonių nuotaikomis, jog dabartinė valdžia yra bloga. Jų šūkis turėtų žadėti, kad šios valdžios sprendimai bus pakeisti. Šiame šūkyje to nėra. Jis truputį atitinka jų stretegiją, tačiau yra labai silpnas“, – teigė jis.

Prieš savivaldos rinkimus sveiko proto dešiniaisiais vadinęsis Liberalų sąjūdis kiek pakoregavo lozungą. Į Seimą jie eis su šūkiu „Liberalai. Sveiko proto balsas“. „Netoli kliedesio“, – liberalų pasirinkimą įvertino specialistas.

Pasak L.Šimonio, Lietuvoje yra kur kas daugiau liberalias vertybes išpažįstančių žmonių, nei tie keli procentai rinkėjų, kurie apklausose teigia balsuosiantys už liberalus.

„Visa tai rodo, kad liberalai labai prastai įgyvendina savo strategiją. Dėl tokių niekingų pareiškimų, pernelyg didelio rūpinimosi žmonėmis, bandymo sulįsti į užpakalį tai Lietuvos daliai, kuri nori didesnių išmokų, jie atstumia potencialius rinkėjus“, – mano konsultantas.

Jis pridūrė, kad liberalai nemoka savęs tinkamai pateikti, todėl jų vertybes išpažįstantys rinkėjai dažnai balsuoja už populistus, nes mano, kad šie yra liberalesni.

„Visa liberalų strategija man atrodo prasta. Matau reklamos agentūrų norą pasipelnyti, nes kuo prastesnė strategija, tuo daugiau pinigų reikia jai įgyvendinti“, – pabrėžė pašnekovas.

Liberalų ir centro sąjungos pasirinktą šūkį „Trečiasis kelias. Už dirbančius“ L.Šimonis įvertino geriau nei Liberalų sąjūdžio. Anot specialisto, jis labiau atitinka liberalų dvasią.

Partija „Tvarka ir teisingumas” pasirinko ilgą šūkį, nuo kurio Valstybinės lietuvių kalbos komisijos narius turėtų nukrėsti šiurpas. Anot politinės jėgos vicepirmininko Valentino Mazuronio, partija jau naudoja lozungą „Žmonėms – teisingumą, verslui – laisvę, žulikams – kalėjimas“.

Šis šūkis, anot specialisto, atitinka partijos strategiją: aiškinimą, kad tvarka bus. „Tai masalas tiems, kurie nori griežtos rankos. Tačiau šūkyje pasigendu aštrumo. Lietuvos partijos reklamuodamosi bijo kažkam nepatikti. Ta baimė dažnai ir pakiša koją“, – teigė jis.

L.Šimonio teigimu, labiausiai žmones apjungia bendras priešas, tad partijos turėtų įvardinti priešus tai grupei žmonių, kuriai politinė jėga nori atstovauti.

Praeiviams iš plakatų jau kuris laikas šypsosi visas Darbo partijos elitas. Plakatuose šūkis skelbia „Mes žinome kaip“. L.Šimonis šį lozingą pavadino pačiu prasčiausiu šių Seimo rinkimų šūkiu.

„Ką jie žino kaip?, – retoriškai klausė jis. Anot pašnekovo, Darbo partija savo pusėn patraukė rinkėjus, kurie nemėgsta konservatorių patriarcho Vytauto Landsbergio, su kuriuo yra susipriešinęs partijos vėliavnešys Viktoras Uspaskichas.

„Kadangi jis – charizmatiška asmenybė, žymiai įspūdingesnė už dabartinį socialdemokratų vadovą Algirdą Butkevičių, Darbo partija nugriebė dalį socialdemokratų elektorato, nes buvo agresyvesni. Aš esu įsitikinęs, kad V.Uspaskichas specialiai netvarko savo specifinio akcento, kuris jam priduoda charizmos, – įsitikinęs pašnekovas. – Ėjimas prieš viską, konservatorių kritikavimas davė daug taškų, tačiau dabar pasirinktas šūkis jokio akcento nedaro. Partijoje penkias valandas diskutuojant galima išmąstyti, ką jis reiškia, tačiau žmogus penkias valandas neanalizuos jo reikšmės. Jis turi per penkias sekundes suvokti, ką jis reiškia.“

Siūlo mokytis iš užsienyje vykusių kampanijų

Paprašytas iš šiųmečių išrinkti geriausią, rinkodaros strategijos ir pozicionavimo konsultanatas teigė niekam negalintis skirti pirmosios vietos. Antrosios ir trečiosios – taip pat. „Ketvirtą vietą galėčiau skirti Liberalų ir centro sąjungai, nes kitų šūkiai – dar blogesni“, – teigė jis.

„Klasikinis šūkio, atitinkančio strategiją bei taktiką pavyzdys – buvusios Didžiosios Britanijos premjerės Margaret Thatcher rinkliminis šūkis „Labour isn’t working“, pašiepęs leiboristus. Šis šūkis buvo užrašytas ant plakato, kuriame pavaizduota bedarbių eilė prie Darbo biržos. Aš nesakau, kad M.Thatcher laimėjo rinkimus vien dėl šūkio, tačiau pakatas pavaizduoja taktiką, strategiją, ir aštrų pasakymą”, – teigė jis.

Tuo metu lietuvių politikų šūkiai – pernelyg korektiški ir blankūs. „Jie tokie yra todėl, kad dėl jų sprendė keliolikos žmonių grupė partijos narių, ir buvo priimtas toks, kuris niekam neužkliuvo. Tačiau šūkis turi užkliūti, sprendimą dėl lozungo turi priimti vienas žmogus, o ne, pavyzdžiui, partijos taryba“, – įsitikinęs specialistas.

Ačiū iš anksto, kad dalinatės su savo draugais Facebook'e:

Linas Šimonis | 2012.08.04.

Linas Šimonis
Lino Šimonio nuotrauka viešam naudojimui.

Vadovo konsultavimas

  • Vadovo konsultavimas
  • Strateginės sesijos moderavimas

Mokymai ir konferencijos

  • Marketingo strategijos paskaita

Atsiliepimai

Tikėkimės, kad bendradarbiavimas nenutrūks

Labai džiaugiuosi su Jumis susipažinusi ir dar kartą ačiū už šaunų seminarą. Svarbiausia, kad Jūs mokate įkvėpti.

Natalija Pauliukienė, KTU PI Vadybos mokymo centras

Gaila, kad per vėlai pradėjome dirbti su Linu Šimoniu

Gaila, kad per vėlai pradėjome dirbti su Linu Šimoniu. Kol dirbome patys, uždirbome žymiai mažiau, negu būtume uždirbę su jo pagalba. Norime pelnytai pagirti Liną už sugebėjimą įsigilinti ir suvokti įmonės problemas, už tinkamą veiksmų planą bei pateiktą aiškią veiklos strategiją. Lino konsultacijos mūsų įmonei padėjo stiprų pamatą, siekiant įgyvendinti užsibrėžtus tikslus, paskatino tobulėti tiek asmeniškai, tiek visą įmonę.

Darius Igaris, Geralda Decor direktorius

Lino konsultacijos – tai marketingo aukštasis pilotažas.

Reikėjo pusės metų, kad priprastume vieni prie kitų, kad „apšlifuotume aštrius kampus“. Tik dirbdamas su Linu Šimoniu supratau, kiek įmonei reiškia rinkodara, o dar labiau įsikaliau į galvą, kiek ji svarbi gamybinės įmonės vadovui. Kad tai kasdienis nepaliaujamas darbas, toks pat kaip gamyba, tik daug daug svarbesnis. Šio bendro darbo privalumas - kad galime bet kuriuo metu tartis ir gauti kvalifikuotą konsultaciją. O Lino konsultacijos, marketingo pritaikymas prie įmonės specifikos - tai marketingo aukštasis pilotažas.

Valentinas Navikauskas, UAB Tūta valdybos pirmininkas

Nepriimame jokių svarbesnių strateginių sprendimų prieš tai nepasikonsultavę su Linu Šimoniu

Tuo viskas pasakyta.

Aidas Kaubrys, Office Guru direktorius

Skatina verslo plėtrą

Konsultacijos ir nuolatinė Jūsų pagalba naudinga ne tik dabar, bet ir skatina galvoti apie verslo plėtrą.

Gintautas Igaris, Geralda direktorius

Vykdant priimtus strateginius sprendimus nedelsiant, galima pasiekti akivaizdžių rezultatų.

Konsultuojuosi pas Liną Šimonį jau ne pirmus metus. Iš pradžių tai atrodė kiek neįprasta, ir reikėjo laiko įvertinti gautą informaciją. Tačiau dabar galiu drąsiai teigti, kad vykdant priimtus strateginius sprendimus nedelsiant, galima pasiekti akivaizdžių rezultatų.

Aidas Vaičiulis, Vaičiulis human resources consulting direktorius

Naudinga Lino patirtis ieškant strateginių pranašumų

Dirbant su Linu pavyko atrasti nemažai naujų įžvalgų - tarsi požiūrį iš šalies į savo produkto problematiką, o ypač naudinga buvo Lino  patirtis ieškant strateginių pranašumų - t.y., gryninant produkto pozicionavimą.

Sigitas Stasevičius, Ogmios centras direktorius

Straipsniai

  • Valstybės marketingas: kokį paminklą statyti Lukiškių aikštėje?

    Valstybės marketingas: kokį paminklą statyti Lukiškių aikštėje?

  • Maxima prieš Lidl: šūvis sau į koją

    Maxima prieš Lidl: šūvis sau į koją

  • Bankų marketingo problemos

    Bankų marketingo problemos

  • Propagandos karai Lietuvoje: Rusija prieš demokratiją

    Propagandos karai Lietuvoje: Rusija prieš demokratiją

  • Lietuviai – lojalūs pirkėjai

    Lietuviai – lojalūs pirkėjai

Žiniasklaidoje

  • 15min.lt: Dėvėtas prekes Lietuvoje perkam brangiau, nei naujas užsienyje: patys kalti, sako ekspertai

    2020.11.18
  • Delfi.lt: Užsienyje drabužius išparduoda už centus, o lietuviams – špyga? Paaiškino, kodėl neturime grandiozinių nuolaidų

    2020.10.14
  • LRT.lt: Nustebino „Sugamour“ kainos Vilniuje: už tą patį patiekalą sumokėjo beveik dvigubai daugiau nei Kaune

    2020.07.01
  • Delfi.lt: Įvertino į Lietuvą žengusį naują rusišką prekybos tinklą: visiems vietos po saule neužteks

    2020.06.17
  • Delfi.lt: Pardavėjo profesija išgyvena „aukso amžių“: į parduotuves einame ne prekių, o dėmesio

    2020.03.10

Konferencijos ir seminarai

  • Marketingo strategijos pagrindai ir praktika – verslumo mokymai Marijampolės kolegijoje

    Marketingo strategijos pagrindai ir praktika – verslumo mokymai Marijampolės kolegijoje

    2019.04.09

Populiariausi straipsniai

EZ Fat Footer #1

This is Dynamik Widget Area. You can add content to this area by going to Appearance > Widgets in your WordPress Dashboard and adding new widgets to this area.

  • Marketingo strategijos paskaita

RSS LinasSimonis.com

Paieška svetainėje

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

© 1999–2025 Linas Šimonis
Terminalo g. 3, Kauno LEZ, LT-54469 Kaunas
Kopijuoti ir platinti be autoriaus raštiško sutikimo draudžiama. Cituojant, nuoroda į www.LinasSimonis.lt būtina.

Pilnam funkcionalumo užtikrinimui, svetainėje naudojami "cookies". Prašau, leiskite juos. Sutinku Atmesti Privatumo politika
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT