Linas Šimonis

Vadovams ir savininkams: marketingo strategijos konsultacijos.

  • Straipsniai
  • Žiniasklaidoje
  • Konferencijų organizatoriams
  • Žiniasklaidai
  • Kontaktai

Žiniasklaidoje

2020.11.18 15min.lt: Dėvėtas prekes Lietuvoje perkam brangiau, nei naujas užsienyje: patys kalti, sako ekspertai
2020.10.14 Delfi.lt: Užsienyje drabužius išparduoda už centus, o lietuviams – špyga? Paaiškino, kodėl neturime grandiozinių nuolaidų
2020.07.01 LRT.lt: Nustebino „Sugamour“ kainos Vilniuje: už tą patį patiekalą sumokėjo beveik dvigubai daugiau nei Kaune
2020.06.17 Delfi.lt: Įvertino į Lietuvą žengusį naują rusišką prekybos tinklą: visiems vietos po saule neužteks
2020.03.10 Delfi.lt: Pardavėjo profesija išgyvena „aukso amžių“: į parduotuves einame ne prekių, o dėmesio
2020.02.25 Delfi.lt: Pirkėjams rūpi ne tik kaina: už skandalus įmonės sumoka kritusiais pardavimo rodikliais
2020.01.15 Delfi.lt: Brangiausias projektas Vilniaus istorijoje: pokyčių pranašas ar spuogas ant miesto veido
2019.11.27 15min.lt: „Burger King“ į Lietuvą jau ateina: kokius prekės ženklus dar liko prisivilioti?
2019.08.11 15min.lt: Kovą su „Audi“ dėl prekinio ženklo pralaimėjęs „Audimas“ sako ieškantis išeičių
2019.04.10 Delfi.lt: Lietuvą apėmė slibinų manija – tėvai priversti vykti iš vienos parduotuvės į kitą
2019.02.26 Delfi.lt: „Urme“ atsiras daugiau traukinių
2018.08.18 lrt.lt: Siūlo nesitikėti, kad už drabužius mokėsime tiek pat, kiek ispanai
2018.08.17 lrt.lt: Perspėja dėl lojalumo kortelių: jūsų duomenys tampa preke
2018.01.29 Delfi.lt: Prekybininkų triukai: sąmoningai parduoda brangiau, o jūs dėl to džiaugiatės
2017.12.06 Delfi.lt: Kur dingo tūkstančiai prekybos tinklų darbuotojų
2017.09.05 TV3.lt: Lenkijos prekybos tinklai kviečiami į Lietuvą: ar galime tikėtis ir lenkiškų kainų?
2017.07.14 Delfi.lt: Pirkėjas nusivylė „Lidlu“ – mes ne lenkai, dėl to turime pirkti brangiau
2017.07.03 vz.lt: Sėkmingo verslo pradžia – pavadinimas: Lietuvos verslininkų pamokos
2017.06.19 Delfi.lt: Kaune dirbančios padavėjos poelgis sugraudino dešimtis tūkstančių lietuvių
2017.06.03 TV3.lt: Metai po „Lidl“ atėjimo: kokia lemtis kitų prekybos tinklų?
2017.04.15 Delfi.lt: „Maxima“ lenkiškų kainų pažadas: gudrus ėjimas ar grubi klaida?
2017.04.12 Delfi.lt: „Sodros“ ėjimas: žinia emigrantams tik išlipus iš lėktuvo
2017.03.19 Delfi.lt: Maxima prieš Lidl: šūvis sau į koją
2017.02.14 Delfi.lt: Sovietmečiu šios šventės nebuvo: kitą dieną lietuviai nesigėdija net vėluoti į darbą
2017.02.03 Delfi.lt: Emigrantas palygino „Lidl“ produktų kainas Airijoje ir Lietuvoje
2017.02.01 Delfi.lt: Ekspertai apie „Telia”: pokyčių Lietuvoje bus ir daugiau
2017.01.17 Delfi.lt: Lietuviams bet ko neįpirši – gręžiasi į elitiškesnes prekes
2017.01.09 TV3.lt: Ką naujo į prekybą atnešė „Lidl“?
2016.12.23 Delfi.lt: „Rimi“ perka „Iki“: kokie pokyčiai laukia?
2016.12.16 TV3.lt: Savaitgalį – kalėdinė prekybos centrų apgultis
2016.11.29 Delfi.lt: Naujas sutarimas perbraižys Lietuvos prekybos centrų žemėlapį
2016.11.04 Delfi.lt: Prognozė po naujo draudimo: gali keistis alkoholio kainos
2016.11.01 Delfi.lt: Kauniečių idėja sprogdina feisbuką – pasiūlė išskirtinius kebabus
2016.10.22 Delfi.lt: Kodėl iš lentynų dingsta kai kurie pamėgti produktai
2016.10.06 Delfi.lt: „Maximos“ lojaliems pirkėjams – naujovės
2016.10.03 TV3.lt: Piratavimas socialiniuose tinkluose – jaunimo bandymas užsidirbti?
2016.09.28 LRT.lt: Dingstančios prekės su akcijomis – gudrybė ar paklausa?
2016.09.28 Delfi.lt: Tėveliai turėtų ruoštis dar vienai karštinei prekybos tinkle
2016.09.28 Delfi.lt: Baudos prekybos tinklams: labiausiai nukenčia ne piniginė, o reputacija
2016.09.03 TV3.lt: Negavote nuolaidos rugsėjo 1-ąją? Ir neturėjote
2016.07.22 Delfi.lt: Po „Lidlo“ atidarymo pirkėjas sulaukė pasiūlymo iš „Maximos“
2016.06.08 TV3.lt: Pigiausių prekių ženklai prekybos centruose: ar „Lidl“ kainos nugalės?
2016.06.02 lrt.lt: Atidaromos „Lidl“ parduotuvės: ar tikrai viskas tik džiugins?
2016.05.12 Delfi.lt: Prekybos tinklo akcija paskutinę boikoto dieną – tik sutapimas?
2016.05.09 Delfi.lt: „Maximos“ planuojama didžiulė akcija sukėlė klausimų
2016.04.09 15min.lt: „Kakės Makės“ fenomenas: gamintojai ir prekybininkai trina rankomis, o teatralai neatsigina žiūrovų
2016.04.06 vz.lt: „Kakės Makės“ fenomenas – su ambicijomis augti
2016.03.27 Veidas, delfi.lt: Verslo gigantą sužlugdė vienas nevykęs sprendimas
2016.02.03 Delfi.lt: Naujos skelbimų kainos pribloškė gyventojus
2016.01.28 Delfi.lt: Gudrus „Lidl“ žaidimas: kaip laimėti nieko nedarant
2016.01.28 lrt.lt: Pirkiniai internetu už ES ribų: kaip išvengti nemalonių staigmenų
2016.01.20 lrt.lt: Prekybos tinklus ištiko sausio mėnesio anomalija
2015.10.28 lrt.lt: Iššūkis nuolaidų medžiotojams: teks elgtis atidžiau
2015.08.17 bznstart.lt: Kaip išvengti rinkodaros klaidų?
2015.08.15 Delfi.lt: Tėvai, pasiruoškite: puponautai grįžta
2015.04.30 lrt.lt: Ką praranda ir laimi užsakantieji maisto produktus internetu
2015.03.21 Delfi.lt: Kas picerijas verčia persirengti?
2015.03.16 lrytas.lt: Apie Google atėjimą: „Tai – pigios darbo jėgos ieškojimas“
2015.02.11 Delfi.lt: Po „Maximos“ sprendimo: pagrindinis prekybininkų koziris jau nusibodo?
2015.01.30 lrytas.lt: Rusų agresiją smerkia, bet į pigias prekes nespjauna
2014.11.14 Delfi.lt: Prekė pagaminta ten pat – kaina skiriasi
2014.10.16 lrytas.lt: Prekybininkai suįžūlėjo: skelbia Kalėdas net Vėlinių nesulaukę
2014.09.09 lrt.lt: Kodėl beveik visų prekių kainos su 99 ct po kablelio?
2014.08.18 lrytas.lt: I. Paleičikas nesibaimina lietuvių boikoto „Lukoil“
2014.08.15 Delfi.lt: Tėvai, pasiruoškite: puponautai grįžta
2014.07.11 lrytas.lt: Kodėl ne visada galioja principas „rinkis prekę lietuvišką“?
2014.07.11 lrt.lt: Kodėl kartais negalioja principas „rinkis prekę lietuvišką“?
2014.06.14 Delfi.lt: Verslininkė pripažino, kad po euro kainas apvalins į didesnę pusę
2014.05.18 lrytas.lt: Varguoliai žino, kaip pasireklamuoti pigiau
2014.04.02 lrt.lt: Kodėl įmonėms nauji klientai svarbesni už lojalius?
2014.03.18 Delfi.lt: V. Uspaskicho šeimos įmonė lietuviams siūlo „Ruskij standart“ dešreles
2014.02.22 lrytas.lt: Užkerėtas vietas atburia sumani galva
2013.11.26 Delfi.lt: Nutylėta tiesa: kaip „Maxima“ suvaldys sniego laviną?
2013.11.22 lrytas.lt: Ar tragedija Rygoje suduos smūgį „Maxima“ įvaizdžiui?
2013.11.21 Delfi.lt: „Tele2“ ir „Bitės“ karas persikėlė į gatves
2013.11.19 lrytas.lt: Kodėl Kauną ėda duobės ir nežinia dėl tilto?
2013.11.17 Delfi.lt: Kalėdų karštinė prasideda: kaip nepasimauti ant „nuolaidų“
2013.09.09 lrytas.lt: Ką turi daryti Kaunas, kad neapsijuoktų?
2013.08.26 Delfi.lt: Po „Ikea“ ir „H&M” atidarymų: kodėl žmones ištinka masinė isterija
2013.08.13 lrytas.lt: „Ikea“ ir H&M – tobulos parduotuvės Lietuvos rinkai
2013.08.13 Delfi.lt: Prieš „Ikea“ atidarymą – nuolaidų bumas
2013.07.29 lrt.lt: L. Šimonis: didelių nuolaidų daryti nereikia
2013.04.29 Delfi.lt: Ar verta būti lojaliu klientu?
2013.04.23 lrytas.lt: „Čili kaimas“ pavirs „Forest“, „Čili Kinija“ – „Soya“
2013.02.27 TV3.lt, Balsas.lt: Kaimiškas maistas pralaimi kovą dėl vartotojo
2013.02.07 lrytas.lt: Šviežio pieno automatai: rinkodaros klaidų klasika
2012.12.17 Delfi.lt: Uostamiesčio viešbutis: jei įvyks pasaulio pabaiga, už kambarį nereikės mokėti, jei ne…
2012.11.28 Žinių radijas, Delfi.lt: Pirkėjus į parduotuves vilioja tik akcijos
2012.11.24 Delfi.lt: Kaip jus priverčia pirkti Kalėdoms?
2012.11.16 Žinių radijas: Kada verta keisti logotipą ar prekės ženklą?
2012.10.10 lrytas.lt: Kaip Ryga nušluostė nosį Vilniui ir Talinui
2012.10.04 Delfi.lt: Prekybininkai: jei pirkėjus ir apgaunam, tai tik netyčia
2012.09.25 Delfi.lt: „Vilniaus vandenų“ reklama: „nepamiršk susimokėti“
2012.09.14 Delfi.lt: Internetinėje parduotuvėje – nuolaidos nuo dvigubai pakeltų kainų
2012.09.02 Delfi.lt: Išlikimo kaina smulkiausiems – rasti „savo“ pirkėją
2012.09.02 Delfi.lt: Miestų dydis – ne rodiklis parduotuvių kiekiui
2012.08.22 lrytas.lt: Lietuvą būtina parduoti
2012.08.21 Iignitesocialmedia.com: The Future of Social Networks as Interpreted by 21 Social Media Practitioners
2012.08.04 15min.lt: Partijų rinkiminiai šūkiai. Nykiau nebūna?
2012.04.13 Žinių radijas: Kurioms įmonėms verta bendradarbiauti su grupinio apsipirkimo portalais?
2012.04.06 Veidas.lt: Kapitalas skandinaviškas – metodai lietuviški
2012.01.29 Delfi.lt: Pirkėjų viliojimo menas: akcijų apgaulės, prekių išdėstymas ir kitos gudrybės
2011.11.19 Delfi.lt: Specialistai: „Snoro“ pavadinimą reikėtų keisti
2011.11.06 lrt.lt, TV3.lt: Ar maisto produktai Rytų ir Vakarų Europai gaminami skirtingai?
2011.10.06 Vakarų ekspresas: Nuolaidų žaidime laimi visi
2011.09.04 lrytas.lt: Ar auksinė lietuvių krepšininkų pergalė priverstų suspindėti Lietuvos ekonomiką?
2011.08.31 IQ.lt: Rinktinės vardas – ne kiekvienam prašalaičiui
2011.06.28 Delfi.lt: Nemokamo maisto į „McDonald’s“ kviečia programišiai
2011.06.11 Delfi.lt: Nuolaidų beieškant: netingėkite klausti ir derėtis
2011.04.21 The Baltic Times: Network marketing is booming in the crisis-hit economy
2011.03.25 Vakarų ekspresas: Po miesto sparnu patenka ne visi
2011.03.05 Delfi.lt: Prekybos agentų manipuliacijos, arba kodėl daiktus perkame už nerealią sumą
2011.02.14 lrytas.lt: Nuolaidos – tarsi narkotikai ir pirkėjams, ir pardavėjams
2011.02.12 Vakarų ekspresas: Saldžioji psichozė gali apkartinti gyvenimą
2011.01.20 Dialogas.lt: Ar mokykla gali sumažinti savižudybių skaičių?
2011.01.10 Balsas.lt, TV3.lt: Mažos parduotuvėlės krizmečiu – verslas ar užgaida?
2011.01.04 Delfi.lt: Prekybos centruose – sandėlių valymas
2010.12.11 Veidas.lt: 2010 m. prekybos tinklų reitingas
2010.12.09 Delfi.lt: Kalėdų vartojimas išblaško žaliąsias idėjas
2010.12.01 Vakarų ekspresas: Dėl pardavimų atakuoja silpniausius
2010.12.01 delfi.lt, Sekundė: Į įmones grįžta Kalėdų dvasia
2010.11.30 Versus: Bankuose gulintiems pinigams reikia pasiūlymo
2010.09.17 15min.lt: Gediminas – gerbiamas, bet primirštas valdovas
2010.09.03 15min.lt: Aludarių gudrybė: alkoholis nereklamuojamas, bet reklamuojamas
2010.08.25 Pinigukarta.lt: Ekologijos rinkodara pasiekė savo
2010.08.13 eVersus.lt: Paprasto lankstinuko įtaka vartotojo pirkinių krepšeliui
2010.07.23 Delfi.lt: Specialistai: „flyLAL Charters“ vardą keičia pirmiausiai bėgdama nuo praeities
2010.05.21 Pinigukarta.lt: Bandymas taupyti: įprastus pirkinius ir paslaugas keičia nemokamos
2010.03.29 Vakarų ekspresas, TV3.lt: Kada vėl taškysimės pinigais?
2010.03.14 lrt.lt, delfi.lt: Socialinėms reklamoms trūksta psichologų įžvalgų
2009.12.21 Veidas.lt: Kalėdinių nuolaidų nedaug, o kainos ne mažesnės nei pernai
2009.12.05 TV3.lt: Tradicinėms parduotuvėms – konkurentų iššūkis
2009.11.13 kauno.diena.lt: Kodėl bankrutuos mažosios alaus daryklos?
2009.10.28 Delfi.lt, Sekunde.lt: Verslininkus išgelbės idėjos
2009.10.27 delfi.lt: Vilniuje Kalėdos atėjo dar prieš Vėlines
2009.09.14 Veidas.lt: Kaip siekiama uždirbti iš krepšinio čempionato
2009.08.11 lrytas.lt: Valikliams kavos dėmės – neįveikiamos
2009.05.11 lrytas.lt: Vilionės lenkišku maistu – nesėkmingos
2009.04.22 marketnews.lt: Svarbiausias sprendimas krizėje
2009.04.16 lrytas.lt: Pataria marketingo konsultantas Linas Šimonis: „Kodėl krizės metu galima ir reikia didinti kainas?“
2009.03.30 alfa.lt: Kriziniai išpardavimai – prekybininkų viliotinis ir pirkėjų isterija
2009.03.24 lrytas.lt: Vartotojų pasaulis klientais paverčia net naujagimius
2009.03.10 Veidas.lt: Krizė verčia iš pareigų įmonių vadovus
2009.02.20 delfi.lt, lrytas.lt, eurotopics.net: Ar verta Lietuvoje skatinti gamybą?
2009.01.26 lrytas.lt: Bankų durys klientams – privertos, bet neužtrenktos
2009.01.24 Kauno diena: Laikas atsikratyti banditų miesto etiketės
2008.12.08 Vakarų ekspresas: Nuo atnašavimo kasai išgelbės blaivus protas
2008.12.01 lrytas.lt: Prekyba iš rankų į rankas – ne visiems įkertamas menas
2008.11.15 Vilniaus diena: Brangūs drabužiai gimsta pigiose šalyse
2008.10.28 Vakarų ekspresas: Verslo sėkmės receptas: sukurk naują kategoriją ir būk joje pirmas.
2008.10.28 Verslo žinios: Išaugusi „Gazelės“ marškinius kyla toliau
2008.10.20 lrytas.lt: Pašlijusioms pirkėjų nuotaikoms taisyti – akcijos ir nuolaidos
2008.10.02 lrytas.lt: Politinė impotencija partijoms leidžia žaisti tik taktinius žaidimėlius
2008.09.09 Verslo žinios: Išsikovojo patogią poziciją
2008.05.09 lrt.lt: Ekologiniai akcentai, bet dar ne strategijos
2008.04.29 lrt.lt, delfi.lt: Į politinę kovą – su nuvarytais žirgais.
2008.04.03 Studijų aidai: Nori būti lyderis? Išsiskirk iš kitų!
2008.01.25 Laikinoji sostinė: Pripažinimas Amerikoje
2007.12.14 Verslo žinios: Įmonės Kalėdų Senelio turėtų paprašyti idėjų.
2007.11.05 vz.lt: Prisvilę rinkodaros blynai gali kainuoti reputaciją
2007.09.20 Verslo žinios: Reklama – tik pasekmė
2007.09.15 Žurnalas „Sveika!“: Įveik pagundą… pirkti!
2007.09.11 lrt.lt: „Buy Lithuania“: japonai sudominti, kinai – dar ne.
2007.08.07 verslus.lt: Susitikimas su Linu Šimoniu
2007.06.14 lrytas.lt: Lietuvos mokyklose skatinama savižudybė?
2007.04.07 Lietuvos žinios: Velykos – vis labiau komercinė šventė
2007.02.24 Panorama, Delfi.lt: Prekės ženklų labirintai.
2007.02.12 Delfi.lt: LT tapatybė. E. Aleksandravičius: Neįpareigojantys tapatybės ženklai.
2007.01.09 lrytas.lt: Kodėl socialinės reklamos neveikia
2006.12.08 Verslo žinios: Greičiau grėsmė nei laimėjimas.
2006.11.16 lrytas.lt: Pozicionavimas ir politika: kaip laimėti rinkimus.
2006.09.15 Draudimas.info: Kas yra draudimo bendrovės produktas?
2006.09.01 Žurnalas „Marketingas“: Idėjų ringas. Pozicionavimas: veikia ar neveikia?
2006.07.14 Atgimimas.lt: Šaltasis karas maisto pramonėje
2006.05.19 Žurnalas „Marketingas“: Pardavimų didinimo rezervai slypi pareigų pavadinime?
2006.04.19 Žurnalas „Marketingas“: Produktų linijos „atskiedimo“ spąstai.
2005.12.19 Žurnalas „Marketingas“: Populiariausias verslo mitas
2005.11.10 Žurnalas „Marketingas“: Pozicionavimo taisyklių nepaisymas
2005.11.10 Sekundė: Marketingo eroje atlyginimą moka klientai
2005.10.19 Vadovo pasaulis: Išskirtinumo nebuvimas privedė prie bankroto
2005.10.19 Žurnalas „Marketingas“: Lietuviai renkasi tik pigumą? Tai netiesa
2005.09.19 Žurnalas „Marketingas“: Čečeta: skaudi marketingo pamoka
2005.09.09 Omni.lt: Lituanistai siautėja
2005.06.17 Verslo banga: Fantastiška, bet neišnaudota pozicionavimo galimybė.
2005.05.21 Verslo banga: Pozicionavimas ir mada.
2005.05.10 Panevėžio balsas: Pardavimo menas – vienas iš ekonominio karo būdų.
2005.05.06 Verslo žinios: Siūlote pasenusį verslo modelį
Skaitytojai, perskaitę šį straipsnį, po to dažniausiai skaitydavo:
  • Žiniasklaidos atstovams
  • Delfi.lt: Kaune dirbančios padavėjos poelgis sugraudino dešimtis tūkstančių lietuvių
  • Delfi.lt: Lietuvą apėmė slibinų manija – tėvai priversti vykti iš vienos parduotuvės į kitą
Linas Šimonis
Lino Šimonio nuotrauka viešam naudojimui.

Vadovo konsultavimas

  • Vadovo konsultavimas
  • Strateginės sesijos moderavimas

Mokymai ir konferencijos

  • Marketingo strategijos paskaita

Atsiliepimai

Tikėkimės, kad bendradarbiavimas nenutrūks

Labai džiaugiuosi su Jumis susipažinusi ir dar kartą ačiū už šaunų seminarą. Svarbiausia, kad Jūs mokate įkvėpti.

Natalija Pauliukienė, KTU PI Vadybos mokymo centras

Gaila, kad per vėlai pradėjome dirbti su Linu Šimoniu

Gaila, kad per vėlai pradėjome dirbti su Linu Šimoniu. Kol dirbome patys, uždirbome žymiai mažiau, negu būtume uždirbę su jo pagalba. Norime pelnytai pagirti Liną už sugebėjimą įsigilinti ir suvokti įmonės problemas, už tinkamą veiksmų planą bei pateiktą aiškią veiklos strategiją. Lino konsultacijos mūsų įmonei padėjo stiprų pamatą, siekiant įgyvendinti užsibrėžtus tikslus, paskatino tobulėti tiek asmeniškai, tiek visą įmonę.

Darius Igaris, Geralda Decor direktorius

Lino konsultacijos – tai marketingo aukštasis pilotažas.

Reikėjo pusės metų, kad priprastume vieni prie kitų, kad „apšlifuotume aštrius kampus“. Tik dirbdamas su Linu Šimoniu supratau, kiek įmonei reiškia rinkodara, o dar labiau įsikaliau į galvą, kiek ji svarbi gamybinės įmonės vadovui. Kad tai kasdienis nepaliaujamas darbas, toks pat kaip gamyba, tik daug daug svarbesnis. Šio bendro darbo privalumas - kad galime bet kuriuo metu tartis ir gauti kvalifikuotą konsultaciją. O Lino konsultacijos, marketingo pritaikymas prie įmonės specifikos - tai marketingo aukštasis pilotažas.

Valentinas Navikauskas, UAB Tūta valdybos pirmininkas

Nepriimame jokių svarbesnių strateginių sprendimų prieš tai nepasikonsultavę su Linu Šimoniu

Tuo viskas pasakyta.

Aidas Kaubrys, Office Guru direktorius

Skatina verslo plėtrą

Konsultacijos ir nuolatinė Jūsų pagalba naudinga ne tik dabar, bet ir skatina galvoti apie verslo plėtrą.

Gintautas Igaris, Geralda direktorius

Vykdant priimtus strateginius sprendimus nedelsiant, galima pasiekti akivaizdžių rezultatų.

Konsultuojuosi pas Liną Šimonį jau ne pirmus metus. Iš pradžių tai atrodė kiek neįprasta, ir reikėjo laiko įvertinti gautą informaciją. Tačiau dabar galiu drąsiai teigti, kad vykdant priimtus strateginius sprendimus nedelsiant, galima pasiekti akivaizdžių rezultatų.

Aidas Vaičiulis, Vaičiulis human resources consulting direktorius

Naudinga Lino patirtis ieškant strateginių pranašumų

Dirbant su Linu pavyko atrasti nemažai naujų įžvalgų - tarsi požiūrį iš šalies į savo produkto problematiką, o ypač naudinga buvo Lino  patirtis ieškant strateginių pranašumų - t.y., gryninant produkto pozicionavimą.

Sigitas Stasevičius, Ogmios centras direktorius

Straipsniai

  • Valstybės marketingas: kokį paminklą statyti Lukiškių aikštėje?

    Valstybės marketingas: kokį paminklą statyti Lukiškių aikštėje?

  • Maxima prieš Lidl: šūvis sau į koją

    Maxima prieš Lidl: šūvis sau į koją

  • Bankų marketingo problemos

    Bankų marketingo problemos

  • Propagandos karai Lietuvoje: Rusija prieš demokratiją

    Propagandos karai Lietuvoje: Rusija prieš demokratiją

  • Lietuviai – lojalūs pirkėjai

    Lietuviai – lojalūs pirkėjai

Žiniasklaidoje

  • 15min.lt: Dėvėtas prekes Lietuvoje perkam brangiau, nei naujas užsienyje: patys kalti, sako ekspertai

    2020.11.18
  • Delfi.lt: Užsienyje drabužius išparduoda už centus, o lietuviams – špyga? Paaiškino, kodėl neturime grandiozinių nuolaidų

    2020.10.14
  • LRT.lt: Nustebino „Sugamour“ kainos Vilniuje: už tą patį patiekalą sumokėjo beveik dvigubai daugiau nei Kaune

    2020.07.01
  • Delfi.lt: Įvertino į Lietuvą žengusį naują rusišką prekybos tinklą: visiems vietos po saule neužteks

    2020.06.17
  • Delfi.lt: Pardavėjo profesija išgyvena „aukso amžių“: į parduotuves einame ne prekių, o dėmesio

    2020.03.10

Konferencijos ir seminarai

  • Marketingo strategijos pagrindai ir praktika – verslumo mokymai Marijampolės kolegijoje

    Marketingo strategijos pagrindai ir praktika – verslumo mokymai Marijampolės kolegijoje

    2019.04.09

Populiariausi straipsniai

EZ Fat Footer #1

This is Dynamik Widget Area. You can add content to this area by going to Appearance > Widgets in your WordPress Dashboard and adding new widgets to this area.

  • Marketingo strategijos paskaita

RSS LinasSimonis.com

Paieška svetainėje

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

© 1999–2025 Linas Šimonis
Terminalo g. 3, Kauno LEZ, LT-54469 Kaunas
Kopijuoti ir platinti be autoriaus raštiško sutikimo draudžiama. Cituojant, nuoroda į www.LinasSimonis.lt būtina.

Pilnam funkcionalumo užtikrinimui, svetainėje naudojami "cookies". Prašau, leiskite juos. Sutinku Atmesti Privatumo politika
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT