Diena pranoko lūkesčius. Per vieną dieną padarėme tai, ko nebuvome padare per kelis pastaruosius metus. Kartu su Linu surasta strategija ir tikslios instrukcijos lėmė tai, kad sesija tapo esminio veiklos pertvarkymo pradžia. Andrius Pikelis, Saffort direktorius.
Paskaita apie marketingo strategiją asmeniškai jums
Klientai mane samdo dėl sugebėjimo trumpai ir aiškiai išdėstyti gero marketingo principus ir tų principų pritaikymo jų įmonei.
Taip pat vadovams patinka, kad paskaita – ne akademinės žinios, o tai, ką galima eiti ir tuoj pat įgyvendinti. Kad pasakyti marketingo principai iškart pritaikomi įmonei, iškart gali būti sudaromas veiksmų planas.
Per daugiau, nei 25 metus, mačiau įvairiausio tipo įmonių – didelių ir mažų, vietinių ir tarptautinių, gamybos ir paslaugų, sėkmingų ir nelabai. Ir ne tik visoms joms padėjau pasiekti geresnius rezultatus, bet iš kiekvienos jų mokiausi pats.
Tas sukauptas praktinių pavyzdžių bagažas, įgūdžiai viską iškart pritaikyti praktikoje ir yra tai, kodėl vadovai mane taip gerai vertina ir samdo ne tik vienai paskaitai, bet ir tolimesnėms asmeninėms konsultacijoms.
Kokie požymiai, kad jums reikia tokios paskaitos?
Kai tik pagalvojate, kad marketinge galėtumėt atrodyti geriau – jums ši paskaita tikrai reikalinga.
Jei jus erzina, kad konkurentams sekasi geriau.
Jei neesate įsitikinę savo marketingo veiksmų gerumu.
Trukmė
Strategijos paskaita gali būti 3 variantų: pusės dienos, dienos ir dviejų dienų.
Kiek žmonių gali dalyvauti?
Dalyvių skaičius neribojamas, tačiau geriausias rezultatas būna, kai dalyvauja tik savininkai; didesnių įmonių atveju – vadovas. Bendra taisyklė: kuo trumpesnė sesija, tuo mažiau dalyvių.
Kaina
Kaina: 700 – 4500 €, priklausomai nuo trukmės, situacijos, įmonės tipo, veiklos rūšies, daugelio kitų veiksnių. Užpildykite žemiau esančią formą, kad galėčiau su jumis susisiekti ir susitarti.