Linas Šimonis

Vadovams ir savininkams: marketingo strategijos konsultacijos.

  • Straipsniai
  • Žiniasklaidoje
  • Konferencijų organizatoriams
  • Žiniasklaidai
  • Kontaktai

Akcininkų pinigų negaila

Omnitel vadovai akcininkų pinigus išleido kitų verslų reklamai. Kaip čia neprisiminus garsiojo klausimo „O kas galėtų paneigti…“


Jūros kiaulyčių reklama.

Prieš Naujuosius metus televizijas užplūdo reklama, kurios pagrindinis herojus – jūros kiaulytė.

Kas iš to laimėjo?

Kika, didžiausias zooparduotuvių tinklas. (Beje, kas šioje rinkoje yra Nr. 2? Kikos strategija taip puikiai veikia, konkurentai taip prastai dirba, kad nė vienas, kurių teiravausi, to nežino.)

O kas buvo šios reklamos sponsorius, kitaip tariant, kas ją užsakė?

Omnitel.

Tikriausiai Kika atsivežė dar vieną partiją jūros kiaulyčių, nes ekranuose vėl pasirodė jas reklamuojantys filmukai. Nemanau, kad Omnitel dirba situacijos nesuprantantys žmonės, todėl belieka tik vienas logiškas pateisinimas – reklamos kūrėjai ar užsakovai suinteresuoti parduoti kuo daugiau jūros kiaulyčių.

Kaip čia neprisiminus garsiojo klausimo „Kas galėtų paneigti galimybę…“

O ką tuo metu daro kitos mobiliojo ryšio bendrovės?

Tele2 bando keisti kryptį

Tele2 paskelbė, kad dabar jie visą dėmesį skirs kokybei ir taps kokybiškiausiu mobiliojo ryšio tinklu. „Bendrovė ketina įsitvirtinti kaip geriausios kokybės ryšį teikianti telekomunikacijų įmonė“ – sakoma jų pranešime spaudai.

Ar jie turi šansų mūsų mintyse tapti kokybiškesni nei Omnitel?

Jokių. Galima žaisti skaičių – procentų dalių ekvilibristika, galima įrodinėti kad naudojantis kitais operatoriais sunku prisiskambinti, tačiau mūsų mintyse Tele2 dar ilgai liks kaip „pigiausias ryšys“.

Ar tai bloga pozicija? Anaiptol. Ši idėja sugebėjo pritraukti tiek daug klientų, kad abonentų skaičiumi net buvo aplenkta antroji mobiliojo ryšio bendrovė – Bitė.

„Kokybiškas“ ir „pigus“ yra priešingybės, tad taip paprastai su šia idėja į mūsų mintis patekti nepavyks. Tuo labiau, kad nišą „kokybiškas mobilaus telefono ryšys“ mūsų mintyse yra užėmęs Omnitel. O pakeisti žmonių mintyse esančią idėją yra labai sunku, jei tik iš viso įmanoma.

Omnitel sėkmingai atsikratė prestižinės bendrovės įvaizdžio

Omnitel geriausiai apibūdino www.pozicionavimas.lt skaitytoja Deimantė Laumytė savo komentare: „Prieš šešerius metus buvau „žalia“ studentė. Omnitel man asocijavosi su mobiliosiomis paslaugomis tik verslininkams ir neįkandamomis kainomis studentams. Net nebandžiau tapti Omnitel abonente. Būti Omnitel abonentu man atrodė nepasiekiamas prestižas.“

Taip, Omnitel – sunkiai pasiekiamas prestižas, prestižinio rinkos lyderio rolė. (Ačiū Deimantei už taip tiksliai išreikštą mintį).

Būtent šią idėją ir turi pabrėžti visos Omnitel reklamos. Taip, kaip iki šiol visos Tele2 reklamos pabrėždavo pigumo idėją.

Deja, Omnitel pasirinko zooparduotuvių apyvartos didinimo kelią. (Kas galėtų paneigti galimybę…)

Kaip šiuo atveju turėtų elgtis Tele2?

Tele2 reklamos idėja

Jeigu jau norima įsivelti į „kokybės“ karą, tai vertėtų daryti ne tiesmukiškai bandant mums įteigti, kad Tele2 yra geresnė kokybė – tuo mes vis tiek nepatikėsime, bet perpozicionuoti Omnitel, naudojantis mūsų mintyse jau esančiomis asociacijomis.

Tai išreikšti būtų galima taip: „Jeigu kokybės skirtumų nebeliko, tai kodėl mokėti brangiau? Pereikite į Tele2!“

Atkreipkite dėmesį, šiuo atveju neprieštaraujama nė vienai mūsų smegenyse esančiai idėjai – Omnitel yra brangus, bet kokybiškas, Tele2 yra pigus. Patikimumo skaičiukai, kurie skiriasi visiškai nereikšmingais dydžiais, yra geras įrodymas, kad Omnitel ir Tele2 ryšio kokybė suvienodėjo, kitaip tariant, Tele2 „pasitempė“ ir pasivijo Omnitel. Beje, tai patvirtina ir aplinkinių patirtis – iš bet kurio operatoriaus prisiskambinti galima vienodai sėkmingai. Faktai neprieštarauja mūsų įsivaizdavimams, tad išvada – verta pereiti į Tele2 atrodo visiškai logiška.

Deja, vietoj strateginių žingsnių, nukreiptų į Omnitel klientų perėmimą, Tele2 rodo filmuką apie bukapročius paauglius.

Tele2 – bukagalvių tinklas?

Neseniai kalbėjausi su vienu ne visai eiliniu Tele2 darbuotoju. Atlikau nedidelį eksperimentą.

Besikalbant apie mobiliojo ryšio operatorių reklamas uždaviau klausimą „Kieno ten ta reklama „Eisim į kiną, paskui – į baseiną, nanana, nanana, aš tau paskambinsiu vakare, beibi.“ Tele2 darbuotojas tiksliai neprisiminė, ar tai Bitės, ar Omnitel reklama, tačiau abu sutarėme, kad ji tiesiog kvaila. Bukaprotiška.

Jis nė neįtarė, kad mes kalbame apie jo kompanijos reklamą! Jeigu jau savi darbuotojai jos nepriskiria prie savų, tai ko norėti iš eilinių pirkėjų?

Ir kartu su šia reklama Tele2 vadovai pareiškia, kad dabar orientuosis į verslo segmentą… Tikriausiai kitas jų „reklamos šūkis“ bus „ateikit pas mus, pas mus pilna bukapročių…“. Nė vienas verslininkas neatsispirtų tokiam pasiūlymui…

Tele2 patys į Omnitel rankas įdavė ginklą – „Neikite pas bukapročius, ateikite pas didžiausią“ Tele2 perpozicionavimo idėją.

Pamirštamas motyvas pirkti

Kaip visada, tokiose reklamose pamirštamas svarbiausias dalykas – motyvas pirkti. Reklamos filmukų sėkmė matuojama tuo, kad apie ją visi kalba, o ne tuo, kaip ji padeda daugiau parduoti.

Reklamos kažkodėl vertinamos kino pramonės standartais – kritikų nuomone, festivalių prizais, žiūrovų atsiliepimais. O pagrindiniai kriterijai turėtų būti susiję su marketingu – kiek pritraukta naujų pirkėjų, kiek potencialių pirkėjų mintyse padidėjo išskirtinumas tarp konkurentų.

Reklama be motyvo pirkti panaši į žvejybą meškere be kabliuko – gražu, bet nekimba. Tele2 transliuodavo puikų motyvą – „mažiausios kainos garantija“, tai „padėjo į vietą“ Bitę, stipriai pakuteno padus Omnitel. Kokia bitė jų vadovams įgėlė, kad jie atsisakė šios strategijos ir motyvu pas juos pirkti pasirinko bukapročius paauglius? O gal jų reklamos kūrėjai ir dabar slapta dirba Omnitel?

Kaip pasakė vienas žodžio meistras „Kas galėtų paneigti galimybę…“.

Reziumė

Omnitel verta rinktis, nes jie Kikai padeda parduoti jūros kiaulytes…

Tele2 verta rinktis, nes ten bukagalviai paaugliai…

Bitė… Beje, o kodėl verta rinktis Bitę? Ji mintyse neturėjo jokios idėjos, tad natūralu, kad iš šio žaidimo tiesiog „iškrito“. O gal tai kaip tik geras šansas pasinaudoti konkurentų daromomis klaidomis ir pačiai surasti gerą pozicionavimo idėją? Pagyvensim – pamatysim.

Ačiū iš anksto, kad dalinatės su savo draugais Facebook'e:

Linas Šimonis | 2007.05.25.

Diskusija

  1. Deimantė Laumytė says

    2007.05.22 at 19:15

    Teisingai puikus straipsnis.
    Jau kažkuriame p. Lino straipsnių komentare retoriškai klausiau, kur žiūri Omnitel marketingo specialistai??? Ar marketingo vadovė ten kokią nors lingvistiką baigusi 23 metų mergužėlė, kuriai nė motais įmonės POZICIJA vartotojų galvose ir visos su ta pozicija besisiejančios asociacijos?:)
    Omnitel įsivėlė į ežių-mažylių-kaladžių lygio karą, ir nusigrybavo net su tom paslaugom, kurių tikslinis segmentas kažkada buvo tikrai ne bukapročiai. Be to, Lietuvos studentai bei paaugliai nėra a la bukapročiai, kokiais stengiamasi juos vaizduoti reklamose (siekiant panašumo euristikos).
    Taip, Omnitel man visuomet asocijavosi su aukštu lygiu (aptarnavimo, paslaugų, elgesio su konkurentais). Net visai neseniai, kai Tele2 atstovė man paskambino į Omnitel numerį ir pasiūlė pereiti pas juos (nes pigiau!), aš Omnitel informavau apie tokį, kaip man tada atrodė, nemandagų elgesį. Bet Omnitel atstovė, savo ruožtu, mane patikino, kad ir jie taip daro. Kažkada buvęs “aukštas lygis” iš lėto ritasi žemyn:(
    Galbūt dabar laikas ateiti naujam mobiliojo ryšio operatoriui?:) Bitė – ne konkurentas (jie patys nežino, ko nori, plius naujieji šeimininkai į kairę ir į dešinę švaisto savo ilgamečius darbuotojus), Tele2 – pasikeitimų metas, įvaizdžio performavimas, Omnitel reklamuoja gyvūnėlių parduotuves ir greitai asocijuosis su kačiukais, šuniukais ir papūgėlėm:) . Puikus laikas naujam vardui, žinančiam ko, kaip ir už kiek nori rinkoje!

  2. arunas sileris says

    2007.05.22 at 21:45

    ka is prisimenu is tos reklamos? Kad omnitel ir kad keksas vienas namuose, nes visi atostogoja, – pirma mintis, gal jie kokias keliones dovanoja, po to galvoju, gal kokius naujus tarifus is uzsienio skambinant, bet net ir dabar neprisimenu;)
    Idomesnis klausimas Linui. Puikus straipsnis, bet tai tik “momentine nuotrauka”, manau visos kompanijos sprendzia ta pati klausima, – kaip uziauginti nauja klienta, – del to ir pradeda nuo eziu ir kaladziu, – o kaip braunantis i vaiku ir paaugliu samone tai suderinti su “elitinio rysio” ivaizdziu, – jau kitas klausimas. Tikrai Linai, gal kita karta panagrinet kaip tokios kompanijos parduodamos is esmes ta pacia paslauga skirtingoms klientu grupems turetu elgtis idant nesusitershtu, nes kol kas aiskiai matosi, kad ezys su Omnitel, gal ir nesiderina.. o gal jie geriau zino??;)

  3. Linas Šimonis says

    2007.05.22 at 22:05

    Mariau, nerasiau, kad Tele2 dirba bukaprociai paaugliai, Tele2 savo reklamose savo klientus kaip bukaprocius paauglius vaizduoja… Tas vaizdavimas jau i visa seriala pavirto…

  4. Andrius Švilpa says

    2007.05.22 at 23:16

    Na nemanau,kad paslaugu teikeju toks poziuris i ju dabar rodomas reklamas gali kazkuo tai sudominti klienta,norinti pakeisti savo telefonio rysio operatoriu.Linkeciau operatoriams sugristi prie rimtesniu dalyku savo reklamos kurime!Sekmes!

  5. Gediminas Markauskas says

    2007.05.23 at 00:43

    Keksa tai atsimenu. Maniau, kad ten Tele2 reklama… Ech, galejo Omnitel vadyba atiduoti tos reklamos biudzeta man – kazino pralosciau. Omniteliui butu tas pats efektas.

  6. Barbora Šniukštaitė says

    2007.05.23 at 10:19

    Juru kiaulytes ir Omnitel… (nera zodziu) jeigu anksciau laikiau Omnitel patikimu partneriu, tai dabar tikrai nenoriu, kad mano “partneris” butu juru kiaulyte “keksas”…
    si reklama gali, o galbut ir zeidzia ilgamecius sio operatoriaus paslaugu vartotojus, kurie anksciau, o daugelis ir dabar laiko si operatoriu “prestiziniu”… Sekmes imones specialistams bandant taisyti situacija..

  7. Inga Lukoseviciute says

    2007.05.23 at 17:29

    Gerb. p. Linai, labai idomus straipsnis. Komplimentai!
    Bet is patirties galiu pasakyti, kad tikrai yra sunku sugalvoti originalia ideja, kad ji atitiktu imones filosofija ir strategija, butu aiski tiksliniam klientui, ir padidintu pardavimus. Todel kartais aiskumas paaukojamas ant originalumo aukuro, ir reklama tampa ne tokia, kaip tiketasi. Gal galetumete patarti, kokiu principu reikia laikytis, kuriant reklama, kad ji is tikruju padidintu pardavimus? Kas svarbiausia? Originalumas – idejos aiskumas klientui – strategiska kryptis..?

  8. Administratorius says

    2007.06.05 at 11:07

    Gerbiami diskusijų dalyviai Tomai Vetych ir Ilona K.,
    nesulaukėme Jūsų reakcijos į prašymą patikslinti asmeninius duomenis, todėl kreipiamės dar kartą.
    Komentavimo taisyklės puslapyje http://www.pozicionavimas.lt visiems galioja vienodai – komentarai turi būti pasirašyti Jūsų vardu ir pavarde, registracijos metu turi būti nurodytas veikiantis el. pašto adresas. Prašome patikslinti duomenis iki rytojaus (gegužės 25d.) 10val., priešingu atveju mes būsime priversti komentarus pašalinti.

  9. Gediminas Markauskas says

    2007.05.24 at 14:06

    Tomai,
    ar neatrodo, kad patys operatoriai susitapatino su savo brand’ais? Taip ir iseina kakas, kai vienam zmogui sakai “as esu rimtas verslo partneris” ir cia pat nutaises durniaus mina kalbini mokinuka “Kuti kuti, as Keksas peksas…” Et, geriau nezaisti su tais brend extension’ais…

  10. Tadas Ruzelle says

    2007.05.24 at 15:48

    Taikliai…
    Tiek Tele2, tiek ir Omnitel reklamos bukos, lėkštos ir “neparsiduodančios”.
    Iki šiol keistas atrodo Bitės lūkuriavimas? Bando save išsieliminuoti iš konteksto. Kodėl? Per geros apyvartos ir nieko nereikia daryti? Wrong answer… Nesugebat daryti, samdykite kas sugeba.
    Dėl Omnitel. Jei su buka Kekso reklama bandote prisivilioti augančią kartą tai klystate totaliai. Dar neteko matyti, kad paauglys iki 13 m. gyventų be tėvų patarimo. Orientuokitės į šeimą! Vaikučiams mobiliuosius ir tuo pačiu planus perka ne kas kitas, bet jų tėveliai!
    Tele2 – jei dar stumdysite tą š… su tais nevykėliais…Atsisakysiu jūsų dėl bendražmogiško padorumo – atrodo tikrai bukagalviškai. Su derama pagarba,
    Tadas

  11. Linas Šimonis says

    2007.05.24 at 16:20

    Inga, viena didziausiu reklamu bedu yra bendros strategines krypties neturejimas arba daznas jos kaitaliojimas. Tele2 tikrai neverta keisti krypties – musu mintyse dar ilgai ji liks kaip “pigiausia”. Geriau prie musu minciu prisitaikyti, sakant „Jeigu kokybės skirtumų nebeliko, tai kodėl mokėti brangiau? Pereikite į Tele2!“. Pripazinkim realybe – niekas pas ja nepereis del didesniu tarifu. Tik del mazesniu. O kai nebelieka strategijos – krypties, tai ir gimsta visokie “kreatyviski” serialai.

  12. Jaunius Vencevičius says

    2007.05.24 at 17:16

    Su autoriu kai kur drisciau nesutikti :). Konkreciai ivardinkit paugliu amziu :) kiek pastebejau tai besibaigainti pauglysti galbut net ir pasibaigusi. Reklama orentuota i atsipalaidavusi jaunima, linkusi pasilinksminti ir pagalbeti. Reklama visai nembloga :) Omintel reklma su isimenamaja verte nes ji originali ir kelytye asocijuojas su omnitel. Viskas corecrt, tik man atrodo kad lietuviai dar nemoka mastyti :D. Tai kur kas geriau “nei apie viska pagalvota” cia totaliai skirta bukiems :D. O reklama veiksminga tada kai pamatytas daiktas asocijuojasi butent su logotipu :), firmos zenklu, paslaugomis, ar net zodizias is reklamos

  13. Jaunius Vencevičius says

    2007.05.24 at 17:24

    REKLAMA YRA EFEKTYVI KAI JA PASTEBI nesvarbu kokia ji darysite, buka, protinga, cretivia, ar pan.

  14. Jaroslav Dvorak says

    2007.05.26 at 23:50

    Geras! Nu ir ka pastebejau as reklama kaip visada, pasijuokiau bet pirkti ne einu metus, du ir vel pamaciau kt. reklama ir vel pasijuokiau bet pirkti paslaugos, prekes ne einu. Ar cia efektyvumas??? Ar priesingai ismesti pinigai? Ar tiesiog as nei keksas, nei juru kiaulyte? Ir reklama nebuvo skirta man?? Kam tada reikalinga tokio turinio reklama?
    O klausimas apie piguma, tai is vis juokingas visi nori siandien aukstu atlyginimu ir zemu kainu:) Nesvarbu su kiek nuliu suma zmogelis turi banke:)

  15. Virginijus Puckus says

    2007.06.04 at 13:59

    Gerb p. Linai,
    Omnitel tikrai nepasirinko “zooparduotuvių apyvartos didinimo kelio”. Reklama su juros kiaulyte reklamuojamas Omnitel subbrand’as – Omnitel Extra.
    Kodel daugumai sio portalo skaitytoju sita reklama pasirode “neparduodanti”, o tik “isimenanti, juokinga ir pan.” – atsakyma, manau, galima nuspeti – dauguma sio portalo skaitytoju yra privatus arba verslo (whatever GSM paslaugas teikiancios bendroves) klientai – Jus nesate “target’as”. Sitos reklamos poveiki mes galetumem ivertinti nebent tada, kai mums reiktu rinktis isankstinio apmokejimo kortele (vaikui, raugui is uzsienio, tevams, mociutei kaime ar etc.) t.y. mes pataptumeme “target’u”. manau, kad tokiu atveju, tikrai butu prisimintas Keksas.
    O vat iki lubu pasoke juru kiaulyciu pardavimai, mano manymu, yra ne kas kita, kaip sios reklamos “salutinis poveikis”, kuris man primine sena anekdota, kai ciukcia pamate Marlboro reklama ir nusipirko arkli…
    P.s. idomu, o po Omnitel reklamos su pantera ar isaugo susidomejimas siomis didelemis katemis, ar tiesiog vartotojai savo galvose bande asocijuoti pantera su “lengvai ir uztikrintai”…

  16. Tomas Kažemėkas says

    2007.06.06 at 00:38

    Straipsnis parašytas labai žurnalistiškai. Teiginiams trūksta pagrindimo pardavimų duomenimis: kiek pakito Omnitel Extra pardavimai po Kekso reklamos, kiek pakito jūrų kiaulyčių pardavimai po reklamos? Tada galima tvirtint, kad reklama efektyvi/neefektyvi. Suprantama, kad tokius duomenis gauti sunku, tačiau tai dar neįgalina vienareikšmiškai teigti, kad pinigai buvo išleisti zooparduotuvėms remti;)

  17. Jaroslav Dvorak says

    2007.06.07 at 18:06

    Bet tada is viso idomiai kodel man bunant privaciam abonentui nesinoretu pakeisti i Omnitel Extra jei tai taip krutai ir pigiai:)
    Be to, tie kurie naudojasi verslo gali tureti ir asmeninius abonentus pas kt. operatorius?? Kodel jie negali buti target group? Aisku butu idomu jei kazkas parodytu skaicius ar augo pardavimai po sios reklamines kompanijos ar ne?

  18. Tadas Burgaila says

    2007.06.10 at 14:04

    Neblogas straipsnis.
    Taciau kodel verta rinktis bite?
    P.Linai Jus lyginote mokejimo korteliu reklamas.Keksas – Extra.Bukagalviai paugliai – PILDYK.Asmeniskai geriau atpasakociau reklamos teksta negu pasakyciau apie reklamuojama produkta, nes tikrai neatsimenu ka siulo tas KEKSAS neskaitant juru kaiulyciu ir kelionu, o tuo labiau tie buki paugliai.Tik supratau, kad mano patikimas partneris buves juoda pantera virto i demeta juru kiaulyte.
    Kodel pamirsote bites LABAS?Savas rysys.Kuriu strategija man labiausiai prie sirdies.Ir as labai gerai atsimenu tokias reklamas kaip SMS UNLMITED visiems laikams.Dainele 10 litu pildai gauni pinigu…Tai jau gyvena jaunimo galvose(o tai ir yra svarbiausia).Gaila neturiu statistikos, bet tarkim stai vieno jaunimo forumo apzvalga, kuri mano manymu realiai atpindi rinka:
    Ka naudojate?
    Omnitel [12.14%]
    Omnitel Extra [5.83%]
    Ezys [24.27%]
    Tele2 [7.28%]
    Mazylis [0.49%]
    Bite [3.40%]
    Labas [39.32%]
    Kita [7.28%] Labas – savas rysys.Ir kaip pats minejote zmones perka ne pacia kortele, o EMOCIJA.Ne Ipoda, taciau stiliu. Tesiant apie KEKSA, deje nepazystu zmogaus kuris naudotusi EXTRA.I kokia auditorija orentuojasi EXTRA?Sunku isivaizduoti…i SEIMA?Nesamone…I JAUNIMA?brangu…I VERSLA?Nepazystu neivieno verslinko naudojancio mokejimo kortele.Kazkokdel man atrodo, kad tai jau zlugusi paslauga…

  19. Virginijus Puckus says

    2007.06.11 at 09:49

    P. Tadai, Savo komentarų pradžioje pats rašote, kad straipsnyje aprašomos yra išankstinio mokejimo kortelių reklamos, o po to sugretinate du visiškai skirtingus dalykus – panterą ir jūrų kiaulytę. Pantera buvo naudojama OMNITEL reklamoje, o jūrų kiaulytė – Omnitel Extra.
    Taip kad Jūsų patikimas partneris nepavirto iš panteros į jūrų kaiulytę.

  20. Edis Tamošauskas says

    2007.06.11 at 12:33

    Straipsnis, ko gero, taiklus – štai tik dėl Tele2 kokybės akcento, tai jį galima vertinti kontekste. Jei pigiausio operatoriaus mūšis – lyg ir laimėtas, laimėjimą galima stiprinti pridėjus “… o ir kokybė ne prastesnė”. Būtent taip suprantu sekančią Tele2 pastanga, ir bendras pranešimas rinkai gaunamas gana rišlus. Tiesiog mes jau žinome ir žinosime, kad Tele2 – pigiausias, “visur ir visada”. O reklamos – išties, daugiau bendro turi su animaciniu kinematografu, ar muilo serialais apie likimo nuskriaustuosius – ten signalų rinkai negausu, šauniai pastebėta. Nebent tai kitaip supranta mūsų vaikai – jiems, kas mums primityvoka ir net šlykštoka, gali atrodyti “kieta”. Kažkam patinka ir AKROPOLIAI? Taigis.

  21. Tadas Gudauskas says

    2007.07.04 at 14:56

    Sveiki, Man keista skaityti jusu komentarus, kur visu rasote, kad Bite issvis nesireklamuoja ir greitu metu Omnitel ir Tele2 ja turetu suvalgyti. Nors po to patys rasote, kad Omnitel jums nepatrauklus del to, kad pradejo save pozicionuoti ne vien kaip aukstos kokybes produktas, bet ir zvelgti i mases ir pasidave konkurencinei kovai su Tele2 visuose segmentuose. Taciau realybeje yra visiskai kitaip, jeigu rimciau atkreiptumete demesi, tai pamatytumete, kad Bites reklamu taip pat yra gana nemazai, taciau jos yra visiskai kitokios nei Tele2 ar Omnitel, ten nera Ozzy, Gabanos ir Kekso, jos yra zymiai solidesnes, ir mano atzvilgiu zymiai patrauklesnes. Tiesiog, mano nuomone Bite nenori “nusipiginti” taip kaip jos konkurentai ir greitoje ateityje parengus rimta pozicionavimo ideja, ji bus pateikta kaip kokybiskas ir patikimas rysys ir susirinks dauguma senuju Omnitelio myletoju.
    Aciu uz demesi.

  22. Viktoras Pėčia says

    2008.03.27 at 14:09

    Kika Zabuliui gal nepamiršo atsidėkot :). T2 išnaudoja TELCO verslo įpatybę kurios paprasti mirtingieji nežino – operatoriai moka vienas kitam už įeinančio sambučio apdorojimą savo tinkle – “interkonektas”. T2 gyvena vien iš šio mokesčio o esami klientai yra nuostolingi – toks modelis kardinaliai skiriasi nuo to ka turi O ir B.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Linas Šimonis
Lino Šimonio nuotrauka viešam naudojimui.

Vadovo konsultavimas

  • Vadovo konsultavimas
  • Strateginės sesijos moderavimas

Mokymai ir konferencijos

  • Marketingo strategijos paskaita

Atsiliepimai

Tikėkimės, kad bendradarbiavimas nenutrūks

Labai džiaugiuosi su Jumis susipažinusi ir dar kartą ačiū už šaunų seminarą. Svarbiausia, kad Jūs mokate įkvėpti.

Natalija Pauliukienė, KTU PI Vadybos mokymo centras

Gaila, kad per vėlai pradėjome dirbti su Linu Šimoniu

Gaila, kad per vėlai pradėjome dirbti su Linu Šimoniu. Kol dirbome patys, uždirbome žymiai mažiau, negu būtume uždirbę su jo pagalba. Norime pelnytai pagirti Liną už sugebėjimą įsigilinti ir suvokti įmonės problemas, už tinkamą veiksmų planą bei pateiktą aiškią veiklos strategiją. Lino konsultacijos mūsų įmonei padėjo stiprų pamatą, siekiant įgyvendinti užsibrėžtus tikslus, paskatino tobulėti tiek asmeniškai, tiek visą įmonę.

Darius Igaris, Geralda Decor direktorius

Lino konsultacijos – tai marketingo aukštasis pilotažas.

Reikėjo pusės metų, kad priprastume vieni prie kitų, kad „apšlifuotume aštrius kampus“. Tik dirbdamas su Linu Šimoniu supratau, kiek įmonei reiškia rinkodara, o dar labiau įsikaliau į galvą, kiek ji svarbi gamybinės įmonės vadovui. Kad tai kasdienis nepaliaujamas darbas, toks pat kaip gamyba, tik daug daug svarbesnis. Šio bendro darbo privalumas - kad galime bet kuriuo metu tartis ir gauti kvalifikuotą konsultaciją. O Lino konsultacijos, marketingo pritaikymas prie įmonės specifikos - tai marketingo aukštasis pilotažas.

Valentinas Navikauskas, UAB Tūta valdybos pirmininkas

Nepriimame jokių svarbesnių strateginių sprendimų prieš tai nepasikonsultavę su Linu Šimoniu

Tuo viskas pasakyta.

Aidas Kaubrys, Office Guru direktorius

Skatina verslo plėtrą

Konsultacijos ir nuolatinė Jūsų pagalba naudinga ne tik dabar, bet ir skatina galvoti apie verslo plėtrą.

Gintautas Igaris, Geralda direktorius

Vykdant priimtus strateginius sprendimus nedelsiant, galima pasiekti akivaizdžių rezultatų.

Konsultuojuosi pas Liną Šimonį jau ne pirmus metus. Iš pradžių tai atrodė kiek neįprasta, ir reikėjo laiko įvertinti gautą informaciją. Tačiau dabar galiu drąsiai teigti, kad vykdant priimtus strateginius sprendimus nedelsiant, galima pasiekti akivaizdžių rezultatų.

Aidas Vaičiulis, Vaičiulis human resources consulting direktorius

Naudinga Lino patirtis ieškant strateginių pranašumų

Dirbant su Linu pavyko atrasti nemažai naujų įžvalgų - tarsi požiūrį iš šalies į savo produkto problematiką, o ypač naudinga buvo Lino  patirtis ieškant strateginių pranašumų - t.y., gryninant produkto pozicionavimą.

Sigitas Stasevičius, Ogmios centras direktorius

Straipsniai

  • Valstybės marketingas: kokį paminklą statyti Lukiškių aikštėje?

    Valstybės marketingas: kokį paminklą statyti Lukiškių aikštėje?

  • Maxima prieš Lidl: šūvis sau į koją

    Maxima prieš Lidl: šūvis sau į koją

  • Bankų marketingo problemos

    Bankų marketingo problemos

  • Propagandos karai Lietuvoje: Rusija prieš demokratiją

    Propagandos karai Lietuvoje: Rusija prieš demokratiją

  • Lietuviai – lojalūs pirkėjai

    Lietuviai – lojalūs pirkėjai

Žiniasklaidoje

  • 15min.lt: Dėvėtas prekes Lietuvoje perkam brangiau, nei naujas užsienyje: patys kalti, sako ekspertai

    2020.11.18
  • Delfi.lt: Užsienyje drabužius išparduoda už centus, o lietuviams – špyga? Paaiškino, kodėl neturime grandiozinių nuolaidų

    2020.10.14
  • LRT.lt: Nustebino „Sugamour“ kainos Vilniuje: už tą patį patiekalą sumokėjo beveik dvigubai daugiau nei Kaune

    2020.07.01
  • Delfi.lt: Įvertino į Lietuvą žengusį naują rusišką prekybos tinklą: visiems vietos po saule neužteks

    2020.06.17
  • Delfi.lt: Pardavėjo profesija išgyvena „aukso amžių“: į parduotuves einame ne prekių, o dėmesio

    2020.03.10

Konferencijos ir seminarai

  • Marketingo strategijos pagrindai ir praktika – verslumo mokymai Marijampolės kolegijoje

    Marketingo strategijos pagrindai ir praktika – verslumo mokymai Marijampolės kolegijoje

    2019.04.09

Populiariausi straipsniai

EZ Fat Footer #1

This is Dynamik Widget Area. You can add content to this area by going to Appearance > Widgets in your WordPress Dashboard and adding new widgets to this area.

  • Marketingo strategijos paskaita

RSS LinasSimonis.com

Paieška svetainėje

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

© 1999–2025 Linas Šimonis
Terminalo g. 3, Kauno LEZ, LT-54469 Kaunas
Kopijuoti ir platinti be autoriaus raštiško sutikimo draudžiama. Cituojant, nuoroda į www.LinasSimonis.lt būtina.

Pilnam funkcionalumo užtikrinimui, svetainėje naudojami "cookies". Prašau, leiskite juos. Sutinku Atmesti Privatumo politika
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT