Kiek kainuoja konsultacijos?
Tik dalį to, kiek dėl mano konsultacijų „kaltės“ uždirbsite.
Ką daryti, jei aš matau naudą su jumis dirbti, tačiau neesu direktorius ar kitas vadovas?
Deja, konsultuoju tik savininkus, vadovus ir valdybos narius, galinčius priimti strateginius sprendimus. Jei juo neesate, tačiau strategijos konsultacijose matote naudą, turėtumėte su savo vadovu tai aptarti ir atvykti kartu.
Kiekvienam vadovui reikalingas situaciją išmanantis pagalbininkas, todėl po mano konsultacijų jūs tapsite svarbiausiu strategijos įgyvendintoju.
Ką daryti, jeigu aš neturiu daug pinigų reklamai?
Reklama – tik vienas iš pozicionavimo idėjos perdavimo būdų. Pats brangiausias ir pradiniame įmonės gyvavimo etape ne pats geriausias. Jei skiriatės nuo konkurentų, jei turite gerą pozicionavimo idėją, lėšas skirkite viešiesiems ryšiams, o ne reklamai.
Ką daryti, jei neturiu pinigų plėtrai ir marketingui?
Visų pirma, geras marketingas kainuoja gerokai pigiau, nei įprasta manyti.
Antra, jei turite išties gerą idėją – kreipkitės į mus, esant gerai idėjai, mes padėsime paruošti marketingo planą ir surasti investuotoją.
Trečia – jei jūsų idėja išties gera, savo marketingo dalį mes galime investuoti mainais gaudami jūsų įmonės akcijų dalį. Viskas įmanoma, jei yra idėja, ambicijos, protingas įgyvendinimas.
Savo pavyzdžiuose aprašote rinkos gigantus. O ką daryti mums, smulkiems verslininkams?
Strategija ir pozicionavimas smulkiąjam verslui dar svarbesnis, nei stambiam. Stambusis turi resursų ir dažniausiai jau yra įsitvirtinęs pirkėjo mintyse. Vienintelė išeitis smulkiąjam – išvengti tiesioginės konkurencijos su stambiuoju, surasti savo išskirtinumą ir paversti jį įmonės veiklos strategija.
Kaip pozicionuotis internete, televizijoje, spaudoje, socialiniuose tinkluose?
Pozicionavimas vyksta ne internete, televizijoje, socialiniuose tinkluose, bet pirkėjo mintyse. Internetas, radijas, laikraščiai, televizija yra tik žinutės nešėjai.
Man ir mano draugams patinka straipsnyje sukritikuota reklama. Tai kodėl rašote, kad ji bloga?
Todėl, kad jums ir jūsų draugams patiko reklama, o ne reklamuojamas produktas.