Linas Šimonis

Vadovams ir savininkams: marketingo strategijos konsultacijos.

  • Straipsniai
  • Žiniasklaidoje
  • Konferencijų organizatoriams
  • Žiniasklaidai
  • Kontaktai

Delfi.lt: Ekspertai apie „Telia”: pokyčių Lietuvoje bus ir daugiau

2017.02.01, ELTA, Delfi.lt

Lietuvos telekomunikacijų rinkoje trečiadienį atsiradus naujam prekės ženklui „Telia“, pakeitusiam „Omnitel“ ir „Teo“, rinkodaros specialistai prognozuoja, kad ateityje tokių permainų bus galima pamatyti ir daugiau. Nuo to esą gali laimėti ir verslas, ir vartotojai.

Specialistai pažymi, kad bendrovės siekia būti kuo geriau atpažįstamos. Tad rinkodaros strategijos konsultanto Lino Šimonio teigimu, dabartinės tendencijos yra visiškai natūralios.

„Tai yra prijungimas prie didelio tinklo ir tapimas globalaus pasaulio dalimi. Stambėja greitojo maitinimo tinklai, bankai, operatoriai ir pan. Išimtis yra nebent alaus daryklos, kadangi pirmenybę vartotojai teikia vietiniams gamintojams; taip pat išskirtinė yra duonos pramonė. Lietuvoje kepyklos išliko, nes lietuvis turbūt nelabai suprastų, kodėl turėtų valgyti suomišką duoną”, – sako L. Šimonis.

Rinkodaros ir komunikacijos ekspertas Mindaugas Lapinskas įsitikinęs, kad kompanijos telkdamosi siekia sumažinti savo kaštus.

„Tendencijos tokios, kad dideli prekių ženklai linkę stambėti. Paradoksalu, bet tai susiję su naujų prekės ženklų atsiradimu ir milžiniškomis rinkodaros sąnaudomis. Įtvirtinti naują ženklą pinigų reikia vis daugiau ir daugiau. Tad kompanijos mano, kad laimės sukoncentravusios biudžetus į vieną ar kitą iš jų. Labai ryškus pavyzdys – „Rimi” ir „Iki”. Lygiai tas pat ir su „Teo” ir „Omnitel” integravimu”, – komentuodamas pastaruosius pokyčius Lietuvos versle sako M. Lapinskas.

Šios tendencijos gali būti naudingos ir verslui, ir vartotojams. Pasak L. Šimonio, atvykusiam į svečią šalį klientui bus lengviau suprasti, kokias paslaugas jis galės gauti.

„Paprasčiau atpažinti. Ir Šiaurės šalių gyventojai Lietuvoje, ir lietuviai, išvažiavę į kraštus, kur veikia “Telia”, greičiau pastebės, kad tai – tas pats operatorius”, – sakė L. Šimonis, pažymėjęs, kad įvairūs palankūs Skandinavijoje galiojantys tarifai galės būti taikomi ir Lietuvos klientams, tad pastarieji gaus ir finansinės naudos.

Ekspertai įsitikinę, kad verslo konsolidavimo pokyčių sulauksime daugiau. M. Lapinsko manymu, tai gali paliesti įvairias sritis.

„Matysime vis stambėjančius prekių ženklus. Visuose sektoriuose. Anksčiau „Procter & Gamble”, „Unilever” „slėpdavosi” už savo prekių ženklų, atskirai reklamuodavo įvairią savo gaminamą produkciją. Dabar šios kompanijos pradeda prekės ženklus stambinti. Visur matome šį reiškinį: nuo filmų iki dantų pastos, nuo bankų iki komunikacijos”, – sako M. Lapinskas.

Tuo metu L. Šimonis pažymėjo, kad Lietuvos verslininkai taip pat turi galimybių susikurti gerai atpažįstamus vardus pasaulyje. Bet specialistas negailėjo kritikos kalbininkams ir pavadinimų reglamentavimui, nes, pasak jo, lietuviškus pavadinimus užsieniečiams ištarti kartais būna labai sunku, o tai trukdo verslui.

Nuo trečiadienio „Teo”, „Omnitel” ir „Baltic Data Center” tampa viena įmone – „Telia Lietuva”, kuri praneša iš vienų rankų teiksianti daugiausia telekomunikacijų, informacinių technologijų ir televizijos paslaugų Lietuvoje.

„Telia Lietuva” savo paslaugoms naudos pagrindinį – „Telia” prekės ženklą.

Ačiū iš anksto, kad dalinatės su savo draugais Facebook'e:

Linas Šimonis | 2017.02.01.

Linas Šimonis
Lino Šimonio nuotrauka viešam naudojimui.

Vadovo konsultavimas

  • Vadovo konsultavimas
  • Strateginės sesijos moderavimas

Mokymai ir konferencijos

  • Marketingo strategijos paskaita

Atsiliepimai

Tikėkimės, kad bendradarbiavimas nenutrūks

Labai džiaugiuosi su Jumis susipažinusi ir dar kartą ačiū už šaunų seminarą. Svarbiausia, kad Jūs mokate įkvėpti.

Natalija Pauliukienė, KTU PI Vadybos mokymo centras

Gaila, kad per vėlai pradėjome dirbti su Linu Šimoniu

Gaila, kad per vėlai pradėjome dirbti su Linu Šimoniu. Kol dirbome patys, uždirbome žymiai mažiau, negu būtume uždirbę su jo pagalba. Norime pelnytai pagirti Liną už sugebėjimą įsigilinti ir suvokti įmonės problemas, už tinkamą veiksmų planą bei pateiktą aiškią veiklos strategiją. Lino konsultacijos mūsų įmonei padėjo stiprų pamatą, siekiant įgyvendinti užsibrėžtus tikslus, paskatino tobulėti tiek asmeniškai, tiek visą įmonę.

Darius Igaris, Geralda Decor direktorius

Lino konsultacijos – tai marketingo aukštasis pilotažas.

Reikėjo pusės metų, kad priprastume vieni prie kitų, kad „apšlifuotume aštrius kampus“. Tik dirbdamas su Linu Šimoniu supratau, kiek įmonei reiškia rinkodara, o dar labiau įsikaliau į galvą, kiek ji svarbi gamybinės įmonės vadovui. Kad tai kasdienis nepaliaujamas darbas, toks pat kaip gamyba, tik daug daug svarbesnis. Šio bendro darbo privalumas - kad galime bet kuriuo metu tartis ir gauti kvalifikuotą konsultaciją. O Lino konsultacijos, marketingo pritaikymas prie įmonės specifikos - tai marketingo aukštasis pilotažas.

Valentinas Navikauskas, UAB Tūta valdybos pirmininkas

Nepriimame jokių svarbesnių strateginių sprendimų prieš tai nepasikonsultavę su Linu Šimoniu

Tuo viskas pasakyta.

Aidas Kaubrys, Office Guru direktorius

Skatina verslo plėtrą

Konsultacijos ir nuolatinė Jūsų pagalba naudinga ne tik dabar, bet ir skatina galvoti apie verslo plėtrą.

Gintautas Igaris, Geralda direktorius

Vykdant priimtus strateginius sprendimus nedelsiant, galima pasiekti akivaizdžių rezultatų.

Konsultuojuosi pas Liną Šimonį jau ne pirmus metus. Iš pradžių tai atrodė kiek neįprasta, ir reikėjo laiko įvertinti gautą informaciją. Tačiau dabar galiu drąsiai teigti, kad vykdant priimtus strateginius sprendimus nedelsiant, galima pasiekti akivaizdžių rezultatų.

Aidas Vaičiulis, Vaičiulis human resources consulting direktorius

Naudinga Lino patirtis ieškant strateginių pranašumų

Dirbant su Linu pavyko atrasti nemažai naujų įžvalgų - tarsi požiūrį iš šalies į savo produkto problematiką, o ypač naudinga buvo Lino  patirtis ieškant strateginių pranašumų - t.y., gryninant produkto pozicionavimą.

Sigitas Stasevičius, Ogmios centras direktorius

Straipsniai

  • Valstybės marketingas: kokį paminklą statyti Lukiškių aikštėje?

    Valstybės marketingas: kokį paminklą statyti Lukiškių aikštėje?

  • Maxima prieš Lidl: šūvis sau į koją

    Maxima prieš Lidl: šūvis sau į koją

  • Bankų marketingo problemos

    Bankų marketingo problemos

  • Propagandos karai Lietuvoje: Rusija prieš demokratiją

    Propagandos karai Lietuvoje: Rusija prieš demokratiją

  • Lietuviai – lojalūs pirkėjai

    Lietuviai – lojalūs pirkėjai

Žiniasklaidoje

  • 15min.lt: Dėvėtas prekes Lietuvoje perkam brangiau, nei naujas užsienyje: patys kalti, sako ekspertai

    2020.11.18
  • Delfi.lt: Užsienyje drabužius išparduoda už centus, o lietuviams – špyga? Paaiškino, kodėl neturime grandiozinių nuolaidų

    2020.10.14
  • LRT.lt: Nustebino „Sugamour“ kainos Vilniuje: už tą patį patiekalą sumokėjo beveik dvigubai daugiau nei Kaune

    2020.07.01
  • Delfi.lt: Įvertino į Lietuvą žengusį naują rusišką prekybos tinklą: visiems vietos po saule neužteks

    2020.06.17
  • Delfi.lt: Pardavėjo profesija išgyvena „aukso amžių“: į parduotuves einame ne prekių, o dėmesio

    2020.03.10

Konferencijos ir seminarai

  • Marketingo strategijos pagrindai ir praktika – verslumo mokymai Marijampolės kolegijoje

    Marketingo strategijos pagrindai ir praktika – verslumo mokymai Marijampolės kolegijoje

    2019.04.09

Populiariausi straipsniai

EZ Fat Footer #1

This is Dynamik Widget Area. You can add content to this area by going to Appearance > Widgets in your WordPress Dashboard and adding new widgets to this area.

  • Marketingo strategijos paskaita

RSS LinasSimonis.com

Paieška svetainėje

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

© 1999–2025 Linas Šimonis
Terminalo g. 3, Kauno LEZ, LT-54469 Kaunas
Kopijuoti ir platinti be autoriaus raštiško sutikimo draudžiama. Cituojant, nuoroda į www.LinasSimonis.lt būtina.

Pilnam funkcionalumo užtikrinimui, svetainėje naudojami "cookies". Prašau, leiskite juos. Sutinku Atmesti Privatumo politika
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT