Linas Šimonis

Vadovams ir savininkams: marketingo strategijos konsultacijos.

  • Straipsniai
  • Žiniasklaidoje
  • Konferencijų organizatoriams
  • Žiniasklaidai
  • Kontaktai

Delfi.lt: Kalėdų karštinė prasideda: kaip nepasimauti ant „nuolaidų“

2013.11.17 Vilija Andrulevičiūtė, delfi.lt

Prasidėjus kalėdinių pirkinių bumui žmonės pasiduoda masinei psichozei, todėl dažnai priperka visai nereikalingų dovanų, susivilioja dirbtinai sukurtomis nuolaidomis prekėms, naujienų portalui LRT.lt sako rinkodaros specialistas Linas Šimonis.

LRT.lt pašnekovas pastebi, kad jau lapkritį prekybos centruose prasideda Kalėdos, o mes pamažu pasiduodame masinei pirkimo psichozei. L. Šimonio teigimu, per Kalėdas mums yra įprasta apdovanoti gimines ir artimus draugus, mat priešingu atveju liktume nesuprasti visuomenės. Tai išmanydami prekybos tinklai visais įmanomais būdais skatina vartotojiškumą.

„Daroma viskas, siekiant parodyti, kokia populiari yra viena ar kita prekė, kad visi ją dovanoja. Net jei žmogui tai nėra labai įdomu ar priimtina, galiausiai jam tampa labai sunku atsispirti. Patiriamas didžiulis spaudimas, elgtis taip, kaip elgiasi visi, priešingu atveju nepritampi visuomenėje. Prekybos tinklai tai žino ir tuo naudojasi“, – tikina L. Šimonis.

Rinkodaros specialisto teigimu, kadangi pasąmonėje mums svarbu neišsiskirti iš minios, pirkti tenka daug. Tuomet atsiranda poreikis taupyti, todėl perkame ne tik praktiškas bei naudingas dovanas, bet ir nereikalingus daiktus.

„Per šį laikotarpį išleidžiame pusantro karto ar netgi dvigubai daugiau, nei įprastai, bet vis tiek siekiame taupyti, todėl priperkame visiškai nereikalingų daiktų. Vėliau, po Naujųjų, prasideda dovanų grąžinimai į parduotuves. Vakaruose jau įprasta prie dovanos pridėti pirkimo čekį, kad nereikalingus daiktus grąžinti būtų paprasčiau“, – pažymi L. Šimonis.

Siekdami kuo mažiau ištuštinti pinigines, taip pat nuolatos ieškome pigesnių prekių. Mus ypač vilioja akcijos, nuolaidos, išpardavimai. Tačiau čia galime užkibti ant sumanaus prekybininkų kabliuko ir nė kiek nesutaupyti, mano rinkodaros specialistas.

„Nenustebčiau, jei nuolaidos prekėms būtų kuriamos dirbtinai. Neseniai vienas žmogus man pasakojo apie tai, ką pastebėjo ieškodamas sau svarbaus pirkinio. Kadangi jam tai buvo svarbi prekė, jis ilgai mąstė, tyrinėjo įvairius pasiūlymus. Kai apsisprendė pirkti, pamatė, kad daikto kaina tapo 25 proc. didesnė, nei buvo prieš keletą savaičių, jam tik pradėjus dairytis į pasiūlymus. Gali būti, kad tai yra pasiruošimas kalėdinėms nuolaidoms. Šventiniu periodu kainą bus galima „sumažinti“ net 25 proc.“, – svarsto L. Šimonis.

Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos specialistas Vitas Ūsas teigia prisimenantis tokių atvejų, kai prekybos centruose buvo nustatyti Nesąžiningos komercinės veiklos vartotojams draudimo įstatymo pažeidimai: su nuolaida nurodyta kaina iš tiesų buvusi nuolatinė daikto kaina.

„Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba 2012 metais išnagrinėjo dvi tokias bylas ir skyrė baudas UAB „MAXIMA LT“ – 6000 litų bei UAB „JYSK Baltic“ – 5000 litų“, – vardija V. Ūsas. Tačiau, pasak jo, vartotojai dėl tokių atvejų skundų dažnai nepateikia.

Prognozuoja dosniausias Kalėdas Lietuvoje

„Nordea“ ekonomisto Žygimanto Maurico teigimu, šių metų Kalėdinis sezonas gali būti pats dosniausias Lietuvos istorijoje. Ekonomistas prognozuoja, jog mažmeninės prekybos apyvarta gruodžio mėn. sieks 3 mlrd. litų.

„Mažmeninės prekybos statistiniai duomenys leidžia manyti, kad šių metų apyvarta bus panaši, į 2007-ųjų metų arba pranoks to meto skaičius. Panašu, kad Kalėdų senelis bus itin dosnus mažiesiems, nes sparčiai auga žaislų, išmaniųjų telefonų, kompiuterių pardavimai“, – LRT televizijos laidoje „Laba diena, Lietuva“ sakė Ž. Mauricas.

Ekonomistas prognozuoja, kad gruodį maistui, alkoholiniams gėrimams lietuviai išleis 20–30 proc. daugiau, palyginti su kitais mėnesiais, gerokai šoktels ir praktiškų dovanų šeimai – technikos, baldų pardavimai.

Ačiū iš anksto, kad dalinatės su savo draugais Facebook'e:

Linas Šimonis | 2013.11.17.

Linas Šimonis
Lino Šimonio nuotrauka viešam naudojimui.

Vadovo konsultavimas

  • Vadovo konsultavimas
  • Strateginės sesijos moderavimas

Mokymai ir konferencijos

  • Marketingo strategijos paskaita

Atsiliepimai

Tikėkimės, kad bendradarbiavimas nenutrūks

Labai džiaugiuosi su Jumis susipažinusi ir dar kartą ačiū už šaunų seminarą. Svarbiausia, kad Jūs mokate įkvėpti.

Natalija Pauliukienė, KTU PI Vadybos mokymo centras

Gaila, kad per vėlai pradėjome dirbti su Linu Šimoniu

Gaila, kad per vėlai pradėjome dirbti su Linu Šimoniu. Kol dirbome patys, uždirbome žymiai mažiau, negu būtume uždirbę su jo pagalba. Norime pelnytai pagirti Liną už sugebėjimą įsigilinti ir suvokti įmonės problemas, už tinkamą veiksmų planą bei pateiktą aiškią veiklos strategiją. Lino konsultacijos mūsų įmonei padėjo stiprų pamatą, siekiant įgyvendinti užsibrėžtus tikslus, paskatino tobulėti tiek asmeniškai, tiek visą įmonę.

Darius Igaris, Geralda Decor direktorius

Lino konsultacijos – tai marketingo aukštasis pilotažas.

Reikėjo pusės metų, kad priprastume vieni prie kitų, kad „apšlifuotume aštrius kampus“. Tik dirbdamas su Linu Šimoniu supratau, kiek įmonei reiškia rinkodara, o dar labiau įsikaliau į galvą, kiek ji svarbi gamybinės įmonės vadovui. Kad tai kasdienis nepaliaujamas darbas, toks pat kaip gamyba, tik daug daug svarbesnis. Šio bendro darbo privalumas - kad galime bet kuriuo metu tartis ir gauti kvalifikuotą konsultaciją. O Lino konsultacijos, marketingo pritaikymas prie įmonės specifikos - tai marketingo aukštasis pilotažas.

Valentinas Navikauskas, UAB Tūta valdybos pirmininkas

Nepriimame jokių svarbesnių strateginių sprendimų prieš tai nepasikonsultavę su Linu Šimoniu

Tuo viskas pasakyta.

Aidas Kaubrys, Office Guru direktorius

Skatina verslo plėtrą

Konsultacijos ir nuolatinė Jūsų pagalba naudinga ne tik dabar, bet ir skatina galvoti apie verslo plėtrą.

Gintautas Igaris, Geralda direktorius

Vykdant priimtus strateginius sprendimus nedelsiant, galima pasiekti akivaizdžių rezultatų.

Konsultuojuosi pas Liną Šimonį jau ne pirmus metus. Iš pradžių tai atrodė kiek neįprasta, ir reikėjo laiko įvertinti gautą informaciją. Tačiau dabar galiu drąsiai teigti, kad vykdant priimtus strateginius sprendimus nedelsiant, galima pasiekti akivaizdžių rezultatų.

Aidas Vaičiulis, Vaičiulis human resources consulting direktorius

Naudinga Lino patirtis ieškant strateginių pranašumų

Dirbant su Linu pavyko atrasti nemažai naujų įžvalgų - tarsi požiūrį iš šalies į savo produkto problematiką, o ypač naudinga buvo Lino  patirtis ieškant strateginių pranašumų - t.y., gryninant produkto pozicionavimą.

Sigitas Stasevičius, Ogmios centras direktorius

Straipsniai

  • Valstybės marketingas: kokį paminklą statyti Lukiškių aikštėje?

    Valstybės marketingas: kokį paminklą statyti Lukiškių aikštėje?

  • Maxima prieš Lidl: šūvis sau į koją

    Maxima prieš Lidl: šūvis sau į koją

  • Bankų marketingo problemos

    Bankų marketingo problemos

  • Propagandos karai Lietuvoje: Rusija prieš demokratiją

    Propagandos karai Lietuvoje: Rusija prieš demokratiją

  • Lietuviai – lojalūs pirkėjai

    Lietuviai – lojalūs pirkėjai

Žiniasklaidoje

  • 15min.lt: Dėvėtas prekes Lietuvoje perkam brangiau, nei naujas užsienyje: patys kalti, sako ekspertai

    2020.11.18
  • Delfi.lt: Užsienyje drabužius išparduoda už centus, o lietuviams – špyga? Paaiškino, kodėl neturime grandiozinių nuolaidų

    2020.10.14
  • LRT.lt: Nustebino „Sugamour“ kainos Vilniuje: už tą patį patiekalą sumokėjo beveik dvigubai daugiau nei Kaune

    2020.07.01
  • Delfi.lt: Įvertino į Lietuvą žengusį naują rusišką prekybos tinklą: visiems vietos po saule neužteks

    2020.06.17
  • Delfi.lt: Pardavėjo profesija išgyvena „aukso amžių“: į parduotuves einame ne prekių, o dėmesio

    2020.03.10

Konferencijos ir seminarai

  • Marketingo strategijos pagrindai ir praktika – verslumo mokymai Marijampolės kolegijoje

    Marketingo strategijos pagrindai ir praktika – verslumo mokymai Marijampolės kolegijoje

    2019.04.09

Populiariausi straipsniai

EZ Fat Footer #1

This is Dynamik Widget Area. You can add content to this area by going to Appearance > Widgets in your WordPress Dashboard and adding new widgets to this area.

  • Marketingo strategijos paskaita

RSS LinasSimonis.com

Paieška svetainėje

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

© 1999–2025 Linas Šimonis
Terminalo g. 3, Kauno LEZ, LT-54469 Kaunas
Kopijuoti ir platinti be autoriaus raštiško sutikimo draudžiama. Cituojant, nuoroda į www.LinasSimonis.lt būtina.

Pilnam funkcionalumo užtikrinimui, svetainėje naudojami "cookies". Prašau, leiskite juos. Sutinku Atmesti Privatumo politika
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT