Linas Šimonis

Vadovams ir savininkams: marketingo strategijos konsultacijos.

  • Straipsniai
  • Žiniasklaidoje
  • Konferencijų organizatoriams
  • Žiniasklaidai
  • Kontaktai

Delfi.lt: Lietuvą apėmė slibinų manija – tėvai priversti vykti iš vienos parduotuvės į kitą

2019.04.10 Viktorija Juškauskaitė, Delfi.lt.

Prekybos centro Maxima akcija „Kaip prisijaukinti slibiną“ sulaukė didelio susidomėjimo – tėvai ieško populiariausių žaislų, specialiai važinėdami po parduotuves, nes kai kuriose „Maximose“ pastarieji jau išpirkti. Vaikai dažniausiai prašo juodos ir baltos spalvos žaislinių slibinų.

Kovo pradžioje prekybos centras „Maxima“ paskelbė akciją „Kaip prisijaukinti slibiną“ – pirkdami karuliais pažymėtas prekes, vartotojai gali rinkti skirtingas pakuotes. Vienoje – lipdukai, kortos ar lipdukai skrajutėms, kitoje papildomai prie visko yra ir tatuiruotė.

Kol kas populiariausia akcijos prekė – puodelių su slibinais kolekcija. Vieną puodelį su slibinu galima įsigyti už 4,99 Eur, surinkus penkis lipdukus, skirtus skrajutei. Kitu atveju tokia prekė kainuoja 14,99 Eur.

Puodeliai su slibinais iš tiesų populiarūs tarp klientų ir jų atžalų, todėl, norint surasti žaislus, reikia gerai paieškoti. Ne vienas skundėsi turėjęs pervažiuoti daugybę „Maximų“, kad tik surastų vaiko prašomą slibiną.

Žurnalistas Aurimas Perednis savo „Facebook“ paskyroje taip pat pasidalino šių žaislų ieškojimo džiaugsmais. Anot jo, tikėjosi rasti juodąjį slibiną, bet nepavyko.

„Įsivaizduoju kaip įgrisau mandagioms pardavėjoms, kurios tik skėsčioja rankomis, tačiau padėtis namuose dėl jų jau gana įkaitusi. Aplankėm beveik visas parduotuves 20 km spinduliu“, – rašė žurnalistas.

Socialiniuose tinkluose daug kas skelbia ieškantys žaislinių slibinų savo vaikams, kol kas perkamiausi yra du – juodas ir baltas.

„Maximos“ komunikacijos ir korporacinių reikalų departamento direktorė Ernesta Dapkienė apgailestauja, bet kol kas populiariausi žaislai išpirkti.

„Šiuo metu jau ne visose mūsų parduotuvėse galima rasti pagrindinius filmo veikėjus – „Bedantį“ bei „Dienos siutą“ – simbolizuojančius žaislus. Dėl to labai apgailestaujame. Papildomas akcijos žaislų kiekis yra gaminamas ir per artimiausius mėnesius turėtų pasiekti mūsų parduotuves“, – komentuoja ji.

Jos teigimu, ši akcija, paremta filmo „Kaip prisijaukinti slibiną“ motyvais, sulaukė milžiniško klientų susidomėjimo.

Akcija turėtų galioti iki balandžio 29 d. arba tol, kol bus minėtų pakuočių ir prekių.

„Maxima“ žino, kad tokios akcijos puikiai veikia

Rinkodaros specialistas Linas Šimonis tikina, kad prekybos centras „Maxima“ procento dalies tikslumu žino, kokios akcijos suveikia, o kokios – ne.

„Jei tokius dalykus kartoja, akivaizdu, kad tai veikia. Jie žino, kas veikia trumpuoju laikotarpiu – padarėme akciją, tada atėjo pinigai. Kitas klausimas, kaip tai veikia jų brendą, pabrėžiu, ne prekės ženklą. „Maximos“ brendas labai stiprus. Net ištikus nelaimei, jie sugeba atsitiesti. Taigi tą brendą ir kuria įvairūs smulkūs dalykai kaip minėtos akcijos“, – pabrėžia jis.

Pasak specialisto, labai svarbu ir tai, kokią žinutę prekybos centras siunčia savo pirkėjams: „Akcija, į kurias įtraukiami vaikai, visuomet yra ties etiškumo riba. Jeigu dalis visuomenės nuspręs, kad tai už ribos ir tęsis ilgai, trumpuoju laikotarpiu tai gali veikti, o ilguoju – atnešti ir prastų rezultatų.“

Vis dėlto rinkodaros specialistas pabrėžia, kad tokios akcijos tikrai vyksta dėl pardavimų ir tik dėl trumpalaikių tikslų.

„Maxima“ – didelė bendrovė, kuri priartėjo prie didelių korporatyvinių bendrovių valdymo modelio. Sprendimus priima samdomi darbuotojai, ne savininkai. Savininkai turi ilgalaikius tikslus. Jei samdomi darbuotojai vertinami pagal trijų mėnesių rezultatus, stengiasi, kad tie mėnesiai būtų sėkmingi, jei metams – stengiasi dėl pastarųjų ir t. t. Dažnai būna, kad į tokias akcijas ir smulkesnius sprendimus nelabai kreipiama dėmesio ir nesuprantama, kokią žinutę sugeneruoja.

Pavyzdys – kai „Maxima“ paskelbė, kad jų prekių kainos kaip Lenkijoje. Tačiau iš tiesų pasiuntė žinią, kad „pas mus brangiau, bet tik nedidelė dalis prekių yra geros kainos“. „Maxima“ išsiuntė strateginę žinutę, sakydama, kad prekybos centre „Lidl“ prekių skaičius ribotas, o „Maximoje“ – pasirinkimas didesnis, tad kai atsibos „Lidl“, pakvietė vėl ateiti į „Maximą“, – komentuoja L. Šimonis.

Pirkimui turi vadovauti tėvai, bet ne vaikas

Psichologė Sonata Vizgaudienė pabrėžia, kad vaikai, pamatę masiškai išreklamuotus dalykus, kuriuos gali turėti ir draugai, tikrai jų užsimanys, todėl tėvai būtinai turi pasidomėti akcijos produktais.

„Tai priklauso nuo tėvų požiūrio – kiek jie galvoja, kad tai reikšminga, reikalinga, kiek jiems priimtina. Svarbu atkreipti dėmesį, kas siūloma, kiek tie dalykai priimtini šeimai, jos vertybėms. Jei žaislai su ginklais, o taip tikrai yra buvę, bet šeimoje tai nepriimtina, tada jų geriau nepirkti. Reikia su vaiku kalbėti, kad yra tokie žaislai, tačiau svarbu paaiškinti vaikui suprantama kalba, jei nesinori, jog su jais žaistų“, – kalba ji.

Tiesa, psichologė atkreipia dėmesį, kad tokiu atveju reikėtų vaikui pateikti alternatyvą ir pasiūlyti žaisti su jam įdomiais žaislais, kuriuos mėgo ir anksčiau.

„Kiekviena šeima turi tartis. Jei tai nieko tokio ir žinome, kad vaikas prašys, o su įsitikinimais nesikerta, tada vaikams reikia aiškiai pasakyti, jog nepirksite daugiau nei reikia. Tarkime, jei mums nereikia daikto, už kurį duodami tam tikri lipdukai, tada nepirksime. Bet jei perkant netyčia priklausys, vaikas galės rinktis“, – aiškina S. Vizgaudienė.

Pasak jos, vaikas turi žinoti, kad negali daryti spaudimo: „Svarbu vaikui išaiškinti, kad tai kainuoja pinigėlius. Reikia įsigilinti į situaciją su vaiku ir pagal jo supratimo lygį išaiškinti, kaip tai darysite. Nebūtinai atmesti idėją iš karto – jei visą laiką sakysite „ne ne ne“, kils vidinis pyktis, kad tėvai visą laiką sako „ne“. Jei akcijos neatrodo negatyvios, galite pasakyti „taip“. Tam turi vadovauti tėvai, bet ne vaikas.“

Psichologė S. Vizgaudienė tikina, kad akcijų žaislai išties gali skatinti kūrybiškumą, tiesiog tėvai privalo įsitraukti ir pagelbėti vaikams.

„Jei žaisliukai vaikui patinka, nori su jais žaisti, tėvai tai gali panaudoti ir parodyti vaikui, kokius žaidimus galima žaisti, sugalvoti kūrybiškų idėjų. Jeigu nusprendžiate, kad akcijos neignoruosite ir atsidurs jos žaislų, tai gera proga juos įpinti į įprastus žaidimus. Žaislai neturėtų būti renkami tik dėl turėjimo“, – sako psichologė.

Ačiū iš anksto, kad dalinatės su savo draugais Facebook'e:

Skaitytojai, perskaitę šį straipsnį, po to dažniausiai skaitydavo:
  • Kontaktai
  • Maxima prieš Lidl: šūvis sau į koją
  • Atsiliepimai

Linas Šimonis | 2019.04.10.

Linas Šimonis
Lino Šimonio nuotrauka viešam naudojimui.

Vadovo konsultavimas

  • Vadovo konsultavimas
  • Strateginės sesijos moderavimas

Mokymai ir konferencijos

  • Marketingo strategijos paskaita

Atsiliepimai

Tikėkimės, kad bendradarbiavimas nenutrūks

Labai džiaugiuosi su Jumis susipažinusi ir dar kartą ačiū už šaunų seminarą. Svarbiausia, kad Jūs mokate įkvėpti.

Natalija Pauliukienė, KTU PI Vadybos mokymo centras

Gaila, kad per vėlai pradėjome dirbti su Linu Šimoniu

Gaila, kad per vėlai pradėjome dirbti su Linu Šimoniu. Kol dirbome patys, uždirbome žymiai mažiau, negu būtume uždirbę su jo pagalba. Norime pelnytai pagirti Liną už sugebėjimą įsigilinti ir suvokti įmonės problemas, už tinkamą veiksmų planą bei pateiktą aiškią veiklos strategiją. Lino konsultacijos mūsų įmonei padėjo stiprų pamatą, siekiant įgyvendinti užsibrėžtus tikslus, paskatino tobulėti tiek asmeniškai, tiek visą įmonę.

Darius Igaris, Geralda Decor direktorius

Lino konsultacijos – tai marketingo aukštasis pilotažas.

Reikėjo pusės metų, kad priprastume vieni prie kitų, kad „apšlifuotume aštrius kampus“. Tik dirbdamas su Linu Šimoniu supratau, kiek įmonei reiškia rinkodara, o dar labiau įsikaliau į galvą, kiek ji svarbi gamybinės įmonės vadovui. Kad tai kasdienis nepaliaujamas darbas, toks pat kaip gamyba, tik daug daug svarbesnis. Šio bendro darbo privalumas - kad galime bet kuriuo metu tartis ir gauti kvalifikuotą konsultaciją. O Lino konsultacijos, marketingo pritaikymas prie įmonės specifikos - tai marketingo aukštasis pilotažas.

Valentinas Navikauskas, UAB Tūta valdybos pirmininkas

Nepriimame jokių svarbesnių strateginių sprendimų prieš tai nepasikonsultavę su Linu Šimoniu

Tuo viskas pasakyta.

Aidas Kaubrys, Office Guru direktorius

Skatina verslo plėtrą

Konsultacijos ir nuolatinė Jūsų pagalba naudinga ne tik dabar, bet ir skatina galvoti apie verslo plėtrą.

Gintautas Igaris, Geralda direktorius

Vykdant priimtus strateginius sprendimus nedelsiant, galima pasiekti akivaizdžių rezultatų.

Konsultuojuosi pas Liną Šimonį jau ne pirmus metus. Iš pradžių tai atrodė kiek neįprasta, ir reikėjo laiko įvertinti gautą informaciją. Tačiau dabar galiu drąsiai teigti, kad vykdant priimtus strateginius sprendimus nedelsiant, galima pasiekti akivaizdžių rezultatų.

Aidas Vaičiulis, Vaičiulis human resources consulting direktorius

Naudinga Lino patirtis ieškant strateginių pranašumų

Dirbant su Linu pavyko atrasti nemažai naujų įžvalgų - tarsi požiūrį iš šalies į savo produkto problematiką, o ypač naudinga buvo Lino  patirtis ieškant strateginių pranašumų - t.y., gryninant produkto pozicionavimą.

Sigitas Stasevičius, Ogmios centras direktorius

Straipsniai

  • Valstybės marketingas: kokį paminklą statyti Lukiškių aikštėje?

    Valstybės marketingas: kokį paminklą statyti Lukiškių aikštėje?

  • Maxima prieš Lidl: šūvis sau į koją

    Maxima prieš Lidl: šūvis sau į koją

  • Bankų marketingo problemos

    Bankų marketingo problemos

  • Propagandos karai Lietuvoje: Rusija prieš demokratiją

    Propagandos karai Lietuvoje: Rusija prieš demokratiją

  • Lietuviai – lojalūs pirkėjai

    Lietuviai – lojalūs pirkėjai

Žiniasklaidoje

  • 15min.lt: Dėvėtas prekes Lietuvoje perkam brangiau, nei naujas užsienyje: patys kalti, sako ekspertai

    2020.11.18
  • Delfi.lt: Užsienyje drabužius išparduoda už centus, o lietuviams – špyga? Paaiškino, kodėl neturime grandiozinių nuolaidų

    2020.10.14
  • LRT.lt: Nustebino „Sugamour“ kainos Vilniuje: už tą patį patiekalą sumokėjo beveik dvigubai daugiau nei Kaune

    2020.07.01
  • Delfi.lt: Įvertino į Lietuvą žengusį naują rusišką prekybos tinklą: visiems vietos po saule neužteks

    2020.06.17
  • Delfi.lt: Pardavėjo profesija išgyvena „aukso amžių“: į parduotuves einame ne prekių, o dėmesio

    2020.03.10

Konferencijos ir seminarai

  • Marketingo strategijos pagrindai ir praktika – verslumo mokymai Marijampolės kolegijoje

    Marketingo strategijos pagrindai ir praktika – verslumo mokymai Marijampolės kolegijoje

    2019.04.09

Populiariausi straipsniai

EZ Fat Footer #1

This is Dynamik Widget Area. You can add content to this area by going to Appearance > Widgets in your WordPress Dashboard and adding new widgets to this area.

  • Marketingo strategijos paskaita

RSS LinasSimonis.com

Paieška svetainėje

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

© 1999–2025 Linas Šimonis
Terminalo g. 3, Kauno LEZ, LT-54469 Kaunas
Kopijuoti ir platinti be autoriaus raštiško sutikimo draudžiama. Cituojant, nuoroda į www.LinasSimonis.lt būtina.

Pilnam funkcionalumo užtikrinimui, svetainėje naudojami "cookies". Prašau, leiskite juos. Sutinku Atmesti Privatumo politika
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT