Linas Šimonis

Vadovams ir savininkams: marketingo strategijos konsultacijos.

  • Straipsniai
  • Žiniasklaidoje
  • Konferencijų organizatoriams
  • Žiniasklaidai
  • Kontaktai

Delfi.lt: „Maximos“ lojaliems pirkėjams – naujovės

2016.10.05. Ugnė Karaliūnaitė, delfi.lt

 

Didžiausias prekybos tinklas „Maxima“ planuoja naujovę savo lojaliems klientams. Prekybos tinklas siūlys lojalumo kortele „Ačiū“ besinaudojantiems vartotojams patiems išsirinkti, kokius produktus perkant pasinaudoti nuolaida.

Kaip nurodoma prekybos tinklo internetiniame puslapyje, „Ačiū“ paskyroje klientai kiekvieną savaitę galės pasiimti sau priklausančius asmeninius pasiūlymus bei patys išsirinkti 10 savo mėgstamų prekių, kurioms iki metų pabaigos bus taikoma 20 proc. nuolaida.

Primename, kad personalizuotas nuolaidas jau siūlo ir prekybos tinklas „Rimi“. Šio prekės ženklo parduotuvėse asmenines nuolaidas gali atsispausdinti parduotuvės pirkėjai, pasinaudoję specialiu terminalu.

Prisijungus prie prekybos tinklo „Maxima“ lojalumo kortelės „Ačiū“ paskyros, jau dabar yra siūloma išsirinkti 10 prekių sąrašą. Prekybos tinklas sudarė ir „paruoštuką“ pirkėjams, kurį galima patvirtinti arba pasirinkti naujas, paties mėgstamas ar dažniausiai perkamas prekes.

Rinkodaros specialistas Linas Šimonis komentuoja, kad šis naujas prekybos tinklo „Maxima“ žingsnis atkreipia dėmesį į mažinamą nuolaidų procentą.

„Juk 20 proc., o ne 25 ar 30 proc., kuriuos paprastai matydavome nuolaidų metu“, – kalbėjo jis.

L. Šimonio nuomone, už bandymų suasmeninti nuolaidas slepiasi taip pat kitas prekybos tinklų tikslas.

„Tinklai nenori, kad kiti tinklai sužinotų apie jų daromą nuolaidų dydį, nes paprastai konkurentai sureaguoja greitai. Pats geriausias pavyzdys, kaip bananų kainos sureagavo į „Lidl“ atėjimą. Prekybos tinklai negali nereaguoti į tokias drastiškas ir svarbių prekių nuolaidas“, – komentavo pašnekovas.

Iš kitos pusės pašnekovas sutinka, kad asmeninant nuolaidas klientas taip pat jaučiasi patenkintas: jis nori dažnai perkamas prekes gauti už gerą kainą ir būti ramus, kad konkuruojančiose tinkluose kaina nebus mažesnė.

Paklaustas apie prekybos tinklo „Rimi“ naudojamas asmenines nuolaidas, kurias galima gauti pasinaudojus parduotuvėse esančiais terminalais, L. Šimonis teigė, kad šis variantas jam atrodo nepatogus.

„Be to, dažniausiai pastebėdavau, kad nuolaida anksčiau ar vėliau būdavo taikoma ir likusiems pirkėjams. Labai didelės personalizacijos čia neįžvelgiu“, – pridėjo jis.

Pasiteiravus, kokia Lietuvoje veikiančių prekybos tinklų lojalumo programa atrodo patraukliausia, L. Šimonis teigė, kad kartais geriausias klientų lojalumo palaikymas – neturėti jokios programos: „Geriausia visada turėti mažas kainas, kas parodo pirkėjams, kad kainos nėra užkeltos tam, kad paskui būtų galima daryti nuolaidas“.

Apskritai, pašnekovo nuomone, Lietuvoje lojalumo programos veikia atvirkščiai nei turėtų.

„Jūs, pirkėjai, būkite lojalūs mums – tinklams. Iš tikrųjų lojalumo programa turėtų būti apie tai, kad aš, prekybos tinklas, esu lojalus jums, pirkėjams. Mes jums pasiūlysime tai, jo jūs norite“, – kalbėjo rinkodaros specialistas.

Pašnekovas pateikė prekybos tinklo „Iki“ pavyzdį.

„Prieš kelerius metus buvo ženklai, kad „Iki“ nori pritraukti daugiau mokėti pasiruošusius pirkėjus. Ir tuo pačiu metu pasakė, kad antradienį-trečiadienį skelbia senjorų dienas. Jei aš noriu brangesnių prekių, nenoriu vienoje vietoje stumdytis su pensininkais. Lojalumas turėtų būti nukreiptas į pirkėją ir prekybos tinklas neturėtų daryti to, kas jam nepatinka, – konstatavo pašnekovas. – Kai stengiesi būti viskuo visiems, išeina taip, kad netinki niekam“.

L. Šimonio pastebėjimu panašiai nutiko su komerciniais bankais, kai buvęs verslo klientų „Vilniaus bankas“ (dabar SEB – red.) pradėjo traukti ir privačius klientus, o dabartinis „Swedbank“ nusprendė pajėgas skirti ir verslo klientams.

„Tinkluose gal tai ne taip matoma, bet yra panašu. Visų pirma reikia būti lojaliu savo pirkėjui. „Maximos“ klientas – tas, kuriam reikia didelių nuolaidų ir didelių parduotuvių, pasirinkimo. Jei prekybos tinklas toks išliks, bus viskas gerai“, – sakė pašnekovas.

Ačiū iš anksto, kad dalinatės su savo draugais Facebook'e:

Linas Šimonis | 2016.10.06.

Linas Šimonis
Lino Šimonio nuotrauka viešam naudojimui.

Vadovo konsultavimas

  • Vadovo konsultavimas
  • Strateginės sesijos moderavimas

Mokymai ir konferencijos

  • Marketingo strategijos paskaita

Atsiliepimai

Tikėkimės, kad bendradarbiavimas nenutrūks

Labai džiaugiuosi su Jumis susipažinusi ir dar kartą ačiū už šaunų seminarą. Svarbiausia, kad Jūs mokate įkvėpti.

Natalija Pauliukienė, KTU PI Vadybos mokymo centras

Gaila, kad per vėlai pradėjome dirbti su Linu Šimoniu

Gaila, kad per vėlai pradėjome dirbti su Linu Šimoniu. Kol dirbome patys, uždirbome žymiai mažiau, negu būtume uždirbę su jo pagalba. Norime pelnytai pagirti Liną už sugebėjimą įsigilinti ir suvokti įmonės problemas, už tinkamą veiksmų planą bei pateiktą aiškią veiklos strategiją. Lino konsultacijos mūsų įmonei padėjo stiprų pamatą, siekiant įgyvendinti užsibrėžtus tikslus, paskatino tobulėti tiek asmeniškai, tiek visą įmonę.

Darius Igaris, Geralda Decor direktorius

Lino konsultacijos – tai marketingo aukštasis pilotažas.

Reikėjo pusės metų, kad priprastume vieni prie kitų, kad „apšlifuotume aštrius kampus“. Tik dirbdamas su Linu Šimoniu supratau, kiek įmonei reiškia rinkodara, o dar labiau įsikaliau į galvą, kiek ji svarbi gamybinės įmonės vadovui. Kad tai kasdienis nepaliaujamas darbas, toks pat kaip gamyba, tik daug daug svarbesnis. Šio bendro darbo privalumas - kad galime bet kuriuo metu tartis ir gauti kvalifikuotą konsultaciją. O Lino konsultacijos, marketingo pritaikymas prie įmonės specifikos - tai marketingo aukštasis pilotažas.

Valentinas Navikauskas, UAB Tūta valdybos pirmininkas

Nepriimame jokių svarbesnių strateginių sprendimų prieš tai nepasikonsultavę su Linu Šimoniu

Tuo viskas pasakyta.

Aidas Kaubrys, Office Guru direktorius

Skatina verslo plėtrą

Konsultacijos ir nuolatinė Jūsų pagalba naudinga ne tik dabar, bet ir skatina galvoti apie verslo plėtrą.

Gintautas Igaris, Geralda direktorius

Vykdant priimtus strateginius sprendimus nedelsiant, galima pasiekti akivaizdžių rezultatų.

Konsultuojuosi pas Liną Šimonį jau ne pirmus metus. Iš pradžių tai atrodė kiek neįprasta, ir reikėjo laiko įvertinti gautą informaciją. Tačiau dabar galiu drąsiai teigti, kad vykdant priimtus strateginius sprendimus nedelsiant, galima pasiekti akivaizdžių rezultatų.

Aidas Vaičiulis, Vaičiulis human resources consulting direktorius

Naudinga Lino patirtis ieškant strateginių pranašumų

Dirbant su Linu pavyko atrasti nemažai naujų įžvalgų - tarsi požiūrį iš šalies į savo produkto problematiką, o ypač naudinga buvo Lino  patirtis ieškant strateginių pranašumų - t.y., gryninant produkto pozicionavimą.

Sigitas Stasevičius, Ogmios centras direktorius

Straipsniai

  • Valstybės marketingas: kokį paminklą statyti Lukiškių aikštėje?

    Valstybės marketingas: kokį paminklą statyti Lukiškių aikštėje?

  • Maxima prieš Lidl: šūvis sau į koją

    Maxima prieš Lidl: šūvis sau į koją

  • Bankų marketingo problemos

    Bankų marketingo problemos

  • Propagandos karai Lietuvoje: Rusija prieš demokratiją

    Propagandos karai Lietuvoje: Rusija prieš demokratiją

  • Lietuviai – lojalūs pirkėjai

    Lietuviai – lojalūs pirkėjai

Žiniasklaidoje

  • 15min.lt: Dėvėtas prekes Lietuvoje perkam brangiau, nei naujas užsienyje: patys kalti, sako ekspertai

    2020.11.18
  • Delfi.lt: Užsienyje drabužius išparduoda už centus, o lietuviams – špyga? Paaiškino, kodėl neturime grandiozinių nuolaidų

    2020.10.14
  • LRT.lt: Nustebino „Sugamour“ kainos Vilniuje: už tą patį patiekalą sumokėjo beveik dvigubai daugiau nei Kaune

    2020.07.01
  • Delfi.lt: Įvertino į Lietuvą žengusį naują rusišką prekybos tinklą: visiems vietos po saule neužteks

    2020.06.17
  • Delfi.lt: Pardavėjo profesija išgyvena „aukso amžių“: į parduotuves einame ne prekių, o dėmesio

    2020.03.10

Konferencijos ir seminarai

  • Marketingo strategijos pagrindai ir praktika – verslumo mokymai Marijampolės kolegijoje

    Marketingo strategijos pagrindai ir praktika – verslumo mokymai Marijampolės kolegijoje

    2019.04.09

Populiariausi straipsniai

EZ Fat Footer #1

This is Dynamik Widget Area. You can add content to this area by going to Appearance > Widgets in your WordPress Dashboard and adding new widgets to this area.

  • Marketingo strategijos paskaita

RSS LinasSimonis.com

Paieška svetainėje

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

© 1999–2025 Linas Šimonis
Terminalo g. 3, Kauno LEZ, LT-54469 Kaunas
Kopijuoti ir platinti be autoriaus raštiško sutikimo draudžiama. Cituojant, nuoroda į www.LinasSimonis.lt būtina.

Pilnam funkcionalumo užtikrinimui, svetainėje naudojami "cookies". Prašau, leiskite juos. Sutinku Atmesti Privatumo politika
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT