Linas Šimonis

Vadovams ir savininkams: marketingo strategijos konsultacijos.

  • Straipsniai
  • Žiniasklaidoje
  • Konferencijų organizatoriams
  • Žiniasklaidai
  • Kontaktai

Delfi.lt: „Maximos“ planuojama didžiulė akcija sukėlė klausimų

2016.05.09 delfi.lt

Kilus gyventojų pasipiktinimu dėl padidėjusių kainų ir socialiniuose tinkluose raginant gegužės 10-13 d. neiti į parduotuves, prekybos tinklas „Maxima“ šeštadienį, gegužės 14 d., rengia išskirtinę akciją.

Socialiniuose tinkluose ėmė sklisti prekybos tinklo reklama, kad tik minėtą dieną bus taikomos 20-40 proc. nuolaidos kelioms dešimtims prekių grupių. Internautai šį žingsnį susiejo su prieš tai vyksiančia nėjimo į parduotuves akcija.

Tačiau prekybos tinklo „Maxima“ komunikacijos vadovė Renata Saulytė teigia, kad prekybos tinkle gegužės 14 d. vyksianti akcija „Tokios nuolaidos“ yra sezoninė, planuota akcija, kuriai buvo rengiamasi ne vieną mėnesį.

„Jai atsakingai rengtis pradėta prieš kelis mėnesius. Akcijos metu savo klientams pasiūlysime net iki 40 proc. siekiančias nuolaidas būtiniausioms ne maisto prekėms ar šių prekių grupėms, nuolaidas taikysime ir atskiriems maisto produktams. Tikimės, kad mūsų klientams tai bus naudingi pasiūlymai, suteiksiantys galimybę mėgstamas prekes įsigyti gerokai pigiau ir taip sutaupyti. Pabrėžiame, kad „Maximos“ prekybos tinkle akcijos visuomet yra kruopščiai planuojamos, joms rengtis pradedama gerokai iš anksto. Visose tinklo parduotuvėse gegužės 14 d. vyksianti akcija „Tokios nuolaidos“ nėra išimtis“, – komentare DELFI tvirtino ji.

Pasak R. Saulytės, pasiruošimo akcijai laikotarpiu prekės užsakomos, suvežamos į sandėlius, atliekamas jų paskirstymas, vykdomi kasų sistemų programavimo darbai, parengiama, atspausdinama ir išplatinama akcijai skirta informacinė bei reklaminė medžiaga ir tik tuomet prasideda akcijos komunikacija.

„Todėl akcijai suorganizuoti visame tinkle paprastai prireikia kelių mėnesių. Tad tikimės, kad gegužės 14 d. vyksiančiai akcijai „Tokios nuolaidos“ pasirengėme išties atsakingai ir tinkamai“, – komentavo ji.

Didelės įmonės visada turi priešų

Marketingo specialistas Linas Šimonis teigė, kad tikėtina, kad „Maximos“ atstovai nepripažins, kad tokia akcija, susijusi su socialiniuose tinkluose susibūrusiais pirkėjais, norinčiais tris dienas nepraverti parduotuvių durų.

„Taip, ir „Maxima“, ir „Akropoliai“ daro daug akcijų su didžiulėmis nuolaidomis. Ar tai tikrai nėra susiję su kuo nors? Manau, kad kažkoks ryšys vis vien yra“, – kalbėjo pašnekovas.

L. Šimonis svarsto, kad visgi šeštadienio būsima akcija norima parodyti, „kas yra viršininkas“.

Kalbėdamas apie arti 100 tūkst. gyventojų subūrusią grupę, kuri žada tris dienas neiti į parduotuves, marketingo specialistas teigė, kad prekybos tinklams tai nėra didelė krizinė situacija.

„Žmonės tiesiog užsipirks anksčiau ir tris dienas neis. Tris dienas neiti į parduotuvę nėra neįprastas dalykas. Nemanau, kad čia yra sėkmingas reiškinys. Tai gal daugiau yra noras pademonstruoti, kad yra kažkam nepritariama“, – kalbėjo L. Šimonis.

Pasiteiravus, kaip, jo nuomone, į šią iniciatyvą turėjo reaguoti prekybos tinklai, pašnekovas teigė, kad jie turėjo nereaguoti į žadamą parduotuvių boikotą: „Mano nuomone, reaguoti nereikėjo, parodant, kad tinklai yra aukščiau ir vis vien pirkėjai pirks, o tiesiog po pasakyti, kad apyvartoms įtakos akcija neturėjo“.

L. Šimoniui suprantama, kodėl pradėjus visuomenei diskutuoti apie kainų pokyčius atpirkimo ožiais didžiąja dalimi tapo prekybos tinklai.

„Visada nedidelės įmonės iš pradžių yra labai mėgiamos, nes jos padarė kažką inovatyviai, naujai, žmonėms patiko, bet kai visi subėga ir perka, įmonės tampa didelės ir jei tai yra labai didelė įmonė, tai ji tampa didelei daliai žmonių nemėgiama“, – komentavo pašnekovas.

Ačiū iš anksto, kad dalinatės su savo draugais Facebook'e:

Linas Šimonis | 2016.05.09.

Linas Šimonis
Lino Šimonio nuotrauka viešam naudojimui.

Vadovo konsultavimas

  • Vadovo konsultavimas
  • Strateginės sesijos moderavimas

Mokymai ir konferencijos

  • Marketingo strategijos paskaita

Atsiliepimai

Tikėkimės, kad bendradarbiavimas nenutrūks

Labai džiaugiuosi su Jumis susipažinusi ir dar kartą ačiū už šaunų seminarą. Svarbiausia, kad Jūs mokate įkvėpti.

Natalija Pauliukienė, KTU PI Vadybos mokymo centras

Gaila, kad per vėlai pradėjome dirbti su Linu Šimoniu

Gaila, kad per vėlai pradėjome dirbti su Linu Šimoniu. Kol dirbome patys, uždirbome žymiai mažiau, negu būtume uždirbę su jo pagalba. Norime pelnytai pagirti Liną už sugebėjimą įsigilinti ir suvokti įmonės problemas, už tinkamą veiksmų planą bei pateiktą aiškią veiklos strategiją. Lino konsultacijos mūsų įmonei padėjo stiprų pamatą, siekiant įgyvendinti užsibrėžtus tikslus, paskatino tobulėti tiek asmeniškai, tiek visą įmonę.

Darius Igaris, Geralda Decor direktorius

Lino konsultacijos – tai marketingo aukštasis pilotažas.

Reikėjo pusės metų, kad priprastume vieni prie kitų, kad „apšlifuotume aštrius kampus“. Tik dirbdamas su Linu Šimoniu supratau, kiek įmonei reiškia rinkodara, o dar labiau įsikaliau į galvą, kiek ji svarbi gamybinės įmonės vadovui. Kad tai kasdienis nepaliaujamas darbas, toks pat kaip gamyba, tik daug daug svarbesnis. Šio bendro darbo privalumas - kad galime bet kuriuo metu tartis ir gauti kvalifikuotą konsultaciją. O Lino konsultacijos, marketingo pritaikymas prie įmonės specifikos - tai marketingo aukštasis pilotažas.

Valentinas Navikauskas, UAB Tūta valdybos pirmininkas

Nepriimame jokių svarbesnių strateginių sprendimų prieš tai nepasikonsultavę su Linu Šimoniu

Tuo viskas pasakyta.

Aidas Kaubrys, Office Guru direktorius

Skatina verslo plėtrą

Konsultacijos ir nuolatinė Jūsų pagalba naudinga ne tik dabar, bet ir skatina galvoti apie verslo plėtrą.

Gintautas Igaris, Geralda direktorius

Vykdant priimtus strateginius sprendimus nedelsiant, galima pasiekti akivaizdžių rezultatų.

Konsultuojuosi pas Liną Šimonį jau ne pirmus metus. Iš pradžių tai atrodė kiek neįprasta, ir reikėjo laiko įvertinti gautą informaciją. Tačiau dabar galiu drąsiai teigti, kad vykdant priimtus strateginius sprendimus nedelsiant, galima pasiekti akivaizdžių rezultatų.

Aidas Vaičiulis, Vaičiulis human resources consulting direktorius

Naudinga Lino patirtis ieškant strateginių pranašumų

Dirbant su Linu pavyko atrasti nemažai naujų įžvalgų - tarsi požiūrį iš šalies į savo produkto problematiką, o ypač naudinga buvo Lino  patirtis ieškant strateginių pranašumų - t.y., gryninant produkto pozicionavimą.

Sigitas Stasevičius, Ogmios centras direktorius

Straipsniai

  • Valstybės marketingas: kokį paminklą statyti Lukiškių aikštėje?

    Valstybės marketingas: kokį paminklą statyti Lukiškių aikštėje?

  • Maxima prieš Lidl: šūvis sau į koją

    Maxima prieš Lidl: šūvis sau į koją

  • Bankų marketingo problemos

    Bankų marketingo problemos

  • Propagandos karai Lietuvoje: Rusija prieš demokratiją

    Propagandos karai Lietuvoje: Rusija prieš demokratiją

  • Lietuviai – lojalūs pirkėjai

    Lietuviai – lojalūs pirkėjai

Žiniasklaidoje

  • 15min.lt: Dėvėtas prekes Lietuvoje perkam brangiau, nei naujas užsienyje: patys kalti, sako ekspertai

    2020.11.18
  • Delfi.lt: Užsienyje drabužius išparduoda už centus, o lietuviams – špyga? Paaiškino, kodėl neturime grandiozinių nuolaidų

    2020.10.14
  • LRT.lt: Nustebino „Sugamour“ kainos Vilniuje: už tą patį patiekalą sumokėjo beveik dvigubai daugiau nei Kaune

    2020.07.01
  • Delfi.lt: Įvertino į Lietuvą žengusį naują rusišką prekybos tinklą: visiems vietos po saule neužteks

    2020.06.17
  • Delfi.lt: Pardavėjo profesija išgyvena „aukso amžių“: į parduotuves einame ne prekių, o dėmesio

    2020.03.10

Konferencijos ir seminarai

  • Marketingo strategijos pagrindai ir praktika – verslumo mokymai Marijampolės kolegijoje

    Marketingo strategijos pagrindai ir praktika – verslumo mokymai Marijampolės kolegijoje

    2019.04.09

Populiariausi straipsniai

EZ Fat Footer #1

This is Dynamik Widget Area. You can add content to this area by going to Appearance > Widgets in your WordPress Dashboard and adding new widgets to this area.

  • Marketingo strategijos paskaita

RSS LinasSimonis.com

Paieška svetainėje

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

© 1999–2025 Linas Šimonis
Terminalo g. 3, Kauno LEZ, LT-54469 Kaunas
Kopijuoti ir platinti be autoriaus raštiško sutikimo draudžiama. Cituojant, nuoroda į www.LinasSimonis.lt būtina.

Pilnam funkcionalumo užtikrinimui, svetainėje naudojami "cookies". Prašau, leiskite juos. Sutinku Atmesti Privatumo politika
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT