Linas Šimonis

Vadovams ir savininkams: marketingo strategijos konsultacijos.

  • Straipsniai
  • Žiniasklaidoje
  • Konferencijų organizatoriams
  • Žiniasklaidai
  • Kontaktai

Delfi.lt: Prekė pagaminta ten pat – kaina skiriasi

2014.11.12 Ugnė Karaliūnaitė, delfi.lt

Už kurį baldą mokėtumėte daugiau – pagamintą Lenkijoje ar pagamintą Europoje. Nors abu apibūdinimai neprieštarauja vienas kitam ir gali apibūdinti toje pačioje Lietuvos kaimynės gamykloje pagamintą produktą, kainos kartais skiriasi. Bent taip mano DELFI skaitytojas.

Portalo DELFI skaitytojas pasidalijo savo pastebėjimu: ieškodamas baldų jis internete aptiko du internetinius puslapius, kuriuose galima įsigyti tokius pačius baldus, tačiau kainos juose skiriasi.

Internetiniame portale baldai1.lt atsivertus baldų aprašymus nurodyta, kad baldai pagaminti Europoje, tuo metu internetinio puslapio lenkijosbaldai.lt puslapyje matyti, kad baldai į Lietuvą atkeliauja iš Lenkijos. Nors abiejuose portaluose prekiaujama tokiais pačiais baldais iš Lenkijos, kainos skiriasi. Už „europietiškus“ baldus prašoma šiek tiek didesnės sumos.

Pavyzdžiui, lova „Luno“ europietiškų baldų portale kainuoja 654,48 Lt, o lenkiškų – 629,28 Lt. Stalas „Pino“ – 354,97 Lt ir 326,8 Lt; komoda „Libera“ – 209,95 Lt ir 189,45 Lt; vaikiška lova „Neo“ – 669,9 Lt ir 627,76 Lt.

Internetinį puslapį baldai1.lt valdančios įmonės UAB „Baldai1” projektų vadovas Martynas Gabriūnas aiškino, kad kainos skiriasi ne dėl skirtingai nurodytos baldų kilmės šalies.

„Tai buvo skirtingi projektai ir koncepcijos kitokios. Baldai1.lt portalą aktyviai reklamuojama, o lenkijosbaldai.lt yra tiesiog paliktas, iš seniau žinomas prekės ženklas“, – aiškino jis.

Įmonės atstovas tikino, kad jei klientas žino apie abu portalus ir kainų skirtumus, kainas suvienodina.

Nuomonę pakeisti ne taip ir lengva

Rinkodaros specialistas Linas Šimonis teigia, kad žmonių susiformavusią nuomonę apie tam tikros šalies produkcijos kokybę pakeisti sudėtinga.

„Kiekviena šalis, kaip gamintoja, apie savo gaminius turi suformuotą nuomonę visuomenėje. Jeigu automobilis yra pagamintas Vokietijoje, jis yra geras, jei prancūzų – blogai, bet, pavyzdžiui, kvepalai, pagaminti Prancūzijoje, yra geri, o Vokietijoje – blogi. Tas pats yra su alumi: gamintas Vokietijoje, Čekijoje – geras, Turkijoje – blogas“, – kalbėjo specialistas.

Pasak jo, Lenkija lietuvių nuomone yra suprantama kaip pigios produkcijos gamintoja.

„Ir ta nuomonė gali neturėti nieko bendro su realybe, bet tai yra nuomonė ir priimdami sprendimus mes remiamės ne realiais faktais, bet nuomone. Šiandien lenkiškas baldas suprantamas kaip pigus“, – kalbėjo L. Šimonis.

Marketingo specialistas siūlo iš kitos pusės pažiūrėti ir į „pagaminta Europoje“ užrašą. Pasak jo, toks produktų kilmės nurodymas taip pat nėra aukštos kokybės ženklas vartotojams.

„Daugelis jau supranta, kad toks užrašas nereiškia, kad produktas gali būti pagamintas Vokietijoje ar Italijoje, nes jei taip būtų, taip būtų ir parašyta“, – teigė jis.

L. Šimonis tvirtino, kad dauguma pirkėjų jau supranta, kad po užrašu „pagaminta Europoje“ slepiasi Lenkija, Lietuva, Vengrija, Bulgarija, Rumunija ar kitos silpnesnės Europos šalys.

Marketingo specialistas tikino, kad pats neslėptų tikrosios baldų kilmės šalies, o geriau bandytų klientus įtikinti, kad baldai yra pagaminti naudojant aukštas technologijas ir yra kokybiški.

Ačiū iš anksto, kad dalinatės su savo draugais Facebook'e:

Linas Šimonis | 2014.11.14.

Linas Šimonis

Vadovo konsultavimas

  • Vadovo konsultavimas
  • Strateginės sesijos moderavimas

Mokymai ir konferencijos

  • Marketingo strategijos paskaita

Atsiliepimai

Naudinga Lino patirtis ieškant strateginių pranašumų

Dirbant su Linu pavyko atrasti nemažai naujų įžvalgų - tarsi požiūrį iš šalies į savo produkto problematiką, o ypač naudinga buvo Lino  patirtis ieškant strateginių pranašumų - t.y., gryninant produkto pozicionavimą.

Sigitas Stasevičius, Ogmios centras direktorius

Vykdant priimtus strateginius sprendimus nedelsiant, galima pasiekti akivaizdžių rezultatų.

Konsultuojuosi pas Liną Šimonį jau ne pirmus metus. Iš pradžių tai atrodė kiek neįprasta, ir reikėjo laiko įvertinti gautą informaciją. Tačiau dabar galiu drąsiai teigti, kad vykdant priimtus strateginius sprendimus nedelsiant, galima pasiekti akivaizdžių rezultatų.

Aidas Vaičiulis, Vaičiulis human resources consulting direktorius

Skatina verslo plėtrą

Konsultacijos ir nuolatinė Jūsų pagalba naudinga ne tik dabar, bet ir skatina galvoti apie verslo plėtrą.

Gintautas Igaris, Geralda direktorius

Nepriimame jokių svarbesnių strateginių sprendimų prieš tai nepasikonsultavę su Linu Šimoniu

Tuo viskas pasakyta.

Aidas Kaubrys, Office Guru direktorius

Lino konsultacijos – tai marketingo aukštasis pilotažas.

Reikėjo pusės metų, kad priprastume vieni prie kitų, kad „apšlifuotume aštrius kampus“. Tik dirbdamas su Linu Šimoniu supratau, kiek įmonei reiškia rinkodara, o dar labiau įsikaliau į galvą, kiek ji svarbi gamybinės įmonės vadovui. Kad tai kasdienis nepaliaujamas darbas, toks pat kaip gamyba, tik daug daug svarbesnis. Šio bendro darbo privalumas - kad galime bet kuriuo metu tartis ir gauti kvalifikuotą konsultaciją. O Lino konsultacijos, marketingo pritaikymas prie įmonės specifikos - tai marketingo aukštasis pilotažas.

Valentinas Navikauskas, UAB Tūta valdybos pirmininkas

Gaila, kad per vėlai pradėjome dirbti su Linu Šimoniu

Gaila, kad per vėlai pradėjome dirbti su Linu Šimoniu. Kol dirbome patys, uždirbome žymiai mažiau, negu būtume uždirbę su jo pagalba. Norime pelnytai pagirti Liną už sugebėjimą įsigilinti ir suvokti įmonės problemas, už tinkamą veiksmų planą bei pateiktą aiškią veiklos strategiją. Lino konsultacijos mūsų įmonei padėjo stiprų pamatą, siekiant įgyvendinti užsibrėžtus tikslus, paskatino tobulėti tiek asmeniškai, tiek visą įmonę.

Darius Igaris, Geralda Decor direktorius

Tikėkimės, kad bendradarbiavimas nenutrūks

Labai džiaugiuosi su Jumis susipažinusi ir dar kartą ačiū už šaunų seminarą. Svarbiausia, kad Jūs mokate įkvėpti.

Natalija Pauliukienė, KTU PI Vadybos mokymo centras

Straipsniai

  • Valstybės marketingas: kokį paminklą statyti Lukiškių aikštėje?

    Valstybės marketingas: kokį paminklą statyti Lukiškių aikštėje?

  • Maxima prieš Lidl: šūvis sau į koją

    Maxima prieš Lidl: šūvis sau į koją

  • Bankų marketingo problemos

    Bankų marketingo problemos

  • Propagandos karai Lietuvoje: Rusija prieš demokratiją

    Propagandos karai Lietuvoje: Rusija prieš demokratiją

  • Lietuviai – lojalūs pirkėjai

    Lietuviai – lojalūs pirkėjai

Žiniasklaidoje

  • 15min.lt: Dėvėtas prekes Lietuvoje perkam brangiau, nei naujas užsienyje: patys kalti, sako ekspertai

    2020.11.18
  • Delfi.lt: Užsienyje drabužius išparduoda už centus, o lietuviams – špyga? Paaiškino, kodėl neturime grandiozinių nuolaidų

    2020.10.14
  • LRT.lt: Nustebino „Sugamour“ kainos Vilniuje: už tą patį patiekalą sumokėjo beveik dvigubai daugiau nei Kaune

    2020.07.01
  • Delfi.lt: Įvertino į Lietuvą žengusį naują rusišką prekybos tinklą: visiems vietos po saule neužteks

    2020.06.17
  • Delfi.lt: Pardavėjo profesija išgyvena „aukso amžių“: į parduotuves einame ne prekių, o dėmesio

    2020.03.10

Konferencijos ir seminarai

  • Marketingo strategijos pagrindai ir praktika – verslumo mokymai Marijampolės kolegijoje

    Marketingo strategijos pagrindai ir praktika – verslumo mokymai Marijampolės kolegijoje

    2019.04.09

Populiariausi straipsniai

  • Vadovo konsultavimas
  • Strateginės sesijos moderavimas
  • Marketingo strategijos paskaita

RSS LinasSimonis.com

Paieška svetainėje

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

© 1999–2023 Linas Šimonis
Terminalo g. 3, Kauno LEZ, LT-54469 Kaunas
Kopijuoti ir platinti be autoriaus raštiško sutikimo draudžiama. Cituojant, nuoroda į www.LinasSimonis.lt būtina.

Pilnam funkcionalumo užtikrinimui, svetainėje naudojami "cookies". Prašau, leiskite juos. Sutinku Atmesti Privatumo politika
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled

Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.

Non-necessary

Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.

SAVE & ACCEPT