Linas Šimonis

Vadovams ir savininkams: marketingo strategijos konsultacijos.

  • Straipsniai
  • Žiniasklaidoje
  • Konferencijų organizatoriams
  • Žiniasklaidai
  • Kontaktai

lrt.lt: Prekybos tinklus ištiko sausio mėnesio anomalija

2016.01.20 Vytenis Radžiūnas, delfi.lt, lrt.lt

Gausiai prekybos tinklus prieš didžiąsias šventes lankę pirkėjai sausį į juos užsuka gerokai rečiau. Anot finansų ekspertės Julitos Varanauskienės ir rinkodaros specialisto Lino Šimonio, sausį žmonių prekybos tinkluose mažiau dėl ką tik praūžusių švenčių, atostogų sezono ir lėšų taupymo.

Pasibaigus švenčių metui, prekybos tinkluose ir šalia jų esančiose automobilių stovėjimo aikštelėse – kur kas laisviau. SEB banko šeimos finansų ekspertė J. Varanauskienė sako, kad mažmeninei prekybai būdingas sezoniškumas, o sausis būna kur kas „kūdesnis“ nei kiti mėnesiai.

„Tai – sausio mėnesio anomalija, kai pirmą metų mėnesį žmonės perka mažiau. Galbūt vieni ryžosi šiemet taupyti ar grąžinti skolas. Sausį to ryžto dar užtenka, o vasarį – nebelabai“, – portalui LRT.lt kalbėjo ekonomistė.

Jos teigimu, žmonės laukia ir šildymo sąskaitų, todėl taip pat nenori išleisti turimų pinigų. Su J. Varanauskiene sutinka ir rinkodaros specialistas L. Šimonis, pasak kurio, šventėms žmonės išleido nemažai pinigų, todėl laukia pirmojo atlyginimo.

„Be to, turtingesni žmonės išvyko atostogauti – slidinėti ar kur kitur. Orai dabar išties tam tinkami, todėl norisi būti gamtoje, o ne prekybos centre“, – tikino L. Šimonis.

Pasak specialistų, prekybos tinklai atsižvelgia į pirkėjų srautų svyravimus. „Kartais galime pastebėti, kad žmonių prekybos tinkle yra daug, bet eilių prie kasų nėra. Prekybos tinklai iš anksto numato, kada bus daugiau žmonių ir dirba visos kasos“, – pasakoja rinkodaros specialistas.

Savo ruožtu Vilniuje esantis prekybos tinklas „Akropolis“ skaičiuoja 10 proc. išaugusį pirkėjų srautą šį sausį, palyginti su praėjusių metų tuo pačiu mėnesiu.

„Lyginant su lapkričio pabaiga ar gruodžiu, kai pasiekiamas mažmeninės prekybos pikas ir visi ieško dovanų šventėms, prekybos centruose nebėra taip sausakimša. Tačiau reikia įvertinti tai, kad, pavyzdžiui, gruodį pirkėjų srautas „Akropoliuose“, palyginti su įprastu mėnesiu, išauga apie 25 proc., o per dieną vien tik Vilniaus „Akropolyje“ apsilanko iki 65 tūkst. pirkėjų. Parduotuvių apyvartos gruodį, lyginant su įprastu mėnesiu, auga 30–40 proc.“ – skaičiuoja Vilniaus „Akropolio“ valdytojas Česlovas Urbonavičius.

Sumažėjo ir baltarusių

Pasak rinkodaros specialisto L. Šimonio, kai Rusijos rublis ritasi žemyn, baltarusiai į tai atsižvelgia ir dėl šios priežasties jų Lietuvos prekybos centruose taip pat gali būti mažiau. Be to, stačiatikiai Kalėdas sutiko sausio pradžioje, o dabar taip pat neskuba leisti pinigų.

Kaip teigia Č. Urbonavičius, 2015-ųjų pradžioje, kai Baltarusijos rublis euro atžvilgiu nuvertėjo trečdaliu, pirkėjų iš kaimyninės šalies skaičius buvo sumažėjęs. Vėliau ši tendencija esą tapo ne tokia ryški, o atskirais mėnesiais pirkėjų iš Baltarusijos pernai sulaukta ir daugiau nei 2014-aisiais tokiais pačiais laikotarpiais.

 „Baltarusiai sudaro mažiau nei 5 proc. žmonių, apsilankančių Vilniaus „Akropolyje“, todėl šis pokytis nėra esminis. Mūsų pagrindiniai pirkėjai – Lietuvos gyventojai, tad atidarydami naujas parduotuves, siūlydami naujas paslaugas orientuojamės į juos. 2015-aisiais išaugęs vartojimas vidaus rinkoje ir didėjantys pirkėjų srautai yra kur kas svarbesnis teigiamas veiksnys šalies mažmeninei prekybai. Šią teigiamą tendenciją stebime ir 2016 m. pradžioje“, – tikina Č. Urbonavičius.

Ačiū iš anksto, kad dalinatės su savo draugais Facebook'e:

Linas Šimonis | 2016.01.20.

Linas Šimonis
Lino Šimonio nuotrauka viešam naudojimui.

Vadovo konsultavimas

  • Vadovo konsultavimas
  • Strateginės sesijos moderavimas

Mokymai ir konferencijos

  • Marketingo strategijos paskaita

Atsiliepimai

Tikėkimės, kad bendradarbiavimas nenutrūks

Labai džiaugiuosi su Jumis susipažinusi ir dar kartą ačiū už šaunų seminarą. Svarbiausia, kad Jūs mokate įkvėpti.

Natalija Pauliukienė, KTU PI Vadybos mokymo centras

Gaila, kad per vėlai pradėjome dirbti su Linu Šimoniu

Gaila, kad per vėlai pradėjome dirbti su Linu Šimoniu. Kol dirbome patys, uždirbome žymiai mažiau, negu būtume uždirbę su jo pagalba. Norime pelnytai pagirti Liną už sugebėjimą įsigilinti ir suvokti įmonės problemas, už tinkamą veiksmų planą bei pateiktą aiškią veiklos strategiją. Lino konsultacijos mūsų įmonei padėjo stiprų pamatą, siekiant įgyvendinti užsibrėžtus tikslus, paskatino tobulėti tiek asmeniškai, tiek visą įmonę.

Darius Igaris, Geralda Decor direktorius

Lino konsultacijos – tai marketingo aukštasis pilotažas.

Reikėjo pusės metų, kad priprastume vieni prie kitų, kad „apšlifuotume aštrius kampus“. Tik dirbdamas su Linu Šimoniu supratau, kiek įmonei reiškia rinkodara, o dar labiau įsikaliau į galvą, kiek ji svarbi gamybinės įmonės vadovui. Kad tai kasdienis nepaliaujamas darbas, toks pat kaip gamyba, tik daug daug svarbesnis. Šio bendro darbo privalumas - kad galime bet kuriuo metu tartis ir gauti kvalifikuotą konsultaciją. O Lino konsultacijos, marketingo pritaikymas prie įmonės specifikos - tai marketingo aukštasis pilotažas.

Valentinas Navikauskas, UAB Tūta valdybos pirmininkas

Nepriimame jokių svarbesnių strateginių sprendimų prieš tai nepasikonsultavę su Linu Šimoniu

Tuo viskas pasakyta.

Aidas Kaubrys, Office Guru direktorius

Skatina verslo plėtrą

Konsultacijos ir nuolatinė Jūsų pagalba naudinga ne tik dabar, bet ir skatina galvoti apie verslo plėtrą.

Gintautas Igaris, Geralda direktorius

Vykdant priimtus strateginius sprendimus nedelsiant, galima pasiekti akivaizdžių rezultatų.

Konsultuojuosi pas Liną Šimonį jau ne pirmus metus. Iš pradžių tai atrodė kiek neįprasta, ir reikėjo laiko įvertinti gautą informaciją. Tačiau dabar galiu drąsiai teigti, kad vykdant priimtus strateginius sprendimus nedelsiant, galima pasiekti akivaizdžių rezultatų.

Aidas Vaičiulis, Vaičiulis human resources consulting direktorius

Naudinga Lino patirtis ieškant strateginių pranašumų

Dirbant su Linu pavyko atrasti nemažai naujų įžvalgų - tarsi požiūrį iš šalies į savo produkto problematiką, o ypač naudinga buvo Lino  patirtis ieškant strateginių pranašumų - t.y., gryninant produkto pozicionavimą.

Sigitas Stasevičius, Ogmios centras direktorius

Straipsniai

  • Valstybės marketingas: kokį paminklą statyti Lukiškių aikštėje?

    Valstybės marketingas: kokį paminklą statyti Lukiškių aikštėje?

  • Maxima prieš Lidl: šūvis sau į koją

    Maxima prieš Lidl: šūvis sau į koją

  • Bankų marketingo problemos

    Bankų marketingo problemos

  • Propagandos karai Lietuvoje: Rusija prieš demokratiją

    Propagandos karai Lietuvoje: Rusija prieš demokratiją

  • Lietuviai – lojalūs pirkėjai

    Lietuviai – lojalūs pirkėjai

Žiniasklaidoje

  • 15min.lt: Dėvėtas prekes Lietuvoje perkam brangiau, nei naujas užsienyje: patys kalti, sako ekspertai

    2020.11.18
  • Delfi.lt: Užsienyje drabužius išparduoda už centus, o lietuviams – špyga? Paaiškino, kodėl neturime grandiozinių nuolaidų

    2020.10.14
  • LRT.lt: Nustebino „Sugamour“ kainos Vilniuje: už tą patį patiekalą sumokėjo beveik dvigubai daugiau nei Kaune

    2020.07.01
  • Delfi.lt: Įvertino į Lietuvą žengusį naują rusišką prekybos tinklą: visiems vietos po saule neužteks

    2020.06.17
  • Delfi.lt: Pardavėjo profesija išgyvena „aukso amžių“: į parduotuves einame ne prekių, o dėmesio

    2020.03.10

Konferencijos ir seminarai

  • Marketingo strategijos pagrindai ir praktika – verslumo mokymai Marijampolės kolegijoje

    Marketingo strategijos pagrindai ir praktika – verslumo mokymai Marijampolės kolegijoje

    2019.04.09

Populiariausi straipsniai

EZ Fat Footer #1

This is Dynamik Widget Area. You can add content to this area by going to Appearance > Widgets in your WordPress Dashboard and adding new widgets to this area.

  • Marketingo strategijos paskaita

RSS LinasSimonis.com

Paieška svetainėje

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

© 1999–2025 Linas Šimonis
Terminalo g. 3, Kauno LEZ, LT-54469 Kaunas
Kopijuoti ir platinti be autoriaus raštiško sutikimo draudžiama. Cituojant, nuoroda į www.LinasSimonis.lt būtina.

Pilnam funkcionalumo užtikrinimui, svetainėje naudojami "cookies". Prašau, leiskite juos. Sutinku Atmesti Privatumo politika
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT