Linas Šimonis

Vadovams ir savininkams: marketingo strategijos konsultacijos.

  • Straipsniai
  • Žiniasklaidoje
  • Konferencijų organizatoriams
  • Žiniasklaidai
  • Kontaktai

Delfi.lt: Prieš „Ikea“ atidarymą – nuolaidų bumas

2013.08.13 Rasa Lukaitytė-Vnarauskienė, delfi.lt.

Prieš baldų milžino „Ikea“ parduotuvės atidarymą Vilniuje – nuolaidų lietus kituose Lietuvos prekybos centruose. Tačiau visi lyg sutarę tvirtina, kad nuolaidos nesusijusios su naujo žaidėjo atėjimu. Tuo metu marketingo specialistas Linas Šimonis mano, kad nuolaidos greičiausiai yra susijusios su „Ikea“ atėjimu, bet taip elgtis nereikėtų. Jo nuomone, stiprūs žaidėjai šį laikotarpį turėtų išlaukti ir laukti grįžtančių pirkėjų, o silpniesiems teks užsidaryti.

Buities ir statybinių prekių parduotuvių tinklas „Senukai“ paskelbė, kad rugpjūčio 14 d. daugeliui prekių taikys 30 proc. nuolaidą. Šio tinklo atstovai šios akcijos priežasčių DELFI nekomentavo.

Kitas buities ir statybinių prekių tinklas „Ermitažas“ taip pat skelbia „pigiadienį“, kurio metu 13-17 d. kai kurioms prekių grupėms siūlo 30-50 proc. nuolaidas.

Be nuolaidų mokyklinėms prekėms, 50 proc. lauko baldams ir 47 proc. valgomojo kėdėms siūlo ir baldų salonų „Berry“ tinkas. Jo vadovas Jaunius Žiogas tvirtino, kad tai niekaip nesusiję su planuojamu „Ikea“ atidarymu.

„Tau nieko bendra neturi. Gal kam nors tai yra įvykis, bet mūsų darbas vyksta kaip suplanuota. Mes turime savo veiksmų kalendorių. To fakto nepažymime“ – DELFI komentavo jis.

Be kitų akcijų, specialių pasiūlymų rugpjūčio 1-14 d. pirkėjams pateikė ir prekių namams parduotuvių tinklas „Jysk“. Tačiau šio tinklo elektroninės parduotuvės vadovas Tomas Kižys DELFI sakė, kad šios akcijos niekaip nesusijusios su „Ikea“ atidarymu.

„Mūsų akcijos yra susijusios su sezoniškumu, o ne su „Ikea“ atidarymu. Akcijos yra daugiau ar mažiau standartinės kiekvienais metais ir susijusios su naujaisiais mokslo metais ar vasaros atėjimu. Tikrai nėra taip, kad savo produktų portfelį derintume prie „Ikea“ atėjimo“, – komentavo jis.

„Audėjo“ baldų centro direktoriaus pavaduotoja Neringa Pauplienė DELFI sakė, kad specialių akcijų prieš „Ikea“ atidarymą nedaro.

„Mes specialiai nieko neruošiame. Šiemet, kaip ir kasmet, mieste pasikabinom reklaminius plakatus. Rugpjūtį reklama būna kiekvienais metais, nes visur vyksta mokyklinės mugės, pagyvėja prekyba“, – teigė ji.

Naujos parduotuvės atėjimo pašnekovė tvirtino nebijanti: „Nejaučiame konkurencijos, nes parduodame visai kitokius baldus nei „Ikea“. Pavyzdžiui, mes importuojame prabangius baldus iš JAV“, – tvirtino N. Pauplienė.

Prognozuoja bankrotus

Marketingo strategijos ekspertas Linas Šimonis mano, kad protingiausia kitiems pardavėjams būtų išlaukti psichozę dėl „Ikea“.

„Jie gali sakyti, ką reikia, galbūt jie ir teisingai sako, kad tai (akcijos – DELFI) nesusiję. Tačiau pasižiūrėkime į „atsitiktines datas“. Ar tai protinga? Ne. Be abejo, visi pirkėjai norės nueiti pasižiūrėti į „Ikea“. Protingiausia būtų šį laikotarpį išlaukti. Masinė psichozė bus didesniame ar mažesniame lygyje, nes „Ikea“ yra tikrai stiprus brendas“, – DELFI komentavo jis.

Pašnekovas prognozuoja, kad į stiprius prekės ženklus turinčias parduotuves pirkėjai grįš, o silpnieji išnyks.

„Jeigu turi normalią strategiją ir normalų išskirtinumą, dalis pirkėjų grįš. Jiems tik reikia išlaukti tam tikrą laikotarpį. Be abejo, jeigu neturi nieko, ką priešpastatyti, tai pirkėjai ir nebegrįš. Ta dalis įmonių, kuri neturi, ką priešpastatyti, nes gamina panašius produktus arba blogesnius ir brangesnius, tie ir bankrutuos“, – sakė L. Šimonis.

Jo nuomone, dabar norintys išgyventi Lietuvoje turės gaminti brangesnius baldus, pritaikytus ne masiniam skoniui.

„Kodėl mažiausiai dėl „Ikea“ atėjimo jaudinasi itališkų baldų importuotojai? Tiesiog jie yra ne tokie patys“ – tvirtino marketingo specialistas.

Jis labai peikia ligšiolines baldų pardavėjų marketingo strategijas.

„Mane labai džiugina būsimi Lietuvos baldininkų bankrotai, nes Lietuvos baldininkai keliolika metų kliedėjo su marketingu. Pagaliau jie gavo pirmą normalų žaidėją ir dabar jau viskas tvarkoje. Daryti dabar vėlu, tai reikėjo daryti seniai, susirasti strategiją, normaliai užsiimti marketingu ir normaliai užsiimti rinką. Tai yra puikus pavyzdys kitiems sektoriams, kaip negalima elgtis“, – tvirtino L. Šimonis.

DELFI primena, kad daugiau nei 26 tūkst. kv. m ploto „Ikea“ parduotuvę planuojama atidaryti trečiadienį rugpjūčio 14 d.

Ačiū iš anksto, kad dalinatės su savo draugais Facebook'e:

Linas Šimonis | 2013.08.13.

Linas Šimonis
Lino Šimonio nuotrauka viešam naudojimui.

Vadovo konsultavimas

  • Vadovo konsultavimas
  • Strateginės sesijos moderavimas

Mokymai ir konferencijos

  • Marketingo strategijos paskaita

Atsiliepimai

Tikėkimės, kad bendradarbiavimas nenutrūks

Labai džiaugiuosi su Jumis susipažinusi ir dar kartą ačiū už šaunų seminarą. Svarbiausia, kad Jūs mokate įkvėpti.

Natalija Pauliukienė, KTU PI Vadybos mokymo centras

Gaila, kad per vėlai pradėjome dirbti su Linu Šimoniu

Gaila, kad per vėlai pradėjome dirbti su Linu Šimoniu. Kol dirbome patys, uždirbome žymiai mažiau, negu būtume uždirbę su jo pagalba. Norime pelnytai pagirti Liną už sugebėjimą įsigilinti ir suvokti įmonės problemas, už tinkamą veiksmų planą bei pateiktą aiškią veiklos strategiją. Lino konsultacijos mūsų įmonei padėjo stiprų pamatą, siekiant įgyvendinti užsibrėžtus tikslus, paskatino tobulėti tiek asmeniškai, tiek visą įmonę.

Darius Igaris, Geralda Decor direktorius

Lino konsultacijos – tai marketingo aukštasis pilotažas.

Reikėjo pusės metų, kad priprastume vieni prie kitų, kad „apšlifuotume aštrius kampus“. Tik dirbdamas su Linu Šimoniu supratau, kiek įmonei reiškia rinkodara, o dar labiau įsikaliau į galvą, kiek ji svarbi gamybinės įmonės vadovui. Kad tai kasdienis nepaliaujamas darbas, toks pat kaip gamyba, tik daug daug svarbesnis. Šio bendro darbo privalumas - kad galime bet kuriuo metu tartis ir gauti kvalifikuotą konsultaciją. O Lino konsultacijos, marketingo pritaikymas prie įmonės specifikos - tai marketingo aukštasis pilotažas.

Valentinas Navikauskas, UAB Tūta valdybos pirmininkas

Nepriimame jokių svarbesnių strateginių sprendimų prieš tai nepasikonsultavę su Linu Šimoniu

Tuo viskas pasakyta.

Aidas Kaubrys, Office Guru direktorius

Skatina verslo plėtrą

Konsultacijos ir nuolatinė Jūsų pagalba naudinga ne tik dabar, bet ir skatina galvoti apie verslo plėtrą.

Gintautas Igaris, Geralda direktorius

Vykdant priimtus strateginius sprendimus nedelsiant, galima pasiekti akivaizdžių rezultatų.

Konsultuojuosi pas Liną Šimonį jau ne pirmus metus. Iš pradžių tai atrodė kiek neįprasta, ir reikėjo laiko įvertinti gautą informaciją. Tačiau dabar galiu drąsiai teigti, kad vykdant priimtus strateginius sprendimus nedelsiant, galima pasiekti akivaizdžių rezultatų.

Aidas Vaičiulis, Vaičiulis human resources consulting direktorius

Naudinga Lino patirtis ieškant strateginių pranašumų

Dirbant su Linu pavyko atrasti nemažai naujų įžvalgų - tarsi požiūrį iš šalies į savo produkto problematiką, o ypač naudinga buvo Lino  patirtis ieškant strateginių pranašumų - t.y., gryninant produkto pozicionavimą.

Sigitas Stasevičius, Ogmios centras direktorius

Straipsniai

  • Valstybės marketingas: kokį paminklą statyti Lukiškių aikštėje?

    Valstybės marketingas: kokį paminklą statyti Lukiškių aikštėje?

  • Maxima prieš Lidl: šūvis sau į koją

    Maxima prieš Lidl: šūvis sau į koją

  • Bankų marketingo problemos

    Bankų marketingo problemos

  • Propagandos karai Lietuvoje: Rusija prieš demokratiją

    Propagandos karai Lietuvoje: Rusija prieš demokratiją

  • Lietuviai – lojalūs pirkėjai

    Lietuviai – lojalūs pirkėjai

Žiniasklaidoje

  • 15min.lt: Dėvėtas prekes Lietuvoje perkam brangiau, nei naujas užsienyje: patys kalti, sako ekspertai

    2020.11.18
  • Delfi.lt: Užsienyje drabužius išparduoda už centus, o lietuviams – špyga? Paaiškino, kodėl neturime grandiozinių nuolaidų

    2020.10.14
  • LRT.lt: Nustebino „Sugamour“ kainos Vilniuje: už tą patį patiekalą sumokėjo beveik dvigubai daugiau nei Kaune

    2020.07.01
  • Delfi.lt: Įvertino į Lietuvą žengusį naują rusišką prekybos tinklą: visiems vietos po saule neužteks

    2020.06.17
  • Delfi.lt: Pardavėjo profesija išgyvena „aukso amžių“: į parduotuves einame ne prekių, o dėmesio

    2020.03.10

Konferencijos ir seminarai

  • Marketingo strategijos pagrindai ir praktika – verslumo mokymai Marijampolės kolegijoje

    Marketingo strategijos pagrindai ir praktika – verslumo mokymai Marijampolės kolegijoje

    2019.04.09

Populiariausi straipsniai

EZ Fat Footer #1

This is Dynamik Widget Area. You can add content to this area by going to Appearance > Widgets in your WordPress Dashboard and adding new widgets to this area.

  • Marketingo strategijos paskaita

RSS LinasSimonis.com

Paieška svetainėje

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

© 1999–2025 Linas Šimonis
Terminalo g. 3, Kauno LEZ, LT-54469 Kaunas
Kopijuoti ir platinti be autoriaus raštiško sutikimo draudžiama. Cituojant, nuoroda į www.LinasSimonis.lt būtina.

Pilnam funkcionalumo užtikrinimui, svetainėje naudojami "cookies". Prašau, leiskite juos. Sutinku Atmesti Privatumo politika
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT