Linas Šimonis

Vadovams ir savininkams: marketingo strategijos konsultacijos.

  • Straipsniai
  • Žiniasklaidoje
  • Konferencijų organizatoriams
  • Žiniasklaidai
  • Kontaktai

Delfi.lt: Specialistai: „Snoro“ pavadinimą reikėtų keisti

2011.11.19 Rasa Lukaitytė-Vnarauskienė, delfi.lt.

Vyriausybei apsisprendus nacionalizuoti banką „Snoras“, nereikėtų ilgai delsti keičiant banko vardą, įsitikinę marketingo specialistai. To siūloma imtis siekiant atsikratyti neigiamo šleifo.

Marketingo strategijos ir pozicionavimo konsultantas Linas Šimonis yra įsitikinęs, kad atskyrus „Snorą“ į gerąjį ir blogąjį bankus, pavadinimą reikėtų pakeisti per kelias savaites.

„Vardą reikėtų keisti. Yra pernelyg didelės neigiamos asociacijos, nors jos niekada nebuvo teigiamos. Kai banką perėmė valstybė, yra tam tikras žmonių nepasitikėjimas. Naujasis gerasis bankas tikrai turėtų būti pavadintas kitu vardu“, – DELFI savo nuomonę išsakė jis.

Tačiau blogajam bankui „Snoro“ pavadinimą reikėtų kuriam laikui palikti.

„Mano nuomone, reikėtų kurį laiką blogajam bankui palikti „Snoro“ pavadinimą tam, kad galėtume žmonėms parodyti, kad viskas, kas yra blogai, liko ten, o naujasis bankas yra gerai. Tai užaštrintume tą žinutę, kad gerajame banke yra gerai, pasitikėkite mumis, nes pasitikėjimas yra labai svarbu“, – sakė L. Šimonis.

Jo nuomone, po kelerių metų gerąjį „Snorą“ nupirks koks nors kitas bankas ir jo pavadinimas dar kartą pasikeis.

Vilniaus universiteto Marketingo katedros vedėjas Sigitas Urbonavičius taip pat siūlytų šio banko pavadinimą pakeisti dėl neigiamo dabartinio atspalvio.

„Jeigu galvojant apie šiek tiek ilgesnę perspektyvą, manau, kad šiuo atveju keitimas galėtų duoti naudos. Šiaip nesu didelis visokių pervadinimų šalininkas, kurių būna gana dažnai. Šiuo klausimu sakyčiau, kad tai yra prasminga dėl tam tikro negatyvaus šleifo, kuris gali tęstis paskui vardą“, – DELFI sakė jis.

Priklausys nuo to, kaip viskas baigsis

Marketingo asociacijos valdybos narys Saulius Kazlauskas neturėjo tvirtos nuomonės, ar reikėtų keisti banko vardą. Tai esą priklausys nuo to, kaip bankas veiks toliau.

„Turėdamas informacijos tiek, kiek turiu dabar, kol kas nieko nepatarčiau. Viskas priklausytų nuo to, kokie bus tolesni žingsniai. Vardas yra vienas iš marketingo sistemos elementų, žinoma, svarbus, bet ne pats didžiausias. Marketingo strategija priklausys nuo to, kokia bus banko ateitis“, – DELFI sakė jis.

Jeigu bankas su savo įsipareigojimais susitvarkys be problemų, vardą galima būtų pasilikti.

„Tai priklausys nuo to, kaip klostysis situacija su indėliais, ar bus nukentėjusių žmonių. Jeigu viskas vyks sklandžiai ir nebus problemų eiliniams vartotojams, tada tas vardas gali ir išlikti. Tačiau jeigu bus kažkokių nesklandumų, tuomet logiška būtų keisti vardą“, – kalbėjo pašnekovas.

DELFI primena, kad 2008 m. į valstybės rankas perimtas Latvijos „Parex“ bankas vėliau buvo pervadintas „Citadele“ banku.

Trečiadienį neeiliniame posėdyje Vyriausybė nusprendė nacionalizuoti penktą pagal dydį banką Lietuvoje.

Tai nuspręsta padaryti įvertinus banko finansinę būklę ir įtarus, kad jo įsipareigojimai gali būti didesni nei turtas.

Jam paskirtas laikinasis administratorius, kuris analizuoja situaciją banke. Iki pirmadienio ryto „Snoro“ veikla iš dalies apribota: išsigryninti ir pervesti negalima daugiau nei 500 Lt.
Valstybės institucijos pabrėžia, kad gyventojų indėliai iki 100 tūkst. eurų, tiek terminuoti, tiek ir laikomi sąskaitose, yra 100 proc. apdrausti.

Skaičiuojama, kad šiame banke gyventojai yra padėję 4 mlrd. Lt indėlių.

Rusijos pilietis Vladimiras Antonovas valdo 68,10 proc., o Lietuvos pilietis Raimondas Baranauskas – 25,3 proc. banko akcijų, likusi dalis kotiruojama Vilniaus vertybinių popierių biržoje.

Abu didžiausi „snoro“ akcininkai, pasak premjero Andriaus Kubiliaus, yra įtariami finansiniais nusikaltimais.

Ačiū iš anksto, kad dalinatės su savo draugais Facebook'e:

Linas Šimonis | 2011.11.19.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Linas Šimonis
Lino Šimonio nuotrauka viešam naudojimui.

Vadovo konsultavimas

  • Vadovo konsultavimas
  • Strateginės sesijos moderavimas

Mokymai ir konferencijos

  • Marketingo strategijos paskaita

Atsiliepimai

Tikėkimės, kad bendradarbiavimas nenutrūks

Labai džiaugiuosi su Jumis susipažinusi ir dar kartą ačiū už šaunų seminarą. Svarbiausia, kad Jūs mokate įkvėpti.

Natalija Pauliukienė, KTU PI Vadybos mokymo centras

Gaila, kad per vėlai pradėjome dirbti su Linu Šimoniu

Gaila, kad per vėlai pradėjome dirbti su Linu Šimoniu. Kol dirbome patys, uždirbome žymiai mažiau, negu būtume uždirbę su jo pagalba. Norime pelnytai pagirti Liną už sugebėjimą įsigilinti ir suvokti įmonės problemas, už tinkamą veiksmų planą bei pateiktą aiškią veiklos strategiją. Lino konsultacijos mūsų įmonei padėjo stiprų pamatą, siekiant įgyvendinti užsibrėžtus tikslus, paskatino tobulėti tiek asmeniškai, tiek visą įmonę.

Darius Igaris, Geralda Decor direktorius

Lino konsultacijos – tai marketingo aukštasis pilotažas.

Reikėjo pusės metų, kad priprastume vieni prie kitų, kad „apšlifuotume aštrius kampus“. Tik dirbdamas su Linu Šimoniu supratau, kiek įmonei reiškia rinkodara, o dar labiau įsikaliau į galvą, kiek ji svarbi gamybinės įmonės vadovui. Kad tai kasdienis nepaliaujamas darbas, toks pat kaip gamyba, tik daug daug svarbesnis. Šio bendro darbo privalumas - kad galime bet kuriuo metu tartis ir gauti kvalifikuotą konsultaciją. O Lino konsultacijos, marketingo pritaikymas prie įmonės specifikos - tai marketingo aukštasis pilotažas.

Valentinas Navikauskas, UAB Tūta valdybos pirmininkas

Nepriimame jokių svarbesnių strateginių sprendimų prieš tai nepasikonsultavę su Linu Šimoniu

Tuo viskas pasakyta.

Aidas Kaubrys, Office Guru direktorius

Skatina verslo plėtrą

Konsultacijos ir nuolatinė Jūsų pagalba naudinga ne tik dabar, bet ir skatina galvoti apie verslo plėtrą.

Gintautas Igaris, Geralda direktorius

Vykdant priimtus strateginius sprendimus nedelsiant, galima pasiekti akivaizdžių rezultatų.

Konsultuojuosi pas Liną Šimonį jau ne pirmus metus. Iš pradžių tai atrodė kiek neįprasta, ir reikėjo laiko įvertinti gautą informaciją. Tačiau dabar galiu drąsiai teigti, kad vykdant priimtus strateginius sprendimus nedelsiant, galima pasiekti akivaizdžių rezultatų.

Aidas Vaičiulis, Vaičiulis human resources consulting direktorius

Naudinga Lino patirtis ieškant strateginių pranašumų

Dirbant su Linu pavyko atrasti nemažai naujų įžvalgų - tarsi požiūrį iš šalies į savo produkto problematiką, o ypač naudinga buvo Lino  patirtis ieškant strateginių pranašumų - t.y., gryninant produkto pozicionavimą.

Sigitas Stasevičius, Ogmios centras direktorius

Straipsniai

  • Valstybės marketingas: kokį paminklą statyti Lukiškių aikštėje?

    Valstybės marketingas: kokį paminklą statyti Lukiškių aikštėje?

  • Maxima prieš Lidl: šūvis sau į koją

    Maxima prieš Lidl: šūvis sau į koją

  • Bankų marketingo problemos

    Bankų marketingo problemos

  • Propagandos karai Lietuvoje: Rusija prieš demokratiją

    Propagandos karai Lietuvoje: Rusija prieš demokratiją

  • Lietuviai – lojalūs pirkėjai

    Lietuviai – lojalūs pirkėjai

Žiniasklaidoje

  • 15min.lt: Dėvėtas prekes Lietuvoje perkam brangiau, nei naujas užsienyje: patys kalti, sako ekspertai

    2020.11.18
  • Delfi.lt: Užsienyje drabužius išparduoda už centus, o lietuviams – špyga? Paaiškino, kodėl neturime grandiozinių nuolaidų

    2020.10.14
  • LRT.lt: Nustebino „Sugamour“ kainos Vilniuje: už tą patį patiekalą sumokėjo beveik dvigubai daugiau nei Kaune

    2020.07.01
  • Delfi.lt: Įvertino į Lietuvą žengusį naują rusišką prekybos tinklą: visiems vietos po saule neužteks

    2020.06.17
  • Delfi.lt: Pardavėjo profesija išgyvena „aukso amžių“: į parduotuves einame ne prekių, o dėmesio

    2020.03.10

Konferencijos ir seminarai

  • Marketingo strategijos pagrindai ir praktika – verslumo mokymai Marijampolės kolegijoje

    Marketingo strategijos pagrindai ir praktika – verslumo mokymai Marijampolės kolegijoje

    2019.04.09

Populiariausi straipsniai

EZ Fat Footer #1

This is Dynamik Widget Area. You can add content to this area by going to Appearance > Widgets in your WordPress Dashboard and adding new widgets to this area.

  • Marketingo strategijos paskaita

RSS LinasSimonis.com

Paieška svetainėje

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

© 1999–2025 Linas Šimonis
Terminalo g. 3, Kauno LEZ, LT-54469 Kaunas
Kopijuoti ir platinti be autoriaus raštiško sutikimo draudžiama. Cituojant, nuoroda į www.LinasSimonis.lt būtina.

Pilnam funkcionalumo užtikrinimui, svetainėje naudojami "cookies". Prašau, leiskite juos. Sutinku Atmesti Privatumo politika
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT