Linas Šimonis

Vadovams ir savininkams: marketingo strategijos konsultacijos.

  • Straipsniai
  • Žiniasklaidoje
  • Konferencijų organizatoriams
  • Žiniasklaidai
  • Kontaktai

Delfi.lt: „Tele2“ ir „Bitės“ karas persikėlė į gatves

2013.11.21, Ugnė Karaliūnaitė, Vaidas Neverauskas, delfi.lt

Pastaruoju metu mobiliojo ryšio bendrovė „Bitė Lietuva“ ėmėsi labai agresyvių reklaminių veiksmų – dauguma televizijos žiūrovų „Labas kontrakto“ paslaugos reklamoje turėjo pastebėti gatve stumiamą raudoną telefono būdelę, kuri buvo matyta ir „Tele2“ paslaugų reklamose, kuriose turtuoliai taupo. O ketvirtadienį „Bitė“ karą iš televizijos ekranų perkėlė į gatves: prie „Tele2“ reklaminių stendų dygsta pripučiami stendai su „Labas kontrakto“ reklamomis.

„Bitės“ atstovė ryšiams su visuomene Rūta Liogienė portalui DELFI teigė, kad akcija suderinta su savivaldybe ir leidimas šiam „renginiui“ yra gautas. Kiek laiko tęsis akcija, ji neatskleidė.

„Akcija yra suderinta kaip renginys ir yra gautas iš savivaldybės leidimas“, – kalbėjo pašnekovė.

Pasak R. Liogienės, akcijos tikslas – pasakyti, kad „Labas“ kontraktas rinkoje yra pigesnis už „Tele2” pasiūlymą.

Netrukus po to, kai prie „Tele2” reklaminio stendo ties Tauro kalnu atsirado pripučiamas „Labas kontrakto“ stendas, darbininkai atvyko nulupti „Tele2” reklamos. „Tradiciškai Bitės revoliucijos netrunka ilgiau nei dieną. Šis kartas nebus išimtis – jau šiandien ten kabės geresnis pasiūlymas: 300 min., 10 000 SMS ir 1GB duomenų už 9 Lt. Ir, žinoma, be jokių įsipareigojimų“, – DELFI sakė „Tele2“ komunikacijos vadovas Baltijos šalims Andrius Baranauskas.

Rinkodaros specialistas: „Bitės“ veiksmai primena desperatišką puolimą

Rinkodaros ekspertas Linas Šimonis teigė, kad „Bitės“ pasirinktą akciją būtų galima įtraukti į vadybos vadovėlį, kaip įmonei neturėti strategijos yra blogai.

„Mobiliųjų technologijų rinka yra tokia, kad ten yra sunku patirti nuostolius. Negirdėjau nė apie vieną mobiliųjų ryšių operatorių, kuris bankrutuotų. Klausimas čia – kiek užsidirbi“, – kalbėjo specialistas.

Pasak jo, iš Lietuvos didžiųjų mobiliojo ryšio operatorių nuosekliai savo strategijos laikosi tik viena – „Tele2” (mažiausios kainos). „Omnitel” anksčiau irgi turėjo savo labai gerą strategiją (didžiausi, turintys daugiausia bazinių stočių), tačiau jos nepalaikydami pralošė.

„Ji sėkminga todėl, kad turi geriausią strategiją. Ją nuosekliai darant, matomi rezultatai – „Tele2” įsiveržė į lyderius. „Bitė“, skirtingai nuo „Omnitel“, niekada ir neturėjo strategijos“, – komentavo L. Šimonis. Pasak jo, todėl žmonės šį operatorių rinkosi visiškai atsitiktinai.

„Viskas, ką jie sugeba padaryti, tai kovoti įvairiomis akcijomis, išsišokimais. Tai ir šitą desperatišką žingsnį kovoje prieš „Tele2” vertinčiau kaip desperatišką išsišokimą, kuris žalos „Tele2” ilguoju laikotarpiu nepadarys”, – tiki rinkodaros ekspertas.

Pasak jo, „Bitė“ pradėjo veržtis į „Tele2” strategijos vandenis – nori būti pigiausi.

„Tačiau jie negali būti pigiausi, nes „Tele2” savikaina visada yra mažesnė dėl mažesnio skaičiaus darbuotojų ir kitų išlaidų. Kad ir ką „Bitė“ pasiūlytų, „Tele2” gali padaryti pigiau”, – savo nuomonę išsakė pašnekovas.

Vis dėlto L. Šimonis teigė, kad „Tele2” bendrovė pati davė pretekstą „Bitei“ organizuoti įvairius išsišokimus.

„Įtikinėjo klientus reklamomis, kad pas juos reikia ateiti ne dėl mažiausių kainų, o dėl kažkokių „bukų“ jaunuolių. Jie daug „kūrybiškumo“ įdėjo su nešiojamomis būdelėmis. Jei jie viso šito nebūtų transliavę, o tik paskutinę dalį apie pigiausią pasiūlymą, jie būtų sutaupę daug pinigų reklamai ir pasiekę tą patį efektą. O dabar su visu tuo, jie atidaro duris „Bitei“ atakuoti kūrybiškumą“, – teigė pašnekovas.

Ačiū iš anksto, kad dalinatės su savo draugais Facebook'e:

Linas Šimonis | 2013.11.21.

Linas Šimonis
Lino Šimonio nuotrauka viešam naudojimui.

Vadovo konsultavimas

  • Vadovo konsultavimas
  • Strateginės sesijos moderavimas

Mokymai ir konferencijos

  • Marketingo strategijos paskaita

Atsiliepimai

Tikėkimės, kad bendradarbiavimas nenutrūks

Labai džiaugiuosi su Jumis susipažinusi ir dar kartą ačiū už šaunų seminarą. Svarbiausia, kad Jūs mokate įkvėpti.

Natalija Pauliukienė, KTU PI Vadybos mokymo centras

Gaila, kad per vėlai pradėjome dirbti su Linu Šimoniu

Gaila, kad per vėlai pradėjome dirbti su Linu Šimoniu. Kol dirbome patys, uždirbome žymiai mažiau, negu būtume uždirbę su jo pagalba. Norime pelnytai pagirti Liną už sugebėjimą įsigilinti ir suvokti įmonės problemas, už tinkamą veiksmų planą bei pateiktą aiškią veiklos strategiją. Lino konsultacijos mūsų įmonei padėjo stiprų pamatą, siekiant įgyvendinti užsibrėžtus tikslus, paskatino tobulėti tiek asmeniškai, tiek visą įmonę.

Darius Igaris, Geralda Decor direktorius

Lino konsultacijos – tai marketingo aukštasis pilotažas.

Reikėjo pusės metų, kad priprastume vieni prie kitų, kad „apšlifuotume aštrius kampus“. Tik dirbdamas su Linu Šimoniu supratau, kiek įmonei reiškia rinkodara, o dar labiau įsikaliau į galvą, kiek ji svarbi gamybinės įmonės vadovui. Kad tai kasdienis nepaliaujamas darbas, toks pat kaip gamyba, tik daug daug svarbesnis. Šio bendro darbo privalumas - kad galime bet kuriuo metu tartis ir gauti kvalifikuotą konsultaciją. O Lino konsultacijos, marketingo pritaikymas prie įmonės specifikos - tai marketingo aukštasis pilotažas.

Valentinas Navikauskas, UAB Tūta valdybos pirmininkas

Nepriimame jokių svarbesnių strateginių sprendimų prieš tai nepasikonsultavę su Linu Šimoniu

Tuo viskas pasakyta.

Aidas Kaubrys, Office Guru direktorius

Skatina verslo plėtrą

Konsultacijos ir nuolatinė Jūsų pagalba naudinga ne tik dabar, bet ir skatina galvoti apie verslo plėtrą.

Gintautas Igaris, Geralda direktorius

Vykdant priimtus strateginius sprendimus nedelsiant, galima pasiekti akivaizdžių rezultatų.

Konsultuojuosi pas Liną Šimonį jau ne pirmus metus. Iš pradžių tai atrodė kiek neįprasta, ir reikėjo laiko įvertinti gautą informaciją. Tačiau dabar galiu drąsiai teigti, kad vykdant priimtus strateginius sprendimus nedelsiant, galima pasiekti akivaizdžių rezultatų.

Aidas Vaičiulis, Vaičiulis human resources consulting direktorius

Naudinga Lino patirtis ieškant strateginių pranašumų

Dirbant su Linu pavyko atrasti nemažai naujų įžvalgų - tarsi požiūrį iš šalies į savo produkto problematiką, o ypač naudinga buvo Lino  patirtis ieškant strateginių pranašumų - t.y., gryninant produkto pozicionavimą.

Sigitas Stasevičius, Ogmios centras direktorius

Straipsniai

  • Valstybės marketingas: kokį paminklą statyti Lukiškių aikštėje?

    Valstybės marketingas: kokį paminklą statyti Lukiškių aikštėje?

  • Maxima prieš Lidl: šūvis sau į koją

    Maxima prieš Lidl: šūvis sau į koją

  • Bankų marketingo problemos

    Bankų marketingo problemos

  • Propagandos karai Lietuvoje: Rusija prieš demokratiją

    Propagandos karai Lietuvoje: Rusija prieš demokratiją

  • Lietuviai – lojalūs pirkėjai

    Lietuviai – lojalūs pirkėjai

Žiniasklaidoje

  • 15min.lt: Dėvėtas prekes Lietuvoje perkam brangiau, nei naujas užsienyje: patys kalti, sako ekspertai

    2020.11.18
  • Delfi.lt: Užsienyje drabužius išparduoda už centus, o lietuviams – špyga? Paaiškino, kodėl neturime grandiozinių nuolaidų

    2020.10.14
  • LRT.lt: Nustebino „Sugamour“ kainos Vilniuje: už tą patį patiekalą sumokėjo beveik dvigubai daugiau nei Kaune

    2020.07.01
  • Delfi.lt: Įvertino į Lietuvą žengusį naują rusišką prekybos tinklą: visiems vietos po saule neužteks

    2020.06.17
  • Delfi.lt: Pardavėjo profesija išgyvena „aukso amžių“: į parduotuves einame ne prekių, o dėmesio

    2020.03.10

Konferencijos ir seminarai

  • Marketingo strategijos pagrindai ir praktika – verslumo mokymai Marijampolės kolegijoje

    Marketingo strategijos pagrindai ir praktika – verslumo mokymai Marijampolės kolegijoje

    2019.04.09

Populiariausi straipsniai

EZ Fat Footer #1

This is Dynamik Widget Area. You can add content to this area by going to Appearance > Widgets in your WordPress Dashboard and adding new widgets to this area.

  • Marketingo strategijos paskaita

RSS LinasSimonis.com

Paieška svetainėje

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

© 1999–2025 Linas Šimonis
Terminalo g. 3, Kauno LEZ, LT-54469 Kaunas
Kopijuoti ir platinti be autoriaus raštiško sutikimo draudžiama. Cituojant, nuoroda į www.LinasSimonis.lt būtina.

Pilnam funkcionalumo užtikrinimui, svetainėje naudojami "cookies". Prašau, leiskite juos. Sutinku Atmesti Privatumo politika
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT