Linas Šimonis

Vadovams ir savininkams: marketingo strategijos konsultacijos.

  • Straipsniai
  • Žiniasklaidoje
  • Konferencijų organizatoriams
  • Žiniasklaidai
  • Kontaktai

Delfi.lt: Tėvai, pasiruoškite: puponautai grįžta

2015.03.21 Ugnė Karaliūnaitė, delfi.lt

Mažamečius auginantiems tėvams reikėtų pasikaustyti geležine kantrybe: prekybos centrai vėl paruošė naujas akcijas, kuriomis pasinaudojus, vaikai galės rinkti mažų figūrėlių kolekcijas.

Nuo rugpjūčio 19 d. į „Maxima“ parduotuves vėl atkeliauja puponautai. Rinkodaros priemonę pritraukti šeimas jau pasiūlė ir „Rimi“. Čia vaikams dalijami limpakojai.

Praėjusiais metais Lietuvą sudrebino puponautų manija. DELFI redakcija sulaukė tėvų laiškų, kurie pasakojo apie maniją, kuri įtraukė ne tik vaikus, bet ir tėvus privertė eiti iš proto.

Tikriausiai ši akcija pasiteisino, nes šiemet puponautai vėl grįžta, o kartu panašią rinkodarinę priemonę pristatė ir „Rimi“ prekybos centras, siūlydamas vaikams žaisti limpakojais.

Šie padarai vaikams dalijami nuo rugpjūčio pradžios. „Rimi“ planuoja, kad akcija tęsis iki rugsėjo 8 d. arba kol pasibaigs akcijos prekės. Tėvams tenka išleisti 34,53 Lt, kad vaikas gautų vieną limpakojį. Jų galima nusipirkti ir atskirai – už 1,69 Lt. Iš viso kolekcijoje 24 limpakojai.

Nuo rugpjūčio 19 d. „Maxima“ parduotuvėse vaikai tėvų vėl reikalaus puponautų. Naujoje kolekcijoje jų – 39. Puponautas bus duodamas parduotuvėje išleidus 50 Lt. Atskirai nusipirkti puponautą bus galima už 4,99 Lt. Akcija tęsis iki lapkričio 3 d.

„Mes manome, kad puponautų akcija buvo itin sėkminga. Pirmiausia todėl, kad pasiekėme pagrindinį akcijos tikslą – pasiūlyti ir įtraukti vaikus ir jų tėvus į smagų žaidimą. Šis žaidimas išties sulaukė didžiulio visuomenės susidomėjimo“, – teigė „Maxima“ tinklo Lietuvoje atstovė spaudai Renata Saulytė.

Pasak jos, dar vykstant akcijai prekybos tinklo atstovai sulaukė daug klausimų iš tėvų, kur gauti vienokius ar kitokius puponautus, prašymų pratęsti akciją.

„Forumuose, socialiniuose tinkluose mamos keitėsi puponautais. Vaikai piešė puponautus ir siuntė mums piešinius, galvojo jiems vardus ir kūrė istorija apie juos. Galvojame, kad šis žaidimas buvo toks poluliarus, nes puponautai nebuvo tik žaislai. Kiekvienas jų turėjo ir turės savo istoriją“, – teigė R. Saulytė.

Kaip teigė „Maxima“ prekybos tinklo atstovė, į akciją įsitraukė ne tik vaikai, bet ir tėvai.

Besitęsiant puponautų manijai tėvai turės dar kur daugiau išleisti pinigų: „Maxima“ teigia paruošusi sūrelių, jogurtų, pudingo, sausų pusryčių, guminukų, čiulpinukų su puponautų prekiniu ženklu.

„Taip pat pasiūlysime nemažai ir šiuo ženklu pažymėtos produkcijos skirtos mokyklai ir kiekvienai dienai: sąsiuviniai, aplankai, priešpiečių dėžutės, padėkliukai, kojinaitės, pėdkelnės, marškinėliai ir panašiai“, – vardijo R. Saulytė.

„Maxima“ prekybos tinklo duomenimis, per praėjusių metų akciją buvo išdalyta 6,5 mln. puponautų. Kiek ši akcija padėjo padidinti pardavimus, „Maxima“ neatskleidžia. DELFI pernai skelbė, kad panašios akcijos pardavimus gali paauginti 5-10 proc.

Neseniai žaisliukų dalinimo akcija baigėsi ir prekybos tinkle „Iki“. Čia pirkėjams buvo duodami „Angry birds“ prekės ženklo figūrėlės. Akcija vyko nuo balandžio 14 d. iki gegužės 20 d.

Prekybos tinklo viešųjų ryšių departamento vadovas Andrius Petraitis teigė, kad per šį laiką išdalinti keli milijonai figūrėlių.

„Iki“ atstovas tikina, kad vienas iš svarbiausių akcijos tikslų buvo ne padidinti pardavimus, o atitraukti vaikus nuo televizoriaus ar kompiuterio ir paskatinti juos susitikti su draugais smagiam žaidimui lauke.

Prekybos centrai vaikšo ant skustuvo ašmenų

Rinkodaros specialistas Linas Šimonis teigia, kad iš tiesų sėkmingos akcijos gali kaip reikiant kilstelėti prekybos tinklų pardavimus.

„Tokios akcijos gali net priversti klientą nueiti ne į jam patogiausioje vietoje esantį prekybos centrą, o į tą, kuris siūlo akciją“, – kalbėjo jis.

Būtent puponautus L. Šimonis ir paminėjo kaip vieną iš pavykusių akcijų: „Matome, kad puodai, indai ar rankšluosčiai jau sunkiai veikia, o kirsti per vaikus gana efektyvu“.

Vis dėlto L. Šimonis pabrėžė, kad tokios akcijos yra tik trumpalaikės, tačiau daug sėkmės atnešti ilguoju laikotarpiu negali.

„Ilgalaikę sėkmę užtikrina gera strategija, o ne trumpalaikės akcijos“, – teigė jis.

Paklaustas, ar tokios prekybos centrų akcijos yra etiškos, L. Šimonis atsakė: „Tai yra mažų mažiausiai vaikščiojimas skustuvo ašmenimis. Iš kitos pusės, jei tėvai nesusitvarko su vaiku, tai nėra vien prekybos centro problema, bet galbūt ir tėvų nesugebėjimas auklėti“.

Tėvams iš anksto siūlo susitarti su vaikais

Psichologė Lina Gervinskaitė-Paulaitienė pataria tėvams dėl puponautų ar kitų panašių akcijų su vaikais susitarti dar prieš jiems parduotuvėje pamačius žaisliukus. Pasak jos, vaikai itin mėgsta kolekcionuoti, o prekybos centrai tai žino.

„Aptarti klausimą reikėtų dar prieš einant į parduotuvę, namuose, kad būtų užkirstas kelias scenoms prekybos vietoje. Reikėtų aptarti, kiek vaikui puponautai yra svarbūs, kiek jų norėtų, o gal vietoj puponautų norėtų rinkti kažką kito“, – kalbėjo psichologė.

L. Gervinskaitė-Paulaitienė patarė, kad jei vaikui puponautai labai svarbūs, tuomet reikia nustatyti taisykles: kas kiek laiko vaikas jį gaus, už ką. Vaikas turi žinoti ribas.

„Labai svarbu, kad ir patys tėvai laikytųsi savo taisyklių“, – pridėjo ji.

Tėvams psichologė patarė su vaikais praleisti kuo daugiau laiko žaidžiant ne su puponautais, parodyti, kad nauju būdu galima žaisti ir su senais žaislais.

Vis dėlto pašnekovė sutiko, kad prekybos centrų pozicija, kad tokios akcijos didina vaikų kūrybiškumą, turi šiek tiek ir tiesos.

„Vaikų bendravimo skatinimas yra teigiamas dalykas. Dauguma žaidimų prisideda prie vaizduotės lavinimo ir socialinių įgūdžių stiprinimo. Vis dėlto labai svarbu, ką vaikai su puponautais daro ir kiek juos apima jų manija“, – komentavo specialistė.

Ačiū iš anksto, kad dalinatės su savo draugais Facebook'e:

Linas Šimonis | 2015.08.15.

Linas Šimonis
Lino Šimonio nuotrauka viešam naudojimui.

Vadovo konsultavimas

  • Vadovo konsultavimas
  • Strateginės sesijos moderavimas

Mokymai ir konferencijos

  • Marketingo strategijos paskaita

Atsiliepimai

Tikėkimės, kad bendradarbiavimas nenutrūks

Labai džiaugiuosi su Jumis susipažinusi ir dar kartą ačiū už šaunų seminarą. Svarbiausia, kad Jūs mokate įkvėpti.

Natalija Pauliukienė, KTU PI Vadybos mokymo centras

Gaila, kad per vėlai pradėjome dirbti su Linu Šimoniu

Gaila, kad per vėlai pradėjome dirbti su Linu Šimoniu. Kol dirbome patys, uždirbome žymiai mažiau, negu būtume uždirbę su jo pagalba. Norime pelnytai pagirti Liną už sugebėjimą įsigilinti ir suvokti įmonės problemas, už tinkamą veiksmų planą bei pateiktą aiškią veiklos strategiją. Lino konsultacijos mūsų įmonei padėjo stiprų pamatą, siekiant įgyvendinti užsibrėžtus tikslus, paskatino tobulėti tiek asmeniškai, tiek visą įmonę.

Darius Igaris, Geralda Decor direktorius

Lino konsultacijos – tai marketingo aukštasis pilotažas.

Reikėjo pusės metų, kad priprastume vieni prie kitų, kad „apšlifuotume aštrius kampus“. Tik dirbdamas su Linu Šimoniu supratau, kiek įmonei reiškia rinkodara, o dar labiau įsikaliau į galvą, kiek ji svarbi gamybinės įmonės vadovui. Kad tai kasdienis nepaliaujamas darbas, toks pat kaip gamyba, tik daug daug svarbesnis. Šio bendro darbo privalumas - kad galime bet kuriuo metu tartis ir gauti kvalifikuotą konsultaciją. O Lino konsultacijos, marketingo pritaikymas prie įmonės specifikos - tai marketingo aukštasis pilotažas.

Valentinas Navikauskas, UAB Tūta valdybos pirmininkas

Nepriimame jokių svarbesnių strateginių sprendimų prieš tai nepasikonsultavę su Linu Šimoniu

Tuo viskas pasakyta.

Aidas Kaubrys, Office Guru direktorius

Skatina verslo plėtrą

Konsultacijos ir nuolatinė Jūsų pagalba naudinga ne tik dabar, bet ir skatina galvoti apie verslo plėtrą.

Gintautas Igaris, Geralda direktorius

Vykdant priimtus strateginius sprendimus nedelsiant, galima pasiekti akivaizdžių rezultatų.

Konsultuojuosi pas Liną Šimonį jau ne pirmus metus. Iš pradžių tai atrodė kiek neįprasta, ir reikėjo laiko įvertinti gautą informaciją. Tačiau dabar galiu drąsiai teigti, kad vykdant priimtus strateginius sprendimus nedelsiant, galima pasiekti akivaizdžių rezultatų.

Aidas Vaičiulis, Vaičiulis human resources consulting direktorius

Naudinga Lino patirtis ieškant strateginių pranašumų

Dirbant su Linu pavyko atrasti nemažai naujų įžvalgų - tarsi požiūrį iš šalies į savo produkto problematiką, o ypač naudinga buvo Lino  patirtis ieškant strateginių pranašumų - t.y., gryninant produkto pozicionavimą.

Sigitas Stasevičius, Ogmios centras direktorius

Straipsniai

  • Valstybės marketingas: kokį paminklą statyti Lukiškių aikštėje?

    Valstybės marketingas: kokį paminklą statyti Lukiškių aikštėje?

  • Maxima prieš Lidl: šūvis sau į koją

    Maxima prieš Lidl: šūvis sau į koją

  • Bankų marketingo problemos

    Bankų marketingo problemos

  • Propagandos karai Lietuvoje: Rusija prieš demokratiją

    Propagandos karai Lietuvoje: Rusija prieš demokratiją

  • Lietuviai – lojalūs pirkėjai

    Lietuviai – lojalūs pirkėjai

Žiniasklaidoje

  • 15min.lt: Dėvėtas prekes Lietuvoje perkam brangiau, nei naujas užsienyje: patys kalti, sako ekspertai

    2020.11.18
  • Delfi.lt: Užsienyje drabužius išparduoda už centus, o lietuviams – špyga? Paaiškino, kodėl neturime grandiozinių nuolaidų

    2020.10.14
  • LRT.lt: Nustebino „Sugamour“ kainos Vilniuje: už tą patį patiekalą sumokėjo beveik dvigubai daugiau nei Kaune

    2020.07.01
  • Delfi.lt: Įvertino į Lietuvą žengusį naują rusišką prekybos tinklą: visiems vietos po saule neužteks

    2020.06.17
  • Delfi.lt: Pardavėjo profesija išgyvena „aukso amžių“: į parduotuves einame ne prekių, o dėmesio

    2020.03.10

Konferencijos ir seminarai

  • Marketingo strategijos pagrindai ir praktika – verslumo mokymai Marijampolės kolegijoje

    Marketingo strategijos pagrindai ir praktika – verslumo mokymai Marijampolės kolegijoje

    2019.04.09

Populiariausi straipsniai

EZ Fat Footer #1

This is Dynamik Widget Area. You can add content to this area by going to Appearance > Widgets in your WordPress Dashboard and adding new widgets to this area.

  • Marketingo strategijos paskaita

RSS LinasSimonis.com

Paieška svetainėje

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

© 1999–2025 Linas Šimonis
Terminalo g. 3, Kauno LEZ, LT-54469 Kaunas
Kopijuoti ir platinti be autoriaus raštiško sutikimo draudžiama. Cituojant, nuoroda į www.LinasSimonis.lt būtina.

Pilnam funkcionalumo užtikrinimui, svetainėje naudojami "cookies". Prašau, leiskite juos. Sutinku Atmesti Privatumo politika
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT