Linas Šimonis

Vadovams ir savininkams: marketingo strategijos konsultacijos.

  • Straipsniai
  • Žiniasklaidoje
  • Konferencijų organizatoriams
  • Žiniasklaidai
  • Kontaktai

Delfi.lt: „Urme“ atsiras daugiau traukinių

2019.02.26. Delfi.lt

Vienas iš Kaune įsikūrusio prekybos miestelio „Urmas“ simbolių – specialūs prekybai skirti traukiniai. Prieš 10 metų įgyvendintas unikalus Lietuvoje projektas pasirodė itin sėkmingas, todėl netrukus planuojama jį plėsti, rašoma pranešime žiniasklaidai.

Prekybos traukinys Kauno Urmo prekybos miestelyje
Prekybos traukinys Kauno Urmo prekybos miestelyje

Prekybos miestelis „Urmas“ išsiskiria išskirtiniais sprendimais, traukiančiais lankytojų dėmesį. Čia galima rasti didžiausią Lietuvoje ant sienos esantį piešinį, didžiulėje miestelio teritorijoje daug senovinės technikos, o šalia stūkso verslo centro „1000“ pastatas su rekordinio dydžio vitražu per visą fasadą, vaizduojančiu prieškarinį tūkstančio litų banknotą.

Tačiau prekybiniai traukiniai, „traukiami“ autentiškų senovinių garo mašinų, išskirtiniai tuo, kad ne tik puošia prekybos miestelį, bet yra ir sėkmingos prekybos vieta.

Du traukiniai, iš abiejų pusių prišlieti prie prekybinės Vakarinės galerijos rampų, sudaryti iš 13 vagonų, kuriuose įrengta 30 prekybos vietų. Tai vienintelis toks projektas ne tik Lietuvoje, bet ir Baltijos šalyse.

„Tai ideali vieta smulkiajam verslui. Patalpos nedidelės, bet visai šalia didžiulio žmonių srauto, kuris lanko Vakarinės galerijos prekybines sales. Ir pirkėjams tai labai patogu, nes reikalingų prekių gali atrasti tiek salėse, tiek traukiniuose. Kita vertus, vagonuose veikia nemažai užkandinių ir restoranėlių, greta jų įrengtos lauko terasos, todėl tai puiki vieta atsipūsti ir užkąsti tarp apsipirkimų“, – pasakojo prekybos miestelio „Urmas“ marketingo vadovas Jonas Plenta.

Tokio projekto privalumus įžvelgia ir marketingo strategijos ekspertas Linas Šimonis.

„Vienoje vietoje sutelkti daugiau paslaugų yra tikrai labai patogu pirkėjams. Tuo labiau ten įsikuria ne tiek prekybininkai kiek yra paslaugų teikėjų arba jei prekybininkai tai smulkieji kuriem nereikia didelių plotų ir žmonėm kurie ateina pirkti tai tikrai patogu šalia turėti mažus paslaugų teikėjus ar mažus prekybininkus. Šitas modelis yra prigijęs ir Europoje. Koncentruotos paslaugų ir prekybos vietos yra gerai ir tuo, kad kuo didesnė koncentracija, tuo didesnius atstumus žmonės važiuoja būtent specialiai ten ir tuo ilgiau užsibūna“, – sakė L. Šimonis.

J. Plenta prisimena, kad šiuos traukinius įrengti ir pritaikyti prekybai nebuvo lengva ir reikalavo daug išlaidų. Iš viso šis projektas tada kainavo sumą, kuri dabar būtų verta 0,7 mln. eurų. Tačiau žiūrint iš ilgalaikės perspektyvos, projektas pasiteisino tiek kaip prekybos plotas, tiek kaip atnešęs didesnę pridėtinę vertę visam prekybos miesteliui.

Todėl „Urme“ jau netrukus planuojama įrengti daugiau tokių prekybos vietų. Šalia kitų prekybos galerijų numatyta pastatyti dar 10 prekybai skirtų vagonų. Juose taip pat bus įrengtos modernios prekybos vietos su visomis reikalingomis komunikacijomis, kurias turi ir dabar veikiantys vagonai: šildymas, kondicionavimo sistemos, dujos, vanduo, elektra ir kiti reikalingi dalykai.

Ačiū iš anksto, kad dalinatės su savo draugais Facebook'e:

Skaitytojai, perskaitę šį straipsnį, po to dažniausiai skaitydavo:
  • Kontaktai
  • Lietuviai – lojalūs pirkėjai
  • Strateginės sesijos moderavimas

Linas Šimonis | 2019.02.26.

Linas Šimonis
Lino Šimonio nuotrauka viešam naudojimui.

Vadovo konsultavimas

  • Vadovo konsultavimas
  • Strateginės sesijos moderavimas

Mokymai ir konferencijos

  • Marketingo strategijos paskaita

Atsiliepimai

Tikėkimės, kad bendradarbiavimas nenutrūks

Labai džiaugiuosi su Jumis susipažinusi ir dar kartą ačiū už šaunų seminarą. Svarbiausia, kad Jūs mokate įkvėpti.

Natalija Pauliukienė, KTU PI Vadybos mokymo centras

Gaila, kad per vėlai pradėjome dirbti su Linu Šimoniu

Gaila, kad per vėlai pradėjome dirbti su Linu Šimoniu. Kol dirbome patys, uždirbome žymiai mažiau, negu būtume uždirbę su jo pagalba. Norime pelnytai pagirti Liną už sugebėjimą įsigilinti ir suvokti įmonės problemas, už tinkamą veiksmų planą bei pateiktą aiškią veiklos strategiją. Lino konsultacijos mūsų įmonei padėjo stiprų pamatą, siekiant įgyvendinti užsibrėžtus tikslus, paskatino tobulėti tiek asmeniškai, tiek visą įmonę.

Darius Igaris, Geralda Decor direktorius

Lino konsultacijos – tai marketingo aukštasis pilotažas.

Reikėjo pusės metų, kad priprastume vieni prie kitų, kad „apšlifuotume aštrius kampus“. Tik dirbdamas su Linu Šimoniu supratau, kiek įmonei reiškia rinkodara, o dar labiau įsikaliau į galvą, kiek ji svarbi gamybinės įmonės vadovui. Kad tai kasdienis nepaliaujamas darbas, toks pat kaip gamyba, tik daug daug svarbesnis. Šio bendro darbo privalumas - kad galime bet kuriuo metu tartis ir gauti kvalifikuotą konsultaciją. O Lino konsultacijos, marketingo pritaikymas prie įmonės specifikos - tai marketingo aukštasis pilotažas.

Valentinas Navikauskas, UAB Tūta valdybos pirmininkas

Nepriimame jokių svarbesnių strateginių sprendimų prieš tai nepasikonsultavę su Linu Šimoniu

Tuo viskas pasakyta.

Aidas Kaubrys, Office Guru direktorius

Skatina verslo plėtrą

Konsultacijos ir nuolatinė Jūsų pagalba naudinga ne tik dabar, bet ir skatina galvoti apie verslo plėtrą.

Gintautas Igaris, Geralda direktorius

Vykdant priimtus strateginius sprendimus nedelsiant, galima pasiekti akivaizdžių rezultatų.

Konsultuojuosi pas Liną Šimonį jau ne pirmus metus. Iš pradžių tai atrodė kiek neįprasta, ir reikėjo laiko įvertinti gautą informaciją. Tačiau dabar galiu drąsiai teigti, kad vykdant priimtus strateginius sprendimus nedelsiant, galima pasiekti akivaizdžių rezultatų.

Aidas Vaičiulis, Vaičiulis human resources consulting direktorius

Naudinga Lino patirtis ieškant strateginių pranašumų

Dirbant su Linu pavyko atrasti nemažai naujų įžvalgų - tarsi požiūrį iš šalies į savo produkto problematiką, o ypač naudinga buvo Lino  patirtis ieškant strateginių pranašumų - t.y., gryninant produkto pozicionavimą.

Sigitas Stasevičius, Ogmios centras direktorius

Straipsniai

  • Valstybės marketingas: kokį paminklą statyti Lukiškių aikštėje?

    Valstybės marketingas: kokį paminklą statyti Lukiškių aikštėje?

  • Maxima prieš Lidl: šūvis sau į koją

    Maxima prieš Lidl: šūvis sau į koją

  • Bankų marketingo problemos

    Bankų marketingo problemos

  • Propagandos karai Lietuvoje: Rusija prieš demokratiją

    Propagandos karai Lietuvoje: Rusija prieš demokratiją

  • Lietuviai – lojalūs pirkėjai

    Lietuviai – lojalūs pirkėjai

Žiniasklaidoje

  • 15min.lt: Dėvėtas prekes Lietuvoje perkam brangiau, nei naujas užsienyje: patys kalti, sako ekspertai

    2020.11.18
  • Delfi.lt: Užsienyje drabužius išparduoda už centus, o lietuviams – špyga? Paaiškino, kodėl neturime grandiozinių nuolaidų

    2020.10.14
  • LRT.lt: Nustebino „Sugamour“ kainos Vilniuje: už tą patį patiekalą sumokėjo beveik dvigubai daugiau nei Kaune

    2020.07.01
  • Delfi.lt: Įvertino į Lietuvą žengusį naują rusišką prekybos tinklą: visiems vietos po saule neužteks

    2020.06.17
  • Delfi.lt: Pardavėjo profesija išgyvena „aukso amžių“: į parduotuves einame ne prekių, o dėmesio

    2020.03.10

Konferencijos ir seminarai

  • Marketingo strategijos pagrindai ir praktika – verslumo mokymai Marijampolės kolegijoje

    Marketingo strategijos pagrindai ir praktika – verslumo mokymai Marijampolės kolegijoje

    2019.04.09

Populiariausi straipsniai

EZ Fat Footer #1

This is Dynamik Widget Area. You can add content to this area by going to Appearance > Widgets in your WordPress Dashboard and adding new widgets to this area.

  • Marketingo strategijos paskaita

RSS LinasSimonis.com

Paieška svetainėje

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

© 1999–2025 Linas Šimonis
Terminalo g. 3, Kauno LEZ, LT-54469 Kaunas
Kopijuoti ir platinti be autoriaus raštiško sutikimo draudžiama. Cituojant, nuoroda į www.LinasSimonis.lt būtina.

Pilnam funkcionalumo užtikrinimui, svetainėje naudojami "cookies". Prašau, leiskite juos. Sutinku Atmesti Privatumo politika
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT