Linas Šimonis

Vadovams ir savininkams: marketingo strategijos konsultacijos.

  • Straipsniai
  • Žiniasklaidoje
  • Konferencijų organizatoriams
  • Žiniasklaidai
  • Kontaktai

Delfi.lt: V. Uspaskicho šeimos įmonė lietuviams siūlo „Ruskij standart“ dešreles

2014.03.18 Rasa Lukaitytė-Vnarauskienė, Delfi.lt

Darbo partijos įkūrėjo Viktoro Uspaskicho šeimai priklausanti „Krekenavos agrofirma“ lietuviams siūlo dešreles, pagamintas pagal 1979 m. GOST standartą.

Lietuvos parduotuvių lentynose siūlomos dešrelės „Ruskij miasnoj standart“, kurių didžiąją dalį pakuotės sudaro kirilica rašytas tekstas.

Mažesnėmis raidėmis lietuviškai nurodoma, kad siūlomas produktas yra virtos pieniškos dešrelės, pagamintos pagal Lietuvos standartą LST 1979. Dar nurodoma, kad kuriant receptūrą remtasi 1979 m. GOST standartu.

Bendrovės direktorius Linas Grikšas problemos dėl rusų kalbos ant pakuotės nemato.

„Šis produktas gali būti visose rinkose, tuo pačiu ir Lietuvos. Nieko baisaus, kad rusiškai užrašyta, yra ir lietuviškai, turbūt ir angliškai, o gal net ir latviškai, jei bus Latvijos rinkoje“, – DELFI sakė jis.

„Yra didelės rusakalbių diasporos kai kuriose šalyse, jiems tai asocijuojasi su GOST standartu. Tiesiog skonis ir kokybė yra adaptuota šiai vartotojų grupei“, – pridūrė jis.

Pasiteiravus, ar buvo atlikti tyrimai, kiek žmonių dar prisimena GOST standartus. L. Grikšas sakė: „Pažiūrėkite, kiek laiko gaminamos „Tarybinės dešrelės“. Jos irgi su kažkuo asocijuojasi“.

Kas kursto nostalgiją sovietmečiui?

Rinkodaros specialistas Linas Šimonis pripažįsta, kad įvairūs sovietinę nostalgiją keliantys maisto produktų pavadinimai yra ir prastos rinkodaros pasekmė.

„Beveik visa Lietuvos maisto pramonė su labai mažomis išimtimis yra klaikios marketingo strategijos būsenos: vadovai visiškai tuo nesirūpina, jie yra gamybininkai, mano, kad reikia gaminti ir visi turi nupirkti. Kai visi kažkodėl nenuperka, jie vietoj to, kad susirūpintų strategija, ieško „gudrių“ metodų ir visos tarybinės, GOST ir kiti kaip ir dieduko, bobutės, sodžiaus pavadinimai jiems atrodo, kad tai yra gerai ir žmonės pirks. Žmonės perka, nes alternatyvos realiai nėra, nes visi kiti pavadinimai lygiai tokie patys prasti“, – DELFI komentavo jis.

„Aš pats esu įsitikinęs, kad GOST buvo labai prastas standartas ir šiandien lietuviškas standartai yra keliomis galvomis aukštesni nei sovietiniai“, – pridūrė L. Šimonis.

Jo nuomone, įmonių vadovai sovietinę nostalgiją bando kelti dėl dviejų priežasčių: noro tiesiog uždirbti ir dėl Rusijos specialiųjų tarnybų įtakos.

„Aš asmeniškai esu įsitikinęs, ypač „Krekenavos agrofirmos“ atveju, kad neapsieita be vienokios ar kitokios rusų inspiracijos, kad taip reikia daryti. Galbūt kartais net patys vadovai, darydami nostalginius produktus net nesuvokia, kad jiems buvo pakištos idėjos. Esu įsitikinęs, kad su nostalgija sovietmečiui  susijusių produktų fonas egzistuoja ne be Rusijos specialiųjų tarnybų pastangų“, – savo nuomonę dėstė L. Šimonis.

DELFI jau rašė, kad V. Uspaskichas savo valdytas koncerno „Vikonda“ bei jo grupei priklausančios bendrovės „Krekenavos pašarai“ akcijas perleido dukrai Laurai Blažytei.

Šiai grupei priklauso ir minėtas Kėdainių konservų fabrikas bei dar 19 įmonių, tarp jų: Krekenavos agrofirma, „Vikeda“, „Krekenava“, „Krekenavos pašarai“, Kėdainių konservų fabrikas.

DELFI primena, kad V. Uspaskicho šeimai priklausiusi įmonė „Krekenavos agrofirma“ 2006-aisiais buvo patekusi į skandalą, nes buvusi šios įmonės darbuotoja Dalia Budrevičienė teisme apkaltino, jog darbo užmokestis šioje įmonėje buvo mokamas „vokelyje“ ir prisiteisė kompensaciją dėl neteisėto atleidimo iš darbo.

Ačiū iš anksto, kad dalinatės su savo draugais Facebook'e:

Linas Šimonis | 2014.03.18.

Linas Šimonis
Lino Šimonio nuotrauka viešam naudojimui.

Vadovo konsultavimas

  • Vadovo konsultavimas
  • Strateginės sesijos moderavimas

Mokymai ir konferencijos

  • Marketingo strategijos paskaita

Atsiliepimai

Tikėkimės, kad bendradarbiavimas nenutrūks

Labai džiaugiuosi su Jumis susipažinusi ir dar kartą ačiū už šaunų seminarą. Svarbiausia, kad Jūs mokate įkvėpti.

Natalija Pauliukienė, KTU PI Vadybos mokymo centras

Gaila, kad per vėlai pradėjome dirbti su Linu Šimoniu

Gaila, kad per vėlai pradėjome dirbti su Linu Šimoniu. Kol dirbome patys, uždirbome žymiai mažiau, negu būtume uždirbę su jo pagalba. Norime pelnytai pagirti Liną už sugebėjimą įsigilinti ir suvokti įmonės problemas, už tinkamą veiksmų planą bei pateiktą aiškią veiklos strategiją. Lino konsultacijos mūsų įmonei padėjo stiprų pamatą, siekiant įgyvendinti užsibrėžtus tikslus, paskatino tobulėti tiek asmeniškai, tiek visą įmonę.

Darius Igaris, Geralda Decor direktorius

Lino konsultacijos – tai marketingo aukštasis pilotažas.

Reikėjo pusės metų, kad priprastume vieni prie kitų, kad „apšlifuotume aštrius kampus“. Tik dirbdamas su Linu Šimoniu supratau, kiek įmonei reiškia rinkodara, o dar labiau įsikaliau į galvą, kiek ji svarbi gamybinės įmonės vadovui. Kad tai kasdienis nepaliaujamas darbas, toks pat kaip gamyba, tik daug daug svarbesnis. Šio bendro darbo privalumas - kad galime bet kuriuo metu tartis ir gauti kvalifikuotą konsultaciją. O Lino konsultacijos, marketingo pritaikymas prie įmonės specifikos - tai marketingo aukštasis pilotažas.

Valentinas Navikauskas, UAB Tūta valdybos pirmininkas

Nepriimame jokių svarbesnių strateginių sprendimų prieš tai nepasikonsultavę su Linu Šimoniu

Tuo viskas pasakyta.

Aidas Kaubrys, Office Guru direktorius

Skatina verslo plėtrą

Konsultacijos ir nuolatinė Jūsų pagalba naudinga ne tik dabar, bet ir skatina galvoti apie verslo plėtrą.

Gintautas Igaris, Geralda direktorius

Vykdant priimtus strateginius sprendimus nedelsiant, galima pasiekti akivaizdžių rezultatų.

Konsultuojuosi pas Liną Šimonį jau ne pirmus metus. Iš pradžių tai atrodė kiek neįprasta, ir reikėjo laiko įvertinti gautą informaciją. Tačiau dabar galiu drąsiai teigti, kad vykdant priimtus strateginius sprendimus nedelsiant, galima pasiekti akivaizdžių rezultatų.

Aidas Vaičiulis, Vaičiulis human resources consulting direktorius

Naudinga Lino patirtis ieškant strateginių pranašumų

Dirbant su Linu pavyko atrasti nemažai naujų įžvalgų - tarsi požiūrį iš šalies į savo produkto problematiką, o ypač naudinga buvo Lino  patirtis ieškant strateginių pranašumų - t.y., gryninant produkto pozicionavimą.

Sigitas Stasevičius, Ogmios centras direktorius

Straipsniai

  • Valstybės marketingas: kokį paminklą statyti Lukiškių aikštėje?

    Valstybės marketingas: kokį paminklą statyti Lukiškių aikštėje?

  • Maxima prieš Lidl: šūvis sau į koją

    Maxima prieš Lidl: šūvis sau į koją

  • Bankų marketingo problemos

    Bankų marketingo problemos

  • Propagandos karai Lietuvoje: Rusija prieš demokratiją

    Propagandos karai Lietuvoje: Rusija prieš demokratiją

  • Lietuviai – lojalūs pirkėjai

    Lietuviai – lojalūs pirkėjai

Žiniasklaidoje

  • 15min.lt: Dėvėtas prekes Lietuvoje perkam brangiau, nei naujas užsienyje: patys kalti, sako ekspertai

    2020.11.18
  • Delfi.lt: Užsienyje drabužius išparduoda už centus, o lietuviams – špyga? Paaiškino, kodėl neturime grandiozinių nuolaidų

    2020.10.14
  • LRT.lt: Nustebino „Sugamour“ kainos Vilniuje: už tą patį patiekalą sumokėjo beveik dvigubai daugiau nei Kaune

    2020.07.01
  • Delfi.lt: Įvertino į Lietuvą žengusį naują rusišką prekybos tinklą: visiems vietos po saule neužteks

    2020.06.17
  • Delfi.lt: Pardavėjo profesija išgyvena „aukso amžių“: į parduotuves einame ne prekių, o dėmesio

    2020.03.10

Konferencijos ir seminarai

  • Marketingo strategijos pagrindai ir praktika – verslumo mokymai Marijampolės kolegijoje

    Marketingo strategijos pagrindai ir praktika – verslumo mokymai Marijampolės kolegijoje

    2019.04.09

Populiariausi straipsniai

EZ Fat Footer #1

This is Dynamik Widget Area. You can add content to this area by going to Appearance > Widgets in your WordPress Dashboard and adding new widgets to this area.

  • Marketingo strategijos paskaita

RSS LinasSimonis.com

Paieška svetainėje

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

© 1999–2025 Linas Šimonis
Terminalo g. 3, Kauno LEZ, LT-54469 Kaunas
Kopijuoti ir platinti be autoriaus raštiško sutikimo draudžiama. Cituojant, nuoroda į www.LinasSimonis.lt būtina.

Pilnam funkcionalumo užtikrinimui, svetainėje naudojami "cookies". Prašau, leiskite juos. Sutinku Atmesti Privatumo politika
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT