Linas Šimonis

Vadovams ir savininkams: marketingo strategijos konsultacijos.

  • Straipsniai
  • Žiniasklaidoje
  • Konferencijų organizatoriams
  • Žiniasklaidai
  • Kontaktai

Gira – nacionalinis gėrimas?

Gavau skaitytojo laišką:

Mane sužavėjo Belgija, kuri turi tūkstantį alaus daryklų ir
dauguma klesti, vilioja turistus, nors šalimais yra tokia didelė
Vokietija, laikoma alaus kraštu.

Ir dar mane užkniso, kad parduotuvės pilnos rusiškos giros
(sovietiniais laikais tamsią girą… matydavau tik Rusijoje). Ir visa
praktiškai vienoda.

Idė—ja paprasta. Kiekvienas baras galėtų siūlyti savo €žunikalią€œ girą
ir tuo girtis. Pasigaminti juk nesunku. Ir pridėtų pliusą… prie baro
išskirtinumo, prie visų reklamų papildomai galėtų girtis, kad mūsų gira iš spanguolių, sulos ar pan. – pati skaniausia€œ.

Jei toks triukas suveiktų ir Lietuvoje atsirastų 1000 giros rūšių,
lengva būtų turistams pasakyti “važiuokit čia, paragaukit tikros
Lietuviškos giros (būtent €žgiros€œ o ne €žkvaso). Sakyčiau nemažas
išskirtinumas Lietuvai.

Ar tai gera mintis?

Taip. Kodėl?

1. Nėra kitos valstybės, garsėjančios savo giromis.

2. Tai gali pritraukti daugiau turistų. Ypač – kulinarinių turistų.

Turistai neužplūstų Lietuvos, bet teigiamą rezultatą turėtume. Psichologai pastebėjo įdomų efektą – jei esi unikalus, tai net srityse, nesusijusiose su unikalumu, esi vertinamas geriau. Tai vienas iš mūsų smegenų veikimo ypatumų.

Dažnai įmonių marketingistai, kaip ir Lietuvos “įvaizdžio” (koks kvailas žodis, turėtų būti – išskirtinumo) formavimo valdininkai žodį “marketingas” supranta kaip pinigų išleidimą reklamai.

Netiesa! Marketingas prasideda nuo produkto kūrimo, nuo jo išskirtinumo, nuo strategijos suradimo. O Lietuvos strategijos nėra ir kol kas nepanašu, kad kam nors rūpi ją sukurti.

Kokia nauda restoranams?

Sunkiau restoranams. Įtariu, giros gamybai iškils begalė kliūčių – juk tikroje giroje yra šiek tiek alkoholio. Kaina – panaši į alaus. Nelabai patrauklu.

Bet restoranai, kurie orientuojasi ne į skrandžio užkimšimą, o į vartojimo kultūrą, girą, kaip dar vieną aukšto lygio produktą, gaminti galėtų. Pirmasis bus tituluojamas giros karalium, kiti susiras savo unikalias receptūras.

Jei už Lietuvos “įvaizdį” (negaliu šio netinkamo žodžio rašyti be kabučių) atsakingos institucijos stengtųsi, jos turėtų skatinti giros kultūrą Lietuvoje.  Vietos jai yra. Reikia kryptingo darbo su restoranų savininkais, visuomene, turistais.

Taigi, idėja įdomi ir sveikintina. Jei taip įvyktų – būtų gerai visiems. Ar bus įdomu šią idėją vystyti Lietuvos “įvaizdžio” kūrėjams – pamatysim. Kol kas mes galim būti tie, kurie pamatę restorane gaminamą tikrą girą, jos užsisakome.

Ačiū iš anksto, kad dalinatės su savo draugais Facebook'e:

Skaitytojai, perskaitę šį straipsnį, po to dažniausiai skaitydavo:
  • Gira – nacionalinis gėrimas?

Linas Šimonis | 2014.02.06.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Linas Šimonis
Lino Šimonio nuotrauka viešam naudojimui.

Vadovo konsultavimas

  • Vadovo konsultavimas
  • Strateginės sesijos moderavimas

Mokymai ir konferencijos

  • Marketingo strategijos paskaita

Atsiliepimai

Tikėkimės, kad bendradarbiavimas nenutrūks

Labai džiaugiuosi su Jumis susipažinusi ir dar kartą ačiū už šaunų seminarą. Svarbiausia, kad Jūs mokate įkvėpti.

Natalija Pauliukienė, KTU PI Vadybos mokymo centras

Gaila, kad per vėlai pradėjome dirbti su Linu Šimoniu

Gaila, kad per vėlai pradėjome dirbti su Linu Šimoniu. Kol dirbome patys, uždirbome žymiai mažiau, negu būtume uždirbę su jo pagalba. Norime pelnytai pagirti Liną už sugebėjimą įsigilinti ir suvokti įmonės problemas, už tinkamą veiksmų planą bei pateiktą aiškią veiklos strategiją. Lino konsultacijos mūsų įmonei padėjo stiprų pamatą, siekiant įgyvendinti užsibrėžtus tikslus, paskatino tobulėti tiek asmeniškai, tiek visą įmonę.

Darius Igaris, Geralda Decor direktorius

Lino konsultacijos – tai marketingo aukštasis pilotažas.

Reikėjo pusės metų, kad priprastume vieni prie kitų, kad „apšlifuotume aštrius kampus“. Tik dirbdamas su Linu Šimoniu supratau, kiek įmonei reiškia rinkodara, o dar labiau įsikaliau į galvą, kiek ji svarbi gamybinės įmonės vadovui. Kad tai kasdienis nepaliaujamas darbas, toks pat kaip gamyba, tik daug daug svarbesnis. Šio bendro darbo privalumas - kad galime bet kuriuo metu tartis ir gauti kvalifikuotą konsultaciją. O Lino konsultacijos, marketingo pritaikymas prie įmonės specifikos - tai marketingo aukštasis pilotažas.

Valentinas Navikauskas, UAB Tūta valdybos pirmininkas

Nepriimame jokių svarbesnių strateginių sprendimų prieš tai nepasikonsultavę su Linu Šimoniu

Tuo viskas pasakyta.

Aidas Kaubrys, Office Guru direktorius

Skatina verslo plėtrą

Konsultacijos ir nuolatinė Jūsų pagalba naudinga ne tik dabar, bet ir skatina galvoti apie verslo plėtrą.

Gintautas Igaris, Geralda direktorius

Vykdant priimtus strateginius sprendimus nedelsiant, galima pasiekti akivaizdžių rezultatų.

Konsultuojuosi pas Liną Šimonį jau ne pirmus metus. Iš pradžių tai atrodė kiek neįprasta, ir reikėjo laiko įvertinti gautą informaciją. Tačiau dabar galiu drąsiai teigti, kad vykdant priimtus strateginius sprendimus nedelsiant, galima pasiekti akivaizdžių rezultatų.

Aidas Vaičiulis, Vaičiulis human resources consulting direktorius

Naudinga Lino patirtis ieškant strateginių pranašumų

Dirbant su Linu pavyko atrasti nemažai naujų įžvalgų - tarsi požiūrį iš šalies į savo produkto problematiką, o ypač naudinga buvo Lino  patirtis ieškant strateginių pranašumų - t.y., gryninant produkto pozicionavimą.

Sigitas Stasevičius, Ogmios centras direktorius

Straipsniai

  • Valstybės marketingas: kokį paminklą statyti Lukiškių aikštėje?

    Valstybės marketingas: kokį paminklą statyti Lukiškių aikštėje?

  • Maxima prieš Lidl: šūvis sau į koją

    Maxima prieš Lidl: šūvis sau į koją

  • Bankų marketingo problemos

    Bankų marketingo problemos

  • Propagandos karai Lietuvoje: Rusija prieš demokratiją

    Propagandos karai Lietuvoje: Rusija prieš demokratiją

  • Lietuviai – lojalūs pirkėjai

    Lietuviai – lojalūs pirkėjai

Žiniasklaidoje

  • 15min.lt: Dėvėtas prekes Lietuvoje perkam brangiau, nei naujas užsienyje: patys kalti, sako ekspertai

    2020.11.18
  • Delfi.lt: Užsienyje drabužius išparduoda už centus, o lietuviams – špyga? Paaiškino, kodėl neturime grandiozinių nuolaidų

    2020.10.14
  • LRT.lt: Nustebino „Sugamour“ kainos Vilniuje: už tą patį patiekalą sumokėjo beveik dvigubai daugiau nei Kaune

    2020.07.01
  • Delfi.lt: Įvertino į Lietuvą žengusį naują rusišką prekybos tinklą: visiems vietos po saule neužteks

    2020.06.17
  • Delfi.lt: Pardavėjo profesija išgyvena „aukso amžių“: į parduotuves einame ne prekių, o dėmesio

    2020.03.10

Konferencijos ir seminarai

  • Marketingo strategijos pagrindai ir praktika – verslumo mokymai Marijampolės kolegijoje

    Marketingo strategijos pagrindai ir praktika – verslumo mokymai Marijampolės kolegijoje

    2019.04.09

Populiariausi straipsniai

EZ Fat Footer #1

This is Dynamik Widget Area. You can add content to this area by going to Appearance > Widgets in your WordPress Dashboard and adding new widgets to this area.

  • Marketingo strategijos paskaita

RSS LinasSimonis.com

Paieška svetainėje

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

© 1999–2025 Linas Šimonis
Terminalo g. 3, Kauno LEZ, LT-54469 Kaunas
Kopijuoti ir platinti be autoriaus raštiško sutikimo draudžiama. Cituojant, nuoroda į www.LinasSimonis.lt būtina.

Pilnam funkcionalumo užtikrinimui, svetainėje naudojami "cookies". Prašau, leiskite juos. Sutinku Atmesti Privatumo politika
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT