Linas Šimonis

Vadovams ir savininkams: marketingo strategijos konsultacijos.

  • Straipsniai
  • Žiniasklaidoje
  • Konferencijų organizatoriams
  • Žiniasklaidai
  • Kontaktai

lrytas.lt: „Čili kaimas“ pavirs „Forest“, „Čili Kinija“ – „Soya“

2013.04.17 Martynas Čerkauskas, lrytas.lt.

Ant prekystalio atsidūręs „Čili“ restoranų tinklas ruošiasi nemažiems pokyčiams. Restoranų grupė suskaidyta į kelias įmones, ruošiamasi keisti dalies maitinimo vietų pavadinimus.

Portalo lrytas.lt žiniomis, įmonė prieš pardavimą peržiūri veiklą, griežtina reikalavimus darbuotojams, skatina pardavimus. Neapsikentę pasikeitusių darbo sąlygų pastaruoju metu norą palikti darbą pareiškė kelių picerijų vadovai.

Nauji vardai jau sugalvoti

„Čili holdings“ atstovas Dainius Kalina portalui lrytas.lt tvirtino, kad apie pokyčius restoranų tinkle įmonė oficialiai ruošiasi paskelbti maždaug po dviejų mėnesių.

Tačiau „Čili kaimo“ ir „Čili Kinija“ restoranų pertvarka jau prasidėjo. Neseniai Klaipėdos „Akropolyje“ buvo atidarytas naujas restoranas „Soya“. D. Kalina pripažįsta, kad šiuo pavadinimu artimiausiu metu bus pervadinti visi restoranai „Čili Kinija“.

Naujos koncepcijos restorano valgiaraštyje bus populiariausi patiekalai iš „Čili Kinija“ ir tai pačiai verslo grupei priklausančių restoranų tinklo „Tokyo China“ virtuvių.

Kitam „Čili holdings“ valdomam restoranų tinklui „Čili kaimas“ ruošiamas kitas vardas – „Forest“ (angl. – miškas). Eksperimentinis naujos koncepcijos „Forest“ restoranas jau veikia Vilniuje Savanorių prospekte, kur anksčiau buvo įsikūręs „Čili kaimas“.

Restoranuose „Forest“ bus orientuojamasi į įvairius kepsnius ir salotas, taip pat išliks populiariausi lietuviški patiekalai.

„Gali būti, kad kai kurie „Čili kaimas“ restoranai dar kurį laiką veiks, nes jie turi daug lojalių klientų, kuriems patinka „Čili kaimas“, – sakė D. Kalina. Įmonė taip pat ieško naujų vietų pasikeitusios koncepcijos restoranams.

Picos užgožė kinų maistą

Keisti „Čili pica“ pavadinimo verslininkai neplanuoja.

„Mūsų atliktos apklausos rodo, kad dauguma žmonių pavadinimą „Čili“ pirmiausia asocijuoja su picerijomis“, – sprendimą, keisti likusių restoranų pavadinimus aiškino D. Kalina.

Holdingas skelbia valdantis septynis restoranus „Čili kaimas“ ir keturis – „Čili Kinija“.

Prieš kurį laiką atskirų restoranų tinklų valdymas buvo išskaidytas skirtingoms įmonėms, kurias kontroliuos „Čili holdings“.

Žiniasklaida jau skelbė, kad „Čili holdings“ ieškoma pirkėjo. D. Kalina daugiau naujienų dėl restoranų pardavimo žada vasaros pradžioje.

Žingsnį laiko teisingu

„Jeigu „Čili“ sugeba iškepti skanią picą, tai dar nereiškia, kad jie moka gaminti skanų kinišką maistą. Ankstesnis jų sprendimas viską kišti po vienu pavadinimu buvo klaidingas“, – įsitikinęs rinkodaros specialistas Linas Šimonis.

„Čili Kinija“ tinklas greičiausiai neišpopuliarėjo, nes norintys paragauti gero kiniško maisto eina į kinų valdomus restoranus.

L. Šimonis pripažįsta, kad „Čili“ turi per didelę asociaciją su picerijomis, todėl tokie tinklai kaip „Čili Kinija“ ir „Čili kaimas“ negalėjo rimtai konkuruoti su panašiais restoranais, kurie specializuojasi tam tikroje srityje.

Tokius prekių ženklus ekspertas vadina „praskiestais“. Jų populiarinimas iš pradžių gali būti pigesnis, nei naujų sukūrimas, tačiau ilgu laikotarpiu neleidžia uždirbti daugiau.

Dar blogiau – jei žmogus kartą nusivilia „Čili kaimo“ arba „Čili Kinijos“ maistu, jis gali pradėti prasčiau vertinti ir picerijų tinklą.

Prasidėjo darbuotojų migracija

„Čili holdings“ administracijos darbuotojas, panoręs likti nežinomas, portalui lrytas.lt pasakojo, kad pastaruoju metu įmonės viduje vyksta daug pokyčių.

„Įmonė prieš pardavimą nori parodyti geresnius rezultatus, todėl labai sugriežtėjo darbo sąlygos. Darbuotojai skatinami taupyti, didinti pardavimus, už menkiausius prasižengimus taikomos sankcijos“, – pasakojo „Čili holdings“ darbuotojas.

Esą neapsikentę tokios situacijos ir mažų atlyginimų, pastarosiomis dienomis iš darbo išeiti nutarė kelių picerijų vadovai.

Tuo tarpu „Čili holdings“ atstovai darbuotojų kaitos nesureikšmina. Įmonė teigia, kad per pastaruosius tris mėnesius restoranuose „Čili pica“ pasikeitė tik du padalinių vadovai. Esą tie kurie išeina dabar, nesugebėjo prisitaikyti prie besikeičiančių sąlygų ir bando dirbti senoviškai.

Ačiū iš anksto, kad dalinatės su savo draugais Facebook'e:

Linas Šimonis | 2013.04.23.

Linas Šimonis
Lino Šimonio nuotrauka viešam naudojimui.

Vadovo konsultavimas

  • Vadovo konsultavimas
  • Strateginės sesijos moderavimas

Mokymai ir konferencijos

  • Marketingo strategijos paskaita

Atsiliepimai

Tikėkimės, kad bendradarbiavimas nenutrūks

Labai džiaugiuosi su Jumis susipažinusi ir dar kartą ačiū už šaunų seminarą. Svarbiausia, kad Jūs mokate įkvėpti.

Natalija Pauliukienė, KTU PI Vadybos mokymo centras

Gaila, kad per vėlai pradėjome dirbti su Linu Šimoniu

Gaila, kad per vėlai pradėjome dirbti su Linu Šimoniu. Kol dirbome patys, uždirbome žymiai mažiau, negu būtume uždirbę su jo pagalba. Norime pelnytai pagirti Liną už sugebėjimą įsigilinti ir suvokti įmonės problemas, už tinkamą veiksmų planą bei pateiktą aiškią veiklos strategiją. Lino konsultacijos mūsų įmonei padėjo stiprų pamatą, siekiant įgyvendinti užsibrėžtus tikslus, paskatino tobulėti tiek asmeniškai, tiek visą įmonę.

Darius Igaris, Geralda Decor direktorius

Lino konsultacijos – tai marketingo aukštasis pilotažas.

Reikėjo pusės metų, kad priprastume vieni prie kitų, kad „apšlifuotume aštrius kampus“. Tik dirbdamas su Linu Šimoniu supratau, kiek įmonei reiškia rinkodara, o dar labiau įsikaliau į galvą, kiek ji svarbi gamybinės įmonės vadovui. Kad tai kasdienis nepaliaujamas darbas, toks pat kaip gamyba, tik daug daug svarbesnis. Šio bendro darbo privalumas - kad galime bet kuriuo metu tartis ir gauti kvalifikuotą konsultaciją. O Lino konsultacijos, marketingo pritaikymas prie įmonės specifikos - tai marketingo aukštasis pilotažas.

Valentinas Navikauskas, UAB Tūta valdybos pirmininkas

Nepriimame jokių svarbesnių strateginių sprendimų prieš tai nepasikonsultavę su Linu Šimoniu

Tuo viskas pasakyta.

Aidas Kaubrys, Office Guru direktorius

Skatina verslo plėtrą

Konsultacijos ir nuolatinė Jūsų pagalba naudinga ne tik dabar, bet ir skatina galvoti apie verslo plėtrą.

Gintautas Igaris, Geralda direktorius

Vykdant priimtus strateginius sprendimus nedelsiant, galima pasiekti akivaizdžių rezultatų.

Konsultuojuosi pas Liną Šimonį jau ne pirmus metus. Iš pradžių tai atrodė kiek neįprasta, ir reikėjo laiko įvertinti gautą informaciją. Tačiau dabar galiu drąsiai teigti, kad vykdant priimtus strateginius sprendimus nedelsiant, galima pasiekti akivaizdžių rezultatų.

Aidas Vaičiulis, Vaičiulis human resources consulting direktorius

Naudinga Lino patirtis ieškant strateginių pranašumų

Dirbant su Linu pavyko atrasti nemažai naujų įžvalgų - tarsi požiūrį iš šalies į savo produkto problematiką, o ypač naudinga buvo Lino  patirtis ieškant strateginių pranašumų - t.y., gryninant produkto pozicionavimą.

Sigitas Stasevičius, Ogmios centras direktorius

Straipsniai

  • Valstybės marketingas: kokį paminklą statyti Lukiškių aikštėje?

    Valstybės marketingas: kokį paminklą statyti Lukiškių aikštėje?

  • Maxima prieš Lidl: šūvis sau į koją

    Maxima prieš Lidl: šūvis sau į koją

  • Bankų marketingo problemos

    Bankų marketingo problemos

  • Propagandos karai Lietuvoje: Rusija prieš demokratiją

    Propagandos karai Lietuvoje: Rusija prieš demokratiją

  • Lietuviai – lojalūs pirkėjai

    Lietuviai – lojalūs pirkėjai

Žiniasklaidoje

  • 15min.lt: Dėvėtas prekes Lietuvoje perkam brangiau, nei naujas užsienyje: patys kalti, sako ekspertai

    2020.11.18
  • Delfi.lt: Užsienyje drabužius išparduoda už centus, o lietuviams – špyga? Paaiškino, kodėl neturime grandiozinių nuolaidų

    2020.10.14
  • LRT.lt: Nustebino „Sugamour“ kainos Vilniuje: už tą patį patiekalą sumokėjo beveik dvigubai daugiau nei Kaune

    2020.07.01
  • Delfi.lt: Įvertino į Lietuvą žengusį naują rusišką prekybos tinklą: visiems vietos po saule neužteks

    2020.06.17
  • Delfi.lt: Pardavėjo profesija išgyvena „aukso amžių“: į parduotuves einame ne prekių, o dėmesio

    2020.03.10

Konferencijos ir seminarai

  • Marketingo strategijos pagrindai ir praktika – verslumo mokymai Marijampolės kolegijoje

    Marketingo strategijos pagrindai ir praktika – verslumo mokymai Marijampolės kolegijoje

    2019.04.09

Populiariausi straipsniai

EZ Fat Footer #1

This is Dynamik Widget Area. You can add content to this area by going to Appearance > Widgets in your WordPress Dashboard and adding new widgets to this area.

  • Marketingo strategijos paskaita

RSS LinasSimonis.com

Paieška svetainėje

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

© 1999–2025 Linas Šimonis
Terminalo g. 3, Kauno LEZ, LT-54469 Kaunas
Kopijuoti ir platinti be autoriaus raštiško sutikimo draudžiama. Cituojant, nuoroda į www.LinasSimonis.lt būtina.

Pilnam funkcionalumo užtikrinimui, svetainėje naudojami "cookies". Prašau, leiskite juos. Sutinku Atmesti Privatumo politika
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT