Linas Šimonis

Vadovams ir savininkams: marketingo strategijos konsultacijos.

  • Straipsniai
  • Žiniasklaidoje
  • Konferencijų organizatoriams
  • Žiniasklaidai
  • Kontaktai

lrytas.lt: Prekybininkai suįžūlėjo: skelbia Kalėdas net Vėlinių nesulaukę

2014.10.16. Aida Murauskaitė, Audrė Srėbalienė, lrytas.lt

Kada prasideda Kalėdos? Ne pati šventė, o pasirengimas joms? Dar visai neseniai neretas piktinosi, kai, vos žvakes kapinėse per Vėlines uždegęs, parduotuvėse jau išvysdavo surikiuotus kalėdinės eglės žaisliukus, girliandas, Kalėdų senelių figūrėles. Nė neįpusėjus spaliui Lietuvoje jau akį traukia Kalėdų reklamos. Tarkim, „Ikea“ tinklas šitaip jau gundo pirkėjus ar nekilnojamojo turto brokeriai vilioja šventinėmis nuolaidomis. Prekybininkai greitai ragins šiai šventei ruoštis nė vasarai nepasibaigus?

„Pssss… žinome, kad kiek ankstoka, bet tiek daug ir gražaus visko turime! Tavo Kalėdos prasideda su „Ikea“, – skelbia švedų prekybos centras autobusų ir troleibusų stotelėse, pačioje parduotuvėje.

Vilniuje, Žirmūnų gatvėje, esančioje sodininkų reikmenų parduotuvėje dirbtinės Kalėdų eglės sužaliavo spalio pradžioje. Ties įėjimu į parduotuvę pirkėjus taip pat sutinka didžiulė tikra žaliaskarė. Tačiau ji dar nėra nusagstyta šventiniais papuošalais

Pasak parduotuvę valdančios bendrovės „Schetelig LIT“ prekių grupės vadovės Dalios Pupalaigienės, šiemet kalėdinėmis prekėmis prekiauti pradėta pora savaičių anksčiau. Dažniausiai tokios prekės sukraunamos į lentynas spalio viduryje, o šiemet jau senokai jose yra puošybai skirtų dirbtinių augalų, papuošalų eglutėms, elektrinių girliandų, žvakių, juostelių dovanoms bei kitų kalėdinių prekių

„Gavome naują prekių siuntą ir jų nesandėliavome. Iš karto sukrovėme parduotuvėje į lentynas. Eglučių dar nepardavėme nė vienos, bet kalėdinių dekoracijų prekyba jau įsisiūbavo“, – sakė pašnekovė.

Dažniausi pirkėjai – reklamos įmonių atstovai, nes jiems kalėdinių prekių labiausiai reikia. Be to, didžiuosiuose prekybos centruose įsikūrusių parduotuvių taip pat prašoma, kad jos pasipuoštų iki numatytos dienos.

Anot D.Pupalaigienės, dizaineriai jau derina puošybos projektus ir žvalgosi, kas parduodama, nauja, madinga.

Neatsilieka ir butų pardavėjai. „Nekilnojamojo turto rinkoje – kalėdinės nuotaikos“. Šitaip skelbia ir nekilnojamojo turto brokerių agentūra „Capital“.

„Artėjanti metų pabaiga – palankus metas būstui pirkti, nes pasiūla yra didelė ir kalėdinių nuolaidų bus dar daugiau“, – dalijasi tokiomis prognozėmis jos specialistai.

„Panašu, kad nekilnojamojo turto rinka jau gyvena kalėdinėmis nuotaikoms, nes kai kurie plėtotojai jau šių metų III ketvirtį pradėjo mažinti būsto kainas“, – kalba jie apie rinkos pulsą.

Kalėdos – vis anksčiau

Ar ateis toks metas, kai Kalėdas prekybininkai pradės reklamuoti dar rugpjūtį, kai į atokiausią spintos kampą dar nebūname nugrūdę trumparankovių marškinėlių?

„Ateis. Kodėl gi ne?“ – nė neabejoja rinkodaros specialistas Linas Šimonis.

Pasak jo, egzistuoja psichologinė riba, kurios, atrodytų, negalima peržengti, tačiau ilgainiui vis tiek peržengi. Ji kadaise buvo peržengta, kai Kalėdų bumas ėmė startuoti lapkričio 1-ąją – per Vėlines.

„Tai aktualu ypač toms įmonėms, kurios nori Kalėdas kuo labiau išnaudoti, todėl ir siekia būti pirmos. Tad tik laiko klausimas, kada ši spalį peržengta riba vėl bus peržengta“, – mano rinkodarininkas.

Jis pabrėžė, kad pirkėjai priklausomi nuo akcijų ir nuolaidų.

„Žmonės Lietuvoje įsitikinę, kad pirkti be nuolaidos yra, sakykime, neprotinga. Nes taip pirkdamas permokėsi. Mažesnė nei 20 proc. nuolaida nėra patraukli, reikia, kad būtų bent 30 proc.

Įmonės ieško būdų, kaip tas nuolaidas pateikti. O Kalėdos – puikus pretekstas“, – sakė L.Šimonis.

Ačiū iš anksto, kad dalinatės su savo draugais Facebook'e:

Linas Šimonis | 2014.10.16.

Linas Šimonis
Lino Šimonio nuotrauka viešam naudojimui.

Vadovo konsultavimas

  • Vadovo konsultavimas
  • Strateginės sesijos moderavimas

Mokymai ir konferencijos

  • Marketingo strategijos paskaita

Atsiliepimai

Tikėkimės, kad bendradarbiavimas nenutrūks

Labai džiaugiuosi su Jumis susipažinusi ir dar kartą ačiū už šaunų seminarą. Svarbiausia, kad Jūs mokate įkvėpti.

Natalija Pauliukienė, KTU PI Vadybos mokymo centras

Gaila, kad per vėlai pradėjome dirbti su Linu Šimoniu

Gaila, kad per vėlai pradėjome dirbti su Linu Šimoniu. Kol dirbome patys, uždirbome žymiai mažiau, negu būtume uždirbę su jo pagalba. Norime pelnytai pagirti Liną už sugebėjimą įsigilinti ir suvokti įmonės problemas, už tinkamą veiksmų planą bei pateiktą aiškią veiklos strategiją. Lino konsultacijos mūsų įmonei padėjo stiprų pamatą, siekiant įgyvendinti užsibrėžtus tikslus, paskatino tobulėti tiek asmeniškai, tiek visą įmonę.

Darius Igaris, Geralda Decor direktorius

Lino konsultacijos – tai marketingo aukštasis pilotažas.

Reikėjo pusės metų, kad priprastume vieni prie kitų, kad „apšlifuotume aštrius kampus“. Tik dirbdamas su Linu Šimoniu supratau, kiek įmonei reiškia rinkodara, o dar labiau įsikaliau į galvą, kiek ji svarbi gamybinės įmonės vadovui. Kad tai kasdienis nepaliaujamas darbas, toks pat kaip gamyba, tik daug daug svarbesnis. Šio bendro darbo privalumas - kad galime bet kuriuo metu tartis ir gauti kvalifikuotą konsultaciją. O Lino konsultacijos, marketingo pritaikymas prie įmonės specifikos - tai marketingo aukštasis pilotažas.

Valentinas Navikauskas, UAB Tūta valdybos pirmininkas

Nepriimame jokių svarbesnių strateginių sprendimų prieš tai nepasikonsultavę su Linu Šimoniu

Tuo viskas pasakyta.

Aidas Kaubrys, Office Guru direktorius

Skatina verslo plėtrą

Konsultacijos ir nuolatinė Jūsų pagalba naudinga ne tik dabar, bet ir skatina galvoti apie verslo plėtrą.

Gintautas Igaris, Geralda direktorius

Vykdant priimtus strateginius sprendimus nedelsiant, galima pasiekti akivaizdžių rezultatų.

Konsultuojuosi pas Liną Šimonį jau ne pirmus metus. Iš pradžių tai atrodė kiek neįprasta, ir reikėjo laiko įvertinti gautą informaciją. Tačiau dabar galiu drąsiai teigti, kad vykdant priimtus strateginius sprendimus nedelsiant, galima pasiekti akivaizdžių rezultatų.

Aidas Vaičiulis, Vaičiulis human resources consulting direktorius

Naudinga Lino patirtis ieškant strateginių pranašumų

Dirbant su Linu pavyko atrasti nemažai naujų įžvalgų - tarsi požiūrį iš šalies į savo produkto problematiką, o ypač naudinga buvo Lino  patirtis ieškant strateginių pranašumų - t.y., gryninant produkto pozicionavimą.

Sigitas Stasevičius, Ogmios centras direktorius

Straipsniai

  • Valstybės marketingas: kokį paminklą statyti Lukiškių aikštėje?

    Valstybės marketingas: kokį paminklą statyti Lukiškių aikštėje?

  • Maxima prieš Lidl: šūvis sau į koją

    Maxima prieš Lidl: šūvis sau į koją

  • Bankų marketingo problemos

    Bankų marketingo problemos

  • Propagandos karai Lietuvoje: Rusija prieš demokratiją

    Propagandos karai Lietuvoje: Rusija prieš demokratiją

  • Lietuviai – lojalūs pirkėjai

    Lietuviai – lojalūs pirkėjai

Žiniasklaidoje

  • 15min.lt: Dėvėtas prekes Lietuvoje perkam brangiau, nei naujas užsienyje: patys kalti, sako ekspertai

    2020.11.18
  • Delfi.lt: Užsienyje drabužius išparduoda už centus, o lietuviams – špyga? Paaiškino, kodėl neturime grandiozinių nuolaidų

    2020.10.14
  • LRT.lt: Nustebino „Sugamour“ kainos Vilniuje: už tą patį patiekalą sumokėjo beveik dvigubai daugiau nei Kaune

    2020.07.01
  • Delfi.lt: Įvertino į Lietuvą žengusį naują rusišką prekybos tinklą: visiems vietos po saule neužteks

    2020.06.17
  • Delfi.lt: Pardavėjo profesija išgyvena „aukso amžių“: į parduotuves einame ne prekių, o dėmesio

    2020.03.10

Konferencijos ir seminarai

  • Marketingo strategijos pagrindai ir praktika – verslumo mokymai Marijampolės kolegijoje

    Marketingo strategijos pagrindai ir praktika – verslumo mokymai Marijampolės kolegijoje

    2019.04.09

Populiariausi straipsniai

EZ Fat Footer #1

This is Dynamik Widget Area. You can add content to this area by going to Appearance > Widgets in your WordPress Dashboard and adding new widgets to this area.

  • Marketingo strategijos paskaita

RSS LinasSimonis.com

Paieška svetainėje

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

© 1999–2025 Linas Šimonis
Terminalo g. 3, Kauno LEZ, LT-54469 Kaunas
Kopijuoti ir platinti be autoriaus raštiško sutikimo draudžiama. Cituojant, nuoroda į www.LinasSimonis.lt būtina.

Pilnam funkcionalumo užtikrinimui, svetainėje naudojami "cookies". Prašau, leiskite juos. Sutinku Atmesti Privatumo politika
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT