Linas Šimonis

Vadovams ir savininkams: marketingo strategijos konsultacijos.

  • Straipsniai
  • Žiniasklaidoje
  • Konferencijų organizatoriams
  • Žiniasklaidai
  • Kontaktai

Pinigukarta.lt: Bandymas taupyti: įprastus pirkinius ir paslaugas keičia nemokamos

2010.05.21 pinigukarta.lt.

Neišleidžiant nė cento galima paskanauti rūkytų mėsos gaminių, užkąsti duonos ar pyrago, pasmaližiauti jogurto ir netgi pasigražinti. Kaip? Reikia būti uoliu didžiųjų prekybos centrų, vaistinių, kosmetikos ir parfumerijos parduotuvių lankytoju bei sekti informaciją internete.

Per keletą savaičių pavyko atrasti išties platų nemokamų prekių ir paslaugų pasirinkimą: pradedant maistu, grožio procedūromis, kino filmais ir baigiant nemokamu viešuoju transportu.

Jeigu patinka degustuoti įvairius maisto produktus, niekada neprašausite išsiruošę į didžiuosius prekybos centrus savaitgalį. Dienos metu ten rengiamos net kelios skirtingos produktų degustacijos. Žinoma, galima tikėtis degustacijų ir darbo dienos pabaigoje, tačiau tuomet greičiausiai gausite paragauti vos vieno produkto.

Į vaistinę verta užsukti ne tik sunegalavus. Daugelis populiarių vaistinių savo reklaminiuose leidiniuose ir interneto svetainėse skelbia, kada ir kur bus atliekami nemokami sveikatos tyrimai, vyks kosmetikos ir higienos gaminių, priemonių naujagimiams pristatymai.

Šį tą naudingo ir, žinoma, nemokamo savo grožiui galima gauti užsukus į kosmetikos ir parfumerijos parduotuves. Tiesa, reikia sekti informaciją jų internetiniuose puslapiuose, nes galite nespėti užsiregistruoti makiažo sesijai ar stilisto konsultacijai. Norinčiųjų čia tikrai netrūksta.

Neseniai parduotuvėje „Douglas“ vyko plaukų dienos, kurių metu nemokamai konsultavo profesionalūs stilistai. Deja, patekti nepavyko. Todėl šįkart, vos pamačiusi skelbimą apie nemokamą manikiūrą ir kitas rankų puoselėjimo procedūras, paskambinau ir užsiregistravau iš karto.

Nemokamose makiažo sesijose esu ne kartą dalyvavusi ir salone „Kristiana“. Įprastai toks malonumas ateitų apie 100 – 150 litų.

Žinoma, kosmetikos ir parfumerijos parduotuvėse visada gali save pradžiuginti kremo, kvepalų ar šampūno mėginėliu.

Masažas – brangus malonumas. Tačiau ir šiais malonumais galima pasimėgauti nemokamai. Didžiuosiuose prekybos centruose galima pamatyti masažo krėslus. Tereikia atsisėsti ir mėgautis masažu. Panašiai galima išmėginti ir specialias masažo lovas. Jų atstovų salonai veikia įvairiuose Lietuvos miestuose. Tiesa, būtina iš anksto užsiregistruoti arba užsiimti eilę.

Įprastai bilietas į kino filmą kainuoja apie 17 litų. Jeigu patinka įvairių šalių autorių, o ne  Holivudo kompanijų pastatyti filmai, galite juos pasižiūrėti ir nemokamai. Šiaurės ministrų tarybos biuras Lietuvoje kviečia į tokius filmus kino teatre „Pasaka“.

Jeigu esate meno, istorijos gerbėjas, vertėtų dažniau apsilankyti muziejų internetinėse svetainėse. Čia skelbiama informacija, kada nemokamai galima apsilankyti muziejuje, kada vyks vienas ar kitas renginys. Anksčiau daugelyje muziejų kartą per savaitę buvo nemokama lankymo diena, dabar ji likusi toli gražu ne visur.

Vilniuje nemokamai galima nuvažiuoti į „Maxima“ bazę ir iš jos grįžti. Autobusas veža tiek darbo, tiek poilsio dienomis. Tikslų grafiką galima rasti internete.

Kol kas nemokamų pažintinių užsiėmimų neskelbia nei sporto klubai, nei šokių mokyklos. Tačiau vasaros pabaigoje vertėtų dažniau apsilankyti ir jų internetiniuose puslapiuose. Prieš naują sezoną daugelis sporto klubų siūlo išbandyti nemokamas treniruotes ir netgi atlikti sveikatos tyrimus, o šokių mokyklos naujus narius vilioja nemokamomis pamokomis.

Panašiais būdais mokinius bando pritraukti ir užsienio kalbų mokyklos. Kai kurios siūlo vieną pažintinę pamoką, o kai kurios – net 3 – 4 pamokas.

Už valandos trukmės treniruotę, šokių ar anglų kalbos pamoką įprastai tektų sumokėti 25 – 35 litus.

Nuomonės:

Linas Šimonis Pirkėjais tampa vos keli procentai

„Į Lietuvą toks rinkodaros modelis, kaip ir daugelis kitų, atkeliavo iš užsienio šalių. Tai tikrai nėra jokia naujiena.

Dabar dažniausiai prekybos centruose dalijami įvairūs produktų mėginukai, vyksta degustacijos, pristatymai. Anksčiau panašių pavyzdžių nesunkiai buvo galima pamatyti ir turgavietėje: atpjaudavo ir duodavo paragauti rūkytų mėsos gaminių, vaisių ir t.t.

Žmonės dažnai nesiryžta įsigyti naują, nežinomą produktą, nes nežino, ar jis pateisins jų lūkesčius. Visada tai, kas nežinoma, neišbandyta, kelia savotišką nerimą. Tačiau paskanavus produkto, pasitepus rankų kremu ar išsitrinkus galvą nauju šampūnu, tas nerimas dingsta. Tada žmogus ir finansiškai jaučiasi saugesnis, nes žino, ką perka.

Kita vertus, anksčiau tokias prezentacijas, degustacijas vesdavo pasamdyti renginių vedėjai, žmones jie pritraukdavo originalia apranga, dainomis, žaidimais ir t.t. Pastebime, kad dabar įvairių produktų mėginukai tiesiog dalijami salėje arba būna padėti prekių lentynose. Greičiausiai tai įtakoja taupymo vajus, nes išlaidos renginio vedėjams gerokai padidina tokių pristatymų kaštus.

Manau, kad nemokamų mėginukų dalinimas, degustacijos, pristatymai verslininkams tikrai pasiteisina. Tačiau reikia žiūrėti į ilgalaikę perspektyvą, nes vos pasibaigus renginiui produkto pirkėjų skaičius gali padidėti tik vienu ar keliais procentais. Tai labai priklauso ir nuo pačio produkto, ir nuo jo kainos.“

Renata Saulytė Organizuoja vaikams akcijas

„Prekybos centruose vyksta įvairių produktų pristatymai, degustacijos. Aktyviausiai pristatomi duonos, pyrago gaminiai. Toliau rikiuojasi pieno produktai, ypač jogurtai, sūriai, po jų – šokoladas.

Vidutiniškai pristatymas trunka 3 – 4 valandas. Kiek produktų suvalgoma? Pavyzdžiui, sulčių išgeriama apie 12 litrų, rūkytų mėsos gaminių suvalgoma apie 4 kilogramus, duonos – 3 kepaliukai.

Dar vyksta nemokamos „L’Oreal“ makiažo sesijos, kurių metu galima nemokamai pasigražinti, specialistai nustato veido odos tipą, pataria, kokia kosmetika tinka.

„BIOK laboratorijos“ atstovai prezentacijų metu supažindina su naujomis priemonėmis, pataria, kuo jos gali būti naudingos. Apie vykstančias akcijas pranešama prekybos centruose, visada galima sužinoti informacijoje. Žinoma, daugiausia produktų pristatymų vyksta didžiuosiuose prekybos centruose.

Gegužė mūsų prekybos centruose yra šeimos mėnuo, todėl kiekvieną savaitgalį vyksta ne tik po kelis pristatymus, bet kartais jų surengiama net iki dešimties.

Visą mėnesį garsiausi Lietuvos gamintojai ir mūsų prekybos tinklo kulinarai bei konditeriai siūlys paragauti duonos, pieno, mėsos, ką tik iškeptų ar pagamintų konditerijos ir kulinarijos gaminių, saldumynų, gaiviųjų gėrimų. Parduotuvėse vyks įvairios kosmetikos pristatymai, specialistai konsultuos, kaip pasirinkti tinkamiausią kosmetiką. Vieną šeimos mėnesio savaitgalį mažųjų džiaugsmui Vilniuje Akropolio MAXIMOJE bus gaminama cukraus vata ir kepami saldūs blyneliai.

Taigi negalima sakyti, kad pastaruoju metu produktų pristatymai, degustacijos tapo skurdesnės. Pristatant produktus vaikams, visada yra animacijos, kitų malonių staigmenų mažiesiems.

Nemanau, kad po degustacijų iš karto šokteli tos prekės pardavimai, Prekybininkai jas rengia norėdami pristatyti pirkėjams naujus produktus, galbūt kažkiek pakoreguoti pirkėjų įpročius, paskatinti išbandyti kažką naujo.“

Valdas Lopeta Pardavimai išauga dvigubai

„Prekybos centruose degustacijos rengiamos periodiškai, nuo pat prekybos tinklo įkūrimo prieš aštuoniolika metų. Kviečiame išbandyti įvairią produkciją, nuo dešrų ir kitų mėsos gaminių iki sulčių. Mūsų kulinarijos ir konditerijos gaminių degustacijos vyksta kiekvieną ketvirtadienį – šeštadienį didžiuosiuose prekybos centruose.

Pastaruoju metu žmonės labiau domisi kuo mažesnėmis kainomis ir galimybe kažką gauti nemokamai, tačiau nesame pastebėję, kad degustacijose kažkas dalyvautų, norėdamas pavalgyti, o ne tiesiog paragauti. Daugiausiai dėmesio sulaukia konditerijos, kulinarijos ir mėsos gaminiai.

Kiek produktų išragaujama, priklauso degustacijos trukmės ir paties produkto. Per vieną degustaciją būna išragaujama iki keliolikos ar net keliasdešimties kilogramų pristatomų gaminių.

Vykdant degustacijas, tų prekių pardavimai šokteli bent dvigubai, todėl manome, kad degustacija yra efektyvus būdas populiarinti savo produkciją.

Išradingai, gyvai surengta degustacija visuomet sulaukia gerokai didesnio susidomėjimo. Pavyzdžiui, tautiškais rūbais apsirengę ir liaudies muziką grojantys aktoriai kaimiško sūrio pardavimus padidina kur kas labiau nei tiesiog stovėdami su įprasta apranga prie stalelio. Sėkminga degustacija privalo turėti šou elementų, nes pirkėjus tokiu atveju sudominti yra kur kas lengviau.“

Ačiū iš anksto, kad dalinatės su savo draugais Facebook'e:

Linas Šimonis | 2010.05.21.

Linas Šimonis
Lino Šimonio nuotrauka viešam naudojimui.

Vadovo konsultavimas

  • Vadovo konsultavimas
  • Strateginės sesijos moderavimas

Mokymai ir konferencijos

  • Marketingo strategijos paskaita

Atsiliepimai

Tikėkimės, kad bendradarbiavimas nenutrūks

Labai džiaugiuosi su Jumis susipažinusi ir dar kartą ačiū už šaunų seminarą. Svarbiausia, kad Jūs mokate įkvėpti.

Natalija Pauliukienė, KTU PI Vadybos mokymo centras

Gaila, kad per vėlai pradėjome dirbti su Linu Šimoniu

Gaila, kad per vėlai pradėjome dirbti su Linu Šimoniu. Kol dirbome patys, uždirbome žymiai mažiau, negu būtume uždirbę su jo pagalba. Norime pelnytai pagirti Liną už sugebėjimą įsigilinti ir suvokti įmonės problemas, už tinkamą veiksmų planą bei pateiktą aiškią veiklos strategiją. Lino konsultacijos mūsų įmonei padėjo stiprų pamatą, siekiant įgyvendinti užsibrėžtus tikslus, paskatino tobulėti tiek asmeniškai, tiek visą įmonę.

Darius Igaris, Geralda Decor direktorius

Lino konsultacijos – tai marketingo aukštasis pilotažas.

Reikėjo pusės metų, kad priprastume vieni prie kitų, kad „apšlifuotume aštrius kampus“. Tik dirbdamas su Linu Šimoniu supratau, kiek įmonei reiškia rinkodara, o dar labiau įsikaliau į galvą, kiek ji svarbi gamybinės įmonės vadovui. Kad tai kasdienis nepaliaujamas darbas, toks pat kaip gamyba, tik daug daug svarbesnis. Šio bendro darbo privalumas - kad galime bet kuriuo metu tartis ir gauti kvalifikuotą konsultaciją. O Lino konsultacijos, marketingo pritaikymas prie įmonės specifikos - tai marketingo aukštasis pilotažas.

Valentinas Navikauskas, UAB Tūta valdybos pirmininkas

Nepriimame jokių svarbesnių strateginių sprendimų prieš tai nepasikonsultavę su Linu Šimoniu

Tuo viskas pasakyta.

Aidas Kaubrys, Office Guru direktorius

Skatina verslo plėtrą

Konsultacijos ir nuolatinė Jūsų pagalba naudinga ne tik dabar, bet ir skatina galvoti apie verslo plėtrą.

Gintautas Igaris, Geralda direktorius

Vykdant priimtus strateginius sprendimus nedelsiant, galima pasiekti akivaizdžių rezultatų.

Konsultuojuosi pas Liną Šimonį jau ne pirmus metus. Iš pradžių tai atrodė kiek neįprasta, ir reikėjo laiko įvertinti gautą informaciją. Tačiau dabar galiu drąsiai teigti, kad vykdant priimtus strateginius sprendimus nedelsiant, galima pasiekti akivaizdžių rezultatų.

Aidas Vaičiulis, Vaičiulis human resources consulting direktorius

Naudinga Lino patirtis ieškant strateginių pranašumų

Dirbant su Linu pavyko atrasti nemažai naujų įžvalgų - tarsi požiūrį iš šalies į savo produkto problematiką, o ypač naudinga buvo Lino  patirtis ieškant strateginių pranašumų - t.y., gryninant produkto pozicionavimą.

Sigitas Stasevičius, Ogmios centras direktorius

Straipsniai

  • Valstybės marketingas: kokį paminklą statyti Lukiškių aikštėje?

    Valstybės marketingas: kokį paminklą statyti Lukiškių aikštėje?

  • Maxima prieš Lidl: šūvis sau į koją

    Maxima prieš Lidl: šūvis sau į koją

  • Bankų marketingo problemos

    Bankų marketingo problemos

  • Propagandos karai Lietuvoje: Rusija prieš demokratiją

    Propagandos karai Lietuvoje: Rusija prieš demokratiją

  • Lietuviai – lojalūs pirkėjai

    Lietuviai – lojalūs pirkėjai

Žiniasklaidoje

  • 15min.lt: Dėvėtas prekes Lietuvoje perkam brangiau, nei naujas užsienyje: patys kalti, sako ekspertai

    2020.11.18
  • Delfi.lt: Užsienyje drabužius išparduoda už centus, o lietuviams – špyga? Paaiškino, kodėl neturime grandiozinių nuolaidų

    2020.10.14
  • LRT.lt: Nustebino „Sugamour“ kainos Vilniuje: už tą patį patiekalą sumokėjo beveik dvigubai daugiau nei Kaune

    2020.07.01
  • Delfi.lt: Įvertino į Lietuvą žengusį naują rusišką prekybos tinklą: visiems vietos po saule neužteks

    2020.06.17
  • Delfi.lt: Pardavėjo profesija išgyvena „aukso amžių“: į parduotuves einame ne prekių, o dėmesio

    2020.03.10

Konferencijos ir seminarai

  • Marketingo strategijos pagrindai ir praktika – verslumo mokymai Marijampolės kolegijoje

    Marketingo strategijos pagrindai ir praktika – verslumo mokymai Marijampolės kolegijoje

    2019.04.09

Populiariausi straipsniai

EZ Fat Footer #1

This is Dynamik Widget Area. You can add content to this area by going to Appearance > Widgets in your WordPress Dashboard and adding new widgets to this area.

  • Marketingo strategijos paskaita

RSS LinasSimonis.com

Paieška svetainėje

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

© 1999–2025 Linas Šimonis
Terminalo g. 3, Kauno LEZ, LT-54469 Kaunas
Kopijuoti ir platinti be autoriaus raštiško sutikimo draudžiama. Cituojant, nuoroda į www.LinasSimonis.lt būtina.

Pilnam funkcionalumo užtikrinimui, svetainėje naudojami "cookies". Prašau, leiskite juos. Sutinku Atmesti Privatumo politika
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT