Linas Šimonis

Vadovams ir savininkams: marketingo strategijos konsultacijos.

  • Straipsniai
  • Žiniasklaidoje
  • Konferencijų organizatoriams
  • Žiniasklaidai
  • Kontaktai

Rinkimų kampanija 2015: kvailystės ir nuobodybės

Kuo pasižymi ši savivaldybių ir merų rinkimų kampanija? Ogi neįtikėtinomis kvailystėmis ir nuobodybėmis. Atrodo, kad partijoms šie rinkimai asoliučiai nesvarbūs, tik dėl Vilniaus mero posto kiek labiau konkuruojama.

Rinkimams vadovauti pasiųsti žemiausios prabos specialistai, štabų priimami sprendimai primena TSKP suvažiavimus, kai kurios nuotraukos – tiesiog atgrasios.

Rinkimų idėjos, kitaip tariant, motyvai balsuoti už vieną ar kitą partiją – lyg iš parodos “kaip nereikia daryti”. Jei taip valdomi miestai, tai vieno žulikėlio frazė apie melžėjas, galinčias valdyti valstybę, bent jau miestų lygiu Lietuvoje išsipildė.

Ką rinkti – kvailą ar nuobodų?

Su retom išimtim, visas kandidatų ir partijų kampanijas galima suskirtyti į dvi kategorijas: kvailos arba nuobodžios. Kartais – ir kvailos ir nuobodžios.

Tikėtina, kad miestai bus ir valdomi analogiškai – kvailai arba nuobodžiai (be perspektyvos). Fantazijos turėjimas – gero vadovo bruožas. Deja, pastaruoju metu partijose fantaziją pakeitė kvailokos rinkimų kampanijų idėjos.

Ar tikrai partijos savivaldai nebeturi resursų? Ar tikrai visi emigravo į Vilnių?

Net liberalai pasirinko kvailystes ir nuobodybes

Pastarojo dešimtmečio nuoseklumo žvaigždė – Liberalų sąjūdis irgi užmiršo, kas jiems atnešė sėkmę. Iškilę dėl savo nuoseklaus tikrojo liberalumo propagavimo, per šiuos rinkimus nusirito iki kvailų banalybių.

“Viskas bus gerai” vienodai tinka ne tik liberalams, bet ir paksistams, kunigaikščiams ar anoniminiams alkoholikams. O perliukai “aplenksim Vilnių ir viskas bus gerai” šnibžda, kad juos nuo valdžios reikia laikyti per patrankos šūvį. Norai be galimybių būdingi tik kvailiams ir impotentams.

Jei žmonės su tokiu strategijos supratimu valdys miestus, tai viskas bus blogai – miestai ir toliau neturės jokios strategijos, sprendimai bus priimami “na ura” arba asmeninės naudos principu.

Kas laimės?

Tokiose neaiškiose situacijose visada laimi stipriausi brendai. (Gaila, bet kalbininkai nepripažįsta šio tarptautinio žodžio, net padorios alternatyvos nepasiūlo.)

Iš esmės rinkimų kampanija Lietuvoje nevyko, dėl neapsisprendusių rinkėjų balsų kovota nebuvo. Išimtis – Vilniaus mero rinkimai, tačiau ir čia konkuruojama ne idėjomis ar rimta strategija, o pinigų kiekiu.

Kitur persiskirstymai vyks ne tiek dėl vykdomų kampanijų, kiek dėl buvusios valdžios neveiklumo. Tokia lemtis gresia Kauno merui – jis gali pralaimėti ne dėl kitų kandidatų rinkimų kampanijų gerumo, bet dėl savo neveiklumo ir miesto strategijos neturėjimo.

Laimės ne geresni, o mažiau blogi. Laimės nuomonę apie save susikūrę praeityje.

Rįžtingai ariantys patyrę krabai

Pabaigai – testas. Pabandykite atspėti, kokių partijų ar kokių asmenų čia rinkimų strategijos. Taigi, argumentai, kuriais turėtumėt rinktis, balsuodami už vieną ar kitą:

Patirtis kuria ateitį. (Turite patirties imant kyšius?)

Jaunimui – mokslas, darbas, būstas. (Kiek turit santaupų, kad visiems padovanotumėt?)

Klestinti šeima – augantis Kaunas. (Klaipėdiečiai, negimdykit vaikų)

Kaunas – dėmesingas senjorams. (Tai kodėl už jus balsuoti?)

Už rįžtingą Vilnių. (Ryžtingai kovokime su beraščiais!)

Jūsų sprendimas – mūsų patirtis.

Man rūpi kiekvienas žmogus.

Žmogaus ir bendruomenės gerovei.

Kartu galime geriau.

Subrendęs krabas geriau. (O gal jaunas karosiukas?)

Įgyvendinsiu jūsų lūkesčius. (Turiu vieną – nebūkite politiku)

Arsiu už tris. (Plūgą paskolinti?)

Ačiū iš anksto, kad dalinatės su savo draugais Facebook'e:

Linas Šimonis | 2015.02.26.

Diskusija

  1. Linas says

    2015.02.27 at 14:52

    Stipru :)

  2. Jonas says

    2015.02.27 at 17:30

    Pilnai pritariu. Kaune su lozungais labai ne kas, tuščios deklaracijos arba neįgyvendinami pažadai, pvz tas netikelis Buškevičius žada visiems kauniečiams nemokamai sudėt dantis ir paleist nemokamą viešąjį transportą. Net socializmo laikais tokių stebuklų nebuvo. O šūkis “Aplenksim Vilnių ir viskas bus gerai” apskritai panašus į pasikalbėjimą prie stalo išgėrus litrą degtinės. Kita vertus kam stengtis? Kaune parduotuvėse prekiauja maistu užterštu psichotropinėm medžiagom verčiančiom balsuoti už koncervatorius, net jei jų visas darbas patvarkė pora gatvių ir tai tik per paskutinį pusmetį, kai sužinojo, kad bus TIESIOGINIAI mero rinkimai. Iki tol miestiečių transportas per griovius milijoninius nuostolius patyrė. O pametus ratus griovyje ir iškvietus policiją, kad patvirtintų savivaldybės atsakomybę pats dar ir baudą gaudavai, kad kitą kartą tylėtum. Žodžiu koncervatoriška diktatūra. Norėtųsi, kad laimėtų Matijošaitis, bet iš jo apskritai tyla.

  3. Realybė says

    2015.02.27 at 18:27

    Manau rezultatai parodys, kad liberalų šūkis (iš esmės sakantis neapsisprendusiems – nebijok, nesigėdink šio pasirinkimo) buvo efektyvus. Vien tai, kad apie jį tiek kalbama “specialistų”…

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Linas Šimonis
Lino Šimonio nuotrauka viešam naudojimui.

Vadovo konsultavimas

  • Vadovo konsultavimas
  • Strateginės sesijos moderavimas

Mokymai ir konferencijos

  • Marketingo strategijos paskaita

Atsiliepimai

Tikėkimės, kad bendradarbiavimas nenutrūks

Labai džiaugiuosi su Jumis susipažinusi ir dar kartą ačiū už šaunų seminarą. Svarbiausia, kad Jūs mokate įkvėpti.

Natalija Pauliukienė, KTU PI Vadybos mokymo centras

Gaila, kad per vėlai pradėjome dirbti su Linu Šimoniu

Gaila, kad per vėlai pradėjome dirbti su Linu Šimoniu. Kol dirbome patys, uždirbome žymiai mažiau, negu būtume uždirbę su jo pagalba. Norime pelnytai pagirti Liną už sugebėjimą įsigilinti ir suvokti įmonės problemas, už tinkamą veiksmų planą bei pateiktą aiškią veiklos strategiją. Lino konsultacijos mūsų įmonei padėjo stiprų pamatą, siekiant įgyvendinti užsibrėžtus tikslus, paskatino tobulėti tiek asmeniškai, tiek visą įmonę.

Darius Igaris, Geralda Decor direktorius

Lino konsultacijos – tai marketingo aukštasis pilotažas.

Reikėjo pusės metų, kad priprastume vieni prie kitų, kad „apšlifuotume aštrius kampus“. Tik dirbdamas su Linu Šimoniu supratau, kiek įmonei reiškia rinkodara, o dar labiau įsikaliau į galvą, kiek ji svarbi gamybinės įmonės vadovui. Kad tai kasdienis nepaliaujamas darbas, toks pat kaip gamyba, tik daug daug svarbesnis. Šio bendro darbo privalumas - kad galime bet kuriuo metu tartis ir gauti kvalifikuotą konsultaciją. O Lino konsultacijos, marketingo pritaikymas prie įmonės specifikos - tai marketingo aukštasis pilotažas.

Valentinas Navikauskas, UAB Tūta valdybos pirmininkas

Nepriimame jokių svarbesnių strateginių sprendimų prieš tai nepasikonsultavę su Linu Šimoniu

Tuo viskas pasakyta.

Aidas Kaubrys, Office Guru direktorius

Skatina verslo plėtrą

Konsultacijos ir nuolatinė Jūsų pagalba naudinga ne tik dabar, bet ir skatina galvoti apie verslo plėtrą.

Gintautas Igaris, Geralda direktorius

Vykdant priimtus strateginius sprendimus nedelsiant, galima pasiekti akivaizdžių rezultatų.

Konsultuojuosi pas Liną Šimonį jau ne pirmus metus. Iš pradžių tai atrodė kiek neįprasta, ir reikėjo laiko įvertinti gautą informaciją. Tačiau dabar galiu drąsiai teigti, kad vykdant priimtus strateginius sprendimus nedelsiant, galima pasiekti akivaizdžių rezultatų.

Aidas Vaičiulis, Vaičiulis human resources consulting direktorius

Naudinga Lino patirtis ieškant strateginių pranašumų

Dirbant su Linu pavyko atrasti nemažai naujų įžvalgų - tarsi požiūrį iš šalies į savo produkto problematiką, o ypač naudinga buvo Lino  patirtis ieškant strateginių pranašumų - t.y., gryninant produkto pozicionavimą.

Sigitas Stasevičius, Ogmios centras direktorius

Straipsniai

  • Valstybės marketingas: kokį paminklą statyti Lukiškių aikštėje?

    Valstybės marketingas: kokį paminklą statyti Lukiškių aikštėje?

  • Maxima prieš Lidl: šūvis sau į koją

    Maxima prieš Lidl: šūvis sau į koją

  • Bankų marketingo problemos

    Bankų marketingo problemos

  • Propagandos karai Lietuvoje: Rusija prieš demokratiją

    Propagandos karai Lietuvoje: Rusija prieš demokratiją

  • Lietuviai – lojalūs pirkėjai

    Lietuviai – lojalūs pirkėjai

Žiniasklaidoje

  • 15min.lt: Dėvėtas prekes Lietuvoje perkam brangiau, nei naujas užsienyje: patys kalti, sako ekspertai

    2020.11.18
  • Delfi.lt: Užsienyje drabužius išparduoda už centus, o lietuviams – špyga? Paaiškino, kodėl neturime grandiozinių nuolaidų

    2020.10.14
  • LRT.lt: Nustebino „Sugamour“ kainos Vilniuje: už tą patį patiekalą sumokėjo beveik dvigubai daugiau nei Kaune

    2020.07.01
  • Delfi.lt: Įvertino į Lietuvą žengusį naują rusišką prekybos tinklą: visiems vietos po saule neužteks

    2020.06.17
  • Delfi.lt: Pardavėjo profesija išgyvena „aukso amžių“: į parduotuves einame ne prekių, o dėmesio

    2020.03.10

Konferencijos ir seminarai

  • Marketingo strategijos pagrindai ir praktika – verslumo mokymai Marijampolės kolegijoje

    Marketingo strategijos pagrindai ir praktika – verslumo mokymai Marijampolės kolegijoje

    2019.04.09

Populiariausi straipsniai

EZ Fat Footer #1

This is Dynamik Widget Area. You can add content to this area by going to Appearance > Widgets in your WordPress Dashboard and adding new widgets to this area.

  • Marketingo strategijos paskaita

RSS LinasSimonis.com

Paieška svetainėje

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

© 1999–2025 Linas Šimonis
Terminalo g. 3, Kauno LEZ, LT-54469 Kaunas
Kopijuoti ir platinti be autoriaus raštiško sutikimo draudžiama. Cituojant, nuoroda į www.LinasSimonis.lt būtina.

Pilnam funkcionalumo užtikrinimui, svetainėje naudojami "cookies". Prašau, leiskite juos. Sutinku Atmesti Privatumo politika
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT