Linas Šimonis

Vadovams ir savininkams: marketingo strategijos konsultacijos.

  • Straipsniai
  • Žiniasklaidoje
  • Konferencijų organizatoriams
  • Žiniasklaidai
  • Kontaktai

Sukurtas specialus seminaras, kaip lėtėjančios ekonomikos metu neprarasti klientų

Didėjanti infliacija, augančios kainos ir lėtėjanti Lietuvos ekonomika – nepalanki aplinka verslui. Apklausų duomenimis, daugiau nei pusė Lietuvos gyventojų šiemet riboja savo išlaidas, todėl daugeliui įmonių šiais metais prognozuojami prastesni, nei 2007-ųjų metų, rezultatai. Atsižvelgdami į esamą situaciją, „Šimonis marketing“ konsultantai sukūrė dviejų dienų praktinį intensyvaus darbo seminarą. Jo metu sukuriamas konkrečių veiksmų planas, kaip lėtėjančios ekonomikos metu neprarasti klientų ir net padidinti pardavimus.

Marketingo strategijos ir pozicionavimo specialistas Linas Šimonis įsitikinęs, kad mažėjančių savo įmonės rezultatų negalima pateisinti esama ekonomine situacija Lietuvoje. Verslo rezultatyvumas priklauso nuo to, kaip profesionaliai dirbama ir ar sugebama sukurti savo įmonės konkurencingumą Lietuvos ir užsienio rinkose.

„Įmonės visada turi daug neišnaudotų resursų. Tačiau įmonių vadovams, nuolat stebintiems savo įmonės vidaus darbą, dažnai būna sunku atsiriboti ir įvertinti įmonės veiklą iš šalies. Dažniausiai jie neįžvelgia neišnaudotų galimybių arba nežino nuo ko pradėti, norėdami jomis pasinaudoti. Todėl sukūrėme specialų seminarą, padėsiantį iš šalies pažvelgti į savo įmonę ir surasti neišnaudotas galimybes. Seminaro metu dalyviai sužino, kaip be didelių investicijų ir nemažinant kainų pagerinti būtent jų įmonės veiklą, išlaikyti esamus klientus ir padidinti pardavimus“, – teigia „Šimonis marketing“ įkūrėjas ir vadovas Linas Šimonis.

Įmonių vadovai, supratę, jog stiprėjančią konkurenciją galima laimėti tik gerai organizuojant savo verslą, pastaruoju metu dažnai renkasi seminarus ar konsultacijas. Tačiau dauguma seminarų, ypač finansuojamų Europos Sąjungos, remiasi bendromis teorijomis, kurias vėliau sunku pritaikyti praktikoje. „Šimonis marketing“ sukurtame dviejų dienų praktiniame seminare „Kaip išlaikyti klientus, nemažinant kainų“, įvertinus kliento įmonės privalumus ir trūkumus, parengiami realūs marketingo strategijos įgyvendinimo etapai, specialiai pritaikyti konkrečios įmonės atvejui. Antros dienos pabaigoje seminaro dalyviai jau turi paruoštą konkretų veiklos planą, skirtą pardavimų didinimui.

„Planas labai aiškiai įvardija naujos pozicionavimo idėjos sukūrimą, įmonės išskirtinumo suradimą, tvirtos darbuotojų komandos suformavimą, interneto puslapio sukūrimą bei naudingos informacijos apie gaminius ar paslaugas patalpinimą jame. Tai nesudėtinga įveikti daugeliui įmonių. Kur kas sudėtingesnis yra marketingo strategijos sukūrimas ir vykdymas. Tam reikalinga patirtis. Todėl, jei pats nesi jos sukaupęs, verta pasinaudoti profesionalų paslaugomis“, – teigia UAB „Investicijų strategijos valdymas“ plėtros direktorė Edita Mielienė.

Seminaro metu didžiausias dėmesys skiriamas ne sausų teorijų dėstymui, o konkrečių sprendimų, kaip pagerinti įmonės veiklą ir pajamas, paieškai. Padedant patyrusiems „Šimonis marketing“ konsultantams, parengiamas planas, kurį įmonės darbuotojai pradeda įgyvendinti jau kitą dieną po seminaro.

„Seminaro metu supratome, koks svarbus yra pardavimų vadovo vaidmuo. Itin naudinga ir nauja buvo sužinoti, jog pardavimų vadovas – svarbiausas asmuo visoje pardavimų struktūroje, ne dalyvaujantis gamybiniame procese, o nuolat besirūpinantis strateginiais dalykais. Mes iš tikrųjų sužinojome, kaip nebrangiom ir gana paprastom priemonėm galima parduoti daugiau“, – teigia „Tiks langus“ gaminančios UAB „Aveplast“ direktorius Vilius Eidukevičius.

Pastebėta, kad žmonės geriausiai mokosi iš patirties: patys analizuodami, darydami išvadas ir vėliau jas taikydami praktikoje. Seminarui „Kaip išlaikyti klientus, nemažinant kainų“ pradedama ruoštis iš anksto. Likus dviems savaitėms iki seminaro, visi dalyviai gauna „Blic tyrimo“ klausimyną, į kurį turi surinkti atsakymus dar iki seminaro pradžios.

„Visi seminarai turėtų prasidėti nuo užduočių, patiems dalyviams padėsiančių suvokti savo įmonės situaciją konkurencinėje erdvėje, pažvelgti į savo įmonę pirkėjo akimis. Atlikę „Blic tyrimą“ daugelis klientų lieka nustebinti gautais rezultatais ir džiaugiasi, kad išlaidos atsipirko dar neprasidėjus seminarui“, – sako „Šimonis marketing“ konsultantas Linas Šimonis.

Seminarą veda jau 16 metų pardavimų ir marketingo srityje dirbantis Linas Šimonis. Geriausiai žinomas kaip marketingo strategijos ir pozicionavimo konsultantas, Linas Šimonis įmonėms padeda surasti jų pozicionavimo idėją bei sukuria strategiją, kaip perduoti ją potencialiems klientams. Per visą karjeros laiką L. Šimonis yra dirbęs su daugiau nei 100 Lietuvos įmonių ir turintis patirties maisto pramonės, farmacijos, draudimo, mažmeninės prekybos, viešbučių, telekomunikacijos paslaugų verslui bei pardavimų verslo įmonėms (B2B) srityse.

Kontaktinis asmuo:
Linas Šimonis
„Šimonis marketing“ vadovas
Tel. 8 698 36602
El. paštas: [email protected]

Ačiū iš anksto, kad dalinatės su savo draugais Facebook'e:

Linas Šimonis | 2008.07.01.

Linas Šimonis
Lino Šimonio nuotrauka viešam naudojimui.

Vadovo konsultavimas

  • Vadovo konsultavimas
  • Strateginės sesijos moderavimas

Mokymai ir konferencijos

  • Marketingo strategijos paskaita

Atsiliepimai

Tikėkimės, kad bendradarbiavimas nenutrūks

Labai džiaugiuosi su Jumis susipažinusi ir dar kartą ačiū už šaunų seminarą. Svarbiausia, kad Jūs mokate įkvėpti.

Natalija Pauliukienė, KTU PI Vadybos mokymo centras

Gaila, kad per vėlai pradėjome dirbti su Linu Šimoniu

Gaila, kad per vėlai pradėjome dirbti su Linu Šimoniu. Kol dirbome patys, uždirbome žymiai mažiau, negu būtume uždirbę su jo pagalba. Norime pelnytai pagirti Liną už sugebėjimą įsigilinti ir suvokti įmonės problemas, už tinkamą veiksmų planą bei pateiktą aiškią veiklos strategiją. Lino konsultacijos mūsų įmonei padėjo stiprų pamatą, siekiant įgyvendinti užsibrėžtus tikslus, paskatino tobulėti tiek asmeniškai, tiek visą įmonę.

Darius Igaris, Geralda Decor direktorius

Lino konsultacijos – tai marketingo aukštasis pilotažas.

Reikėjo pusės metų, kad priprastume vieni prie kitų, kad „apšlifuotume aštrius kampus“. Tik dirbdamas su Linu Šimoniu supratau, kiek įmonei reiškia rinkodara, o dar labiau įsikaliau į galvą, kiek ji svarbi gamybinės įmonės vadovui. Kad tai kasdienis nepaliaujamas darbas, toks pat kaip gamyba, tik daug daug svarbesnis. Šio bendro darbo privalumas - kad galime bet kuriuo metu tartis ir gauti kvalifikuotą konsultaciją. O Lino konsultacijos, marketingo pritaikymas prie įmonės specifikos - tai marketingo aukštasis pilotažas.

Valentinas Navikauskas, UAB Tūta valdybos pirmininkas

Nepriimame jokių svarbesnių strateginių sprendimų prieš tai nepasikonsultavę su Linu Šimoniu

Tuo viskas pasakyta.

Aidas Kaubrys, Office Guru direktorius

Skatina verslo plėtrą

Konsultacijos ir nuolatinė Jūsų pagalba naudinga ne tik dabar, bet ir skatina galvoti apie verslo plėtrą.

Gintautas Igaris, Geralda direktorius

Vykdant priimtus strateginius sprendimus nedelsiant, galima pasiekti akivaizdžių rezultatų.

Konsultuojuosi pas Liną Šimonį jau ne pirmus metus. Iš pradžių tai atrodė kiek neįprasta, ir reikėjo laiko įvertinti gautą informaciją. Tačiau dabar galiu drąsiai teigti, kad vykdant priimtus strateginius sprendimus nedelsiant, galima pasiekti akivaizdžių rezultatų.

Aidas Vaičiulis, Vaičiulis human resources consulting direktorius

Naudinga Lino patirtis ieškant strateginių pranašumų

Dirbant su Linu pavyko atrasti nemažai naujų įžvalgų - tarsi požiūrį iš šalies į savo produkto problematiką, o ypač naudinga buvo Lino  patirtis ieškant strateginių pranašumų - t.y., gryninant produkto pozicionavimą.

Sigitas Stasevičius, Ogmios centras direktorius

Straipsniai

  • Valstybės marketingas: kokį paminklą statyti Lukiškių aikštėje?

    Valstybės marketingas: kokį paminklą statyti Lukiškių aikštėje?

  • Maxima prieš Lidl: šūvis sau į koją

    Maxima prieš Lidl: šūvis sau į koją

  • Bankų marketingo problemos

    Bankų marketingo problemos

  • Propagandos karai Lietuvoje: Rusija prieš demokratiją

    Propagandos karai Lietuvoje: Rusija prieš demokratiją

  • Lietuviai – lojalūs pirkėjai

    Lietuviai – lojalūs pirkėjai

Žiniasklaidoje

  • 15min.lt: Dėvėtas prekes Lietuvoje perkam brangiau, nei naujas užsienyje: patys kalti, sako ekspertai

    2020.11.18
  • Delfi.lt: Užsienyje drabužius išparduoda už centus, o lietuviams – špyga? Paaiškino, kodėl neturime grandiozinių nuolaidų

    2020.10.14
  • LRT.lt: Nustebino „Sugamour“ kainos Vilniuje: už tą patį patiekalą sumokėjo beveik dvigubai daugiau nei Kaune

    2020.07.01
  • Delfi.lt: Įvertino į Lietuvą žengusį naują rusišką prekybos tinklą: visiems vietos po saule neužteks

    2020.06.17
  • Delfi.lt: Pardavėjo profesija išgyvena „aukso amžių“: į parduotuves einame ne prekių, o dėmesio

    2020.03.10

Konferencijos ir seminarai

  • Marketingo strategijos pagrindai ir praktika – verslumo mokymai Marijampolės kolegijoje

    Marketingo strategijos pagrindai ir praktika – verslumo mokymai Marijampolės kolegijoje

    2019.04.09

Populiariausi straipsniai

EZ Fat Footer #1

This is Dynamik Widget Area. You can add content to this area by going to Appearance > Widgets in your WordPress Dashboard and adding new widgets to this area.

  • Marketingo strategijos paskaita

RSS LinasSimonis.com

Paieška svetainėje

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

© 1999–2025 Linas Šimonis
Terminalo g. 3, Kauno LEZ, LT-54469 Kaunas
Kopijuoti ir platinti be autoriaus raštiško sutikimo draudžiama. Cituojant, nuoroda į www.LinasSimonis.lt būtina.

Pilnam funkcionalumo užtikrinimui, svetainėje naudojami "cookies". Prašau, leiskite juos. Sutinku Atmesti Privatumo politika
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT