Linas Šimonis

Vadovams ir savininkams: marketingo strategijos konsultacijos.

  • Straipsniai
  • Žiniasklaidoje
  • Konferencijų organizatoriams
  • Žiniasklaidai
  • Kontaktai

Verslo žinios: Išsikovojo patogią poziciją

2008.09.09 Vytautas Gaižauskas, Verslo žinios. Straipsnio pdf versija

UAB “Noriu darbo”, personalo paieškos bei mokymų įmonė, siekia įsiūlyti klientams specialiai jiems pritaikytas paslaugas.

Kauno UAB „Noriu darbo“, tarp užsakovų labiau žinoma „Noriu personalo sprendimų grupės“ pavadinimu, 2007 metais pasiekė 1,012 mln. Lt apyvartą – visai solidus rodiklis įmonei, kurioje dirba apie 10 žmonių ir kuri visas savo pajamas gauna teikdama paslaugas. Nuo 2004 metų įmonės pajamos išaugo daugiau negu dvigubai – tada jos siekė 454.000 Lt. „Manau, kad apyvartos augimą lėmė keli dalykai, – sako Palmira Sirusienė, UAB „Noriu darbo“ direktorė. – Pirmiausia tai, kad įsteigėme įmonės padalinį Vilniuje. Antra priežastis – mes visada siekiame lanksčiai reaguoti į rinkos pokyčius. Tad nuolat plėtėme teikiamų paslaugų spektrą – nuo personalo atrankos, esamo personalo įvertinimo, karjeros planavimo, konsultavimo iki tęstinių mokymų, parengtų pagal individualias programas.“

Pasak pašnekovės, darbas Vilniaus rinkoje, kur „Noriu darbo“ atidarė padalinį 2002 metais, buvo tam tikras iššūkis. Čia daug stiprių, pažangių įmonių, kuriose suprantama personalo paieškos ir atrankos paslaugų svarba. Antra vertus, čia daugiau ir šios srities įmonių, tad gerokai aštresnė konkurencija. Be to, pastaraisiais metais, kai padėtis šalies darbo rinkoje ėmė darytis įtempta, bene labiausiai tai pasijuto irgi Vilniuje, tad personalo paieškos ir atrankos įmonėms čia dirbti tapo sunkiau. Daugiau padalinių kituose miestuose kurti įmonė nesiruošia, nors dirba Klaipėdoje, Šiauliuose, kitur. Tiesiog personalo paiešką gana patogu vykdyti laikinų projektų forma.

„Lankstumas – labai svarbus mūsų įmonės bruožas, – pridūrė vadovė. – Mes teikiame ne vien standartines paslaugas, esame pasiruošę sukurti savo klientui naują jo poreikius atitinkančią paslaugą arba pasiūlyti tokią, apie kurią jis dar nieko nežino, taigi patys siekiame formuoti rinkos poreikį.“

Rinka pasikeitė

Bendrovė įkurta 1997 metais – tada padėtis šalies rinkoje buvo visai kitokia negu dabar. Tada dauguma įmonių vadovų manė, kad personalo paieška, ypač atranka yra tiesioginis jų pačių uždavinys, vadovai tai darydavo atsitraukdami nuo strateginių plėtros uždavinių sprendimo.

„Buvo paplitęs požiūris, kad taip įmonė sutaupo, – pasakojo p. Sirusienė. – Prireikė nemažai laiko ir pastangų, kol pavyko įtikinti užsakovus, jog taip nėra – Lietuvoje daug kas ilgokai neskaičiavo, pavyzdžiui, įmonės vadovo ar kitų darbuotojų sugaišto laiko.“

„Noriu darbo“ nuo pat pradžių užsiėmė įvairaus lygio vadovaujančių darbuotojų ir specialistų paieška bei atranka. Net ir tuo metu, kai šalyje ėmė labai trūkti darbininkų, įmonė jų paieška neužsiėmė, pasak p. Sirusienės, verčiau užsiimti tuo, ką sugebi geriausiai.

„Gilesnei specializacijai trukdo maža mūsų šalies rinka, – sako ji. – JAV yra personalo atrankos įmonių, kurios, tarkim, užsiima vien finansų specialistų, buhalterių paieška. Lietuvoje tai neįmanoma.“

Nuo personalo paieškos pradėjusi įmonė šiuo metu apie 30% pajamų gauna iš įvairių mokymų.

„Tai įvairūs mokymai vadovams ir specialistams, kuriais siekiama padėti spręsti praktines problemas, – sako p. Sirusienė. – Nebandome siūlyti kokių nors antgamtiškų metodikų, tiesiog siekiame dirbti labai kokybiškai. Mažiausia mūsų lektorių kvalifikacija – mokslų daktaras, tarp jų yra Kembridžo universiteto vizituojančių profesorių. Darbo kokybę liudija ir faktas, jog daug užsakovų pas mus ateina pagal ankstesnių klientų rekomendacijas.“

Tiki perspektyva

Įmonės vadovė mano, kad ekonomikos sulėtėjimas nebus lengvas laikas personalo paieškos bei atrankos ir mokymų įmonėms. Išsibalansavus įmonių finansų srautams, joms teks taupyti, tad realu tikėtis, kad bus apkarpyti personalo paieškai ir mokymams skirti biudžetai.

„Nesiimu spėlioti, kokia bus konkreti šio laikotarpio įtaka konkrečioms įmonėms, bet manau, kad ypač sunku bus bandantiems įkelti koją į šį verslą, – sako p. Sirusienė. – Net ir mūsų įmonei, turinčiai gerą vardą, teks padėti gerokai daugiau pastangų, kad pasiektume tą patį rezultatą kaip anksčiau.“

Pašnekovė mano, kad ilgalaikiu požiūriu Lietuvos personalo paieškos ir atrankos rinkos perspektyva yra gera.

„Neseniai teko skaityti, kad Lietuvoje specializuotų personalo paieškos įmonių paslaugomis naudojasi apie ketvirtadalį įmonių, – sako direktorė. – Vakarų Europos šalyse šis rodiklis siekia 70–80%, tad Lietuvoje erdvės augimui dar tikrai yra.“

VŽ komentaras

Pastaruosius kelerius metus šalies įmonės smarkiai plėtėsi, joms reikėjo daug naujų darbuotojų, – sako Linas Šimonis, rinkos strategijos konsultantų įmonės „Šimonis marketing“ vadovas. – Tas poreikis buvo dar aktualesnis todėl, kad daug žmonių emigravo. Visos darbuotojų paieškos įmonės dėl to turėjo puikias plėtros galimybes, džiugu, kad sugebėta tuo pasinaudoti. „Noriu darbo“ turi visus vidutinei įmonei būdingus bruožus, įskaitant glaudžius ryšius su klientais, kuriems tie ryšiai labai svarbūs. Vidutinėms įmonėms nėra svarbūs šios srities paslaugų teikėjų užsienietiški vardai.

Bet artimiausiu metu daug geriau paaiškės, kas yra kas šioje nišoje, nes dėl bendros ekonominės padėties įmonės skirs gerokai mažiau lėšų personalo paieškai ir mokymams. Būdamas „Noriu darbo“ vadovų vietoje aš ieškočiau tam tikro išskirtinumo. Lietuvos rinka tikrai nėra ideali vieta giliai specializacijai, bet manau, kad ji įmanoma. Tarkim, pardavimo specialistų ir vadovų paieška. Ne iš vieno įmonės vadovo girdėjau, kad jis norėtų savo pardavimų komandos darbo įvertinimo. Aš nežinau, kokios įmonės Lietuvoje tikrai gerai galėtų atrinkti tokius specialistus. Tai viena iš nišų, manau, jų turėtų būti ir daugiau. O niekam ne paslaptis, kad už specializuotas paslaugas mokama daugiau.“

Ačiū iš anksto, kad dalinatės su savo draugais Facebook'e:

Linas Šimonis | 2008.09.09.

Linas Šimonis
Lino Šimonio nuotrauka viešam naudojimui.

Vadovo konsultavimas

  • Vadovo konsultavimas
  • Strateginės sesijos moderavimas

Mokymai ir konferencijos

  • Marketingo strategijos paskaita

Atsiliepimai

Tikėkimės, kad bendradarbiavimas nenutrūks

Labai džiaugiuosi su Jumis susipažinusi ir dar kartą ačiū už šaunų seminarą. Svarbiausia, kad Jūs mokate įkvėpti.

Natalija Pauliukienė, KTU PI Vadybos mokymo centras

Gaila, kad per vėlai pradėjome dirbti su Linu Šimoniu

Gaila, kad per vėlai pradėjome dirbti su Linu Šimoniu. Kol dirbome patys, uždirbome žymiai mažiau, negu būtume uždirbę su jo pagalba. Norime pelnytai pagirti Liną už sugebėjimą įsigilinti ir suvokti įmonės problemas, už tinkamą veiksmų planą bei pateiktą aiškią veiklos strategiją. Lino konsultacijos mūsų įmonei padėjo stiprų pamatą, siekiant įgyvendinti užsibrėžtus tikslus, paskatino tobulėti tiek asmeniškai, tiek visą įmonę.

Darius Igaris, Geralda Decor direktorius

Lino konsultacijos – tai marketingo aukštasis pilotažas.

Reikėjo pusės metų, kad priprastume vieni prie kitų, kad „apšlifuotume aštrius kampus“. Tik dirbdamas su Linu Šimoniu supratau, kiek įmonei reiškia rinkodara, o dar labiau įsikaliau į galvą, kiek ji svarbi gamybinės įmonės vadovui. Kad tai kasdienis nepaliaujamas darbas, toks pat kaip gamyba, tik daug daug svarbesnis. Šio bendro darbo privalumas - kad galime bet kuriuo metu tartis ir gauti kvalifikuotą konsultaciją. O Lino konsultacijos, marketingo pritaikymas prie įmonės specifikos - tai marketingo aukštasis pilotažas.

Valentinas Navikauskas, UAB Tūta valdybos pirmininkas

Nepriimame jokių svarbesnių strateginių sprendimų prieš tai nepasikonsultavę su Linu Šimoniu

Tuo viskas pasakyta.

Aidas Kaubrys, Office Guru direktorius

Skatina verslo plėtrą

Konsultacijos ir nuolatinė Jūsų pagalba naudinga ne tik dabar, bet ir skatina galvoti apie verslo plėtrą.

Gintautas Igaris, Geralda direktorius

Vykdant priimtus strateginius sprendimus nedelsiant, galima pasiekti akivaizdžių rezultatų.

Konsultuojuosi pas Liną Šimonį jau ne pirmus metus. Iš pradžių tai atrodė kiek neįprasta, ir reikėjo laiko įvertinti gautą informaciją. Tačiau dabar galiu drąsiai teigti, kad vykdant priimtus strateginius sprendimus nedelsiant, galima pasiekti akivaizdžių rezultatų.

Aidas Vaičiulis, Vaičiulis human resources consulting direktorius

Naudinga Lino patirtis ieškant strateginių pranašumų

Dirbant su Linu pavyko atrasti nemažai naujų įžvalgų - tarsi požiūrį iš šalies į savo produkto problematiką, o ypač naudinga buvo Lino  patirtis ieškant strateginių pranašumų - t.y., gryninant produkto pozicionavimą.

Sigitas Stasevičius, Ogmios centras direktorius

Straipsniai

  • Valstybės marketingas: kokį paminklą statyti Lukiškių aikštėje?

    Valstybės marketingas: kokį paminklą statyti Lukiškių aikštėje?

  • Maxima prieš Lidl: šūvis sau į koją

    Maxima prieš Lidl: šūvis sau į koją

  • Bankų marketingo problemos

    Bankų marketingo problemos

  • Propagandos karai Lietuvoje: Rusija prieš demokratiją

    Propagandos karai Lietuvoje: Rusija prieš demokratiją

  • Lietuviai – lojalūs pirkėjai

    Lietuviai – lojalūs pirkėjai

Žiniasklaidoje

  • 15min.lt: Dėvėtas prekes Lietuvoje perkam brangiau, nei naujas užsienyje: patys kalti, sako ekspertai

    2020.11.18
  • Delfi.lt: Užsienyje drabužius išparduoda už centus, o lietuviams – špyga? Paaiškino, kodėl neturime grandiozinių nuolaidų

    2020.10.14
  • LRT.lt: Nustebino „Sugamour“ kainos Vilniuje: už tą patį patiekalą sumokėjo beveik dvigubai daugiau nei Kaune

    2020.07.01
  • Delfi.lt: Įvertino į Lietuvą žengusį naują rusišką prekybos tinklą: visiems vietos po saule neužteks

    2020.06.17
  • Delfi.lt: Pardavėjo profesija išgyvena „aukso amžių“: į parduotuves einame ne prekių, o dėmesio

    2020.03.10

Konferencijos ir seminarai

  • Marketingo strategijos pagrindai ir praktika – verslumo mokymai Marijampolės kolegijoje

    Marketingo strategijos pagrindai ir praktika – verslumo mokymai Marijampolės kolegijoje

    2019.04.09

Populiariausi straipsniai

EZ Fat Footer #1

This is Dynamik Widget Area. You can add content to this area by going to Appearance > Widgets in your WordPress Dashboard and adding new widgets to this area.

  • Marketingo strategijos paskaita

RSS LinasSimonis.com

Paieška svetainėje

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

© 1999–2025 Linas Šimonis
Terminalo g. 3, Kauno LEZ, LT-54469 Kaunas
Kopijuoti ir platinti be autoriaus raštiško sutikimo draudžiama. Cituojant, nuoroda į www.LinasSimonis.lt būtina.

Pilnam funkcionalumo užtikrinimui, svetainėje naudojami "cookies". Prašau, leiskite juos. Sutinku Atmesti Privatumo politika
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT