2007.11.05 Sigita Migonytė, Vilija Jankutė, „Verslo žinios“. Straipsnio pdf versija.
Linas Šimonis, rinkodaros strategijos konsultantų “Šimonis Marketing” vadovas:
“Specialios rinkodaros akcijos bendrovėms duoda tik trumpalaikę naudą ir visiškai nesukuria lojalių klientų rato. Matau akivaizdžią nesėkmingų akcijų priežastį – įmonėms stinga ilgalaikių rinkodaros strategijų, tad trumpalaikės akcijos yra vystomos ne viena kryptimi. “Omnitel” galėtų rinkodarą vystyti ta kryptimi, kad yra didžiausia, pavyzdžiui, “Tele2” pasirinko teisingą strategiją – ji nuosekliai orientuojasi į pigiausių skambučių sritį. Gerai dirba mažmeninės prekybos tinklai, kurie imasi akcijų ir pasiūlę mažesnę kainą pritraukia pirkėjų, tačiau nuostabą kelia, kai prie trumpalaikių akcijų metasi paslaugų teikėjai ar gamintojai.