Linas Šimonis

Vadovams ir savininkams: marketingo strategijos konsultacijos.

  • Straipsniai
  • Žiniasklaidoje
  • Konferencijų organizatoriams
  • Žiniasklaidai
  • Kontaktai

Žinių radijas: Kada verta keisti logotipą ar prekės ženklą?

2012.11.16 Vaidotas Jakuška, Aldona Atkočiūnaitė, Žinių radijas. Pilnas laidos įrašas čia.

Nuolatiniai gyvenimo pokyčiai kartais verčia pagalvoti ir apie naują įvaizdį. Kai kurios įmonės savo logotipus ir įvaizdį keičia dėl labai aiškių struktūrinių priežasčių: akcininkų pasikeitimo, naujų produktų įvedimo ar visiškai naujos veiklos. Kitos bendrovės tai daro siekdamos stiprinti komunikaciją ir didinti išskirtinumą, nes logotipai ir prekės ženklai sensta ir nebeatitinka šiandienos reikalavimų.

Ekspertų teigimu, svarbiausias klausimas, į kurį reikia atsakyti prieš keičiant logotipą ar prekės ženklą, – kas iš esmės keičiasi, kad reikalingas naujas komunikacijos ir reklamos įrankis. Jeigu įmonė įvaizdį keičia be aiškių priežasčių ir stiprios marketingo strategijos arba pokyčių negeba labai aiškiai pasakyti savo klientams ir vartotojams, tuomet logotipo pakeitimas neduos jokios naudos. Priešingai, brangi naujo įvaizdžio reklama gali smarkiai padidinti įmonės sąnaudas, o ilgalaikės investicijos į prekės ženklą gali nueiti perniek. Ypač tais atvejais, kai smarkiai keičiamas logotipas arba kuriamas visai naujas prekės ženklas.

Kada verta keisti logotipą ar prekės ženklą? Kokios dažniausios klaidos keičiant logotipą? Kas gali garantuoti, kad naujas įvaizdis bus priimtas klientų ir vartotojų? Ar verta atlikti prekės ženklo tyrimus prieš imantis kokių nors veiksmų?

Laidoje dalyvauja verslo konsultantas Tomas Lagūnavičius, bendrovės „Pokyčių valdymas“ vadovas ir verslo konsultantas Tomas Vasiliauskas, marketingo strategijos konsultantas Linas Šimonis, reklamos agentūrų grupės „Not Perfect Companies“ valdybos pirmininkas Paulius Seniūnta, Vilniaus universiteto Marketingo katedros vedėjas prof. Sigitas Urbonavičius ir Vytauto Didžiojo universiteto Marketingo katedros docentė Nina Klebanskaja.

Eterio citatos:

Marketingo strategijos konsultantas Linas Šimonis sako, kad pagrindinė priežastis, kodėl yra keičiamas logotipas ar prekės ženklas, – tai noras atsinaujinti. Tačiau šis noras turi būti labai pagrįstas.

Kita labai svarbi priežastis, kodėl reikėtų keisti logotipą ar prekės ženklą, – pakitęs vartotojų ir klientų suvokimas. Bendrovės „Pokyčių valdymas“ vadovas ir verslo konsultantas Tomas Vasiliauskas tvirtina, kad atsinaujinęs logotipas ar prekės ženklas gali iš naujo sudominti vartotoją.

L. Šimonis pataria kuriant logotipą labai aiškiai susieti jo grafinę išraišką su įmonės veikla ir filosofija. Logotipas turi būti aiškus veiklos, kuria užsiima įmonė, atspindys arba labai išsiskirti iš kitų originalumu ir atpažįstamumu.

Vilniaus universiteto Marketingo katedros vedėjas prof. Sigitas Urbonavičius taip pat rekomenduoja logotipą keisti tik labai motyvuotai. Jis neigiamai vertina tuos atvejus, kai logotipas ir prekės ženklas pakeičiami taip, kad paskui buvusių vartotojų lieka visai neatpažįstami.

Jeigu norima visai pakeisti prekės ženklą, tuomet geriau kurti visai naują. Lietuvoje taip pasielgė Kauno alaus gamykla „Ragutis“, dabar verdanti „Volfas Engelman“ alų. Kitas patarimas – jeigu viso prekės ženklo keitimas netikslingas, reikia nepamiršti, kad vien logotipo atnaujinti neužtenka. Verslo konsultantas T. Vasiliauskas primena pasirūpinti visu įmonės įvaizdžiu.

Ar įmanoma apsisaugoti nuo prekės ženklo keitimo ar logotipo atnaujinimo nesėkmių? Reklamos agentūrų grupės „Not Perfect Companies“ valdybos pirmininkas Paulius Seniuta tvirtina, kad vien marketingo tyrimais pasitikėti nereikėtų. Kitas svarbus dalykas – logotipo kūrimui netaupyti ir nesamdyti studentų, nes tai nėra vien mechaniškas ir techniškas grafikos elementų nupiešimas.

Vytauto Didžiojo universiteto Marketingo katedros docentė Nina Klebanskaja akcentuoja dar vieną labai svarbų dalyką keičiant prekės ženklą ar logotipą – nepamiršti to paaiškinti vartotojams ir labai smarkiai reklamuoti. Jeigu to daryti nesirengiate ar negalite sau leisti didesnio reklamos biudžeto, tada labai gerai pasvarstykite, ar apskritai verta ką nors keisti.

Ačiū iš anksto, kad dalinatės su savo draugais Facebook'e:

Linas Šimonis | 2012.11.16.

Linas Šimonis
Lino Šimonio nuotrauka viešam naudojimui.

Vadovo konsultavimas

  • Vadovo konsultavimas
  • Strateginės sesijos moderavimas

Mokymai ir konferencijos

  • Marketingo strategijos paskaita

Atsiliepimai

Tikėkimės, kad bendradarbiavimas nenutrūks

Labai džiaugiuosi su Jumis susipažinusi ir dar kartą ačiū už šaunų seminarą. Svarbiausia, kad Jūs mokate įkvėpti.

Natalija Pauliukienė, KTU PI Vadybos mokymo centras

Gaila, kad per vėlai pradėjome dirbti su Linu Šimoniu

Gaila, kad per vėlai pradėjome dirbti su Linu Šimoniu. Kol dirbome patys, uždirbome žymiai mažiau, negu būtume uždirbę su jo pagalba. Norime pelnytai pagirti Liną už sugebėjimą įsigilinti ir suvokti įmonės problemas, už tinkamą veiksmų planą bei pateiktą aiškią veiklos strategiją. Lino konsultacijos mūsų įmonei padėjo stiprų pamatą, siekiant įgyvendinti užsibrėžtus tikslus, paskatino tobulėti tiek asmeniškai, tiek visą įmonę.

Darius Igaris, Geralda Decor direktorius

Lino konsultacijos – tai marketingo aukštasis pilotažas.

Reikėjo pusės metų, kad priprastume vieni prie kitų, kad „apšlifuotume aštrius kampus“. Tik dirbdamas su Linu Šimoniu supratau, kiek įmonei reiškia rinkodara, o dar labiau įsikaliau į galvą, kiek ji svarbi gamybinės įmonės vadovui. Kad tai kasdienis nepaliaujamas darbas, toks pat kaip gamyba, tik daug daug svarbesnis. Šio bendro darbo privalumas - kad galime bet kuriuo metu tartis ir gauti kvalifikuotą konsultaciją. O Lino konsultacijos, marketingo pritaikymas prie įmonės specifikos - tai marketingo aukštasis pilotažas.

Valentinas Navikauskas, UAB Tūta valdybos pirmininkas

Nepriimame jokių svarbesnių strateginių sprendimų prieš tai nepasikonsultavę su Linu Šimoniu

Tuo viskas pasakyta.

Aidas Kaubrys, Office Guru direktorius

Skatina verslo plėtrą

Konsultacijos ir nuolatinė Jūsų pagalba naudinga ne tik dabar, bet ir skatina galvoti apie verslo plėtrą.

Gintautas Igaris, Geralda direktorius

Vykdant priimtus strateginius sprendimus nedelsiant, galima pasiekti akivaizdžių rezultatų.

Konsultuojuosi pas Liną Šimonį jau ne pirmus metus. Iš pradžių tai atrodė kiek neįprasta, ir reikėjo laiko įvertinti gautą informaciją. Tačiau dabar galiu drąsiai teigti, kad vykdant priimtus strateginius sprendimus nedelsiant, galima pasiekti akivaizdžių rezultatų.

Aidas Vaičiulis, Vaičiulis human resources consulting direktorius

Naudinga Lino patirtis ieškant strateginių pranašumų

Dirbant su Linu pavyko atrasti nemažai naujų įžvalgų - tarsi požiūrį iš šalies į savo produkto problematiką, o ypač naudinga buvo Lino  patirtis ieškant strateginių pranašumų - t.y., gryninant produkto pozicionavimą.

Sigitas Stasevičius, Ogmios centras direktorius

Straipsniai

  • Valstybės marketingas: kokį paminklą statyti Lukiškių aikštėje?

    Valstybės marketingas: kokį paminklą statyti Lukiškių aikštėje?

  • Maxima prieš Lidl: šūvis sau į koją

    Maxima prieš Lidl: šūvis sau į koją

  • Bankų marketingo problemos

    Bankų marketingo problemos

  • Propagandos karai Lietuvoje: Rusija prieš demokratiją

    Propagandos karai Lietuvoje: Rusija prieš demokratiją

  • Lietuviai – lojalūs pirkėjai

    Lietuviai – lojalūs pirkėjai

Žiniasklaidoje

  • 15min.lt: Dėvėtas prekes Lietuvoje perkam brangiau, nei naujas užsienyje: patys kalti, sako ekspertai

    2020.11.18
  • Delfi.lt: Užsienyje drabužius išparduoda už centus, o lietuviams – špyga? Paaiškino, kodėl neturime grandiozinių nuolaidų

    2020.10.14
  • LRT.lt: Nustebino „Sugamour“ kainos Vilniuje: už tą patį patiekalą sumokėjo beveik dvigubai daugiau nei Kaune

    2020.07.01
  • Delfi.lt: Įvertino į Lietuvą žengusį naują rusišką prekybos tinklą: visiems vietos po saule neužteks

    2020.06.17
  • Delfi.lt: Pardavėjo profesija išgyvena „aukso amžių“: į parduotuves einame ne prekių, o dėmesio

    2020.03.10

Konferencijos ir seminarai

  • Marketingo strategijos pagrindai ir praktika – verslumo mokymai Marijampolės kolegijoje

    Marketingo strategijos pagrindai ir praktika – verslumo mokymai Marijampolės kolegijoje

    2019.04.09

Populiariausi straipsniai

EZ Fat Footer #1

This is Dynamik Widget Area. You can add content to this area by going to Appearance > Widgets in your WordPress Dashboard and adding new widgets to this area.

  • Marketingo strategijos paskaita

RSS LinasSimonis.com

Paieška svetainėje

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

© 1999–2025 Linas Šimonis
Terminalo g. 3, Kauno LEZ, LT-54469 Kaunas
Kopijuoti ir platinti be autoriaus raštiško sutikimo draudžiama. Cituojant, nuoroda į www.LinasSimonis.lt būtina.

Pilnam funkcionalumo užtikrinimui, svetainėje naudojami "cookies". Prašau, leiskite juos. Sutinku Atmesti Privatumo politika
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT