Linas Šimonis

Vadovams ir savininkams: marketingo strategijos konsultacijos.

  • Straipsniai
  • Žiniasklaidoje
  • Konferencijų organizatoriams
  • Žiniasklaidai
  • Kontaktai

15min.lt: Dėvėtas prekes Lietuvoje perkam brangiau, nei naujas užsienyje: patys kalti, sako ekspertai

2020.11.17, 15min.lt

„Pas mus tas sezono kolekcijų naujumas – labai sąlyginis. Nematau, už ką turėčiau mokėti didžiausius pinigus. Nuolaidos, kurios tik simbolinės, nes nubraukta kaina – dirbtinai užkelta, irgi visai nevilioja“, – 15min sakė klaipėdietė Kamilė, naujausios mados pasiūlymų vykdavusi į Milaną ar kitus Europos miestus, kol karantinas neuždarė namie.

Tai, kad Lietuvoje prekių pasiūla maža, o nuolaidos, galima sakyti, simbolinės, patvirtino ir marketingo strategijos ekspertas Linas Šimonis. Pasak jo, nuvykę į Vokietiją ar kitą šalį nebesistebim, kad per išpardavimus drabužiai – pigesni, nei pas mus dėvėtos prekės. Jeigu būtų pardavinėjami tokiomis kainomis, kaip Lietuvoje, niekas nepirktų.

Išmanantys madą Lietuvoje net neperka

„Lietuvoje tiesiog nėra pasiūlos, be to – pakankamai monopolizuota drabužių prekybos rinka. Jei pasižiūrėsime, kas jais prekiauja, pamatysime didžiules bendroves, kurių skirtingų pavadinimų parduotuvės prekybos centruose užima du trečdalius ploto. Tokiomis sąlygomis galimybė daryti įtaką kainai – labai didelė“, – aiškino L.Šimonis.

Pasak eksperto, praėjusio sezono drabužių Vakaruose paprastai niekas nebeperka, nebent su 90 proc. nuolaida. Tačiau mums tinka ir nebemadingi už didelę kainą daiktai. „Naujų avalynės kolekcijų Lietuvoje sunkiai rasi, jos mus pasiekia gerokai vėliau, todėl sekantys pasaulines mados tendencijas Lietuvoje net neperka“, – komentavo ekspertas.

L.Šimonio žodžiais, mes patys kalti, kad perkame daug brangiau ir tik tai, ką mums siūlo prekybininkai, nors uždirbame mažiau nei vidutiniškai ES. „Galimybės apsipirkti internete renkantis iš galybės pasiūlymų ir palyginus kainas išsirinkti pačias geriausias – prieinamos visiems“, – atkreipė dėmesį ekspertas.

Kraustynių į internetą tendencija akivaizdi, pandemija ją tik paspartino

„Vartotojų kraustymosi į internetinę erdvę tendencija buvo akivaizdi, pandemija tik pagreitino procesą“, – teigė marketingo strategijos ekspertas L. Šimonis. Pasak jo, vis dar nedrįsę apsipirkinėti internetu, pamatė, kad tai įmanoma ir pakankamai patogu, be to, leidžia sutaupyti.

„Pigusis ne pirmo būtinumo prekių segmentas į internetinę prekybą nesiveržia ir tai paprasta paaiškinti: pirkimo čekis yra toks nedidelis, kad pristatymo kaina, palyginti su prekėms išleista suma, darosi didelė, ir nei pardavėjas, nei pirkėjas nenori to prisiimti“, – sakė L.Šimonis.

Kas kita – aukštesnės ar išskirtinės kokybės daiktai, kurių, siekdami sutaupyti ar parsisiųsti įdomesnių, Lietuvoje nematytų, vartotojai ieško internete. Pasak L.Šimonio, labai sena gudrybė – nueiti pasimatuoti patikusio prekinio ženklo drabužį fizinėje parduotuvėje ir tikusio dydžio modelį parsisiųsti užsisakius internetu.

Kasdienybei grįžus į vėžes, eksperto nuomone, į tradicines parduotuves grįš nedidelė dalis elektroninę prekybą išbandžiusių pirkėjų. Pastarieji ir toliau pirmenybę teiks internetinei prekybai. „Taigi, akivaizdu, kad rinka persiskirsto“, – konstatavo marketingo strategijos ekspertas.

Ačiū iš anksto, kad dalinatės su savo draugais Facebook'e:

Skaitytojai, perskaitę šį straipsnį, po to dažniausiai skaitydavo:
  • Kaip parašyti įmonės misiją, viziją, vertybes
  • Marketingo strategijos pagrindai ir praktika – verslumo mokymai Marijampolės kolegijoje
  • Marketingo strategijos paskaita

Linas Šimonis | 2020.11.18.

Linas Šimonis
Lino Šimonio nuotrauka viešam naudojimui.

Vadovo konsultavimas

  • Vadovo konsultavimas
  • Strateginės sesijos moderavimas

Mokymai ir konferencijos

  • Marketingo strategijos paskaita

Atsiliepimai

Tikėkimės, kad bendradarbiavimas nenutrūks

Labai džiaugiuosi su Jumis susipažinusi ir dar kartą ačiū už šaunų seminarą. Svarbiausia, kad Jūs mokate įkvėpti.

Natalija Pauliukienė, KTU PI Vadybos mokymo centras

Gaila, kad per vėlai pradėjome dirbti su Linu Šimoniu

Gaila, kad per vėlai pradėjome dirbti su Linu Šimoniu. Kol dirbome patys, uždirbome žymiai mažiau, negu būtume uždirbę su jo pagalba. Norime pelnytai pagirti Liną už sugebėjimą įsigilinti ir suvokti įmonės problemas, už tinkamą veiksmų planą bei pateiktą aiškią veiklos strategiją. Lino konsultacijos mūsų įmonei padėjo stiprų pamatą, siekiant įgyvendinti užsibrėžtus tikslus, paskatino tobulėti tiek asmeniškai, tiek visą įmonę.

Darius Igaris, Geralda Decor direktorius

Lino konsultacijos – tai marketingo aukštasis pilotažas.

Reikėjo pusės metų, kad priprastume vieni prie kitų, kad „apšlifuotume aštrius kampus“. Tik dirbdamas su Linu Šimoniu supratau, kiek įmonei reiškia rinkodara, o dar labiau įsikaliau į galvą, kiek ji svarbi gamybinės įmonės vadovui. Kad tai kasdienis nepaliaujamas darbas, toks pat kaip gamyba, tik daug daug svarbesnis. Šio bendro darbo privalumas - kad galime bet kuriuo metu tartis ir gauti kvalifikuotą konsultaciją. O Lino konsultacijos, marketingo pritaikymas prie įmonės specifikos - tai marketingo aukštasis pilotažas.

Valentinas Navikauskas, UAB Tūta valdybos pirmininkas

Nepriimame jokių svarbesnių strateginių sprendimų prieš tai nepasikonsultavę su Linu Šimoniu

Tuo viskas pasakyta.

Aidas Kaubrys, Office Guru direktorius

Skatina verslo plėtrą

Konsultacijos ir nuolatinė Jūsų pagalba naudinga ne tik dabar, bet ir skatina galvoti apie verslo plėtrą.

Gintautas Igaris, Geralda direktorius

Vykdant priimtus strateginius sprendimus nedelsiant, galima pasiekti akivaizdžių rezultatų.

Konsultuojuosi pas Liną Šimonį jau ne pirmus metus. Iš pradžių tai atrodė kiek neįprasta, ir reikėjo laiko įvertinti gautą informaciją. Tačiau dabar galiu drąsiai teigti, kad vykdant priimtus strateginius sprendimus nedelsiant, galima pasiekti akivaizdžių rezultatų.

Aidas Vaičiulis, Vaičiulis human resources consulting direktorius

Naudinga Lino patirtis ieškant strateginių pranašumų

Dirbant su Linu pavyko atrasti nemažai naujų įžvalgų - tarsi požiūrį iš šalies į savo produkto problematiką, o ypač naudinga buvo Lino  patirtis ieškant strateginių pranašumų - t.y., gryninant produkto pozicionavimą.

Sigitas Stasevičius, Ogmios centras direktorius

Straipsniai

  • Valstybės marketingas: kokį paminklą statyti Lukiškių aikštėje?

    Valstybės marketingas: kokį paminklą statyti Lukiškių aikštėje?

  • Maxima prieš Lidl: šūvis sau į koją

    Maxima prieš Lidl: šūvis sau į koją

  • Bankų marketingo problemos

    Bankų marketingo problemos

  • Propagandos karai Lietuvoje: Rusija prieš demokratiją

    Propagandos karai Lietuvoje: Rusija prieš demokratiją

  • Lietuviai – lojalūs pirkėjai

    Lietuviai – lojalūs pirkėjai

Žiniasklaidoje

  • 15min.lt: Dėvėtas prekes Lietuvoje perkam brangiau, nei naujas užsienyje: patys kalti, sako ekspertai

    2020.11.18
  • Delfi.lt: Užsienyje drabužius išparduoda už centus, o lietuviams – špyga? Paaiškino, kodėl neturime grandiozinių nuolaidų

    2020.10.14
  • LRT.lt: Nustebino „Sugamour“ kainos Vilniuje: už tą patį patiekalą sumokėjo beveik dvigubai daugiau nei Kaune

    2020.07.01
  • Delfi.lt: Įvertino į Lietuvą žengusį naują rusišką prekybos tinklą: visiems vietos po saule neužteks

    2020.06.17
  • Delfi.lt: Pardavėjo profesija išgyvena „aukso amžių“: į parduotuves einame ne prekių, o dėmesio

    2020.03.10

Konferencijos ir seminarai

  • Marketingo strategijos pagrindai ir praktika – verslumo mokymai Marijampolės kolegijoje

    Marketingo strategijos pagrindai ir praktika – verslumo mokymai Marijampolės kolegijoje

    2019.04.09

Populiariausi straipsniai

EZ Fat Footer #1

This is Dynamik Widget Area. You can add content to this area by going to Appearance > Widgets in your WordPress Dashboard and adding new widgets to this area.

  • Marketingo strategijos paskaita

RSS LinasSimonis.com

Paieška svetainėje

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

© 1999–2025 Linas Šimonis
Terminalo g. 3, Kauno LEZ, LT-54469 Kaunas
Kopijuoti ir platinti be autoriaus raštiško sutikimo draudžiama. Cituojant, nuoroda į www.LinasSimonis.lt būtina.

Pilnam funkcionalumo užtikrinimui, svetainėje naudojami "cookies". Prašau, leiskite juos. Sutinku Atmesti Privatumo politika
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT