Linas Šimonis

Vadovams ir savininkams: marketingo strategijos konsultacijos.

  • Straipsniai
  • Žiniasklaidoje
  • Konferencijų organizatoriams
  • Žiniasklaidai
  • Kontaktai

Delfi.lt: Kas picerijas verčia persirengti?

2015.03.21 Ugnė Karaliūnaitė, delfi.lt

Gyventojų pamėgtos picerijos keičia savo veidus. Prekės ženklus ir restoranus jau atnaujino „CanCan“ ir „Pizza Jazz“, o dabar su trenksmu atsinaujinti žada ir „Čili“ picerijos.

Nuo krizės nukentėjęs viešojo maitinimo sektorius atsitiesia. Didmiesčiuose kuriasi nauji restoranai ir kavinės, o senieji gyventojų maitintojai priversti investuoti į restoranų interjero atnaujinimą ir prekių ženklus.

Picas nurungė kiti patiekalai

Vasario mėnesį atsinaujino buvęs „Pizza Jazz“ restorano tinklas. Picerijų tinklas keitė ne tik savo sienų spalvas ir stalus, bet ir pavadinimą. Minėti restoranai buvo pervadinti į „Pjazz“.

Kaip tuomet informavo bendrovė, pirmieji savo veidus pakeitė du restoranai Kaune. Įmonės savininkų skaičiavimu, prekės ženklo keitimo darbai visuose restoranuose bus baigti per pusmetį, o visos investicijos sieks daugiau nei 100 tūkst. eurų.

„Pjazz“ vadovė Kristina Belopertavičienė teigė, kad buvusį picerijų tinklą pakeisti pavadinimą privertė nuo veiklos pradžios visiškai pasikeitęs valgiaraštis.

„Per 22 gyvavimo metus augome, keitėmės. Mūsų asortimentas taip pat stipriai keitėsi ir šiai dienai picos nėra pagrindinė asortimento dalis. Šios aplinkybės darė įtaką ir vardo keitimui“, – komentavo ji.

Paklausta, ar prekės ženklo pakeitimas turėjo įtakos klientų srautams, K. Belopertavičienė teigė, kad kol prekės ženklo keitimo procesas visuose restoranuose neužbaigtas, tad į šį klausimą atsakyti dar per anksti.

„Bet pastebime, kaip ir kiekviena naujovė, tai skatina susidomėjimą. Atnaujintuose restoranuose sulaukiame svečių palaikymo, pagyrimų. Ir toliau stipriai dirbame patiekalų kokybės klausimu“, – teigė ji.

Šiuo metu „Pjazz“ turi 5 restoranus Kaune ir 4 Vilniuje. Šiemet Vilniaus centre planuojama turėti labiau orientuoto į vakarines pramogas restorano variantą, koks jau veikia Kauno centre.

Į restoranų renovaciją planuojama investuoti daugiau nei 250 tūkst. eurų.

Keisis 360 laipsnių kampu

Šiuo metu Vilniuje su planais atnaujinti uždaryta Didžiojoje g. esanti „Čili“ picerija. Renovacijos darbų laukia ir picerijos Kaune ir Klaipėdoje. Dviejų pagrindinių picerijų atnaujinimui bus skirta 435 tūkst. eurų.

Pasiryžta ir nuo pat šaknų keisti picerijų tinklo koncepciją – keisis tiek logotipas, tiek valgiaraščiai, tačiau picerijų tinklo vadovė žada, kad picos ir toliau išliks restoranų pagrindiniu akcentu.

„Čili“ picerijų tinklas šiems metams dvigubai padidino rinkodaros išlaidas – iki 0,3 mln. eurų.

Picerijų tinklo direktorė Giedrė Kvedaravičienė aiškino, kas privertė investuoti į picerijų tinklo atnaujinimą: „Svarbu paminėti, kad „Čili“ seniausias ir žinomiausias prekės ženklas restoranų rinkoje. Ir šiandien jo atpažįstamumas yra vienas didžiausių. Besikeičiančios vartotojų grupės, ateinančios naujos kartos ir besiformuojančios tendencijos rinkoje reikalauja pokyčių net ir tokiam stipriam ženklui kaip „Čili pica“.

Vis dėlto pašnekovė pabrėžė, kad atsinaujinimą lemia ne atsinaujinimą anksčiau pradėję konkurentai.

„Tai daugiau sutapimas laike nei konkuravimo išraiška, nes lygiai taip pat kaip ir „Čili“ pajuto kintančius signalus, taip pat tuos pačius ženklus pajuto ir mūsų kolegos, – kalbėjo ji. – Yra smagu, kad didieji rinkos žaidėjai reaguoja į besikeičiančią rinką ir siūlo naujoves, tai yra labai gerai, nes konkurencinė aplinka darosi sveikesnė nei anksčiau, kai vienintelis konkuravimas susivedė į vienintelį dydį – nuolaidas. Dabar svečiai jau renkasi ir meniu, ir aplinką, ir kitus niuansus – ne vien kainą“.

G. Kvedaravičienė pažymėjo, kad restoranų lankytojai tampa vis labiau išprusę ir juos domina ne tik paties restorano aplinka, bet ir tai, kas slypi už patiekalų istorijos.

Picerijų tinklo vadovė teigė, kad pirmasis žingsnis atsinaujinant picerijoms buvo žengtas gruodį – atnaujintas valgiaraštis su itališkų picų akcentu. Pasak jos, koncepcija pasiteisino.

Po atsinaujinimo – iki trečdaliu daugiau klientų

„CanCan“ picerija keisti savo prekės ženklą pradėjo dar 2013 m. Su nauja koncepcija taikyta į jauną, aktyvų didmiesčio gyventoją. Pirma picerija su nauju logotipu duris atvėrė Mažeikiuose.

„Pernai tęsėme picerijų atnaujinimą Vilniaus, Kauno, Šiaulių miestuose“, – teigė „Delano“ rinkodaros skyriaus vadovė Ieva Vaičiūnaitė.

Pernai metų pradžioje buvo atnaujintos dvi picerijos Vilniuje, po vieną Šiauliuose ir Kaune. Antroje metų pusėje atsinaujino picerija Vilniaus centre ir Palangoje. Šiuo metu atnaujinimo darbai vykdomi Vilniaus „CUP“ prekybos tinkle įsikūrusioje picerijoje.

Pernai bendrovė į atsinaujinimą investavo 1,7 mln. eurų. Šiems metams planuojamos 1,5 mln. eurų siekiančios investicijos.

Paklausta, kodėl „CanCan“ picerijos pribrendo naujam veidui, I. Vaičiūnaitė teigė, kad tai yra 5-7 metus trunkančio cikliškumo rezultatas.

Pašnekovės teigimu, po picerijų atnaujinimo jose klientų srautai išaugo 20-30 proc.

Pakeitus pavadinimą nereikia tikėtis, kad pasikeis nuomonė

Marketingo specialistas Linas Šimonis pripažįsta, kad konkurencinė aplinka, ekonomikos ciklai maitinimo įstaigas verčia keistis, tačiau kartu įspėja, kad pakeitus vos pavadinimą ar interjerą įsišaknijusi gyventojų nuomonė apie restoraną nepasikeis.

„Šiuo klausimu galiu kalbėti tik apie „Pjazz“. Jau seniai buvo matyta, kad jų „arkliukas“ – nebe pica. Tai buvo daugiau pietų, verslininkų susitikimo vieta“, – teigė jis.

Vis dėlto specialistas mano, kad investicijos į prekės ženklo pakeitimą bevertės vien todėl, kad naujas pavadinimas labai primena senąjį ir žmonės vis vien restoranus vadins „Pizza Jazz“.

Marketingo specialisto nuomone, šis restoranų tinklas turėtų geriau investicijas skirti į savo kaip aukštesnio lygio picerijos koncepcijos išlaikymą.

Kalbėdamas apie kitų picerijų tinklų atsinaujinimus L. Šimonis paminėjo ekonominius ciklus.

„Kaip „Čili“, taip ir daugelis kitų restoranų Lietuvoje patyrė tragiškus metus per praėjusią krizę. Tuomet absoliuti dauguma sumažino tiek kainas, tiek patiekalų kokybę. Žmonės tai pastebėjo“, – teigė pašnekovas.

Rinkodaros specialistas patarė picerijų tinklams investuoti ne tik į pavadinimus, bet ir į geresnius produktus.

„Geriausias dalykas – parodyti žmonėms, kad pasikeitei, atsiprašyti ir imtis naujų dalykų“, – pridėjo pašnekovas.

L. Šimonio teigimu, atsigaunant ekonomikai gyventojai turi vis daugiau pinigų ir viešojo maitinimo įstaigoms tenka vis labiau stengtis dėl kokybės.

Ačiū iš anksto, kad dalinatės su savo draugais Facebook'e:

Linas Šimonis | 2015.03.21.

Linas Šimonis
Lino Šimonio nuotrauka viešam naudojimui.

Vadovo konsultavimas

  • Vadovo konsultavimas
  • Strateginės sesijos moderavimas

Mokymai ir konferencijos

  • Marketingo strategijos paskaita

Atsiliepimai

Tikėkimės, kad bendradarbiavimas nenutrūks

Labai džiaugiuosi su Jumis susipažinusi ir dar kartą ačiū už šaunų seminarą. Svarbiausia, kad Jūs mokate įkvėpti.

Natalija Pauliukienė, KTU PI Vadybos mokymo centras

Gaila, kad per vėlai pradėjome dirbti su Linu Šimoniu

Gaila, kad per vėlai pradėjome dirbti su Linu Šimoniu. Kol dirbome patys, uždirbome žymiai mažiau, negu būtume uždirbę su jo pagalba. Norime pelnytai pagirti Liną už sugebėjimą įsigilinti ir suvokti įmonės problemas, už tinkamą veiksmų planą bei pateiktą aiškią veiklos strategiją. Lino konsultacijos mūsų įmonei padėjo stiprų pamatą, siekiant įgyvendinti užsibrėžtus tikslus, paskatino tobulėti tiek asmeniškai, tiek visą įmonę.

Darius Igaris, Geralda Decor direktorius

Lino konsultacijos – tai marketingo aukštasis pilotažas.

Reikėjo pusės metų, kad priprastume vieni prie kitų, kad „apšlifuotume aštrius kampus“. Tik dirbdamas su Linu Šimoniu supratau, kiek įmonei reiškia rinkodara, o dar labiau įsikaliau į galvą, kiek ji svarbi gamybinės įmonės vadovui. Kad tai kasdienis nepaliaujamas darbas, toks pat kaip gamyba, tik daug daug svarbesnis. Šio bendro darbo privalumas - kad galime bet kuriuo metu tartis ir gauti kvalifikuotą konsultaciją. O Lino konsultacijos, marketingo pritaikymas prie įmonės specifikos - tai marketingo aukštasis pilotažas.

Valentinas Navikauskas, UAB Tūta valdybos pirmininkas

Nepriimame jokių svarbesnių strateginių sprendimų prieš tai nepasikonsultavę su Linu Šimoniu

Tuo viskas pasakyta.

Aidas Kaubrys, Office Guru direktorius

Skatina verslo plėtrą

Konsultacijos ir nuolatinė Jūsų pagalba naudinga ne tik dabar, bet ir skatina galvoti apie verslo plėtrą.

Gintautas Igaris, Geralda direktorius

Vykdant priimtus strateginius sprendimus nedelsiant, galima pasiekti akivaizdžių rezultatų.

Konsultuojuosi pas Liną Šimonį jau ne pirmus metus. Iš pradžių tai atrodė kiek neįprasta, ir reikėjo laiko įvertinti gautą informaciją. Tačiau dabar galiu drąsiai teigti, kad vykdant priimtus strateginius sprendimus nedelsiant, galima pasiekti akivaizdžių rezultatų.

Aidas Vaičiulis, Vaičiulis human resources consulting direktorius

Naudinga Lino patirtis ieškant strateginių pranašumų

Dirbant su Linu pavyko atrasti nemažai naujų įžvalgų - tarsi požiūrį iš šalies į savo produkto problematiką, o ypač naudinga buvo Lino  patirtis ieškant strateginių pranašumų - t.y., gryninant produkto pozicionavimą.

Sigitas Stasevičius, Ogmios centras direktorius

Straipsniai

  • Valstybės marketingas: kokį paminklą statyti Lukiškių aikštėje?

    Valstybės marketingas: kokį paminklą statyti Lukiškių aikštėje?

  • Maxima prieš Lidl: šūvis sau į koją

    Maxima prieš Lidl: šūvis sau į koją

  • Bankų marketingo problemos

    Bankų marketingo problemos

  • Propagandos karai Lietuvoje: Rusija prieš demokratiją

    Propagandos karai Lietuvoje: Rusija prieš demokratiją

  • Lietuviai – lojalūs pirkėjai

    Lietuviai – lojalūs pirkėjai

Žiniasklaidoje

  • 15min.lt: Dėvėtas prekes Lietuvoje perkam brangiau, nei naujas užsienyje: patys kalti, sako ekspertai

    2020.11.18
  • Delfi.lt: Užsienyje drabužius išparduoda už centus, o lietuviams – špyga? Paaiškino, kodėl neturime grandiozinių nuolaidų

    2020.10.14
  • LRT.lt: Nustebino „Sugamour“ kainos Vilniuje: už tą patį patiekalą sumokėjo beveik dvigubai daugiau nei Kaune

    2020.07.01
  • Delfi.lt: Įvertino į Lietuvą žengusį naują rusišką prekybos tinklą: visiems vietos po saule neužteks

    2020.06.17
  • Delfi.lt: Pardavėjo profesija išgyvena „aukso amžių“: į parduotuves einame ne prekių, o dėmesio

    2020.03.10

Konferencijos ir seminarai

  • Marketingo strategijos pagrindai ir praktika – verslumo mokymai Marijampolės kolegijoje

    Marketingo strategijos pagrindai ir praktika – verslumo mokymai Marijampolės kolegijoje

    2019.04.09

Populiariausi straipsniai

EZ Fat Footer #1

This is Dynamik Widget Area. You can add content to this area by going to Appearance > Widgets in your WordPress Dashboard and adding new widgets to this area.

  • Marketingo strategijos paskaita

RSS LinasSimonis.com

Paieška svetainėje

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

© 1999–2025 Linas Šimonis
Terminalo g. 3, Kauno LEZ, LT-54469 Kaunas
Kopijuoti ir platinti be autoriaus raštiško sutikimo draudžiama. Cituojant, nuoroda į www.LinasSimonis.lt būtina.

Pilnam funkcionalumo užtikrinimui, svetainėje naudojami "cookies". Prašau, leiskite juos. Sutinku Atmesti Privatumo politika
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT