Linas Šimonis

Vadovams ir savininkams: marketingo strategijos konsultacijos.

  • Straipsniai
  • Žiniasklaidoje
  • Konferencijų organizatoriams
  • Žiniasklaidai
  • Kontaktai

Delfi.lt: Tėveliai turėtų ruoštis dar vienai karštinei prekybos tinkle

2016.09.27. Ugnė Karaliūnaitė, delfi.lt

Kuo daugiau šeimų su vaikais pritraukti ir pardavimus pasididinti norintys prekybininkai ir toliau traukia tuos pačius ginklus – į prekybos tinklą „Maxima“ grįžta dar viena akcija, nusitaikiusi į mažamečius. Rinkodaros specialistas Linas Šimonis prekybos tinklų pamėgtas akcijų poveikį lygina su narkotikų.

Į stalčius nugrūstus puponautus ir ant palangės pamirštus daržiukus keičia smegenistai. Nuo rugsėjo 20 d. iki lapkričio 11 d. prekybos tinklo „Maxima“ parduotuvėse akcijos prekes perkantys gyventojai vaikams namo galės parnešti smegenistų kortas, kuriose aprašyti įvairūs eksperimentai.

Jei anksčiau į šeimas su vaikais nutaikytos akcijos apsieidavo be prizų, šįkart prekybos tinklas žada dalyviams atiduoti ir 5 bepiločius orlaivius ir kitų prizų. Kartu pirkėjai gali įsigyti 3,99 euro kainuojantį albumą, kuriame galima talpinti gautas korteles.

Kaip ir daržiukų atveju „Maxima“ atstovai teigia, kad šia akcija norima pasiūlyti ne kažką, skirtą žaisti, bet edukacinio.

„Pagrindinė idėja – supažindinti vaikus su mokslo pasauliu, parodyti, jog mokslas nebūtinai turi būti nuobodus dalykas, o kaip tik – įdomus ir kupinas atradimų“, – komentavo „Maxima LT“ korporacinių reikalų departamento direktorius Rosvaldas Gorbačiovas.

Pasiteiravus, kiek į šeimas ir vaikus nusitaikiusios akcijos padeda padidinti pardavimus, prekybos tinklo atstovas konkrečiai neatsakė.

Nesidalijo konkrečiais skaičiais ir paprašytas pasakyti, kiek planuojama išdalyti per akcijos laiką kortelių: „Planuojamą išdalinti kortelių skaičių pačioje akcijos pradžioje nuspėti yra gana sunku, tačiau galime skaičiuoti, jog bus išdalinta ne tūkstančiai, o daugiau nei milijonas kortelių“.

Turi vis labiau ir labiau stengtis

Marketingo specialistas Linas Šimonis pastebi, kad norint sulaukti panašaus akcijos efektingumo prekybos tinklams reikia vis labiau sukti galvą ir vis labiau stengtis.

„Visų akcijų darymas yra labai panašu į narkotikus: kai padarai pirmas akcijas, viskas yra gerai, įdomu, euforija, bet ateina pripratimo laikotarpis, kai be jų negali gyventi. Kad išgyventumei, reikalinga dozė“, – teigė pašnekovas.

Būtent taip vaizdžiai rinkodaros specialistas apibūdina Lietuvoje itin populiarias akcijas – tiek nuolaidas kainoms, tiek akcijas renkant lipdukus ar žaisliukus.

„Kadangi visi tinklai ir visi pirkėjai yra prie to pripratę, tai eilinės „dozės“ nedavimas jau gali atsiliepti pardavimams“, – kalbėjo jis.

Specialistas taip pat pastebėjo tendenciją, kad prekybos tinkle „Maxima“ paskutiniu metu jis pastebi nuolaidų procentų mažinimą.

„Jei prieš porą metų, sakykime, alkoholio, 35 proc. nuolaidos buvo normalu, tai prieš metus ar pusmetį tas nuolaidos normalus skaičius pasidarė 30 proc. Šiandien jau pastebiu, kad artėja prie 25 proc.”, – pridėjo L. Šimonis.

Rinkodaros specialistas taip pat čia pastebi analogiją su priklausomybe, kur reikalingas laikas, kol jos atsikratoma.

„Galbūt tas pagijimo procesas ir vyksta. Ar tai daroma su vaikais, ar ne – tai yra ta pati akcija, tik kitokia forma. Vienos formos būna daugiau sėkmingos, kitos – mažiau. Kažkada lipdukų rinkimas buvo labai sėkminga forma, dabar, matyt, jau atsikąsta pakankamai ir šitas „narkotikas“ nebeveikia“, – komentavo specialistas.

L. Šimonis priminė, kad prieš maždaug dešimtmetį itin populiaru buvo rinkti gėrimų kamštelius, tačiau ši akcijų forma atgyveno savo.

„Vaikai yra pakankamai nauja forma ir ji vis dar pasiteisina ir, matyt, kurį laiką dar veiks“, – spėjo pašnekovas.

Rinkodaros specialistas sutinka, kad prekybos tinklams tenka vis labiau ir labiau galvoti, ko naujo įnešti į naujai pristatomą akciją, kad būtų išlaikytas tas pats efektyvumas.

Ačiū iš anksto, kad dalinatės su savo draugais Facebook'e:

Linas Šimonis | 2016.09.28.

Linas Šimonis
Lino Šimonio nuotrauka viešam naudojimui.

Vadovo konsultavimas

  • Vadovo konsultavimas
  • Strateginės sesijos moderavimas

Mokymai ir konferencijos

  • Marketingo strategijos paskaita

Atsiliepimai

Tikėkimės, kad bendradarbiavimas nenutrūks

Labai džiaugiuosi su Jumis susipažinusi ir dar kartą ačiū už šaunų seminarą. Svarbiausia, kad Jūs mokate įkvėpti.

Natalija Pauliukienė, KTU PI Vadybos mokymo centras

Gaila, kad per vėlai pradėjome dirbti su Linu Šimoniu

Gaila, kad per vėlai pradėjome dirbti su Linu Šimoniu. Kol dirbome patys, uždirbome žymiai mažiau, negu būtume uždirbę su jo pagalba. Norime pelnytai pagirti Liną už sugebėjimą įsigilinti ir suvokti įmonės problemas, už tinkamą veiksmų planą bei pateiktą aiškią veiklos strategiją. Lino konsultacijos mūsų įmonei padėjo stiprų pamatą, siekiant įgyvendinti užsibrėžtus tikslus, paskatino tobulėti tiek asmeniškai, tiek visą įmonę.

Darius Igaris, Geralda Decor direktorius

Lino konsultacijos – tai marketingo aukštasis pilotažas.

Reikėjo pusės metų, kad priprastume vieni prie kitų, kad „apšlifuotume aštrius kampus“. Tik dirbdamas su Linu Šimoniu supratau, kiek įmonei reiškia rinkodara, o dar labiau įsikaliau į galvą, kiek ji svarbi gamybinės įmonės vadovui. Kad tai kasdienis nepaliaujamas darbas, toks pat kaip gamyba, tik daug daug svarbesnis. Šio bendro darbo privalumas - kad galime bet kuriuo metu tartis ir gauti kvalifikuotą konsultaciją. O Lino konsultacijos, marketingo pritaikymas prie įmonės specifikos - tai marketingo aukštasis pilotažas.

Valentinas Navikauskas, UAB Tūta valdybos pirmininkas

Nepriimame jokių svarbesnių strateginių sprendimų prieš tai nepasikonsultavę su Linu Šimoniu

Tuo viskas pasakyta.

Aidas Kaubrys, Office Guru direktorius

Skatina verslo plėtrą

Konsultacijos ir nuolatinė Jūsų pagalba naudinga ne tik dabar, bet ir skatina galvoti apie verslo plėtrą.

Gintautas Igaris, Geralda direktorius

Vykdant priimtus strateginius sprendimus nedelsiant, galima pasiekti akivaizdžių rezultatų.

Konsultuojuosi pas Liną Šimonį jau ne pirmus metus. Iš pradžių tai atrodė kiek neįprasta, ir reikėjo laiko įvertinti gautą informaciją. Tačiau dabar galiu drąsiai teigti, kad vykdant priimtus strateginius sprendimus nedelsiant, galima pasiekti akivaizdžių rezultatų.

Aidas Vaičiulis, Vaičiulis human resources consulting direktorius

Naudinga Lino patirtis ieškant strateginių pranašumų

Dirbant su Linu pavyko atrasti nemažai naujų įžvalgų - tarsi požiūrį iš šalies į savo produkto problematiką, o ypač naudinga buvo Lino  patirtis ieškant strateginių pranašumų - t.y., gryninant produkto pozicionavimą.

Sigitas Stasevičius, Ogmios centras direktorius

Straipsniai

  • Valstybės marketingas: kokį paminklą statyti Lukiškių aikštėje?

    Valstybės marketingas: kokį paminklą statyti Lukiškių aikštėje?

  • Maxima prieš Lidl: šūvis sau į koją

    Maxima prieš Lidl: šūvis sau į koją

  • Bankų marketingo problemos

    Bankų marketingo problemos

  • Propagandos karai Lietuvoje: Rusija prieš demokratiją

    Propagandos karai Lietuvoje: Rusija prieš demokratiją

  • Lietuviai – lojalūs pirkėjai

    Lietuviai – lojalūs pirkėjai

Žiniasklaidoje

  • 15min.lt: Dėvėtas prekes Lietuvoje perkam brangiau, nei naujas užsienyje: patys kalti, sako ekspertai

    2020.11.18
  • Delfi.lt: Užsienyje drabužius išparduoda už centus, o lietuviams – špyga? Paaiškino, kodėl neturime grandiozinių nuolaidų

    2020.10.14
  • LRT.lt: Nustebino „Sugamour“ kainos Vilniuje: už tą patį patiekalą sumokėjo beveik dvigubai daugiau nei Kaune

    2020.07.01
  • Delfi.lt: Įvertino į Lietuvą žengusį naują rusišką prekybos tinklą: visiems vietos po saule neužteks

    2020.06.17
  • Delfi.lt: Pardavėjo profesija išgyvena „aukso amžių“: į parduotuves einame ne prekių, o dėmesio

    2020.03.10

Konferencijos ir seminarai

  • Marketingo strategijos pagrindai ir praktika – verslumo mokymai Marijampolės kolegijoje

    Marketingo strategijos pagrindai ir praktika – verslumo mokymai Marijampolės kolegijoje

    2019.04.09

Populiariausi straipsniai

EZ Fat Footer #1

This is Dynamik Widget Area. You can add content to this area by going to Appearance > Widgets in your WordPress Dashboard and adding new widgets to this area.

  • Marketingo strategijos paskaita

RSS LinasSimonis.com

Paieška svetainėje

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

© 1999–2025 Linas Šimonis
Terminalo g. 3, Kauno LEZ, LT-54469 Kaunas
Kopijuoti ir platinti be autoriaus raštiško sutikimo draudžiama. Cituojant, nuoroda į www.LinasSimonis.lt būtina.

Pilnam funkcionalumo užtikrinimui, svetainėje naudojami "cookies". Prašau, leiskite juos. Sutinku Atmesti Privatumo politika
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT