Linas Šimonis

Vadovams ir savininkams: marketingo strategijos konsultacijos.

  • Straipsniai
  • Žiniasklaidoje
  • Konferencijų organizatoriams
  • Žiniasklaidai
  • Kontaktai

Delfi.lt: „Vilniaus vandenų“ reklama: „nepamiršk susimokėti“

2012.09.25 Šarūnas Černiauskas, delfi.lt.

„Vanduo – kasdienis mūsų pagalbininkas. Nepamiršk už jį susimokėti“, – toks tekstas sveikina vilniečius, keliaujančius savivaldybės viešuoju transportu. Reklama apmokėta vienintelio sostinės vandens tiekėjo, savivaldybės valdomos bendrovės „Vilniaus vandenys“ lėšomis.

Dantų šepetėlis po čiaupu, mergaitė, laistanti veją, po dušu besimaudanti daili blondinė – tokie vaizdai pirmiausiai pasiekia viešojo transporto keleivius. Ir po to – „nepamiršk susimokėti“. „Vilniaus vandenų“ vadovybė deklaruoja taip siekianti „neįkyriai pasakyti“, kad sąskaitas apmokėti privalu. Tačiau rinkodaros specialistas Linas Šimonis teigia, jog už tokį reklamos sprendimą idėjos autorių turbūt išmestų iš darbo.

Taikosi ne tik į skolininkus

„Vilniaus vandenų“ generalinis direktorius Valentinas Miltienis DELFI prisipažino buvęs šios reklaminės idėjos autoriumi. Esą taip nutarta švelniai paraginti vilniečius, kad jie nepamirštų sąskaitų už vandenį.

„Priminti, kad susimokėtų už vandenį, manau, kaip ir sveika. Galiu sau prisiimti autorystę. Visą laiką buvo noras neįkyriai žmonėms pasakyti, kad vis tiek reikia susimokėti. Televizijai pajungti neturime pinigų, tai pigiausias variantas šiai dienai. O žmonių pasiekiamumas nemažas – tokia ir mintis“, – DELFI sakė V. Miltienis.

Anot jo, „Vilniaus vandenys“ disponuoja gana nedideliu reklaminiu biudžetu.

„Iš viso metams yra daugiau kaip 100 tūkst. Lt. Mes ne Žemės ūkio ministerija, kur milijonai. Visiems metams turime tik tokį biudžetą. Bandome minimaliomis jėgomis maksimaliai išnaudoti“, – teigė V. Miltienis.

Pasak jo, reklamoms viešajame transporte numatytas maždaug penktadalis reklaminio biudžeto.

Paklaustas, kam jo vadovaujamai įmonei – monopolistui – apskritai reikalinga reklama, pašnekovas teigė, jog reklamuojama ne kompanija, o jos produktas.

„Mes einame ne dėl to, kad save reklamuoti. Mes už vandens kokybę. Kad žmonės gertų vandenį iš čiaupo, o ne iš butelių. Antras dalykas – susimokėjimo klausimas, kuris irgi aktualus“, – aiškino V. Miltienis.

Anot jo, skolininkų „visada yra“, o tarp tų, kuriems reikia priminti sąskaitas už vandenį, yra ir valstybinių įstaigų.

L.Šimonis: geriausia „reklama“ – antstolis

Rinkodaros specialistas L. Šimonis DELFI teigė abejojantis, ar reklama viešajame transporte pagausins vilniečių, nepamirštančių susimokėti už vandenį, gretas.

„Efektyviausia marketingo strategija – atiduoti antstoliams. Ten labai greitai atiduoda ir ten nejuokaujama. Problema būtų labai greitai išspręsta. Man čia labiau panašu į norą kažkam išsiplauti pinigus per tokias taip vadinamas reklamas. Aš to net reklama nepavadinčiau“, – kalbėjo L. Šimonis.

Anot jo, vargiai tikėtina, kad investicija į reklamą viešajame transporte kada nors atsipirks.

„Tam tikrus momentus gal ir suprasčiau, – svarstė L. Šimonis, pažymėdamas, jog galbūt būtų verta informuoti gyventojus apie vandens kokybę ar paraginti juos neteršti aplinkos plastikiniais buteliais. – Bet kad šitaip mažinti sąskaitų neapmokėjimą. Žymiai pigiau ir efektyviau „reklamuotis“ – atiduoti skolininkus antstoliams. (…) Galbūt vienas žmogus ir nepamirš susimokėti. Bet jeigu atsiras daugiau negu penki žmonės, dėl šitų reklamų susimokėję, labai nustebsiu. Reikėtų paskaičiuoti, kas yra pigiau – paleisti šitą reklamą ar kokiems 50 žmonių tiekti nemokamai vandenį.“

Idėjos autoriui V. Miltieniui pašnekovas negailėjo kritikos. Esą tai parodo „Vilniaus vandenų“ vadovo „ribotą mąstymą“.

„Tai yra jo asmeninės bėdos. Jeigu būčiau valdybos narys, matyt, dėl to manęs į „Vilniaus vandenų“ valdybą ir nerinks, labai rimtai iškelčiau klausimą dėl generalinio direktoriaus atsakomybės už tokius pinigų taškymus“, – reziumavo L. Šimonis.

Ačiū iš anksto, kad dalinatės su savo draugais Facebook'e:

Linas Šimonis | 2012.09.25.

Linas Šimonis
Lino Šimonio nuotrauka viešam naudojimui.

Vadovo konsultavimas

  • Vadovo konsultavimas
  • Strateginės sesijos moderavimas

Mokymai ir konferencijos

  • Marketingo strategijos paskaita

Atsiliepimai

Tikėkimės, kad bendradarbiavimas nenutrūks

Labai džiaugiuosi su Jumis susipažinusi ir dar kartą ačiū už šaunų seminarą. Svarbiausia, kad Jūs mokate įkvėpti.

Natalija Pauliukienė, KTU PI Vadybos mokymo centras

Gaila, kad per vėlai pradėjome dirbti su Linu Šimoniu

Gaila, kad per vėlai pradėjome dirbti su Linu Šimoniu. Kol dirbome patys, uždirbome žymiai mažiau, negu būtume uždirbę su jo pagalba. Norime pelnytai pagirti Liną už sugebėjimą įsigilinti ir suvokti įmonės problemas, už tinkamą veiksmų planą bei pateiktą aiškią veiklos strategiją. Lino konsultacijos mūsų įmonei padėjo stiprų pamatą, siekiant įgyvendinti užsibrėžtus tikslus, paskatino tobulėti tiek asmeniškai, tiek visą įmonę.

Darius Igaris, Geralda Decor direktorius

Lino konsultacijos – tai marketingo aukštasis pilotažas.

Reikėjo pusės metų, kad priprastume vieni prie kitų, kad „apšlifuotume aštrius kampus“. Tik dirbdamas su Linu Šimoniu supratau, kiek įmonei reiškia rinkodara, o dar labiau įsikaliau į galvą, kiek ji svarbi gamybinės įmonės vadovui. Kad tai kasdienis nepaliaujamas darbas, toks pat kaip gamyba, tik daug daug svarbesnis. Šio bendro darbo privalumas - kad galime bet kuriuo metu tartis ir gauti kvalifikuotą konsultaciją. O Lino konsultacijos, marketingo pritaikymas prie įmonės specifikos - tai marketingo aukštasis pilotažas.

Valentinas Navikauskas, UAB Tūta valdybos pirmininkas

Nepriimame jokių svarbesnių strateginių sprendimų prieš tai nepasikonsultavę su Linu Šimoniu

Tuo viskas pasakyta.

Aidas Kaubrys, Office Guru direktorius

Skatina verslo plėtrą

Konsultacijos ir nuolatinė Jūsų pagalba naudinga ne tik dabar, bet ir skatina galvoti apie verslo plėtrą.

Gintautas Igaris, Geralda direktorius

Vykdant priimtus strateginius sprendimus nedelsiant, galima pasiekti akivaizdžių rezultatų.

Konsultuojuosi pas Liną Šimonį jau ne pirmus metus. Iš pradžių tai atrodė kiek neįprasta, ir reikėjo laiko įvertinti gautą informaciją. Tačiau dabar galiu drąsiai teigti, kad vykdant priimtus strateginius sprendimus nedelsiant, galima pasiekti akivaizdžių rezultatų.

Aidas Vaičiulis, Vaičiulis human resources consulting direktorius

Naudinga Lino patirtis ieškant strateginių pranašumų

Dirbant su Linu pavyko atrasti nemažai naujų įžvalgų - tarsi požiūrį iš šalies į savo produkto problematiką, o ypač naudinga buvo Lino  patirtis ieškant strateginių pranašumų - t.y., gryninant produkto pozicionavimą.

Sigitas Stasevičius, Ogmios centras direktorius

Straipsniai

  • Valstybės marketingas: kokį paminklą statyti Lukiškių aikštėje?

    Valstybės marketingas: kokį paminklą statyti Lukiškių aikštėje?

  • Maxima prieš Lidl: šūvis sau į koją

    Maxima prieš Lidl: šūvis sau į koją

  • Bankų marketingo problemos

    Bankų marketingo problemos

  • Propagandos karai Lietuvoje: Rusija prieš demokratiją

    Propagandos karai Lietuvoje: Rusija prieš demokratiją

  • Lietuviai – lojalūs pirkėjai

    Lietuviai – lojalūs pirkėjai

Žiniasklaidoje

  • 15min.lt: Dėvėtas prekes Lietuvoje perkam brangiau, nei naujas užsienyje: patys kalti, sako ekspertai

    2020.11.18
  • Delfi.lt: Užsienyje drabužius išparduoda už centus, o lietuviams – špyga? Paaiškino, kodėl neturime grandiozinių nuolaidų

    2020.10.14
  • LRT.lt: Nustebino „Sugamour“ kainos Vilniuje: už tą patį patiekalą sumokėjo beveik dvigubai daugiau nei Kaune

    2020.07.01
  • Delfi.lt: Įvertino į Lietuvą žengusį naują rusišką prekybos tinklą: visiems vietos po saule neužteks

    2020.06.17
  • Delfi.lt: Pardavėjo profesija išgyvena „aukso amžių“: į parduotuves einame ne prekių, o dėmesio

    2020.03.10

Konferencijos ir seminarai

  • Marketingo strategijos pagrindai ir praktika – verslumo mokymai Marijampolės kolegijoje

    Marketingo strategijos pagrindai ir praktika – verslumo mokymai Marijampolės kolegijoje

    2019.04.09

Populiariausi straipsniai

EZ Fat Footer #1

This is Dynamik Widget Area. You can add content to this area by going to Appearance > Widgets in your WordPress Dashboard and adding new widgets to this area.

  • Marketingo strategijos paskaita

RSS LinasSimonis.com

Paieška svetainėje

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

© 1999–2025 Linas Šimonis
Terminalo g. 3, Kauno LEZ, LT-54469 Kaunas
Kopijuoti ir platinti be autoriaus raštiško sutikimo draudžiama. Cituojant, nuoroda į www.LinasSimonis.lt būtina.

Pilnam funkcionalumo užtikrinimui, svetainėje naudojami "cookies". Prašau, leiskite juos. Sutinku Atmesti Privatumo politika
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT