2009 m. kovo mėnesį prestižinio Amerikos marketingo žurnalo „Advertising Age“ skaitytojai geriausia verslo ir žiniasklaidos knyga išrinko Al Ries’o ir Jack Trout’o knygą „Pozicionavimas“. Šios knygos vertimą ir leidybą Lietuvoje 2005-aisiais inicijavo marketingo strategijos ir pozicionavimo specialistas Linas Šimonis.
„Džiugu, kad šią devintojo dešimtmečio knygą skaito ir vertina šių dienų skaitytojai. Pozicionavimo idėjos nesensta, o permainų laikotarpiu tinkamos idėjos gali net išgelbėti įmonę nuo žlugimo ir padėti jai tapti konkurencinga rinkoje. Pirmoji svarbi užduotis – surasti pozicionavimo idėją. Antroji – paversti šią idėją visos įmonės strategija. Patirtis rodo, kad įmonės, kurios tai įgyvendina, tampa rinkos lyderėmis“, – teigia Linas Šimonis.
„Aim Invest“, UAB partneris Algimantas Vinauskas teigia pastebėjęs, kad Al Ries’o ir Jack Trout’o knygoje „Pozicionavimas“ aprašyti principai aktualūs ir Lietuvoje.
„Man dažnai tenka gelbėti įmones, atsidūrusias ties bankroto riba. Du pagrindiniai dalykai, kurių imuosi, tai įmonės vidinių procesų ir marketingo bei pardavimo veiksmų pertvarkymas. Nuolat dalyvaudamas šiuose procesuose pastebiu, kad marketingo strategiją galima puikiai parengti remiantis pozicionavimo principais, kuriuos Lietuvoje atstovauja Linas Šimonis. Todėl nenustebino, kad ir „Advertising Age“ žurnalo skaitytojai geriausia marketingo knyga išrinko Al Ries’o ir Jack Trout’o „Pozicionavimas“, – teigia Algimantas Vinauskas.
Linas Šimonis – 17-os metų patirtį turintis marketingo strategijos specialistas, pirmojo lietuviško asmeninio puslapio apie marketingą www.pozicionavimas.lt autorius, „BusinessWeek“ ekspertų grupės narys, inicijavęs pasaulinio garso autorių penkių knygų apie marketingą ir pardavimus leidybą lietuvių kalba.
Kontaktinis asmuo:
Linas Šimonis
Marketingo strategijos specialistas
Tel. 8 698 36602
El. paštas [email protected]