Kodėl klientai turi pirkti iš jūsų, o ne iš jūsų konkurentų?
Tai esminis klausimas. Jei nepateikiate aiškaus atsakymo – esate priversti konkuruoti kaina. Jūs tuo patenkinti?
Jei nenorite konkuruoti ne vien kaina, teks įvardinti motyvą, kodėl pirkėjai turi pirkti iš jūsų. Kada nors bandėte tai padaryti? Žinote, kad tai sunkiau, nei atrodo iš pirmo žvilgsnio.
Linas Šimonis konsultuoja įmonių vadovus, padeda surasti motyvą pirkti iš jūsų, o ne iš konkurentų, padeda surasti ir įvardinti strateginį išskirtinumą. Jei norite susisiekti – užpildykite žemiau esančią formą.
“Gaila, kad per vėlai pradėjome dirbti su Šimonis Marketing. Kol dirbome patys, uždirbome žymiai mažiau.” Darius Igaris, Geralda Decor direktorius.
“Nepriimame jokių svarbesnių strateginių sprendimų prieš tai nepasikonsultavę su Linu Šimoniu.” Aidas Kaubrys, Office Guru direktorius.
[contact-form-7 id=”2432″ title=”Susisiekite_isskirtinumo-suradimas”]