Linas Šimonis

Vadovams ir savininkams: marketingo strategijos konsultacijos.

  • Straipsniai
  • Žiniasklaidoje
  • Konferencijų organizatoriams
  • Žiniasklaidai
  • Kontaktai

lrt.lt: Ką praranda ir laimi užsakantieji maisto produktus internetu

2015.04.30 Vytenis Radžiūnas, lrt.lt

Užsakantieji maisto produktus internetu negali pasirinkti prekės su kaip įmanoma ilgesniu galiojimo laiku, savarankiškai išsirinkti iš nefasuotų vaisių tuos, kurie atrodo geresnės būklės ar paprašyti „labiau apskrudusio“ kepinio kulinarijos skyriuje. Tuo metu maistą į namus pristatančių įmonių atstovai tikina, kad darbuotojai dvi savaites mokosi, kaip atskirti geriausios kokybės pomidorą, svogūną ar bananą.

Skaitytojas Andrius rašo: „Apsipirkimas prekybos centruose suėda marias laiko. Draugai patarė išbandyti internetinės parduotuvės paslaugas ir užsisakyti prekes į namus internetu. Nuo šiol bent kartą per savaitę tą ir darau – tai tikrai leidžia sutaupyti laiko ir, užuot leidus laisvalaikį eilėse ir ridenus prekių vežimėlį, užsiimti prasmingesniais dalykais. Vis dėlto esama ir tam tikrų abejonių.

Pavyzdžiui, kai parduotuvėje renkiesi kivius, gali juos pačiupinėti, įsitikinti, kad nebus kietas, kaip akmuo, arba kiek „aplamdytas“. Kai renkiesi pusgaminius ar kokią vištą kulinarijoje, taip pat turi galimybę pats išsirinkti tą, kuri tau labiau simpatiška, apskrudusi ir pan. Užsakydamas internetu, tokios galimybės neturi, ir būna, kad tarp kivių gauni ir vieną kitą suakmenėjusį ar kiek pažeistą. Žinoma, gali prekes grąžinti, bet nejau pradėsi sukti sau galvą dėl tokių detalių, kai tikslas – laiko ir pastangų sutaupymas?“ – teiraujasi Andrius.

Dar vienas abejonių keliantis dalykas esą prekės galiojimo laiko pasirinkimas – rinkdamasis parduotuvėje tos pačios rūšies grietinę, tarp indelių gali rasti ir tokių, kurių galiojimas baigsis po kelių dienų ar savaitės, ir tokių, kur galios dar dvi savaites. „Paprastai renkiesi tą, kuri galios ilgiau. Užsisakydamas internetu, tokio pasirinkimo, kaip suprantu, nebeturi“, – svarsto Andrius.

Ar gali kontroliuoti, ką perka?

Rinkodaros ir pozicionavimo konsultantas Linas Šimonis sutinka, kad apsipirkdami internetu žmonės praranda galimybę kontroliuoti tai, ką perka: „Jei verslas žiūri į ilgalaikę perspektyvą ar yra garsesnės bendrovės padalinys, didelės rizikos nėra. Tokie verslai išsilaiko iš pakartotinių pirkimų, todėl pirkėjų apgavysčių būti negali.“

Pasak L. Šimonio, tokia prekyba užsiimančioms įmonėms labai svarbu parodyti kuo aiškesnes nuotraukas, kaip atrodys produktas. „Pavyzdžiui, jei yra kokie nors nesupakuoti produktai, reikia pateikti kuo tikslesnes nuotraukas, kaip tas produktas atrodo. Tai būna ypač svarbu, kai parduodamos sezoninės prekės, kurių partijos dažnai skiriasi viena nuo kitos. Tuomet reikia ne tik nuotraukų, bet ir tikslių aprašymų“, – portalui LRT.lt kalbėjo rinkodaros ir pozicionavimo konsultantas.

Tuo metu karštųjų patiekalų įsigijimas internetu iš maisto prekių parduotuvių esą panašus į, pavyzdžiui, picos užsisakymą. „Yra toks priežodis: reikia rinktis ne mėsą, o mėsininką. Jei turi gerą mėsininką, bėdos su mėsos pasirinkimu nebus, jis žino tavo pomėgius ir, gavęs tai, ką tu mėgsti, pats paskambins ir pasakys, ką gali pasiūlyti. Svarbiausia – bendrauti abiem pusėms, nes dažnai pirkėjas, gavęs jam nepatinkantį daiktą, nusivilia ir neleidžia pardavėjui pasitaisyti, mano, kad visada bus blogai“, – aiškina L. Šimonis.

Norėjo įdėti aisbergo salotą, įdėjo Pekino kopūstą

Savo ruožtu „Fresh Market“ generalinis direktorius Saulius Urbonas mato tik pliusus, užsisakant prekes internetu. Pasak jo, žmonės, eidami į parduotuvę, išsirenka pačius geriausius vaisius, o blogiausi esą lieka. Tuo metu internetinėje prekyboje, pasak S. Urbonas, blogesnės kokybės produktai neparduodami: „Suprantame, kad žmogus norės paties geriausio. Parduotuvėje asmuo turi teisę paimti pastovėjusį bananą, būna visko, o užsakant internetu tokio nuvežti negalime. Mūsų tikslas – kad žmogus dar kartą užsisakytų tokiu būdu, atliekame pirkėjo vaidmenį – imame prekes kaip sau į namus.“

Pasak UAB „Barbora“ vadovo Tomo Kibildžio, prieš pradėdami klientams rinkti vaisius ar daržoves, darbuotojai dvi savaites mokosi, kaip atskirti geriausios kokybės pomidorą, svogūną ar bananą. „Jei parduotuvėje esantys produktai neatitinka aukštų mūsų kokybės standartų, darbuotojai iš sandėlio atsineša kitas dėžes ir iš jų atrenka pačius geriausius produktus“, – tikina T. Kibildis.

Tuo metu S. Urbonas pasakoja, kad būna ir kuriozinių situacijų, tiesa, retų. „Būna, kad darbuotojas neatskiria aisbergo salotų nuo Pekino kopūsto, bet tai pavieniai atvejai, o mes per valandą laiko pakeičiame tokį produktą. Jei gavo užsakymą ir pamatė klaidą, mūsų mašina iškart išvažiuoja pakeisti, kad pirkėjai liktų patenkinti“, – portalui LRT.lt kalbėjo pašnekovas.

Verslininkai tvirtina, kad klientai gali būti ramūs ir dėl maisto prekių galiojimo – esą yra nurodoma nevežti pirkėjams prekių, kurių galiojimas yra mažesnis nei trijų parų ar labai mažo galiojimo produktų – mažiau nei dviejų parų. Kaip teigia T. Kibildis, prie kiekvienos trumpo galiojimo prekės elektroninėje parduotuvėje yra nurodoma, kiek dienų minimaliai galios atvežta užsakyta prekė.

Tuo metu kepsnius, kaip teigia T. Kibildis, jiems esą gamina partneriai: „Kepsnio apskrudimo lygio reguliuoti negalime, tačiau visi kepsniai yra ruošiami pagal griežtas, iš anksto nustatytas tvarkas, siekiant užtikrinti aukščiausią gaminio kokybę ir skonio savybes.“

Teigiama, kad elektroninėse parduotuvėse pirkėjo krepšeliai yra panašūs į tuos, kurios yra tradicinėse parduotuvėse: duona, pieno produktai, kiaušiniai, vaisiai ir daržovės, mėsa bei mėsos gaminiai, bakalėjos prekės. „Gal kiek dažniau perkama prekių vaikams, tačiau tai suprantama, kadangi viena tikslinių pirkėjų grupių, kuriai ši paslauga itin aktuali, yra šeimos, auginančios mažus vaikus“, – LRT.lt kalbėjo T. Kibildis.

Pirkimas internetu sparčiai populiarėja Didžiojoje Britanijoje ir JAV.

Ačiū iš anksto, kad dalinatės su savo draugais Facebook'e:

Linas Šimonis | 2015.04.30.

Linas Šimonis
Lino Šimonio nuotrauka viešam naudojimui.

Vadovo konsultavimas

  • Vadovo konsultavimas
  • Strateginės sesijos moderavimas

Mokymai ir konferencijos

  • Marketingo strategijos paskaita

Atsiliepimai

Tikėkimės, kad bendradarbiavimas nenutrūks

Labai džiaugiuosi su Jumis susipažinusi ir dar kartą ačiū už šaunų seminarą. Svarbiausia, kad Jūs mokate įkvėpti.

Natalija Pauliukienė, KTU PI Vadybos mokymo centras

Gaila, kad per vėlai pradėjome dirbti su Linu Šimoniu

Gaila, kad per vėlai pradėjome dirbti su Linu Šimoniu. Kol dirbome patys, uždirbome žymiai mažiau, negu būtume uždirbę su jo pagalba. Norime pelnytai pagirti Liną už sugebėjimą įsigilinti ir suvokti įmonės problemas, už tinkamą veiksmų planą bei pateiktą aiškią veiklos strategiją. Lino konsultacijos mūsų įmonei padėjo stiprų pamatą, siekiant įgyvendinti užsibrėžtus tikslus, paskatino tobulėti tiek asmeniškai, tiek visą įmonę.

Darius Igaris, Geralda Decor direktorius

Lino konsultacijos – tai marketingo aukštasis pilotažas.

Reikėjo pusės metų, kad priprastume vieni prie kitų, kad „apšlifuotume aštrius kampus“. Tik dirbdamas su Linu Šimoniu supratau, kiek įmonei reiškia rinkodara, o dar labiau įsikaliau į galvą, kiek ji svarbi gamybinės įmonės vadovui. Kad tai kasdienis nepaliaujamas darbas, toks pat kaip gamyba, tik daug daug svarbesnis. Šio bendro darbo privalumas - kad galime bet kuriuo metu tartis ir gauti kvalifikuotą konsultaciją. O Lino konsultacijos, marketingo pritaikymas prie įmonės specifikos - tai marketingo aukštasis pilotažas.

Valentinas Navikauskas, UAB Tūta valdybos pirmininkas

Nepriimame jokių svarbesnių strateginių sprendimų prieš tai nepasikonsultavę su Linu Šimoniu

Tuo viskas pasakyta.

Aidas Kaubrys, Office Guru direktorius

Skatina verslo plėtrą

Konsultacijos ir nuolatinė Jūsų pagalba naudinga ne tik dabar, bet ir skatina galvoti apie verslo plėtrą.

Gintautas Igaris, Geralda direktorius

Vykdant priimtus strateginius sprendimus nedelsiant, galima pasiekti akivaizdžių rezultatų.

Konsultuojuosi pas Liną Šimonį jau ne pirmus metus. Iš pradžių tai atrodė kiek neįprasta, ir reikėjo laiko įvertinti gautą informaciją. Tačiau dabar galiu drąsiai teigti, kad vykdant priimtus strateginius sprendimus nedelsiant, galima pasiekti akivaizdžių rezultatų.

Aidas Vaičiulis, Vaičiulis human resources consulting direktorius

Naudinga Lino patirtis ieškant strateginių pranašumų

Dirbant su Linu pavyko atrasti nemažai naujų įžvalgų - tarsi požiūrį iš šalies į savo produkto problematiką, o ypač naudinga buvo Lino  patirtis ieškant strateginių pranašumų - t.y., gryninant produkto pozicionavimą.

Sigitas Stasevičius, Ogmios centras direktorius

Straipsniai

  • Valstybės marketingas: kokį paminklą statyti Lukiškių aikštėje?

    Valstybės marketingas: kokį paminklą statyti Lukiškių aikštėje?

  • Maxima prieš Lidl: šūvis sau į koją

    Maxima prieš Lidl: šūvis sau į koją

  • Bankų marketingo problemos

    Bankų marketingo problemos

  • Propagandos karai Lietuvoje: Rusija prieš demokratiją

    Propagandos karai Lietuvoje: Rusija prieš demokratiją

  • Lietuviai – lojalūs pirkėjai

    Lietuviai – lojalūs pirkėjai

Žiniasklaidoje

  • 15min.lt: Dėvėtas prekes Lietuvoje perkam brangiau, nei naujas užsienyje: patys kalti, sako ekspertai

    2020.11.18
  • Delfi.lt: Užsienyje drabužius išparduoda už centus, o lietuviams – špyga? Paaiškino, kodėl neturime grandiozinių nuolaidų

    2020.10.14
  • LRT.lt: Nustebino „Sugamour“ kainos Vilniuje: už tą patį patiekalą sumokėjo beveik dvigubai daugiau nei Kaune

    2020.07.01
  • Delfi.lt: Įvertino į Lietuvą žengusį naują rusišką prekybos tinklą: visiems vietos po saule neužteks

    2020.06.17
  • Delfi.lt: Pardavėjo profesija išgyvena „aukso amžių“: į parduotuves einame ne prekių, o dėmesio

    2020.03.10

Konferencijos ir seminarai

  • Marketingo strategijos pagrindai ir praktika – verslumo mokymai Marijampolės kolegijoje

    Marketingo strategijos pagrindai ir praktika – verslumo mokymai Marijampolės kolegijoje

    2019.04.09

Populiariausi straipsniai

EZ Fat Footer #1

This is Dynamik Widget Area. You can add content to this area by going to Appearance > Widgets in your WordPress Dashboard and adding new widgets to this area.

  • Marketingo strategijos paskaita

RSS LinasSimonis.com

Paieška svetainėje

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

© 1999–2025 Linas Šimonis
Terminalo g. 3, Kauno LEZ, LT-54469 Kaunas
Kopijuoti ir platinti be autoriaus raštiško sutikimo draudžiama. Cituojant, nuoroda į www.LinasSimonis.lt būtina.

Pilnam funkcionalumo užtikrinimui, svetainėje naudojami "cookies". Prašau, leiskite juos. Sutinku Atmesti Privatumo politika
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT