Praėjusį savaitgalį (kovo 8 d.) Paryžiuje vykusiame moterų Eurolygos žvaigždžių renginyje buvo pristatyta Lino Šimonio ir Valentino Navikausko el. knyga „The 2 Marketing Steps Every Women’s Basketball Team should make“ (Du marketingo žingsniai, kuriuos turėtų padaryti kiekviena moterų krepšinio komanda). FIBA Europe valdybos nariai pirmąją el. knygą apie moterų krepšinį priėmė ir įvertino palankiai.
„FIBA Europe vadovybės palankumas dar kartą įrodo, kad lietuviai gali būti įdomūs ir naudingi ne tik Lietuvoje, bet ir pasaulyje. Jau kitą dieną, perskaitę el. knygą FIBA Europe valdybos nariai, krepšinio federacijų vadovai, neoficialiai diskutavo, kad iš tiesų moterų krepšinyje yra neišnaudotų galimybių. Labai džiugu, kad tie, su kuriais teko bendrauti, asmeniškai išreiškė pritarimą, jog tinkamai pasinaudojus el. knygoje išreikštomis mintimis, moterų krepšinis taptų populiaresnis, o tai padėtų komandoms ir klubams daugiau uždirbti“, – prisimena vienas iš el. knygos autorių, marketingo strategijos specialistas
Linas Šimonis.
Pasak autorių, el.knyga skirta moterų krepšinio klubų ir komandų vadovams parodyti, kokiomis priemonėmis moterų krepšinis gali tapti populiaresnis ne tik sirgalių, bet ir rėmėjų akiratyje.
El. knygą „The 2 Marketing Steps Every Women’s Basketball Team should make“ sudaro dvi dalys. Vienoje iš jų, marketingo strategijos specialistas Linas Šimonis rašo, kodėl moterų krepšinyje svarbu turėti tinkamą strategiją ir kaip ją išreikšti web 2.0 amžiuje. Bendraautorius Valentinas Navikauskas el. knygoje kalba apie tai, kodėl reikia keisti moterų krepšinio vizualinius elementus.
El. knygą „The 2 Marketing Steps Every Women’s Basketball Team should make“ nemokamai galima atsiųsti adresu www.positioningstrategy.com.
El. knygos autoriai, Linas Šimonis ir Valentinas Navikauskas, abu savo srities profesionalai: Linas Šimonis – 17-os metų patirtį turintis marketingo strategijos specialistas, pirmasis Lietuvoje angliškos knygos apie marketingą autorius; Business Week ekspertų grupės narys. Valentinas Navikauskas – 25-erius metus dirbantis sporto drabužių tekstilės srityje; UAB„Tūta“, kuriančios ir gaminančios išskirtinę krepšinio aprangą rinktinėms, direktorius.
Kontaktinis asmuo:
Linas Šimonis
El. knygos autorius
Tel. 8 698 36602
El. paštas: linas.simonis[at]simonismarketing.lt