Marketingo strategas, pirmasis Lietuvoje sukūrė asmeninį interneto puslapį, skirtą ne tik Lietuvos auditorijai, bet ir pasauliui. Lietuvoje žinomas kaip marketingo strategijos ir pozicionavimo specialistas, Linas Šimonis nuo šiol savo patirtimi ir kompetencija dalinasi ir tarptautiniu mastu – puslapyje www.LinasSimonis.com.
Nors pasaulyje jau nuo 2004-ųjų metų kalbama apie naujos kartos interneto ideologijos, vadinamos web 2.0, teikiamas galimybes, tačiau pasak Lino Šimonio, dauguma lietuvių neskuba jomis pasinaudoti.
„Visiems savo klientams rekomenduoju daugiau dėmesio skirti internetui. Web 2.0 galimybės šiandien yra vienos iš potencialiai galingiausių visuomenės informavimo priemonių ir kiekvienas verslas turėtų tai išnaudoti. Tarptautiniame kontekste yra nemažai pavyzdžių, įrodančių, kaip interneto, socialinių tinklų, blog’ų pagalba galima ne tik daug sužinoti, bet ir versle pasiekti stulbinamų rezultatų,“ – teigia „Šimonis marketing“ vadovas Linas Šimonis.
Asmeninis Lino Šimonio puslapis anglų kalba www.LinasSimonis.com – apie marketingo strategiją naujajame web 2.0 amžiuje. Puslapyje ne tik pateikiami konkretūs sėkmingo verslo pavyzdžiai ir originalūs pastebėjimai, bet ir sulaukiama pasaulyje pripažintų specialistų komentarų.
Knygos „Naujosios rinkodaros ir viešųjų ryšių taisyklės“ („Verslo žinios“ 2008) autorius David Meerman Scott, komentuodamas vieną iš www.LinasSimonis.com publikuojamų Lino Šimonio straipsnių, džiaugiasi autoriaus supratimu apie įvairių rūšių blog’ų skirtumus ir jų naudą verslui. David M. Scott pritaria, jog tie, kurie vis dar ignoruoja blog’us, gerokai rizikuoja savo verslo sėkme.
Linas Šimonis – 16-os metų patirtį turintis profesionalus marketingo strategijos bei pozicionavimo konsultantas, vienas pirmųjų Lietuvoje suvokęs naujos kartos interneto ideologijos savybes ir gebantis jas panaudoti ne tik savo praktikoje, bet ir pritaikyti kitų sričių versle.
Kontaktinis asmuo:
Linas Šimonis
„Šimonis marketing“ vadovas
Tel. 8 698 36602
El. paštas [email protected]