Linas Šimonis

Vadovams ir savininkams: marketingo strategijos konsultacijos.

  • Straipsniai
  • Žiniasklaidoje
  • Konferencijų organizatoriams
  • Žiniasklaidai
  • Kontaktai

lrt.lt: Ekologiniai akcentai, bet dar ne strategijos

2008.05.09 Eglė Juršytė, lrt.lt

Ne vienas gamybininkas ar prekybininkas pastaruoju metu ėmė ir „pažaliavo“ – vartotoją bando pritraukti ekologiškais produktais. „Ekologija tampa vienu iš kriterijų, pagal kurį pirkėjas pasirenka ir prekybos tinklą“, – teigia „Iki“ Komunikacijos vadovas. Specialistai komentuoja, kad judėjimą ekologiškumo link lėmė požiūris, jog „jei vienas padarė, ir aš negaliu atsilikti“, o žalieji daigeliai Lietuvoje dar tik kalasi.

Vilnietė studentė Rita sako ekologija per daug nesidominti, bet pasakoja, jog bent maisto produktus stengiasi rinktis natūralius, net jei už juos reikia mokėti daugiau.

„Tarkime, drabužiams tokių kriterijų netaikau. Net nežinau, kaip reikėtų atpažinti jų ekologiškumą, bet maistą stengiuosi rinktis natūralų. Kosmetikai dedu pliusą, jei ji nebandyta su gyvūnais“, – aiškina ji.

T. Vaišvila sako, jog panašiai gaminius besirenkančių pirkėjų vis daugiau.

„Ekologiški produktai dažniausiai brangesni, vis dar sunkiau parduodami, bet poreikis iš pirkėjo yra“, – lrt.lt sakė T. Vaišvila.

Dėl tokio poreikio „Iki“, jau ne vienerius metus prekiaujanti popieriniais pirkinių maišeliais, neseniai pradėjo siūlyti daugkartinio naudojimo maišelius.

Tuo metu „Maximos“ prekybos tinklas šiuo metu vykdo reklaminę atnaujintos ekologiškų produktų linijos „Ekologica“ kampaniją.

Atnaujinamas ne tik prekės ženklas, bet ir iš esmės peržiūrimas ir asortimentas, pirkėjams bus pasiūlyta daugiau produktų, kurių ekologiškumą tvirtins sertifikatai.

Anot „Maximos“ Privačių prekės ženklų skyriaus vadovės Jolitos Vinskaitės, nors kol kas ekologiški produktai sudaro nedidelę visų prekybos centruose siūlomų produktų dalį, kasmet jų paklausa didėja.

„Iki“ savo vardą susieja ir su daugiau ekologinių idėjų: tinklas skelbia rengiantis aplinkos tvarkymo akcijas, besirenkantis mažiau aplinką teršiantį transportą.

Anot T. Vaišvilos, iniciatyva į tinklą atkeliavo iš savininkų, Belgijoje gyvenančių prancūzų.

„Prieš aštuonerius metus ten panašios idėjos buvo gerokai stipresnės nei pas mus“, – pasakoja jis.

Grandininė reakcijaĮmonės „Ekonominės konsultacijos ir tyrimai“ partneris Raimondas Paškevičius lrt.lt komentuoja, jog pastaruoju metu ekologinių verslininkų iniciatyvų padaugėjo dėl principo, jog „jei vienas padarė, ir aš negaliu atsilikti“.

„Vartotojai dar ne itin reikalauja tokių dalykų, bet jau juos pastebi. Dabar tokia mada. Jei atsilieki, apie tave gali pradėti formuotis neigiama nuomonė“, – aiškina jis.

Viešųjų ryšių specialistas Linas Šimonis priduria, kad ekologiškumas kol kas yra labiau reklamos akcentas nei tikra idėja.

„Manau, kad kol kas viskas dar tik embriono stadijoje. Nors viešojoje erdvėje ir daugėja panašių reklamų, bet jos labiau pristato kokias nors prekybines akcijas, nei iš tiesų remia idėjas“, – sako jis.

Tačiau abu specialistai sutinka, kad „mada“ greitai nepraeis ir kuo toliau, tuo gali tapti svarbesnė, nors kada ekologiškumo idėjos apims ne tik prekybininkus, bet ir didžiausius teršėjus – fabrikus, gamyklas, jie neprognozuoja.

„Atsirita tokia banga – pasaulio vartotojai pradeda kovoti už kitokį produktą“, – pastebi R. Paškevičius.

L. Šimonis savo ruožtu aiškina, kad poreikį pažangesniam produktui palaiko auganti ekonomika, didėjančios pajamos – mažiau uždirbantis žmogus brangesnio produkto nepirks.

„Kadangi tikėtina, jog gyvenimo lygis Lietuvoje gerės, tai ir ekologinės idėjos turėtų plėtotis“, – kalbėjo jis.

Ačiū iš anksto, kad dalinatės su savo draugais Facebook'e:

Linas Šimonis | 2008.05.09.

Linas Šimonis
Lino Šimonio nuotrauka viešam naudojimui.

Vadovo konsultavimas

  • Vadovo konsultavimas
  • Strateginės sesijos moderavimas

Mokymai ir konferencijos

  • Marketingo strategijos paskaita

Atsiliepimai

Tikėkimės, kad bendradarbiavimas nenutrūks

Labai džiaugiuosi su Jumis susipažinusi ir dar kartą ačiū už šaunų seminarą. Svarbiausia, kad Jūs mokate įkvėpti.

Natalija Pauliukienė, KTU PI Vadybos mokymo centras

Gaila, kad per vėlai pradėjome dirbti su Linu Šimoniu

Gaila, kad per vėlai pradėjome dirbti su Linu Šimoniu. Kol dirbome patys, uždirbome žymiai mažiau, negu būtume uždirbę su jo pagalba. Norime pelnytai pagirti Liną už sugebėjimą įsigilinti ir suvokti įmonės problemas, už tinkamą veiksmų planą bei pateiktą aiškią veiklos strategiją. Lino konsultacijos mūsų įmonei padėjo stiprų pamatą, siekiant įgyvendinti užsibrėžtus tikslus, paskatino tobulėti tiek asmeniškai, tiek visą įmonę.

Darius Igaris, Geralda Decor direktorius

Lino konsultacijos – tai marketingo aukštasis pilotažas.

Reikėjo pusės metų, kad priprastume vieni prie kitų, kad „apšlifuotume aštrius kampus“. Tik dirbdamas su Linu Šimoniu supratau, kiek įmonei reiškia rinkodara, o dar labiau įsikaliau į galvą, kiek ji svarbi gamybinės įmonės vadovui. Kad tai kasdienis nepaliaujamas darbas, toks pat kaip gamyba, tik daug daug svarbesnis. Šio bendro darbo privalumas - kad galime bet kuriuo metu tartis ir gauti kvalifikuotą konsultaciją. O Lino konsultacijos, marketingo pritaikymas prie įmonės specifikos - tai marketingo aukštasis pilotažas.

Valentinas Navikauskas, UAB Tūta valdybos pirmininkas

Nepriimame jokių svarbesnių strateginių sprendimų prieš tai nepasikonsultavę su Linu Šimoniu

Tuo viskas pasakyta.

Aidas Kaubrys, Office Guru direktorius

Skatina verslo plėtrą

Konsultacijos ir nuolatinė Jūsų pagalba naudinga ne tik dabar, bet ir skatina galvoti apie verslo plėtrą.

Gintautas Igaris, Geralda direktorius

Vykdant priimtus strateginius sprendimus nedelsiant, galima pasiekti akivaizdžių rezultatų.

Konsultuojuosi pas Liną Šimonį jau ne pirmus metus. Iš pradžių tai atrodė kiek neįprasta, ir reikėjo laiko įvertinti gautą informaciją. Tačiau dabar galiu drąsiai teigti, kad vykdant priimtus strateginius sprendimus nedelsiant, galima pasiekti akivaizdžių rezultatų.

Aidas Vaičiulis, Vaičiulis human resources consulting direktorius

Naudinga Lino patirtis ieškant strateginių pranašumų

Dirbant su Linu pavyko atrasti nemažai naujų įžvalgų - tarsi požiūrį iš šalies į savo produkto problematiką, o ypač naudinga buvo Lino  patirtis ieškant strateginių pranašumų - t.y., gryninant produkto pozicionavimą.

Sigitas Stasevičius, Ogmios centras direktorius

Straipsniai

  • Valstybės marketingas: kokį paminklą statyti Lukiškių aikštėje?

    Valstybės marketingas: kokį paminklą statyti Lukiškių aikštėje?

  • Maxima prieš Lidl: šūvis sau į koją

    Maxima prieš Lidl: šūvis sau į koją

  • Bankų marketingo problemos

    Bankų marketingo problemos

  • Propagandos karai Lietuvoje: Rusija prieš demokratiją

    Propagandos karai Lietuvoje: Rusija prieš demokratiją

  • Lietuviai – lojalūs pirkėjai

    Lietuviai – lojalūs pirkėjai

Žiniasklaidoje

  • 15min.lt: Dėvėtas prekes Lietuvoje perkam brangiau, nei naujas užsienyje: patys kalti, sako ekspertai

    2020.11.18
  • Delfi.lt: Užsienyje drabužius išparduoda už centus, o lietuviams – špyga? Paaiškino, kodėl neturime grandiozinių nuolaidų

    2020.10.14
  • LRT.lt: Nustebino „Sugamour“ kainos Vilniuje: už tą patį patiekalą sumokėjo beveik dvigubai daugiau nei Kaune

    2020.07.01
  • Delfi.lt: Įvertino į Lietuvą žengusį naują rusišką prekybos tinklą: visiems vietos po saule neužteks

    2020.06.17
  • Delfi.lt: Pardavėjo profesija išgyvena „aukso amžių“: į parduotuves einame ne prekių, o dėmesio

    2020.03.10

Konferencijos ir seminarai

  • Marketingo strategijos pagrindai ir praktika – verslumo mokymai Marijampolės kolegijoje

    Marketingo strategijos pagrindai ir praktika – verslumo mokymai Marijampolės kolegijoje

    2019.04.09

Populiariausi straipsniai

EZ Fat Footer #1

This is Dynamik Widget Area. You can add content to this area by going to Appearance > Widgets in your WordPress Dashboard and adding new widgets to this area.

  • Marketingo strategijos paskaita

RSS LinasSimonis.com

Paieška svetainėje

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

© 1999–2025 Linas Šimonis
Terminalo g. 3, Kauno LEZ, LT-54469 Kaunas
Kopijuoti ir platinti be autoriaus raštiško sutikimo draudžiama. Cituojant, nuoroda į www.LinasSimonis.lt būtina.

Pilnam funkcionalumo užtikrinimui, svetainėje naudojami "cookies". Prašau, leiskite juos. Sutinku Atmesti Privatumo politika
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT