Pozicionavimo ir marketingo strategijos konsultantas Linas Šimonis šią vasarą sulaukė tarptautinio pripažinimo.
Neseniai JAV pasirodžiusiame bestseleryje „The New Rules of Marketing and PR“ („Naujosios marketingo ir viešųjų ryšių taisyklės“) autorius David Meerman Scott Lino asmeninį puslapį www.pozicionavimas.lt vadina „nuostabiu“, „tikra tarptautine asmeninių puslapių sėkmės istorija“.
Interneto knygyno „Amazon.com“ duomenimis, „The New Rules of Marketing and PR“ yra pirmoje vietoje tarp viešųjų ryšių kategorijos knygų bei patenka į visų apie marketingą ir pardavimus išleistų knygų perkamiausiųjų dešimtuką. „The New Rules of Marketing and PR“ sukėlė tokį didelį susidomėjimą pasaulyje, kad jau yra išversta į japonų, kinų, korėjiečių, čekų bei portugalų kalbas ir šis vertimų sąrašas tikrai nėra baigtinis.
Lietuvos vardas garsinamas knygos „Asmeniniai puslapiai pirkėjams pasiekti“ skyriuje, kurio skiltyje „Asmeniniai puslapiai už Šiaurės Amerikos ribų“ vieninteliu sėkmingu pavyzdžiu pasirinktas Lino Šimonio puslapis www.pozicionavimas.lt ir pristatyta lietuvio sėkmės formulė.
Pirmaisiais metais registruotų www.pozicionavimas.lt lankytojų buvo apie keturis šimtus. „Palyginus Lietuvos ir Amerikos gyventojų skaičių, tai prilygtų apie 40.000 skaitytojų Amerikoje“, – rašo David Meerman Scott. Linas Šimonis prognozuoja, kad šių metų pabaigoje www.pozicionavimas.lt registruotų lankytojų skaičius priartės prie tūkstančio.
Puslapyje www.pozicionavimas.lt publikuojami straipsniai pozicionavimo, marketingo, pardavimų temomis. Linas Šimonis ne tik rašo apie įmonių vykdomą marketingą, bet ir pateikia receptus, ką daryti, kad marketingo strategija būtų sėkminga. Taip pat galima rasti straipsnius apie Lietuvos įvaizdžio kūrimo klausimą, Kauno pozicionavimą ar netgi paauglių savižudybes.
2005 metų balandį pradėjęs veikti www.pozicionavimas.lt buvo pirmasis Lietuvoje asmeninis marketingo strategijos puslapis. Praėjus dviems su puse metų jis ne tik išlaikė pradinį susidomėjimą, bet tapo dar populiaresniu – yra nuolat skaitomas įmonių vadovų, viduriniosios grandies verslo atstovų, straipsniai dažnai cituojami Lietuvos aukštosiose mokyklose, seminaruose, konferencijose. „Taip, asmeniniai puslapiai – tai galingas marketingo įrankis, teisingai juo naudojantis galima sulaukti puikių rezultatų“, – sako Linas Šimonis. – Gaila, kad marketingo specialistai Lietuvoje labiau linkę „įsisavinti“ pinigus, išleisdami juos per televiziją rodomoms reklamoms, o ne skirdami autentiškiems pokalbiams su pirkėjais“.
Prieš 10 metų Amerikoje prasidėjusi asmeninių puslapių era šiandien jau skaičiuoja apie 80 milijonų tokių puslapių visame pasaulyje.
Kontaktinis asmuo:
„Šimonis marketing“ vadovas
Linas Šimonis
Tel. (8~698) 3 66 02
El. paštas: [email protected]