Linas Šimonis

Vadovams ir savininkams: marketingo strategijos konsultacijos.

  • Straipsniai
  • Žiniasklaidoje
  • Konferencijų organizatoriams
  • Žiniasklaidai
  • Kontaktai

Pozicionavimo taisyklių nepaisymas dvigubai sumažino klientų skaičių

Kaip pozicionavimo taisyklių nepaisymas, renkantis įmonės pavadinimą, per kelis mėnesius dvigubai sumažino klientų skaičių.

 

Pozicionavimo taisyklė pavadinimui

Neseniai Kauno diena išspausdino straipsnį, kuris paskatino parašyti apie vieną labai dažnai versle pasitaikančią pozicionavimo klaidą.

Ta klaida – tai pavadinimo išplėtimo spąstai.

Iš pirmo žvilgsnio tai netgi neatrodo klaida. Netgi atvirkščiai – labai protingas sprendimas. Tačiau marketingas – tai sritis, kur neretai kasdieninė logika apgauna.

Brangi Straujos klaida

Gyvavo kompiuterių firma Strauja, gamino kompiuterius, juos pardavinėjo. Verslui plečiantis, pradėta prekiauti ir kasos aparatais, bei viskuo, kas susiję su kompiuterizuota mažmeninės prekybos darbo vieta.

Teisingas sprendimas buvo šią veiklą atskirti į atskirą įmonę, tačiau iškart padaryta pirmoji klaida: pasirinktas pavadinimas Straujos prekybos sistemos.

Toliau plečiantis verslui, atidaryta kompiuterijos mokykla. Teisingas sprendimas – įkurti naują įmonę, klaidingas – pavadinti ją Straujos kompiuterijos mokykla.

Ir visiškai nesvarbu, kad iš tikrųjų ta mokykla vadinosi „Viešoji įstaiga Informacijos technologijų mokymo centras“. Svarbu buvo tai, kad iškaboje, o ir visoje atributikoje, puikavosi pavadinimas Straujos kompiuterijos mokykla.

Visose susijusiose įmonėse naudoti tą patį pavadinimą – dažna klaida. O Kauno dienoje aprašyta viena, akivaizdžiausia tokio sprendimo pasekmė.

Suklaidino net informacijos teikėjus

Kompiuterių prekybos maržoms priartėjus iki nesveikai mažų dydžių, Strauja pasidarė nebepelninga ir vadovai nusprendė bankroto keliu ją uždaryti.

Strauja paskelbta kaip bankrutuojanti.

Tačiau kas atsitiko? Pasak straipsnio Kauno dienoje, kai 118 tarnybos kompiuterių bazėje šalia pavadinimo Strauja atsirado užrašas „bankrutavo“, jis persikėlė ir prie kitų Straujos įmonių.

Paskambinus į šią tarnybą ir pasiteiravus apie Straujos kompiuterijos mokyklą, operatorės pranešdavo, kad Strauja bankrutuoja.

Smegenys stengiasi viską supaprastinti

O gal pranešdavo, kad bankrutuoja Straujos kompiuterijos mokykla, – ką ten gali žinoti, tačiau ir pirmuoju ir antruoju atveju skambinančiojo mintyse susikurdavo asosiacija, kad bankrutuoja mokykla.

Rezultatai? Pasak mokyklos vadovės citatos Kauno dienoje, „Ketverius metus iš eilėsmoksleivių skaičius didėjo, o šiemet krito. Pernai pas mus mokėsi 350 vaikų, o šiemet – tik 200“. O kitų akivaizdžių moksleivių mažėjimo priežasčių kaip ir nėra.

Mūsų smegenys stengiasi viską supaprastinti.

Jeigu šalia pavadinimo Strauja atsiranda užrašas „bankrutuoja“, tai informacijos teikimo tarnybos operatorių smegenys tai priima kaip informaciją, kad viskas, kas susijęs su žodžiu Strauja, susiję ir su žodžiu „bankrutuoja“. Jų negalima kaltinti neįsigilinimu, kad Strauja ir Straujos kompiuterijos mokykla yra atskiros įmonės, kad bankrutuoja tik Strauja, o mokykla klesti ir priima vaikus naujam mokymosi sezonui.

Operatorių darbas įtemptas – per kiek įmanoma trumpesnį laiką jos turi suteikti begalę informacijos. Jos, kaip ir mūsų smegenys, neturi laiko detalioms analizėms. Galima netgi išvesti pararelę, kad informacijos tarnybos operatorių darbas kiek primena mūsų smegenų darbą.

O jų mintyse Strauja įgavo poziciją „bankrutavusi“.

Ar kalta tik informacija iš 118?

Drąsu būtų teigti, kad moksleivių tėvus suklaidino tik telefonu 118 paskleista informacija.

Apie Straujos bankrotą jau buvo žinoma gana plačiai. Labai didelė tikimybė, kad dalis tėvų tai girdėjo ir jų mintyse asosiacija, kad mokykla bankrutavo, susidarė ir be informacijos tarnybos „pagalbos“.

Spėčiau, kad tokių tėvų buvo netgi daugiau, nei suklaidintų 118.

Jeigu taip lengva suklaidinti informacijos tarnybos operatorių mintis, tai kokio mažmožio reikia, kad suklaidintume eilinio pirkėjo smegenis?

Tėvai, lygiai taip pat, kaip ir 118 operatorės, Straujos bankrotąsusiejo su Straujos kompiuterijos mokyklos bankrotu. Jų mintyse Strauja ir visa tai, kas su ja susiję, įgavo poziciją „bankrutavo“. O kas norėtų savo vaiką leisti į bankrutavusią ar dar tik bankrutuojančią mokyklą?

Problema ne tik bankroto atveju

Nesuklyskite. Problema ne tik bankroto atveju. Bankrotas tik paryškino neigiamas pavadinimo išplėtimo spastų pasekmes.

Problema – tai, kad bet kokias su vienu pavadinimu susijusias asociacijas mūsų smegenys akimirksniu perkels prie visų kitų panašių pavadinimų. Ir neigiamos asociacijos turi savybę persikelti daug lengviau, nei geros.

Greitas vieno pavadinimo asociacijų perkėlimas kitam panašiam pavadinimui – tai tik viena, net ne pati didžiausia produktų linijos išplėtimo problema. Apie didesnę – apie tai, kad pirkėjai nustoja mus laikyti specialistais, skaitykite kituose straipsniuose.

Alna ir Protraining academy – puikus sprendimas

Neseniai Alnos mokymo centras pakeitė pavadinimą į Protraining academy. Puikus sprendimas.

Ir jeigu dar įvertinsime, kad keisdama Office1 pavadinimą į Daily service, Alna savo biuro reikmenimis prekiaujančios įmonės pavadinimą pakeitė iš UAB Alnos biuro sistemos į UAB Daily service, tai galime sveikinti Alnos vadovus, su puikiu pozicionavimo taisyklių naudojimu.

Belieka jų pavyzdžiu pasekti ir mums.

Ačiū iš anksto, kad dalinatės su savo draugais Facebook'e:

Linas Šimonis | 2005.11.30.

Diskusija

  1. Kestutis Navikauskas says

    2005.11.30 at 11:28

    :)))
    Linui – viskas pozicionavimas :)) Cia gi korporatyvinis brand’o naudojimo pavyzdys. Placiai naudojamas pasaulyje dabar, ir dar bus naudojamas kai nebebus manes ir Lino. O iskilusios problemos – elementaraus zioplumo ir atsakingo uz brannd’o valdyma asmens nebuvimo pavyzdys.
    Tema neidomi. Bent jau man. Ir bendrai, visos paskutines temos – kas blogai, kas negerai. Nera geru ir sektinu pavyzdziu pateikimo. Po piet – ne pietus. Nieko ismintingo nematau baksnoti i skaudzias vietas klystantiems.
    Apie alu buvo idomiau. Tesiant tema – naujasis elitinis “Svyturio” alus, pats brangiausias – kaip vadinasi? ;) Pats neatsimenu, tuoj atsidarysiu www :)) Aha – Ekstra Draught (tariasi Draft kazkodel). Pozicionuoja save “Tiesiai is butelio”. Ka “tiesiai”? Man tai savaime aisku, kad alu “tiesiai is butelio”, o ka gi dar? Jei pamirsot, kait atrodo butelis – pasiziurekit http://www.svyturys.lt/lt/main/info/production/ekstradraught
    Ar gersite is tokio butelio “Tiesiai is butelio”? :))) Per folija kazkaip nelabai. Nuemus folija, liks kliju likuciai, kas dar blogiau. O noreta pasakyti, kad is butelio, kaip is backos, nepasterizuotas atsieit. Tai galejo ir reikejo ir sakyti, ka norejo pasakyti. Pirkejas – kaip inoringa dama, jis tiksliai zino tik tai, ko nenori, o ko nori – jam paciam neaisku, todel jam reikia sakyti tiesiai sviesiai, nes jeigu jis pasakys “ne”, tai bus jau tikras “ne”, o ne “galbut, ar “ach, as nezinau” :))
    Svyturys megsta isleisti gera produkta ir visiskai ji suzlugdancia reklama. Prisiminkit 0,3 l “Ekstra” buteliuku istorija.

  2. arunas sileris says

    2005.11.30 at 13:38

    Tesiant tema: anakart Siaures miestelyje vienoj gatvej maciau Alto signalizacijos sistemas, Alto x sistemas ir Alto “prestizines duris Gerda”…;) as pas juos signalizacija gal ir statyciausi, bet duris.. na gal tas zodelis “prestizines” ir kazka sukirbina, bet siaip…
    kalbant apie alu.. tai kuo geriausios sekmes linkiu visiems birzu ir pasavalio aludariams kurie jau pradejo ji pardavineti vieno litros talpos storo stiklo buteliuose, “Grolsh” tipo kamsciais ir su galiojimo laiku iki menesio!!! Nu jega! Gaila, kad jo ne visur yra, bet ikalbink dabar mane nusipirk ka nors is tos juros skiesto alaus;) reklamos as negeriu, geriu alu;)+remiu lietuviska kapitala!

  3. Karolina Jovaisaite says

    2005.11.30 at 14:34

    Pritariu Kestuciui Navikauskui, per daug jau pas Jus p. Linai smerkianciu straipsniu. Taip noretusi mokytis ne is klaidu, bet is pavyzdziu. Suklysti visi mokam, o va padaryti ka nors unikalaus… o del alaus… negeriu nei reklamos, nei alaus :)
    bet p. Aruno Silerio pasvalio alaus pristatymas mane suintrigavo :))) teks ieskot to alaus, kurio kitiems metams nepritaupysi, ir isgerti reikia iskart. gero pozicionavimo!
    Karolina Jovaisaite

  4. Vaidas Morkevičius says

    2005.11.30 at 15:23

    Na pala. Viskas i vienus vartus… Bet juk tas pats priedelis “Strauja” matyt buvo sekmingas marketingo (ir pozicionavimo) “ejimas”. Kas zinojo, kad taip baigsis? Jei teisus Simonis, tai matyt microsoft turetu nedeti prie savo produktu priedelio MS…

  5. Milda Januševičiūtė says

    2005.11.30 at 16:41

    Pritariu Kęstučiui Navikauskui – man irgi čia labiau kvepia ne pozicionavimo klaida. Nauji pavadinimai, kurių sudėtyje yra žodis “Strauja” – brand extension pavyzdys, kokių pasaulyje milijonai. Kalbant apie informacijos telefonu teikimo tarnybas, jeigu yra tokia tendencija “klijuoti” bankroto etiketę ne tik bankrutuojančiai, bet ir su ja pavadinimu susijusioms įmonėms, galbūt tai tų tarnybų darbuotojų atsakingumo už pateikiamą informacija stokos problema. Tokiu atveju straipsnyje minimų įmonių savininkų kaltės lyg ir nėra…

  6. Kestutis Navikauskas says

    2005.11.30 at 17:39

    O. Aciu, Karolina Jovaisaite ;) Malonu, kad ne vienas taip mastau. Na, tai siulykime Linui detaliai isnagrineti konkrecius veikiancius lietuviskus sekmingus brand’us – nuo ivedimo iki dabar – “Kas, kur, kada” :) Ir ne tik per prekiu zenklu ar kokia nors kieno nors pozicionavimo prizme, o realiai – apimant bendra imones vystymosi istorija. Siulykime, nes tik kritikuoti – nekonstruktyvu.
    Temos: 1. Sou verslas
    2. Gamyba
    3. Prekyba
    4. Paslaugos Pasidziaukime nuosirdziai, gana piktdziugauti :)

  7. Giedrius Zinkus says

    2005.12.01 at 10:51

    Manau Straujos pavyzdys tikrai turi racijos ir tai tureti omenyje verta priimant ateityje sprendimus savo veikloje. Del to, kad straipsni komentuojantys kolegos atkreipe Lino demesi i straipsniu negatyvu stiliu su tuo dalinai sutinku t.y. kad galetu bent puse straipsniu buti kaip geru pavyzdziu, taciau vis tik likusi puse turi teise buti panasaus pobudzio, nes principas, kad verta pasimokyti is kitu klaidu manau visada isklieka aktualus. Beje, kazkurio is kolegu-komentaro autoriaus argumentas, kad uzsienyje yra daug produkto linijos ispletimo pavyzdziu, manau tai nera geras argumentas, nes pirkejo mintys (psichologija) siejant produkta su pavadinimu panasi visiems zmonems tiek Lietuvoje, tiek uzsienyje, o uzsienyje versla daro irgi zmones ir ju priimti sprendimai, nors ir tarptautinese kompanijose ne visada siuo metu esancia milijonine kompanija nukreipia augimo kryptimi (kaip sakoma svarbiausia ne kur tu esi, o kur tu judi). Pabaigai trumpai noriu parasyti, kad as visai neseniai pradejau skaityti sio saito straipsnius, taciau, smagu, kad formuojasi zmoniu ratas, kuris pasidalina savo nuomonemis sia specializuota tema. Tikiuosi ateityje bus vis daugiau ivairaus pobudzio konstruktyviu straipsniu ir ju komentaru. Sekmes visiems darbuose!!!

  8. eugenijus griesnovas says

    2005.12.02 at 22:19

    Esmė ne pavadinime ,o tai kad Strauja bankrutavo,o po to tai atsiliepė duktrinėms įmonėms
    eugenijus

  9. Remigijus Mikelionis says

    2005.12.06 at 23:14

    O Rubicon Group nieko nesidaro, nes nei viena įmonė nesiruošia bankrutuoti. Sutinku su ta nuomone, kad Straujos bankrotas buvo neprognozuojamas, jeigu jis butu prognozuojamas butu elgiamasi kitaip, bet tai jau būtų nesąžininga veikla. Ir pabaigai: Kodėl yra perkamos frančizės – gal Strauja irgi ruošėsi pardavinėti savo vardą, bet nepavyko. Išvada pateiktas požiuris vienašališkas, ir be jokios gilesnės analizės.

  10. Remigijus Mikelionis says

    2005.12.06 at 23:21

    O kodėl Mcdonald nieko nesidaro???

  11. Andrius Utka says

    2005.12.07 at 11:07

    Man visai įtikinamai atrodo Lino išaiškinimas dėl ko taip įvyko su “Strauja”. Bet manau sėkmingai dirbančios firmos vardo perkėlimas naujoms duktėrinėms firmoms dažniausiai duoda jų veikloms taip reikalingą teigiamą postūmį ir dažnai pasiteisina. Manau, kiekviena firma turi bandyti “pažvelgti į ateitį” ir atsakyti sau ar ji labiau rizikuoja kurdama naujus “brandus” ar plėsdama savo?

  12. Gražvydas Morkus says

    2005.12.14 at 14:34

    Manyciau, kad Straujos pavyzdys – tai ne pozicionavimo, o strateginio planavimo ir valdymo problema. Visiskai pritariu kolegoms, kurie rase apie korporatyvini brand’a ir brand extension. Naturalu ir normalu naujus susijusius produktus ir paslaugas pozicionuoti salia motininio brand’o: tai greitina zinomumo formavima ir automatiskai suponuoja geresni naujo produkto ir paslaugos vertinima. Aisku su Alto “prestizinem durimis” kiek perlenkta :) Straujos problema – strategine, t.y. nueita pigesniu ir paprastesniu keliu – paskelbiant dukterines imones bankrota, kas korporatyvinese imoneses retai daroma. Galima buvo pakeisti veiklos sriti ir pervadinti, prijungti prie kitos imones ir t.t.
    Linas sako pozicionavimo problema?… Isivaizduokim: Cili paskelbe, kad bankrutavo Cili Kinija… ar jus nebeeisite i Cili Pica?

  13. Edita Mackeviciene says

    2005.12.29 at 17:55

    taip…jei isgirsciau, kad cili kinija bankrutuoja, man mintyse susideliotu, kad visai cili kazkas negerai…manau, kad dar koki syki nueiciau i cili pica, pasitikrinti, ar viskas gerai, o jei netycia nebutu eilutes cili picoj, tikrai butu atomine reakcija… “nedekit” jau jus visi ant pozicionavimo…matai, cia kalti kai kurie zmones…zmones, kurie ir daro imones, kuria strategijas, tik pamirsta is pradziu persiskaityti keleta knygu, ale pozicionavimas, ir isvengti tokiu klaidu… sveikinu su ateinanciais naujais…poziciatyviniais metais:-)

  14. Evaldas Venskutonis says

    2006.01.05 at 14:31

    Pritariu Giedriui Zinkui. Juk galu gale, jeigu mes pateikiame tokius negatyvius pavyzdzius paskelbdami kaip nagrinejama tema, tai kame cia blogumas? Juk is kitu klaidu mokomes ir mokomes TEIGIAMU dalyku, mokomes KAIP reiketu padaryti, kad nebutu taip kaip nagrinejamuoju atveju. Taigi..

  15. Laimis Marcinkevicius says

    2006.02.28 at 21:49

    Raso jums zmogus, tiesiogiai dalyvaves tiek parenkant naujai imonei pavadinima STRAUJOS PREKYBOS SISTEMOS, tiek priemes sprendima jo NEKEISTI kuomet atsitiko toks liudnas ivykis kaip straujos bankrotas. Manau kad Straujos prekybos sistemos (SPS) veiklos rezultatai, t.y. kasmetinis stabilus apyvartos (nuo 1,3mln lt 1999m iki 5,2mln lt 2005m., t.y. po straujos bankroto) ir rinkos dalies augimas, sekmingos investicijos i naujus produktus yra akivaizdziausias irodymas jog brand extension buvo teisingas sprendimas.
    Taip pat ir eilinis irodymas jog marketingistas, is konteksto dienrastyje rankiojantis subjektyvias nuotrupas niekad nesupras kas yra tikroji verslo sekmes paslaptis…
    Panasu kad straipsnio autorius nesuvokia jog B2B versle, kuri atstovauja SPS, stabilumas ir patikimumas yra svarbesnes vertybes uz nauja firmos branda, t.y. atsiribojima nuo ilgameciu santykiu su klientais vystyma ir marketingo strategijos keitima priklausomai nuo to kaip sekasi nieko isskyrus pavadinimo dali bendro neturincioms imonems. Straujos bankrotas mums nebuvo nei vieno kokurso pralaimejimo priezastis, nei vienas SPS klientas, tiekejas ar bankas neivardino to kaip abejones ar atsisakymo bendradarbiauti su SPS.
    Pabaigai noreciau autoriui palinketi pries diagnozuojant pozicionavimo klaidas bent pasidometi (ir ne tik is tendencingu straipsniu spaudoje) kaip is tiesu sekasi jo kritikuojamoms imonems, pvz. gal vertetu parasyti jog nepaisant pazicionavimo klaidu SPS komanda laimejo 2004m. Lietuvos Verslo profesionalu cempionata (siulau autoriui sudalyvauti, parodysim ka reiskia teisingai pozicionuoti:)), 2005m. musu sukurta restoranu apskaitos ir valdymo programa PRESTA Infobalt asociacijos pripazinta geriausiu programiniu produktu Lietuvoje. Pagarbiai, SPS konsultantas pozicionavimo klausimais Laimis Marcinkevicius

  16. Valentinas Marinionokas says

    2006.07.28 at 22:44

    Linai… Tau jau laikas daryti išvadas… Nes dar už dezinformaciją, arba tikslingą savo naudai informacijos iškraipymą kas nors į teismą paduos? :))) Èia, aš manyčiau, išvardintos bėdos labiau nusako ne apie pozicionavimo klaidas. Labai teisingai pakomentavo p. Gražvydas Morkus “…Straujos problema – strategine, t.y. nueita pigesniu ir paprastesniu keliu – paskelbiant dukterines imones bankrota, kas korporatyvinese imoneses retai daroma. Galima buvo pakeisti veiklos sriti ir pervadinti, prijungti prie kitos imones ir t.t.
    …”

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Linas Šimonis
Lino Šimonio nuotrauka viešam naudojimui.

Vadovo konsultavimas

  • Vadovo konsultavimas
  • Strateginės sesijos moderavimas

Mokymai ir konferencijos

  • Marketingo strategijos paskaita

Atsiliepimai

Tikėkimės, kad bendradarbiavimas nenutrūks

Labai džiaugiuosi su Jumis susipažinusi ir dar kartą ačiū už šaunų seminarą. Svarbiausia, kad Jūs mokate įkvėpti.

Natalija Pauliukienė, KTU PI Vadybos mokymo centras

Gaila, kad per vėlai pradėjome dirbti su Linu Šimoniu

Gaila, kad per vėlai pradėjome dirbti su Linu Šimoniu. Kol dirbome patys, uždirbome žymiai mažiau, negu būtume uždirbę su jo pagalba. Norime pelnytai pagirti Liną už sugebėjimą įsigilinti ir suvokti įmonės problemas, už tinkamą veiksmų planą bei pateiktą aiškią veiklos strategiją. Lino konsultacijos mūsų įmonei padėjo stiprų pamatą, siekiant įgyvendinti užsibrėžtus tikslus, paskatino tobulėti tiek asmeniškai, tiek visą įmonę.

Darius Igaris, Geralda Decor direktorius

Lino konsultacijos – tai marketingo aukštasis pilotažas.

Reikėjo pusės metų, kad priprastume vieni prie kitų, kad „apšlifuotume aštrius kampus“. Tik dirbdamas su Linu Šimoniu supratau, kiek įmonei reiškia rinkodara, o dar labiau įsikaliau į galvą, kiek ji svarbi gamybinės įmonės vadovui. Kad tai kasdienis nepaliaujamas darbas, toks pat kaip gamyba, tik daug daug svarbesnis. Šio bendro darbo privalumas - kad galime bet kuriuo metu tartis ir gauti kvalifikuotą konsultaciją. O Lino konsultacijos, marketingo pritaikymas prie įmonės specifikos - tai marketingo aukštasis pilotažas.

Valentinas Navikauskas, UAB Tūta valdybos pirmininkas

Nepriimame jokių svarbesnių strateginių sprendimų prieš tai nepasikonsultavę su Linu Šimoniu

Tuo viskas pasakyta.

Aidas Kaubrys, Office Guru direktorius

Skatina verslo plėtrą

Konsultacijos ir nuolatinė Jūsų pagalba naudinga ne tik dabar, bet ir skatina galvoti apie verslo plėtrą.

Gintautas Igaris, Geralda direktorius

Vykdant priimtus strateginius sprendimus nedelsiant, galima pasiekti akivaizdžių rezultatų.

Konsultuojuosi pas Liną Šimonį jau ne pirmus metus. Iš pradžių tai atrodė kiek neįprasta, ir reikėjo laiko įvertinti gautą informaciją. Tačiau dabar galiu drąsiai teigti, kad vykdant priimtus strateginius sprendimus nedelsiant, galima pasiekti akivaizdžių rezultatų.

Aidas Vaičiulis, Vaičiulis human resources consulting direktorius

Naudinga Lino patirtis ieškant strateginių pranašumų

Dirbant su Linu pavyko atrasti nemažai naujų įžvalgų - tarsi požiūrį iš šalies į savo produkto problematiką, o ypač naudinga buvo Lino  patirtis ieškant strateginių pranašumų - t.y., gryninant produkto pozicionavimą.

Sigitas Stasevičius, Ogmios centras direktorius

Straipsniai

  • Valstybės marketingas: kokį paminklą statyti Lukiškių aikštėje?

    Valstybės marketingas: kokį paminklą statyti Lukiškių aikštėje?

  • Maxima prieš Lidl: šūvis sau į koją

    Maxima prieš Lidl: šūvis sau į koją

  • Bankų marketingo problemos

    Bankų marketingo problemos

  • Propagandos karai Lietuvoje: Rusija prieš demokratiją

    Propagandos karai Lietuvoje: Rusija prieš demokratiją

  • Lietuviai – lojalūs pirkėjai

    Lietuviai – lojalūs pirkėjai

Žiniasklaidoje

  • 15min.lt: Dėvėtas prekes Lietuvoje perkam brangiau, nei naujas užsienyje: patys kalti, sako ekspertai

    2020.11.18
  • Delfi.lt: Užsienyje drabužius išparduoda už centus, o lietuviams – špyga? Paaiškino, kodėl neturime grandiozinių nuolaidų

    2020.10.14
  • LRT.lt: Nustebino „Sugamour“ kainos Vilniuje: už tą patį patiekalą sumokėjo beveik dvigubai daugiau nei Kaune

    2020.07.01
  • Delfi.lt: Įvertino į Lietuvą žengusį naują rusišką prekybos tinklą: visiems vietos po saule neužteks

    2020.06.17
  • Delfi.lt: Pardavėjo profesija išgyvena „aukso amžių“: į parduotuves einame ne prekių, o dėmesio

    2020.03.10

Konferencijos ir seminarai

  • Marketingo strategijos pagrindai ir praktika – verslumo mokymai Marijampolės kolegijoje

    Marketingo strategijos pagrindai ir praktika – verslumo mokymai Marijampolės kolegijoje

    2019.04.09

Populiariausi straipsniai

EZ Fat Footer #1

This is Dynamik Widget Area. You can add content to this area by going to Appearance > Widgets in your WordPress Dashboard and adding new widgets to this area.

  • Marketingo strategijos paskaita

RSS LinasSimonis.com

Paieška svetainėje

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

© 1999–2025 Linas Šimonis
Terminalo g. 3, Kauno LEZ, LT-54469 Kaunas
Kopijuoti ir platinti be autoriaus raštiško sutikimo draudžiama. Cituojant, nuoroda į www.LinasSimonis.lt būtina.

Pilnam funkcionalumo užtikrinimui, svetainėje naudojami "cookies". Prašau, leiskite juos. Sutinku Atmesti Privatumo politika
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT