Linas Šimonis

Vadovams ir savininkams: marketingo strategijos konsultacijos.

  • Straipsniai
  • Žiniasklaidoje
  • Konferencijų organizatoriams
  • Žiniasklaidai
  • Kontaktai

Sėkmės tau, Pranai

Pranas Kuisys tapo „Utenos-Švyturio alaus“ marketingo direktoriumi.

Gera žinia „Utenos ir Švyturio alui“, bloga žinia visiems kitiems aludariams.

Alaus rinka pastaruoju metu buvo tapusi panaši į vienkojų krepšininkų turnyrą. Visos komandos žaidė daug, tačiau nebuvo nė vienos su gerai pozicionuotu produktu – nebuvo komandos, turinčios sveikus žaidėjus. Atkreipkite dėmesį į alaus rinką šiandien:

RAGUTIS išnyko po visus reklamos festivalių prizus susižėrusios „muzikalios“ ir „seksualios“ reklamos.

KALNAPILIS gyvuoja tik savo buvusios šlovės dėka.

UTENOS alų reikia gerti, nes estai jį šildo tarpukojyje.

ŠVYTURYS tapo visokiu alumi visiems.

TAURAS nesugeba sudominti Lietuvos vyrų, nors nežinia kodėl pasiskelbė vyrų alumi.

HORN bando kopijuoti TAURĄ, bet patys žinote, kaip jiems sekasi.

GUBERNIJA bando ateiti į aukščiausiąją lygą su „Žalgiriu“. Ar tai nebus „Horn“ variantas?

Kas vyko mobiliojo ryšio rinkoje?

OMNITEL turėjo (ir vis dar turi!) fantastišką poziciją – „mes esame didžiausi, ypač tarp verslo klientų ir abonentai OMNITEL viduje kalba pigiausiai, todėl jums labiausiai apsimoka pasirinkti OMNITEL“.

BITĖ – paaiškinkite man, kodėl aš turėčiau būti jų abonentu („geresniam gyvenimui“ nuoširdų juoką sukelia net „Bitės“ pardavėjams).

TELE-2. Mažiausios kainos garantija. Tai vienas geriausių pozicionavimo pavyzdžių Lietuvoje. Palyginkite tai su „Bitės“ pažadais, ir suprasite, kodėl TELE-2 ją aplenkė. Palyginkite su dabartiniu OMNITEL „šūkiu“ ir suprasite, kodėl TELE-2 – būsimasis rinkos lyderis. Jei tik OMNITEL tęs savo „kūrybišką“ reklamą ir negrįš prie tų argumentų, kurie ir padarė ją didžiausia. Bet tai jau tik OMNITEL vadovų sprendimas.

Dabar TELE-2 marketingo genijus ateina į „Utenos – Švyturio alų“. Grėsmingas signalas kitiems aludariams.

Ačiū iš anksto, kad dalinatės su savo draugais Facebook'e:

Skaitytojai, perskaitę šį straipsnį, po to dažniausiai skaitydavo:
  • Sėkmės tau, Pranai

Linas Šimonis | 2005.01.20.

Diskusija

  1. Laimonas Staniulis says

    2005.03.17 at 08:41

    Siūlyčiau paskelbti šį straipsnį spaudoje. Turėtų būti geras sukrėtimas ir daug triukšmo. Tarp aludarių ir gsm-ininkų įsigysi daug priešų, bet kiti turėtų labai gerai priimti.

  2. Aloyzas Pupkis says

    2005.04.04 at 12:21

    Linai, TELE2 pigumas nėra p. Kuisio išradimas – tai tarptautinė firmos strategija. P. Kuisys tik puikiai ją įgyvendino Lietuvoje. Utenai reiks SUKURTI strategiją – pažiūrėsim kaip bus.

  3. Rimantas Smolskis says

    2005.04.04 at 12:20

    Aštrokas straipsnelis… Pritarčiau tam, jog TELE-2 tikrai nuosekliai ir atkakliai save pozicionavo kaip “mažos kainos garantijos” teikėjas. Iš kitos pusės, nemanau, jog tai kažkoks stebuklas, garantuosiantis TELE-2 rinkos lyderio marškinėlius… Juk pozicionavimas anaiptol nėra vienintelis konkuravimo bei aplamai įmonės sėkmingos veiklos įrankis…

  4. Simas Prikockis says

    2005.04.05 at 19:51

    Šiaip staripsnelis jei patektų į spaudą tikrai būtų karštokas. Tik norėčiau kelis komentarus apie GSM-ininkus pasakyti. Šiaip šiuo metu Lietuvoje mobilusis ryšys tikrai abejoju ar daug skiriasi, kainos realiai paskaičiavus irgi gaunasi beveik vienodos. Nežinau tikslių skaičių kiek šiuo metų Lietuvoje žmonių naudojasi mobiliuoju ryšiu, tačiau neturėti tokio ryšio darosi tikra prabanga. Taip, kad operatoriaus keitimą gali įtakoti tik kažkokios simpatijos ar antipatijos.
    Kitas komentaras būtų skirtas konkrečiai Omniteliui. Šis operatorius kuo toliau tuo labiau savo reklaminėm zinutėm baido klientu. Tarkim žmogus dirbdamas įtemptą darba gauna tokia sms: -Sveiks mauzeri!!! Dabar Sutkus ir Mauzeris tavo telefone…. Ar kažkas panašaus. Ir taip į savaitę kelis kartus. Nu žinokit atsiprašau, bet darbui tas visai nepadeda, o papraščiausiai nukreipia dėmesį ir gadina darbo laiką. Ir juo labiau tokie banalūs mauzerio, žiurkėno ar ten kokio Algio Greitai maivymaisi tikrai susikaupti nepadeda.

  5. Justė Kostikovaitė says

    2005.05.02 at 15:15

    Keistai gretinamas alus ir GSM ryšys. Sutinku, kad Pranas kūrybingai dirbs ir SUA, bet juk yra daugybe veiksniu, nulemianciu OMNITEL lyderiavima B2B segmente. Manau, nereikia visiems aiskinti, kokiu:). Be to, tos pacios strategijos – tas pats- bet pigiau p. Pranas tikrai netaikys, nes patys gerimai yra segmentuojami “auksta kaina”, “vidutine”, “zema-“bambaliai”, manau ten yra dar smulkesne segmentacija, ir nieko labai naujo cia nesukursi. Lietuvos rinkai reikia nauju produktu – konkreciai – medaus skonio alaus. Juk toks alus tikrai butu skanesnis nei BALTAS, be to, jis nera toks “ishsishokelis” kaip vyshniu ar kavos alus (kokiu sutinkame Rusijoje:)

  6. Jonas Oškinis says

    2005.05.04 at 13:16

    Pritariu Aloyzui, nes teko susidurti su TELE2 įvaizdžio specialistais Švedijoje. Ten bendroji koncerno kurio tik viena dalis yra TELE2 strategija yra surasti sritį, kurioje yra atrodo nepajudinamas monopolis ir perdaug neišlaudajant rinkodarai sukurti jam pigesnę alternatyvą. Tai jie įvykdė telekomunikacijų, draudimo ar net žiniasklaidos srityje (legendinis laikraštis “Metro”).

  7. Andrius Karčauskas says

    2005.10.29 at 11:22

    Tele2(hiena) eina paskui Omnitel`į(Liūtą) ir renkasi gabaliukus kurie lieka-pozicionavimas į likučius-į tą dalį kur Omnitelis ir neina.Manau atitinkamas grobio pasidalijimas yra!!!
    Manau Švyturio marketingo strategija kuriama tik tam kad pabrėžti įmonės prekinį ženklą,kuris ir taip stiprus, o ne įtvirtinant gero gaminamo alaus skonį ir kokybę. Gaila!!!!

  8. Marius Šliažas says

    2005.11.13 at 18:49

    Svyturys ir taip lyderis alaus rinkoje, nepazistu P. Kuisio, bet manau, jog jo genialios mintys ir atitinkami sprendimai bus nukreipti nebent i Svyturio-Utenos prekinio zenklo populiarinima, bet ne i esmines permainas. Is svyturio pozicijos, tam nera reikalo, juk visi zino, geria ir giria Extra, Gintarini ar svyturi. Lieka dvi sferos vertos demesio – tai Utenos alaus tikslus ir efektyvus marketingas bei nauju produktu paieska, gamyba. Puikus pavyzdys- Svyturio draught. Tik pasirodes rinkoje, sukele banga nusinesusia visa produkcija. Noreciau priminti, jog kaina buvo gana didele, bet tai neatbaide prikeju. Gal gana eikvoti resursus neefektyvioms ir nepaklausioms prekems populiarinti, bet kurti naujas?

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Linas Šimonis
Lino Šimonio nuotrauka viešam naudojimui.

Vadovo konsultavimas

  • Vadovo konsultavimas
  • Strateginės sesijos moderavimas

Mokymai ir konferencijos

  • Marketingo strategijos paskaita

Atsiliepimai

Tikėkimės, kad bendradarbiavimas nenutrūks

Labai džiaugiuosi su Jumis susipažinusi ir dar kartą ačiū už šaunų seminarą. Svarbiausia, kad Jūs mokate įkvėpti.

Natalija Pauliukienė, KTU PI Vadybos mokymo centras

Gaila, kad per vėlai pradėjome dirbti su Linu Šimoniu

Gaila, kad per vėlai pradėjome dirbti su Linu Šimoniu. Kol dirbome patys, uždirbome žymiai mažiau, negu būtume uždirbę su jo pagalba. Norime pelnytai pagirti Liną už sugebėjimą įsigilinti ir suvokti įmonės problemas, už tinkamą veiksmų planą bei pateiktą aiškią veiklos strategiją. Lino konsultacijos mūsų įmonei padėjo stiprų pamatą, siekiant įgyvendinti užsibrėžtus tikslus, paskatino tobulėti tiek asmeniškai, tiek visą įmonę.

Darius Igaris, Geralda Decor direktorius

Lino konsultacijos – tai marketingo aukštasis pilotažas.

Reikėjo pusės metų, kad priprastume vieni prie kitų, kad „apšlifuotume aštrius kampus“. Tik dirbdamas su Linu Šimoniu supratau, kiek įmonei reiškia rinkodara, o dar labiau įsikaliau į galvą, kiek ji svarbi gamybinės įmonės vadovui. Kad tai kasdienis nepaliaujamas darbas, toks pat kaip gamyba, tik daug daug svarbesnis. Šio bendro darbo privalumas - kad galime bet kuriuo metu tartis ir gauti kvalifikuotą konsultaciją. O Lino konsultacijos, marketingo pritaikymas prie įmonės specifikos - tai marketingo aukštasis pilotažas.

Valentinas Navikauskas, UAB Tūta valdybos pirmininkas

Nepriimame jokių svarbesnių strateginių sprendimų prieš tai nepasikonsultavę su Linu Šimoniu

Tuo viskas pasakyta.

Aidas Kaubrys, Office Guru direktorius

Skatina verslo plėtrą

Konsultacijos ir nuolatinė Jūsų pagalba naudinga ne tik dabar, bet ir skatina galvoti apie verslo plėtrą.

Gintautas Igaris, Geralda direktorius

Vykdant priimtus strateginius sprendimus nedelsiant, galima pasiekti akivaizdžių rezultatų.

Konsultuojuosi pas Liną Šimonį jau ne pirmus metus. Iš pradžių tai atrodė kiek neįprasta, ir reikėjo laiko įvertinti gautą informaciją. Tačiau dabar galiu drąsiai teigti, kad vykdant priimtus strateginius sprendimus nedelsiant, galima pasiekti akivaizdžių rezultatų.

Aidas Vaičiulis, Vaičiulis human resources consulting direktorius

Naudinga Lino patirtis ieškant strateginių pranašumų

Dirbant su Linu pavyko atrasti nemažai naujų įžvalgų - tarsi požiūrį iš šalies į savo produkto problematiką, o ypač naudinga buvo Lino  patirtis ieškant strateginių pranašumų - t.y., gryninant produkto pozicionavimą.

Sigitas Stasevičius, Ogmios centras direktorius

Straipsniai

  • Valstybės marketingas: kokį paminklą statyti Lukiškių aikštėje?

    Valstybės marketingas: kokį paminklą statyti Lukiškių aikštėje?

  • Maxima prieš Lidl: šūvis sau į koją

    Maxima prieš Lidl: šūvis sau į koją

  • Bankų marketingo problemos

    Bankų marketingo problemos

  • Propagandos karai Lietuvoje: Rusija prieš demokratiją

    Propagandos karai Lietuvoje: Rusija prieš demokratiją

  • Lietuviai – lojalūs pirkėjai

    Lietuviai – lojalūs pirkėjai

Žiniasklaidoje

  • 15min.lt: Dėvėtas prekes Lietuvoje perkam brangiau, nei naujas užsienyje: patys kalti, sako ekspertai

    2020.11.18
  • Delfi.lt: Užsienyje drabužius išparduoda už centus, o lietuviams – špyga? Paaiškino, kodėl neturime grandiozinių nuolaidų

    2020.10.14
  • LRT.lt: Nustebino „Sugamour“ kainos Vilniuje: už tą patį patiekalą sumokėjo beveik dvigubai daugiau nei Kaune

    2020.07.01
  • Delfi.lt: Įvertino į Lietuvą žengusį naują rusišką prekybos tinklą: visiems vietos po saule neužteks

    2020.06.17
  • Delfi.lt: Pardavėjo profesija išgyvena „aukso amžių“: į parduotuves einame ne prekių, o dėmesio

    2020.03.10

Konferencijos ir seminarai

  • Marketingo strategijos pagrindai ir praktika – verslumo mokymai Marijampolės kolegijoje

    Marketingo strategijos pagrindai ir praktika – verslumo mokymai Marijampolės kolegijoje

    2019.04.09

Populiariausi straipsniai

EZ Fat Footer #1

This is Dynamik Widget Area. You can add content to this area by going to Appearance > Widgets in your WordPress Dashboard and adding new widgets to this area.

  • Marketingo strategijos paskaita

RSS LinasSimonis.com

Paieška svetainėje

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

© 1999–2025 Linas Šimonis
Terminalo g. 3, Kauno LEZ, LT-54469 Kaunas
Kopijuoti ir platinti be autoriaus raštiško sutikimo draudžiama. Cituojant, nuoroda į www.LinasSimonis.lt būtina.

Pilnam funkcionalumo užtikrinimui, svetainėje naudojami "cookies". Prašau, leiskite juos. Sutinku Atmesti Privatumo politika
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT