Linas Šimonis

Vadovams ir savininkams: marketingo strategijos konsultacijos.

  • Straipsniai
  • Žiniasklaidoje
  • Konferencijų organizatoriams
  • Žiniasklaidai
  • Kontaktai

Spamas – tai šiukšlinimas, o ne marketingas

Ar „internetinis marketingas“ – tai spamo išsiuntinėjimas visais įmanomais adresais?

Tikriausiai dauguma skaitytojų yra nuo Daivos (tokį vardą rodo laiško antraštė) gavę vieno berniuko (pasižiūrėjus į nuotrauką pasirodo, kad jis ne Daiva, o mėgstantis per vakarėlius gerti kokteilius ir labai savimi patenkintas berniukas užsienietis) su begale klaidų parašytą laišką, kviečiantį į „rytinį seminarą“. Manau, kad gavote net ne vieną laišką, nes vien man jų buvo atsiųsta bent keliolika.

Šlykštus „internetinio marketingo“ pavyzdys…

Tiesą sakant, tai neturi nieko bendra su žodžiu „marketingas“. Tai šiukšlinimas, tikintis, kad kai kam tos šiukšlės patiks ir atsiras lengvatikių, kurie patikės, jog taip žemai puolusios bendrovės ar asmenys sugebės suteikti bent kiek priimtinesnės kokybės paslaugas.

Spamas telefonu

Bet baisiausia spamo forma į Lietuvą dar tik ateina.

Sėdite, įsigilinęs dirbate, staiga suskamba jūsų mobilusis telefonas. Atsiliepiate. Ir vietoj dalykinių pokalbių jums siūlo tapti Viasat klientu, nusipirkti Verslo konsultacinės grupės išleistą kompaktinį diską, sudalyvauti konferencijoje, tapti Tele2 klientu (nors numeris, į kurį skambinama, priklauso Tele2 – galėtų bent pasižiūrėti į savo klientų duomenų bazę) ar dar ką nors…

Jei elektroninį laišką ištrinti užtrunka kelias sekundes (trinti reikia, nes dauguma spamo filtrų tokius lietuviškus brukalus praleidžia), tai pokalbis telefonu ne tik ilgiau trunka, bet ir išmuša iš vėžių, išmuša iš darbo ritmo, sutrukdo ilsėtis ar pan. Jau nekalbant apie tai, kad skambutis jus pasiekia vairuojant ar esant užsienyje…

Beje, tuos skambučius „mamai“, pranešant apie į nelaimę patekusį sūnų irgi reikėtų priskirti prie spamo kategorijos. Ir vieni ir antri skambintojai labai panašūs – braunasi į privatų gyvenimą su savo niekingais „pasiūlymais“, tačiau tokiais pat tikslais – iš patiklesnių piliečių išvilioti pinigų. Kokios „kokybės“ paslauga turi būti, jei tik tokiu būdu tesugebama prisivilioti klientą?

Puikus neveikiantis įstatymas

Reklamos įstatymo tryliktas straipsnis:

„Reklama telefonu, telefaksu, teleksu, elektroniniu paštu gali būti teikiama tik reklamos vartotojo sutikimu ar jo prašymu“. Taškas. Viskas.

Kiekvienas skambutis, kurį gaunate su reklama ir pasiūlymais yra šio straipsnio pažeidimas. Pažeidimas, už kurį privaloma skirti „nuo vieno tūkstančio iki dešimties tūkstančių litų“ baudą. Taip, bauda iš karto, nepalikta jokios galimybės išsisukti.

Kodėl interneto, telefoninio eterio šiukšlintojų vis daugėja?

Matyt, jie jaučiasi nebaudžiami. Juk eilinis pilietis net nežino, kad tokia veikla yra draudžiama. O jei ir žino, tai kontroliuojanti institucija (jei tik tokia egzistuoja) yra taip užsislaptinusi, tokia neveikli, kad jai perduoti tokius niekadėjus yra praktiškai neįmanoma.

O gal kontroliuojančioji institucija pati susijusi su kuria nors Lietuvą teršiančia kompanija? Gal jos vadovai nesuinteresuoti pažaboti nevaržomą spamo kiekį kompiuteryje ir telefone? Nes kaip kitaip paaiškinti tokį neveiklumą? Juk bendrovės, siūlančios spamo paslaugas, apie tai skelbiasi viešai, dažniausiai savo interneto puslapiuose. Kas trukdo sustabdyti tokią veiklą? Kaip čia neprisiminsi garsiosios V.Landsbergio frazės „Kas galėtų paneigti galimybę…“

Spamas – marketingo nevykėlių ginklas

Spamas, nepageidaujami telefono skambučiai dažniausiai yra marketingo nevykėlių ginklas. Įmonė, nesugebanti padaryti taip, kad klientai patys į ją kreiptųsi (o nesugeba dažniausiai dėl nevykusios marketingo strategijos), paskutiniu koziriu pasirenka nepageidaujamų laiškų siuntinėjimą ar įkyrius telefono skambučius.

Keisčiausiai šioje situacijoje atrodo dvi bendrovės. Pirmoji – jau minėti „internetinio marketingo“ konferencijos organizatoriai. Iš jų gavau tiek spamo, siūlančio apsilankyti jų konferencijoje ir sužinoti „naujausias internetinio marketingo paslaptis“, kiek nė iš vienos kitos bendrovės.

Jeigu jau internetinio marketingo konferencijos organizatoriai savo renginį reklamuoja beprotišku spamo kiekiu, gal tai ir yra jų požiūris į internetinį marketingą? Gal jie visą internetinį marketingą įsivaizduoja kaip milžinišką spamo kiekį?

Užėjus į jų svetainę, ta mintis sustiprėja – net kukli įmonė iš provincijos turi bent jau be klaidų padarytą interneto puslapį… „Interneto paslapčių“ mus ruošiasi mokyti žmogus, pats nesugebantis net padorios svetainės susikurti. Ar jis Lietuvą laiko zulusų kraštu?

Nevykėliai vienaip patarinėja, kitaip daro patys

O gal jie viena rekomenduoja daryti savo klientams, o patys elgiasi visai kitaip?

Jei tai tiesa, tai kodėl jie patys nesivadovauja savo rekomendacijomis? Jei netiesa, tai į šį seminarą neverta eiti, nes turinys aiškus – lieps visiems siuntinėti spamą ir sakys, kad tai labai gerai.

Sakysite, jų spamo laiške jie žada papasakoti žymiai daugiau?

Tai kodėl jie patys tuo nesinaudoja, kodėl tai, apie ką jie pasakoja, jiems patiems neveikia? Kodėl patys vietoj to, ko moko kitus, seminaro reklamai pasirinko vieną didžiausių spamo kampanijų Lietuvoje, savo įkyrumu prilygstančią tik vieniems statybininkams, kurie „greitai ir kokybiškai“ atlieka statybos darbus? (Žinote, apie ką kalbama, tiesa?) Net nenoriu viešai skelbti tų „įmonių“ kontaktų – per didelė garbė tokiems šiukšlintojams.

Nustebino ir Viasat. Jų skambutis mobiliojo telefono numeriu, siūlant tapti jų klientu yra mažų mažiausiai keistas. Negana to, kad Viasat pažeidžia įstatymą, jie netiesiogiai patvirtina, kad reklama, transliuojama TV3 kanalu, yra neefektyvi. Akivaizdu, kad nežiūrint net ir perdėtai didelio Viasat palydovinės televizijos reklamos per TV3 kiekio, besikreipiančių abonentų skaičus nėra pakankamas, nes jie dabar griebiasi telefoninio eterio šiukšlinimo.

Reikia smegenų, o ne pinigų

Truputį kitaip spamo kontekste atrodo mažos ir naujai įsisteigusios įmonės. Jų pasiteisinimas dažnai būna „mes neturime pinigų brangioms reklamos kampanijoms“. Taip, bet pinigų trūkumas nėra pasiteisinimas ar leidimas teršti aplinką. O labiau nei pinigų tokioms įmonėms trūksta gerų, patirties turinčių marketingo specialistų ir idėjų, kaip be didelių investicijų pasiekti klientus.

Marketingo specialistą nebūtina samdytis pilnai darbo dienai – geriau jau pasisamdyti kad ir trumpam, bet tokį, kuris turi praktinės patirties pardavimuose, o ne tokį, kuris pats visą Lietuvą šiukšlėmis užverčia. Kokybė yra žymiai svarbiau už kiekybę.

Žinios ir patirtis yra svarbiau, nei biure praleistos valandos, o patyręs marketingo specialistas tikrai pateiks nemažai būdų, kaip pasiekti klientus, nešiukšlinant ir neprarandant savigarbos.

Patyręs marketingo specialistas niekada nerekomenduos neetiškai šiukšlinti – jis žino, kad reputaciją galima sugadinti greitai, o atstatinėti teks ilgai ir brangiai. Jis rūpinasi ne tik šiandiena, bet ir tuo, kaip įmonė gyvens po metų, dviejų, penkerių.

Geras marketingo specialistas tikrai sugebės gerą produktą pateikti taip, kad pirkėjai jį pirktų, kad jis būtų pelningas.

O prasto verslo, blogo produkto, prastos marketingo strategijos spamas neišgelbės. Jis tik parodys įmonės požiūrį į aplinkinius, priverstus trinti iš savo pašto dėžučių nepageidaujamas šiukšles ir besierzinančius nuo nepageidaujamų skambučių.

P.S. Didelę šio puslapio skaitytojų dalį sudaro ne tik įmonių vadovai, bet ir geri marketingo specialistai. Kviečiu visus jus parašyti bent po vieną idėją, kaip įmonė galėtų nebrangiai, bet neteršdama eterio, pasiekti klientus ir įtikinti juos pirkti būtent pas juos. Kas žino, galbūt kai kurios idėjos bus tokios geros, kad čia apsilankantys įmonių vadovai nuspręs su jumis susisiekti ir pasiūlys tapti jų konsultantu.

Kad būtų įdomiau, geriausios idėjos autoriui įsteigiu prizą – Jon Spoelstra knygą „Ledai eskimams. Kaip parduoti produktą, kurio niekas nenori“.

Sėkmės visiems!

Ačiū iš anksto, kad dalinatės su savo draugais Facebook'e:

Skaitytojai, perskaitę šį straipsnį, po to dažniausiai skaitydavo:
  • Maxima prieš Lidl: šūvis sau į koją
  • Lietuvis formuoja pasaulines marketingo tendencijas

Linas Šimonis | 2008.06.09.

Diskusija

  1. Marijonas Dziurbeiko says

    2008.06.09 at 15:52

    brangstant kurui, nuotolinės technologijos bus naudojamos vis plačiau ir pasirinkti teisingą jų naudojimo intensyvumą yra artimiausias daugelio įmonių uždavinys. negana sukurti gerą interneto svatainę, reikia dar ją populiarinti, reikia kad ji būtų įdomi kuo platesniam vartotojų ratui. čia gali padėti popierinis spamas į pašto dėžutes, bet ir šis variantas yra pakankamai didelė blogybė.
    imonių vadovai matyt nežino minėto reklamos įstatymo 13-to punkto, nes siunčia savo darbuotojus į specialius seminarus: pvz. “pardavimas telefonu”. visa laimė, kad ir tuose seminaruose akcentuojama, kad skambutis reikalingas tik tam, kad susitarti dėl susitikimo…

  2. Valdas Vansevičius says

    2008.06.10 at 01:39

    Sveiki, Uzkliuvo man komentaras del Viasat: “jie netiesiogiai patvirtina, kad reklama, transliuojama TV3 kanalu, yra neefektyvi.” Nesupratau, is ko isplauke tokia isvada. Manau, kad apie televizines reklamos efektyvuma tai nepasako nieko – tai tiesiog marketing mixo dalis.
    O apskritai apie telefonini marketinga nesu tokios vienareiksmiskos nuomones. Kaip ir teigiama straipsnyje, “reklama gali būti teikiama tik reklamos vartotojo sutikimu ar jo prašymu“. O vat isgauti sutikima/prasyma siais laikais budu yra ivairiu. Nesakau, kad visi tai daro legaliai ir istatymo paiso, bet manau, kad yra ir visiskai teisetai tokio pobudzio veikla uzsiimanciu imoniu.
    Prisimenu, kaip stebejausi karta sulaukes Eastcon pakvietimo i vakariene/produkto pristatyma. Tik po kurio laiko prisiminiau, kad mielai uzpildziau anketa, suteikiancia sansa laimeti kelione ar automobili (o smulkiu sriftu ten pakankamai visko prirasyta buvo) – vat ir sutikimas. Dabar, aisku, tokiu metodu manes niekas neisdurs, bet patikliu zmoniu pilna – ypac kai Lietuvoje tai, sakyciau, dar tik isibegejantis reiskinys. Nesakau, Linai, kad Jus butent tokiu budu atskleidet informacija apie save, bet budu yra ir daugiau: nenuimta/uzdeta varnele kokioj nors formoj; neperskaityti “terms and conditions” ir pan. Gal ir papuole kur nors panasiai asmenine informacija. Be to, sulaukus tokio pobudzio skambucio, galima pareikalauti, kad butu suteikta visa kompanijos turima info apie Jus bei paprasyti, kad ji butu pasalinta. Jei po to sulauksit dar vieno skambucio, galit kreiptis i policija ir/ar atitinkama institucija. Turiu siek tiek patirties telefoninio aptarnavimo/pardavimu srityje – taip pat ir konkreciai su Viasat. Labai nustebciau jei jie naudotu nelegalu marketingo buda, todel nemanau, kad teisinga buti tokiam kategoriskam. Nieko netvirtinu ir neginu, bet ir nevisiskai palaikau Jusu nuomone. Sekmes! Puikus puslapis!

  3. Linas Markevičius says

    2008.06.12 at 07:33

    Valdai,
    aš manau, kad žmonių naivumo ar įstatymų spragų išnaudojimas tikrai nieko gero nepasako apie įmonę. Tu teisus, dalis žmonių patys kažkiek kalti, kad žioplinėja ir rašosi po bet kuo, ir įstatymiškai čia turbūt neprikibsi. Bet moralės prasme aš manau jie „patys kalti“ tik tiek, kiek naivuolis „pats kaltas“ atiduodamas santaupas nepatikimai įmonei o gatvėje sumuštas ir apiplėštas žmogus – „pats kaltas“, kad nelankė savigynos kursų ir nesinešiojo pistoleto. Kokį nuolatinių klientų ratą gali sukaupti įmonė, veikdama tokiais metodais? (Potencialiam) klientui visai nesvarbu, padėjo varnelę kažkur ar ne. Svarbu, _nori_ jis gauti spamą ar _nenori_. Ir jei nenori, jokiom varnelėm neįtikinsi kad iš tiesų norėjo ir nepririši prie įmonės :)

  4. Gediminas Markauskas says

    2008.06.12 at 13:41

    Linai, geriuosi jusu komentaru. Per siuos zodzius prasisviecia ismintinga verslo filosofija. Palinkeciau dideles sekmes, bet ji jus jau aplanke. Straipsnio autoriaus Lino S. kvietima pasidalinti idejomis, noriu patikslinti. Pasiekti klientus ir itikinti juos pirkti pas jus yra du skirtingi dalykai. Pirmu atveju tu turi buti isgirstas, antru – tu turi isgirsti. Bet geriausias irankis tinka abiem atvejais. Tai pagarba zmogui.

  5. Jonas Kulevicius says

    2008.06.12 at 14:23

    Simoni, ar Tu gali bent viename savo straipsnyje pateikti kazkokius konkrecius statistinius duomenis, pvz. to pacio telemarketingo efektyvuma pasirinktose rinkose, jo itaka p.z. ir pan., taipogi is kur istraukei, kad reklama per tv3 neefektyvi, tai reiskias telemarketingas efektyvesnis? Ar cia kaip Tavo pasvarstymus vertint. Duomenu reikia, duomenu, tuo Simoni ir skiriasi specialistu straipsniai nuo zurnalistu, kad specialistai viska grindzia analize, o ne savo nuomone, o Tavo straipsneliai pilni zurnalizmo ir profesionalumu net nekvepia.
    Suprantu, kad Tavo didzioji dalis klientu yra smulkios imoneles, kurioms koki web puslapiuka sukuri ar kokia rasliava kaip marketingo strategija uz 3000 Lt parduodi :)
    ir Tavo aprasomu kompaniju duomenu niekada negausi, bet bent jau galetum paieskoti pasaulinio masto imoniu situaciju analiziu ir jais paremti bent viena savo minti, nes dabar tai primena pirmo kurso studento pasamprotavimus.

  6. martynas Marčenko says

    2008.06.12 at 22:27

    Tai kam tada reikalingi pardavimo vadybininkai? Taip gaunasi, kad vos ne jie ir visos telemarketingo kompanijos dirba pries istatyma. Kaip tada mazoms imonems, kurios teikia paslaugas verslo klientams (pvz Ofisu valymo paslaugos) parduoti save?

  7. Mindaugas Norvaisas says

    2008.06.26 at 12:15

    Taigi as atsiliepsiu Šimonio iššūkiui ir kviečiu tai padaryti jus. Kaip paversti spamą mielu širdžiai? B2C Pasikvieskite studentą programuotają kuris moka programuoti animacija ir studente dizainerę, kad papaišytu paveiksliukus. Tada sukurkite žaidimą kuris veiktų ant exelio programos ir išsiūskite jį 10 gerų draugų, toliau viskas pasklis savaime. Žaidimo idėja taikykite prie įmonės veiklos. Kai pavyzdį pateiksiu vieną savo darbą. Žaidimas skirtas įmonei teikiančiai gėlių pristatymo paslaugą, kai užsakymas vyksta internetu. Ámonės pozicija tokia, kad pirkti internetu pigiau (smulkiau nesigilinsiu). Žaidime nuotaka mėtė gėles, o tu jas turėdavai pagauti. Kiekviename lygyje pagauti buvo vis sunkiau ir kliučių papildomų atsirasdavo (kitu senmergių, girtų bernų, šampano butelių), bet kiekvienas lygis duodavo papildomą procentą nuolaidos gėlių pristatymui. Tai labai padėjo įeiti su produktu į rinką. Ir praktiškai vien šita idėja + neblogas aptarnavimas suformavo tą pirminį branda. Viso to kaina apie 3000-5000 lt plius daug darbo, bet darbas tikrai įdomus. Svarbiausia kuriant tokį žaidimą:
    0. Idėja.
    1. Neprikišti daug reklamos, kad neišjungtų vos pamatęs.
    2. Siųsti kaip populiaraus formato failą, kad neišsigąstų viruso.
    3. Idėja pririšti prie įmonės pozicionavimo startegijos, nes tai garantuoja didesnį efektą. Tai tiek, gal kam patiks

  8. Žygimantas Volodka says

    2008.07.02 at 19:13

    Linai, retorinis klausimas – kodėl aš vis dar gaunu neužsakytą korespondenciją į savo paštą apie pozicionavimas.lt naujai parašytus straipsnius? A? Spamas arba kaip čia lietuviškai buvo pavadintas šiukšlinimas yra neišvengiama informacijos sklaidos dalis. Daugelis jo yra šiukšlinamojo pobūdžio, tačiau kaip pažaboti tokį dalyką? Internete daugelis įmonių, didelių ir mažų siūlo įvairiais būdais savo paslaugas. Toks būdas gali būti traktuojamas dvejopai – spamas, arba dar vienas pigus, praktiškai nieko nekainuojantis pardavimo kanalas, žiūrint kaip jį traktuosime. Pradėkime nuo spamo. Kaip jį pažaboti? Drįstu atsakyti kategoriškai – neįmanoma. Yra įvairių būdų apeiti 13 straipsnį. Faktas tas, kad jei esi pasiekiamas internetu – tu esi matomas ir pasiekiamas. Sakykime 13 straipsnis yra taikomas pakankamai griežtai, tokiu atveju galima internete užsakyti domenus su elektroninio pašto galimybe ne įmonės vardu bet labai panašiais vardais į įmonės pavadinimą. Tada siųskite spama, bombinkite klientų dėžutes kiek pageidaujate. Panašaus domeno (internetinio vardo) adresą nukreipkite į savo tikrąją svetainę. Štai jums ir apeitas 13 straipsnis. Kas prisiims atsakomybę dėl tokio spamo siuntimo? Reali įmonė su tikruoju internetiniu vardu ar tas fiktyvaus internetinio adreso, kuris nukreipia į Jūsų realią svetainę, savininkas, kuris velnias žino, kokiame pasaulio krašte yra. Yra įvairių būdų kaip spamą paversti legaliu ir priverstinu potencialių klientų informavimo įrankiu. Internetinio marketingo sfera yra tokia dinamiška, kad aš galiu įkurti fiktyvų internetinį adresą ar net pačią įmonę Mozambike ir iki ten ir atgal atsikapstyti spamo sritį prižiūrintiems specialistams bus taip sunku, kad bylos pagal 13 straipsnį pasieks senaties terminą :) Dar vienas pavyzdys – įkurtas internetinis puslapis, kuris nusiurbia informaciją apie jame apsilankusius vartotojus. Informaciją apie jų paštus gauti info nėra taip sudėtinga, tiesiog reikia šiek tiek pastangų. Tame internetiniame puslapyje yra tokia antraštė, kad visi apsilankiusieji tame internetiniame puslapyje bekompromisiškai sutinka dėl spamo/reklamos siuntimo į jų paštus. Trumpai tariant, sugaudyk kas, kur, ką darė, kuris darbuotojas apsilankė, privatumas apie darbuotojus tiesiog ištirpsta, bla bla bla. Pasaka be galo. Išvada: pernelyg sudėtingas spamo kontrolės mechanizmas, tuo metu kai interneto visuomenė pati pasiduoda tokiai propagandai. Paprasčiausiai čia yra verslo etikos ugdymas, taip pat kaip mokėti mokesčius… Sprendimas: taip, sutinku ir siūlyčiau, samdytis patikimą internetinio marketingo įmonę, specialistą, kuris sudarytų ilgalaikę įmonės strategiją, padėtų pozicionuoti tiek pačią įmonę, tiek jos teikiamas paslaugas, įvesti naujas novatoriškas idėjas, suteikti išskirtinumo, panaudojant tam tikrus įrankius eliminuoti butelio kaklelį (“slaboe zvino” rus.) ir t.t. p.s. galbūt nepalaikysite tai tam tikra spamu/reklama, tačiau mūsų įmonė teikia e-marketingo sprendimus įmonėms, pradedant nuo int.puslapių iki vidaus verslo sistemų diegimo pagal individualius įmonių poreikius. Rašykite: [email protected].
    Jei jau, Linai, paskutinis paragrafas pasirodys spamo pobūdžio ištrinkite, komentarą palikite. Dėkui.

  9. Žygimantas Volodka says

    2008.07.10 at 09:01

    Dar vienas spamo nekontroliavimo faktas. Daugelyje tinklapių yra naujienų prenumeratos laukelis, kur bet koks žmogus gali bet kokį el.pašto adresą įvesti, kad ir ne savo ir štai jau gaunate šiukšlytes į pašto dėžutę. Tinklapio savininkas turi atsakyti už tai, kad kažkas įvedė žmogaus, nepageidaujančio el.korespondencijos, el.pašto adresą? Nejuokaukit. Kils skandalas. Nesėkminga raganų medžioklė ir tiek….

  10. Povilas Stonkus says

    2008.09.22 at 23:52

    Sveiki, daug nekomentuosiu, tačiau pritariu jog straipsnis yra veikiau žurnalistinis pasvarstymas, o ne svarūs argumentai. Tai, kad Viasat naudoja telemarketingą visiškai nepaneigia TV3 reklamos efektyvumo. O pats telemarketingas yra labai stipri priemonė surasti klientą. Galima dar daug ką komentuoti. Tačiau gerbiu nuomonę.

  11. Vytautas Noreika says

    2009.01.26 at 14:42

    O kaip su aktyviaisiais pardavimais. B2B sektoriuje tiesioginiai pardavimai (kai kas dar nori vadinti tiesiogine rinkodara) yra patikrintas ir veikiantis įrankis. Pvz. įmonė parduoda org. technika, – tai ir skambina per ofisus vadybininkai “Laba diena.. Ką naudojat?.. Kada planuojat atnaujinti techniką?.. Gal atvaziuosime pademonstruoti?.. ir t.t.”
    Kiek pačiam teko aktyviai pardavinėti, tai 1-2 gal ir grieztokai atsisako, bet dauguma zmoniu mandagiai ir tiesiai papasakoja apie savo poreikis (arba ju nebuvima) ir sutinka, jei ka po 0,5 metu vėl sulaukti skambučio.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Linas Šimonis
Lino Šimonio nuotrauka viešam naudojimui.

Vadovo konsultavimas

  • Vadovo konsultavimas
  • Strateginės sesijos moderavimas

Mokymai ir konferencijos

  • Marketingo strategijos paskaita

Atsiliepimai

Tikėkimės, kad bendradarbiavimas nenutrūks

Labai džiaugiuosi su Jumis susipažinusi ir dar kartą ačiū už šaunų seminarą. Svarbiausia, kad Jūs mokate įkvėpti.

Natalija Pauliukienė, KTU PI Vadybos mokymo centras

Gaila, kad per vėlai pradėjome dirbti su Linu Šimoniu

Gaila, kad per vėlai pradėjome dirbti su Linu Šimoniu. Kol dirbome patys, uždirbome žymiai mažiau, negu būtume uždirbę su jo pagalba. Norime pelnytai pagirti Liną už sugebėjimą įsigilinti ir suvokti įmonės problemas, už tinkamą veiksmų planą bei pateiktą aiškią veiklos strategiją. Lino konsultacijos mūsų įmonei padėjo stiprų pamatą, siekiant įgyvendinti užsibrėžtus tikslus, paskatino tobulėti tiek asmeniškai, tiek visą įmonę.

Darius Igaris, Geralda Decor direktorius

Lino konsultacijos – tai marketingo aukštasis pilotažas.

Reikėjo pusės metų, kad priprastume vieni prie kitų, kad „apšlifuotume aštrius kampus“. Tik dirbdamas su Linu Šimoniu supratau, kiek įmonei reiškia rinkodara, o dar labiau įsikaliau į galvą, kiek ji svarbi gamybinės įmonės vadovui. Kad tai kasdienis nepaliaujamas darbas, toks pat kaip gamyba, tik daug daug svarbesnis. Šio bendro darbo privalumas - kad galime bet kuriuo metu tartis ir gauti kvalifikuotą konsultaciją. O Lino konsultacijos, marketingo pritaikymas prie įmonės specifikos - tai marketingo aukštasis pilotažas.

Valentinas Navikauskas, UAB Tūta valdybos pirmininkas

Nepriimame jokių svarbesnių strateginių sprendimų prieš tai nepasikonsultavę su Linu Šimoniu

Tuo viskas pasakyta.

Aidas Kaubrys, Office Guru direktorius

Skatina verslo plėtrą

Konsultacijos ir nuolatinė Jūsų pagalba naudinga ne tik dabar, bet ir skatina galvoti apie verslo plėtrą.

Gintautas Igaris, Geralda direktorius

Vykdant priimtus strateginius sprendimus nedelsiant, galima pasiekti akivaizdžių rezultatų.

Konsultuojuosi pas Liną Šimonį jau ne pirmus metus. Iš pradžių tai atrodė kiek neįprasta, ir reikėjo laiko įvertinti gautą informaciją. Tačiau dabar galiu drąsiai teigti, kad vykdant priimtus strateginius sprendimus nedelsiant, galima pasiekti akivaizdžių rezultatų.

Aidas Vaičiulis, Vaičiulis human resources consulting direktorius

Naudinga Lino patirtis ieškant strateginių pranašumų

Dirbant su Linu pavyko atrasti nemažai naujų įžvalgų - tarsi požiūrį iš šalies į savo produkto problematiką, o ypač naudinga buvo Lino  patirtis ieškant strateginių pranašumų - t.y., gryninant produkto pozicionavimą.

Sigitas Stasevičius, Ogmios centras direktorius

Straipsniai

  • Valstybės marketingas: kokį paminklą statyti Lukiškių aikštėje?

    Valstybės marketingas: kokį paminklą statyti Lukiškių aikštėje?

  • Maxima prieš Lidl: šūvis sau į koją

    Maxima prieš Lidl: šūvis sau į koją

  • Bankų marketingo problemos

    Bankų marketingo problemos

  • Propagandos karai Lietuvoje: Rusija prieš demokratiją

    Propagandos karai Lietuvoje: Rusija prieš demokratiją

  • Lietuviai – lojalūs pirkėjai

    Lietuviai – lojalūs pirkėjai

Žiniasklaidoje

  • 15min.lt: Dėvėtas prekes Lietuvoje perkam brangiau, nei naujas užsienyje: patys kalti, sako ekspertai

    2020.11.18
  • Delfi.lt: Užsienyje drabužius išparduoda už centus, o lietuviams – špyga? Paaiškino, kodėl neturime grandiozinių nuolaidų

    2020.10.14
  • LRT.lt: Nustebino „Sugamour“ kainos Vilniuje: už tą patį patiekalą sumokėjo beveik dvigubai daugiau nei Kaune

    2020.07.01
  • Delfi.lt: Įvertino į Lietuvą žengusį naują rusišką prekybos tinklą: visiems vietos po saule neužteks

    2020.06.17
  • Delfi.lt: Pardavėjo profesija išgyvena „aukso amžių“: į parduotuves einame ne prekių, o dėmesio

    2020.03.10

Konferencijos ir seminarai

  • Marketingo strategijos pagrindai ir praktika – verslumo mokymai Marijampolės kolegijoje

    Marketingo strategijos pagrindai ir praktika – verslumo mokymai Marijampolės kolegijoje

    2019.04.09

Populiariausi straipsniai

EZ Fat Footer #1

This is Dynamik Widget Area. You can add content to this area by going to Appearance > Widgets in your WordPress Dashboard and adding new widgets to this area.

  • Marketingo strategijos paskaita

RSS LinasSimonis.com

Paieška svetainėje

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

© 1999–2025 Linas Šimonis
Terminalo g. 3, Kauno LEZ, LT-54469 Kaunas
Kopijuoti ir platinti be autoriaus raštiško sutikimo draudžiama. Cituojant, nuoroda į www.LinasSimonis.lt būtina.

Pilnam funkcionalumo užtikrinimui, svetainėje naudojami "cookies". Prašau, leiskite juos. Sutinku Atmesti Privatumo politika
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT