2012.04.13 Vaidotas Jakuška, Žinių radijas. Laidos įrašas čia.
Lietuvoje veikia kelios dešimtys grupinio apsipirkimo portalų, kasdien siūlančių prekes ir paslaugas su įspūdingo dydžio nuolaidomis. Didelės nuolaidos kaip masalas traukia akcijų „medžiotojus“, kurie susigundo pirkti pigiau. Įmonės, dalyvaujančios grupinio apsipirkimo portaluose, sako taip reklamuojančios savo gaminius ar paslaugas. Vis dėlto ne visos įmonės yra patenkintos grupiniais portalais. Jos pastebi, kad grupinių apsipirkimo portalų lankytojai yra labai nelojalūs – antrą kartą nebesugrįžta.
Ar grupinio apsipirkimo portalai gali būti alternatyva įprastoms rinkodaros priemonėms? Ar grupinio apsipirkimo portalas gali būti pagrindinė pardavimo priemonė? Nuo ko priklauso pasiūlymo grupiniame portale sėkmė? Kokias prekes ir paslaugas galima taip siūlyti, o kokių – visai nereikėtų? Kodėl, net ir pinigus sumokėję, kai kurie vartotojai nuolaidų kuponais nepasinaudoja?
Laidoje dalyvauja rinkodaros konsultantas Linas Šimonis, reklamos planavimo specialistas Sergejus Jeriomenko, UAB „Okay LT“ vadovas Voldemaras Giedrimas, UAB „Cherry Media Group“ vadovas Aldas Kirvaitis.